Miehen orgasmi

Lady74

Mitkä voivat olla syynä siihen et miehel kestää saada tosi kauan tai sit ei saa ollenkaa vaik kuitenki seisoo kunnolla ja mieli on mukana? Stressiä ei oo...

5

2698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eronnut 38

Meillä asento jostain syystä vaikuttaa.
      Olen seurustellut tämän miehen kans 4 kk. Pari eka kertaa hällä ei seisonu ollenkaan ja homma tyssäsi siihen. Hän on poikamies..vain pari seurustelujuttua ollut. itse olen eronnut. Suorituspaineita varmaan oli. Asiasta juteltiin ja sovittiin, ettei kiirehditä. Sen jälkeen meni muutama kerta, ettei hän saanut, jaksoi kyllä tosi pitkään ja itse sain monta kertaa. Hän sanoikin, että menee varmaan ainakin kuukausi ennen kuin hän saa eikä sanonut sen haittaavan, sanoi silti tuntuvan tosi hyvälle. Nykyään hän kyllä useinmiten saa, mutta hyvin harvoin itse päällä ollessaan, eikä koskaan ole saanut takaapäin. Eli kun minä olen päällä, niin vaikka kulli olisi jo "väsähtänytkin", niin pienellä kiihottamisella alkaa taas seista ja orkku tulee hyvin pian. En ole kysellyt, miksi on näin, mutta minusta tuntuu myös tosi hyvälle, että saan miehen laukeamaan helposti.

Takana voi olla esim. lapsuuden kokemuksia, äiti hyljännyt, orvoksi jääminen jne. Fyysisesti hän on tosi hyväkuntoinen ja -kroppainen, joten siellä puolella ei syy ole.

Tämä ei suhdettamme haittaa, päinvastoin on ihanaa, että hän jaksaa tehdä minulle jopa 5 orkkua. Ja rakastaa ja kunnoittaa minua kovasti.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

• kondomia ?

Mulla vaan on niin että jos joudun käyttämään kondomia ehkäisynä rakastelessa niin en meinaa saada "kutia laukeemaan" sitten millään ja pari kertaa on jopa lerpahtanut aikansa "jyystettyään". Normaalisti seisoo kyllä hyvin mutta kun ei vaan laukee niin ei vaan laukee... Kondomi vie tehokkaasti tuntoa pois. "Herkästi omia aikojaan laukeaville" miehille siitä tietenkin on vain hyötyä.

• vaikuttaa

Jäi vähän epäselväksi, että onko miehellä vaikeuksia saada orgasmi? Eli yrittääkö hän laueta, mutta se ei onnistu yrittämisestä huolimatta? Jos näin ei ole, niin sitten sinulla on vain todella kestävä mies, joten ota ilo irti ja nauti;)

Oletetaan kuitenkin, että kyseessä on ongelma. Itse olen mies ja minulla on myös välillä vaikeuksia saada orgasmi. Yksi syy on toki asento, kondomi ei niinkään vaikuta, vaikka viekin herkkyyttä pois. Asennossa vaikuttaa eniten se, että hankauksen pitää tuntua ja itsellä tämä tuntuu parhaiten pitkän liikkeen yhteydessä. Nopeudella ei ole niinkään vaikutusta, kuin liikkeen pituudella. Tämä on välillä pieni ongelma, koska tyttöystäväni pitää pienestä liikkeestä (kun on päällä) ja tämä taas ei tunnu missään minulle, joten ei siinä voi orgasmia saada ja seisokkikin saattaa kadota. Sitten taas lähetyssaarnaajassa ja takaapäin asennossa, missä itse saan määrätä tahdin, orgasmin saaminen on välillä liiankin helppoa. Tähän vaikuttaa tietysti kulma, että hankaus tulee oikeaan kohtaan. Ja ainakin itsellä laukeamiseen tarvitaan nopea rytmi, eli hitaasti rakasteltaessa ei tule orgasmia.

Kompromissi on vaihdella liikettä välillä, että kummastakin tuntuu hyvältä. Kannattaa ehdottomasti kysyä mieheltäsi, että miltä hänestä tuntuu ja mikä tuntuisi paremmalta. Esimerkiksi asentoa hienosäätämällä hankauksen voi saada tuntumaan oikeaan kohtaan.

Toinen syy itselläni on ainakin jännittäminen ja luottamus. Suhteen alussa minulla on ollut ongelmia saada seisokki ja laukeaminenkin on ollut lähes mahdotonta, vaikka olisikin tuntunut hyvältä. Tämä poistuu sen jälkeen, kun oppii tuntemaan toisen paremmin ja luottamaan häneen. Eli aika ja keskustelu auttavat. Pahin virhe on olla puhumatta asiasta, koska silloin se vain pahenee ajan mittaan.

Ja onhan mahdollista, että ongelma on sellainen, johon tarvitaan lääkärin apua. Tämä nyt kuitenkin on varsin epätodennäköistä ja kannattaa harkita vasta, jos muut keinot eivät auta.

Mutta kaikilla miehillä ei ole aina tarvetta saada orgasmia, minä ainakin haluan välillä vain tuottaa tyttöystävälleni nautintoa. Ja toisaalta kun mies ei saa orgasmia, niin on nopeammin valmis uusintaan;)

• 1) kondomi vie tuntoa ja voi vaikuttaa negatiivisesti
      2) Jos on paljon harrastanut seksiä viime päivinä, niin ei laukea niin helposti. Antakaa tykin latautua jonkin aikaa ;)
      3) mä saan helpommin jos nainen on kunnolla kostea ja halukas. Vaikka monet sanoo, että sekin veis tuntoa. Mulla ainakin kuiva = halut vähenee

• optimistijolla

itse pidättelen joskus liian pitkään(1/2 - 1 h) ja lopuksi ei tule sitten millään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe