Viime vuonna löydettiin tyrannosauruksen luun sisältä vielä fossilisoitumatonta soluainesta. Mitä se teistä kertoo? Onko fossilisoitumisen perusteet vielä meiltä ihmisiltä hieman hukassa, vai elikö rexejä joskus 50 000 vuotta sitten?
Minä luulen että kyseinen lisko sattui kuolemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mahdollisesti jossain mutalammikossa niin että ruho jäi hyvin vähän ilman tai muiden hajottajien kanssa tekemisiin. Aika hämmästyttäväähän se kuitenkin on että soluja vielä 65 miljoonan vuoden fossilisoitumisen jälkeen.
Tietääkö kukaan muuten onko tästä tapauksesta mitään uusia uutisia? Siitä taitaa olla jo vuodenpäivät kun löydettiin.
T-rexin soluja...
Agneisti
5
1348
Vastaukset
- Vedenpaisumus
Tämä kyseinen saurus oli uimataitoinen ja selvisi vedenpaisumuksesta.
voi voi....
- Ice Age
kuule tuosta DNA:n eristäneet, nyt ei kun vaan odotellaan ...
kloonaamaan!!! Kohta ei tarvii enää suomalaistenkaan susia ja karhuja säikkyä kun takapihan pöheikössä vaaniikin ihka-aito saurus!!!!
- minä vaan
varltaja kirjoitti:
kloonaamaan!!! Kohta ei tarvii enää suomalaistenkaan susia ja karhuja säikkyä kun takapihan pöheikössä vaaniikin ihka-aito saurus!!!!
T-Rex korkeasaaressa olis kyl aika vetonaula :-) Tosin huonolla säkällä sinä kävis kuten jurassic parkissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059