Olipa kerran tyttö joka poltti tupakkaa.
Eräänä päivänä tyttö päätti..."lopetanpa tupakan polton".
Kului päivä, kului kaksi, kului vielä muutama päivä.
Olo oli jo kuin tynnyriin sullotulla norsulla.
Ajattelipa tyttö "jos nyt ihan pienen pienet henkoset"..
Ja niin tyttö polttaa taas tupakkaa.
Voi tätä elämän tuskaa.
T: EX TupAkkaLakkolainen
hei, hei, hermot meni
2
229
Vastaukset
Ainakaan tällä hetkellä. Huomisesta en uskalla sanoa/luvata mitään. Olen ollut polttamatta kohta 3 viikkoa. HYVÄ MINÄ!!!! Uskoakseni ainoa hyvä asia tässä minun tapauksessani on se, että olen täällä Seinäjoen keskussairaalassa, joka on savuton sairaala. Sairaalasta saa ilmaiseksi mm. Nicorette-laastareita. Sairaalan sisällä ei saa tupakoida ollenkaan ja sairaalan kanttiinista ei voi ostaa tupakkaa eikä muita tupakkatuotteita. Mielestäni se on hyvä asia, koska täällä jos missä on "luppoaikaa" jota käyttäisin ilman kyseisiä asioita takuulla tupakointiin.
Kun jossain vaiheessa pääsen pois täältä, on asia erikseen pystynkö jatkamaan... mutta niinkuin sanottu EN POLTA TÄLLÄ HETKELLÄ! Siitä olen ylpeä ja kiitollinen vaikuttaneille tahoille.- tupakkalakko
Nii... Mikähän siinä on että se on noin vaikeeta. Olen kyllä aikaisemminkin ollut lakossa jopa vuoden mutta ei onnistu. Aina se vaan jossain vaiheessa tulee mieleen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039