Tää voi vaikuttaa tyhmältä kysymykseltä, mutta....
Kuinka paljon teidän pyöränne kuluttavat bensaa?
Omani vie sadalla 3.8 l
En ole huomannut kaupunkiajossa ja maantieajossa juuri paljon eroja. Ajelen suurinpiirtein nopeusrajoitusten mukaan. Pakko ajaa, kahet sakot tänävuonna :( Joskus kun tilaisuus antaa, niin silloin on pakko vääntää kahvasta hieman kierroksia enemmän.
Tahtoisin vaan tietää mitä erilaiset pyörät kuluttavat. Mitkä pyörät ovat bensa syöppöjä?
Yhen tutun kawasaki vie melkein 7 l sadalla ja minusta se on aika paljon.
Kaikenmaailman viritykset varmaan tekee lisää kulutukseen.
Omaani ei ole viritelty vaan se on juuri siinä kunnossa ku se on kaupasta ulos ajettu.
Hyvvee yötä kiltit lapsukaiset...
Tahtoo tietää?
7
1186
Vastaukset
- Ceilori
Mulla on Intruder 750 -89 ja vie semmoiset 7 litraa matka-ajossa.
Äiteen pyörä kuluttaa vähän, hyvä niin.
Morjens! Kawa Z1000 -78, 5-6 l/100km sekalaisessa ajossa.
- GSF
Isipändiitti menee orkkiksena 6l /100...
...kun malttaa ajella siivosti... kulutuksia kuitenkaan.
Ajelen itse -01 vuosimallista Honda 500 CB:tä
Eli pieni mopo vie vähäemmän löpöä, joten saan siis olla tyytyväinen moponi taloudellisuuteen kaikin puolin.
Terveisn, äitee- kiihdytyksiävaan
joo eipä oo tullu seurattua,kyl mullaki menee kaikki mitä sinne tankaa.
Vois mennä maku pyöräilystä jos pitäisi ruveta tommosia taloudellisuus juttuja miettimään ! - Parkki-Pirkko
kiihdytyksiävaan kirjoitti:
Vois mennä maku pyöräilystä jos pitäisi ruveta tommosia taloudellisuus juttuja miettimään !Voi hyvät pojat! Kyllä kannattaa miettiä mopon kulutusta, jotta rahaa jäisi parkkimaksuihin. Miul on poonuspalkka. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=612&posting=22000000017290568
- ththfdhtfhtfhtf
Vois mennä maku pyöräilystä jos pitäisi ruveta tommosia taloudellisuus juttuja miettimään !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796