Saan suunnilleen kuukauden päästä esikoiseni ja olen euroviisuvoiton jälkeen tosissani miettinyt että olisko Lordi sopiva nimi lapsellemme. Emme varmasti ole ainoa perhe joka antaisi lapselle tämän nimen. Ottavathan jotkut tatuointejakin!
Onko siis mahdollista kastaa rakasta lastamme Lordiksi, tai edes muiden bändin jäsenten nimellä?
Lordi nimeksi lapselle
6
346
Vastaukset
- Alien-8
Ehkäpä se sopisi poikalapsen nimeksi,mutta tytön on ehdottomasti oltava AWA.;)
- nylkkäri
hyvä nimihän Lordi on ja voi olla,että Lordeja on pian enemmäkin.
Olihan se huippuhienoa, että Lordi teki sen mitä pitikin. Mutta lapselle Lordi nimeksi?! Eikö tuo nyt ammu jo vähän yli..?! Jos perustelet valintaasi tatuoinnilla, olet vielä epäkypsä äidiksi! Minun mielestäni(tämä on oma mielipiteeni, muilla saa ja pitää olla muita mielipiteitä) on suorastaan imartelevaa antaa lapselle nimi jonkun hyvää tehneen henkilön mukaa, mutta Lordi menee hieman yli ymmärrykseni. Lordi on sitäpaitsi fiktiivinen hahmo eikä suinkaan oikea henkilö. Mieti nyt vielä sitä nimi vaihtoehtoa huolella, muistaen myös että lapsesi kantaa antamaasi nimeä hautaan saakka. Jotkut ei, koska vaihtavat tyhmyydellä tai ajattelemattomuudella annettuja nimiä myöhemmin. Tsemppiä vaan sinulle! Perässä tullaan... meinaa heinäkuussa morsiammen kanssa synnyttämään.
- ei voi olla totta..
uskon että pappi(tai maistraattiin kun ilmoittaa niin virkamiehet) kieltävät. Itse en missään nimessä antaisi. Lempinimeksi vaikka mutta ei oikeaksi nimeksi. erikoisia nimiä ei katsota hyvällä. https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1 voi muutenkin katsoa muiden nimien määriä, eipä löydy lordia ei..
- Häilyvä
Ajat, ja asenteet muuttuvat, miltä sinulta olisi tuntunut jos nimesi olisi noin poikkeava.Antakaa lapselenne nimi,joka on ihan tusina tavaraa.Lapsenne voi sitten aikoinaan päättää itse asian,jos tarpeen.Nimen muuttaminen on helppoa
- Winhari
Tuo ei ikinä onnistuisi, sillä "Lordi" on arvonimi jolla aatelisia puhutellaan, eikä kenellekään voi antaa nimeksi Lordia sen enempää kuin Herraa tai Kreiviäkään.
Erikoinen nimi kannattaa kuitenkin ehdottomasti antaa, sillä erikoisuus erottuu massasta ja siitä on tulevaisuudessa hyötyä. Lasta saatetaan kiusata, mutta silloin hän oppii huolehtimaan paremmin itsestään, saa paremman itsetunnon ja on tulevaisuudessa ylpeä nimestään. Kannattaa kuitenkin katsoa jo olemassa nimiä, vaikka vanhoja Suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009