pienehkö penis

millamaria

hei,mminun tämän hetkinen poikaystäväni jaksaa vihjailla siitä kuinka minulla on muka liian löysätååsa, se on tosi rasittavaa varsinkin kun hän ei tunnu silloin muistavan sitä kuinka pienehkkö hänen oma peniksensä on.tämä ei haittaa minua yhtään koska nautin seeksistä enemmän kuin ennen,koska rakastan tätä ihmistä, mutta on kamala kun hän vihajilee minulle ettei nauti seeksistä koska olen liian löysä, minä kumminkin jumppaan lihaksiani yms,joten en edes kovn löysä voi olla^^ tulee vaan olo että ei onnistu missään kun toinen noin arvostelee ja ilkeilee :(

9

5956

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies_27v

Oletko tosissasi, että miehesi keljuilee koostasi?? Aika idiootti mieheksi.. minkäs kokoinen vehje hänellä itellään on?

Älä välitä.. ja jos todella rakastat miestäsi niin pidä se, mutta eipä tuo kovin rakkaudelta kuullosta miehesi puolelta jos moisia sulle laukoo...

• millamaria

mulle tulee siitä aina tosi paha olo kun se vihjailee tai huomauttaa jotain, ja kun kysyy et tykkäsö ni se vaan ohittaa tai kiertaa sen kysymyksen sanomalla et laukesinhan mä..mä en tiiä et saisinko sanoo, mut koska kukaan ei tunne meitä niin olisiko noin 16/3,5 näin uskoisin..

• ???
        millamaria kirjoitti:

mulle tulee siitä aina tosi paha olo kun se vihjailee tai huomauttaa jotain, ja kun kysyy et tykkäsö ni se vaan ohittaa tai kiertaa sen kysymyksen sanomalla et laukesinhan mä..mä en tiiä et saisinko sanoo, mut koska kukaan ei tunne meitä niin olisiko noin 16/3,5 näin uskoisin..

Jos poikaystäväsi penis on tosiaankin tuonkokoinen, se on kyllä silloin oikeasti hiukkasen keskivertoa (14cm) isompi.

• millamaria kirjoitti:

Kannattaa sanoa heti hänelle, että et tykkää siitä, kun hän niin sanoo tai vihjailee. Voipi olla mahdollista, että hän ei edes tiedosta loukkaavansa sinua silloin kuin niin vihjailee.

• MissShemale
        millamaria kirjoitti:

Kyse ei ole pienestä peniksestä, vaan normaalia pidemmästä mutta ehkä normaalia ohuemmasta. Olisiko mahdollista, että poikaystäväsi yrittäisi vihjata haluavansa kokeilla anaaliseksiä kanssasi ja siksi valittaisi "löysyydestä"?

Joka tapauksessa kiittämätön tyyppi! Varmaan löytäisit mukavammankin tyypin, joka osaisi arvostaa sinua.

• millamaria
        MissShemale kirjoitti:

Kyse ei ole pienestä peniksestä, vaan normaalia pidemmästä mutta ehkä normaalia ohuemmasta. Olisiko mahdollista, että poikaystäväsi yrittäisi vihjata haluavansa kokeilla anaaliseksiä kanssasi ja siksi valittaisi "löysyydestä"?

Joka tapauksessa kiittämätön tyyppi! Varmaan löytäisit mukavammankin tyypin, joka osaisi arvostaa sinua.

tuosta koosta en ole ollenkaan varma,mutta se oli arvipni, voi olla kyllä pinempikin, muttasiis kun sanoin pienehkä tarkoitin sillä että se on pienmpi kuin mitä aikaisemmilla seksikumppaneillani on ollut,ja heillä ei ole mitään valittamista ollutkaan. olen kyllä miehelle tästä sanonut että en tykkää kun vihjailee, mutta ei aina tunnu muistavan..ja olen sanonut ttä jos hän anaaliseksiä haluaa niin sanoo vain,koska minulle ei mitään sitä vastaan ole.

• vaan paksuus
        ??? kirjoitti:

Jos poikaystäväsi penis on tosiaankin tuonkokoinen, se on kyllä silloin oikeasti hiukkasen keskivertoa (14cm) isompi.

Ei sillä pituudella ole mitään merkitystä sen tiukkuuden kanssa. Voihan mulkku olla vaikka 20cm pitkä,mutta tuntua silti pieneltä,jos liian kapea. Itsellä 4-5cm(ympärys ~15cm) riippuen mistä kohtaa mitataan (keskeltä vartta paksuin). Pituutta noin 16cm. Ei ole koskaan tarvinnut valittaa löysää pillua. Sitäpaitsi aika röyhkeää muutenkin haukkua naistaan tuolla tavalla. Tiukkakin pillu voi muuten tuntua löysältä, jos liian liukas...

• hänelle
        millamaria kirjoitti:

tuosta koosta en ole ollenkaan varma,mutta se oli arvipni, voi olla kyllä pinempikin, muttasiis kun sanoin pienehkä tarkoitin sillä että se on pienmpi kuin mitä aikaisemmilla seksikumppaneillani on ollut,ja heillä ei ole mitään valittamista ollutkaan. olen kyllä miehelle tästä sanonut että en tykkää kun vihjailee, mutta ei aina tunnu muistavan..ja olen sanonut ttä jos hän anaaliseksiä haluaa niin sanoo vain,koska minulle ei mitään sitä vastaan ole.

suoraan että hänellä on pienempi kuin edellisillä poikaystävilläsi. Tämä saisi hänet luultavasti vähäksi aikaa hiljaiseksi ja sillä olisi muutenkin seksielämää parantava vaikutus.

• pikkujorma
        hänelle kirjoitti:

suoraan että hänellä on pienempi kuin edellisillä poikaystävilläsi. Tämä saisi hänet luultavasti vähäksi aikaa hiljaiseksi ja sillä olisi muutenkin seksielämää parantava vaikutus.

Älä nyt vaan ala anteeksi pyytelemään,jos sillä äijällä on pienet vehkeet,niin minkäs sille voi.Jos alat nauramaan joka kerta kun tämä karpaasi ottaa housut pois,se on varma keino saada kaveri hiljentymään. Sitten vielä kun sanot,että vedä ittees vaan hanuriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe