Hahahah....päivittäin näkee motoristeja joilla on päällä gore-haalari tai lötköt farkut goretakki ja niiden kanssa VYÖLAUKKU joka on vielä vedetty selkäpuolelle.Hahahahah....oikeat tuulipukukansan prätkävarusteet:Goretakki vyölaukku!
Toinen huvittava ryhmä ovat sitten nämä jotka luulevat olevansa jotenkin tosi HARDCORE COOL ja siis on nahkaliiviä,paskasta bootsia ja ennen kaikkea ketjua joka lähtöön....joka vyönlenkistä lähtee jonkinlainen ketju johonkin suuntaan tähän yhdistettynä vielä jotkut Tiimarista ostetut feikki aurinkolasit sekä paskainen,rasvainen,harventunut tukka (ne muutamat hiukset) ponnarille väkisin kiskottuna!
Että kyllä sitä saa kypäräänsä nauraa makoisasti joka päivä - ja niitä sitten pitäisi vielä muka tervehtiä ja moikkailla.Hahahah.....en kehtaa...voi joku tuttu vielä nähdä ja luulla että tunnen edm. kaltaisia!
GORE ja
10
1360
Vastaukset
- samaa
mieltä! Yhdenkin äijän ohentuneet haiveneet pitää vain vuodesta toiseen vetää kumilenkillä ponnarille vaikka kunnon kalju olisi parempi kuin harva katto. Ihme sakkia eikä mitään itsekritiikkiä... kummaa.
- juntti
Mää onn ajanut verkkarit päällä ja saanut ihailua osakseni, kun oon niin urheilullinen !
- vyölaukku
mikähän lie herran mielestä oikea ajoasu?minusta vyölaukku on erinomainen silloin kun pitää lompakko ,puhelin ja jotain pikku tavaraa olla mukana ei aina jaksa taka boksia laittaa sen takia jos haluaa ajella ja pitää taskut tyhjinä.
- ei tarvetta
Ei ole tyypillä varmaankaan ajokorttia mitä pitäis kulettaa jossain mukana. Seteleistä puhumattakaan. Tupakoitakin saa niin harvoin pummattua aikuisilta poskareita varten.
...-tun "Fag Five"-porukka tänne on eksyny änisemään..?Niin,noh,metroseksuaalit ja homot jaksaa aina pauhata siitä niitten "tyylitajusta",ja siitä ei näköjään luovuta edes mopoillessa...
Joka paikkaanhan tuollaiset "tuuniki terot" änkeää mussuttamaan tyhjänpäiväisiä. Onpahan kuitenkin jokaisen oma asia, liikkuu sitten vaikka sukelluspuvussa kunhan varustus vaan tuntuu itsestä hyvältä.
- Tom of Finland
Eikä lötkötä housut eikä ole tukka harventunut. Kalukukkaro on, ei vyölaukkua.
- Urpo perseaivo
Olisi mielenkiintoista tietää millaisessa setissä Goren mielestä oli arvokasta ajella rimpsalla, kampaus ym. Gore on moottoripyöräilyn Leinita.
- idiootteja
Mitä vittua se kenellekkään kuuluu mitkä varusteet päällä ajelee. Itte ajan vaikka korsetti päällä kumisaappaat jalassa jos huvittaa. Mitenkähän kauan sulla menee kun peilin edessä pyörit ja lueskelet jotain homolehtiä että miten näyttää "oikealta" bikerilta. Ajatteletko tosiaa kun vedät kuteita päälle että mitä mieltä muut ajelijat ovat???
- Juntti
kaikilla pitää olla reisifarkut, niin läskeilläkin, voi että naurattaa...on sitten naurettavan näköistä. Lyhytjalkaiset rasistiset suomalaiset.. kyllä niin naurattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979