Vahalahti - Huml - Nurminen
Makkonen - Rautee - Alatalo
Aho - Pulliainen - Yli-Torkko
Virtanen - Ramstedt - Sykkö
Laine, Suominen
EI SAATANA!! HEIKOLTA NÄYTTÄÄ KETJUT!!
MIELIPITEITÄ!!
TEE JOTAIN JORTSU!!
Pulliainen
Aho
Sykkö
Virtanen
Ramstedt
Yli-Torkko
Laine
Suominen
TPS: hyökkäys
4
768
Vastaukset
- Aura
Uskokaa nyt.
- heikki
1.Nurminen-XXX-XXX
2.Vahalahti-Huml-Makkonen/Suominen
3.Makkonen/Suominen-Rautee-Alatalo
4.Virtanen-Pulliainen/Ramstedt-Yli-Torkko
Näyttää jo aikas hyvältä sm-liigan nykytasoon nähden...Eiköh? Täytyy sanoa ettei tuo TPS-hyökkäys hirveästi pelota. Tosin Jatkoajan jutussa Tepsiin on todellakin vielä tulossa pelaajia, joten tilanne voi hyvinkin näyttää kauden alkaessa paljonkin paremmalta (tai pahemmalta minun silmissä).
Ainakin sentteriä tuo huutaa. Sen voi sanoa jos kakkossentterin paikalla on Rautee.
Tepsin ja Jokereiden kohdalla odotan ensi kaudella ryhtiliikettä. Näissä joukkueissa moni pelaaja pelasi kautensa alakanttiin, enkä usko kahta huonoa kautta tulevan pelaajille peräkkäin. Tapahtuneeseen voi paljonkin vaikuttaa se, että molemmat joukkueet olivat heikkoja nimenomaan sentteriosastolla. Tepsiltä oli loukkaantuneena Aalto ja Jokerit menetti viime hetkellä Filppulan NHL:ään. Uskoisin joukkueiden varmistavan ettei tuleva kausi suju samoissa merkeissä.- Toivossa on hyvä elää
Täältä niitä pelaajia on tulossa. AHLn sarja on nykyisin kasvatusliiga, joten vanhemmat pelaajat hakevat pelipaikkoja Euroopasta. 2006 NHL Free agents sivuilta näkee paljon potentialisia pelaajia. Hurmekin merkattu Tepsiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039