Aloin taas vuoden tauon jälkeen käymään salilla ja olisin kysellyt viisaammilta neuvoja treeni ohjelmaan jne...millasia sarjoja jne. Painan nihkeät 65kg ja koitan saada painoa ja lihasta lisää. Ainakin hauista haluaisin rääkätä ihan kunnolla,että sais siihen sitä mittaa ja muutenkin käden ympärystä lisää,että jos joku sattus tietämään hyvän ja tehokkaan tavan saada isot kädet ni otan mielelläni neuvot vastaan. Olisin myös kiinnostunut muista tehokkaista yläkropan treeni ohjelmista. Pakko tähän loppuun vielä lisätä että innoittaja oli the oc sarjan Benjamin McKenzie, jonka käsivarret olisi mukava saada ;)
No ainakin se sai mut lähtemään salille...:P
Treeniohjelma hakusessa
Benjamin McKenzien haba
1
442
Vastaukset
- hand`s are big
oc sarjan Benjamin McKenzie jonka käsivarret olisi
kiva saada?? No jos vaikka kirjoittaisit sille ja pyytäisit lähettämään käsivartensa sulle. Mutta luulen kyllä että tarvitsee niitä itse.
Mutta yrittänyttä ei laiteta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699