Ketkä ovat lukeneet Jumalten Vasara -- Saaga Led Zeppelinistä -kirjan? Mitä mieltä olette kyseisestä kirjasta?
Saaga Led Zeppelinistä
5
786
Vastaukset
- luettu
ei voinu käsistään laskea ennen ku oli luettu. Niska tuli kipeeks mut, kirja on loistava vaikka, siinä varmaan on vähän väritetty joitain asioita. Täällä joku jo kirjoitti että elokuvakin olisi jo tekeillä. Tiedä häntä pitääkö paikkaansa. Sehän on julkaistu englanniksi vuonna 1985 mutta suomennos vasta viime kesänä
- The-Final-Cut
On tosiaan mahtava kirja. Mulla vielä tällä hetkellä kesken. Elokuvasta en ole aiemmin kuullut ennen kuin siitä mainitsit. En kyllä oikein usko siihen että se pitäisi paikkansa, mutta kyllä takuulla menisin katsomaan elokuvaa jos semmoinen tulisi.
- rock'n'roll
The-Final-Cut kirjoitti:
On tosiaan mahtava kirja. Mulla vielä tällä hetkellä kesken. Elokuvasta en ole aiemmin kuullut ennen kuin siitä mainitsit. En kyllä oikein usko siihen että se pitäisi paikkansa, mutta kyllä takuulla menisin katsomaan elokuvaa jos semmoinen tulisi.
ovat äijät eläneet melkoisen elämän ja tehneet mahtavaa musiikkia
- Black Dog
rock'n'roll kirjoitti:
ovat äijät eläneet melkoisen elämän ja tehneet mahtavaa musiikkia
Sain viime jouluna tuon kirjan, ihan loistava!
- ihan hyvä tuotos
Black Dog kirjoitti:
Sain viime jouluna tuon kirjan, ihan loistava!
mutta siinä kerrottiin liikaa paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709