Gallup

epätoivoinen sinkku

Kuinka moni teistä meinaa juhannuksena tehdä jotain lopullista, kuten hypätä vaikka Vantaan jokeen tai muuta? Mulle ei oo vielä muotoutunut toi mitä teen mut onha täs vielä aikaa päättää. Mut pääsis ainakin tästä ikisinkkuuden vankilasta eroon, taivaas jos sinne sit pääsee saa varmaan kivan naisen kaverikseen. Ehkä oikean enkelin. Kun ei noita enkeleitä maanpäälläkään oo vaikka moni itseään enkeliks kehuukin mut niinku tiedetään nii oma kehu haisee aina.

12

1244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekopyhä Jeesustelija

Tekopyhä Jeesustelija tässä hei,

Juhannuksena aioin olla totaalisen humalassa, ja hankkia jonkun random-tyttösen jakamattoman huomion edes sekunniksi, vaikka sitten tuikkaamalla itseni tuleen, jonka jälkeen aioin humalassa sönkätä neitokaiselle suunnitelmani siitä, kuinka hän tulee vaimokseni, pyöräyttää meille pari lasta ja hän pesee pyykit sillä välin kun minä juon kaljaa ja olen mies talossa.

Sateista huolimatta railakasta juhannusta toivottaa Tekopyhä Jeesustelija

• Se känniurpo

Joo, kossua kaaliin vaan, sit hirveessä humalassa iskemään jotain naikkosta, luonnollisesti se kehottaa painumaan vittuun ja pääsee kertomaan kavereilleen miten joku känniurpo tuli iskemään sitä.
        Eikun nythä mä hokasin, mähän voin etsiä juhlapaikan kännisimmän naisen ja naida sitä, eihän se tajuu mistään mitään, voi etä mä olen törkee sika ,mut mä vaan olen törkee possu, tää on hyvä idea, kännisin nainen ja siihen kiinni kuin sika limppuun.

• Tekopyhä Jeesustelija
        Se känniurpo kirjoitti:

Joo, kossua kaaliin vaan, sit hirveessä humalassa iskemään jotain naikkosta, luonnollisesti se kehottaa painumaan vittuun ja pääsee kertomaan kavereilleen miten joku känniurpo tuli iskemään sitä.
        Eikun nythä mä hokasin, mähän voin etsiä juhlapaikan kännisimmän naisen ja naida sitä, eihän se tajuu mistään mitään, voi etä mä olen törkee sika ,mut mä vaan olen törkee possu, tää on hyvä idea, kännisin nainen ja siihen kiinni kuin sika limppuun.

Tekopyhä Jeesustelija tässä hei,

Jos nyt ei naisia kuitenkaan juhannuksena, niin ainakin hirveästi viinaa, parempi olisi tietysti sekä tissejä että viinaa. Juhannuksen jälkeen meinaan alkaa syksy ja silloin en juo kuin masennukseen, ja masentuneena on vaikea päästä puristelemaan tissejä jollei kirjoita herkkiä runoja sielunsa syövereistä, tai puristele liikalihavan työpaikalta tutun Markon mies-tissejä mikä taas ei tunnu samalta. Lisäksi Marko saattaa alkaa väkivaltaiseksi ja hänen tissinsä roikkuvat ja ovat karvaiset.

Riimittelyrikasta syksyn odotusta toivottaa Tekopyhä Jeesustelija

• kiitosss

Sä saat aina mut nauramaan kun luen juttujas! Kiitos!

• n4nelonen

joo o Vantaanjokeenpa hyvinkin hypähdän ja vetelen muutamat uintiliikkeet.
      Sopii tulla sinne seuraks, siellä on yhtä ja toista seurakuntalaista ja tiedä minkä enkelin itsellesi löydät

• vantaanjokeen

"Anteeksi, onko tässä tilaa? AAaaaaaaarrrggghhh!"

• jonoa ...

hukuttautumassa Vantaanjokeen ...

• pelsepuuppi

En mä vielä juhannuksena taida tuota tehdä, kun tuossa olis tuo heinäkuu lomaakin. Mä taidan tehdä sen vasta loman jälkeen, niin ei mene lomat vallan hukkaan.
      Mutta kyllä mä varmaan haluaisin tuonne helvettiin mieluummin kuin taivaaseen, koska helvetissä on paljon kuumempia ja syntisempiä chiksejä kuin taivaassa. Ja mä luulen ettei ne enkelit välttämättä mitään niin kauhean ihania ole, vaan pikemminkin tylsiä, kylmiä ja konservatiivisia pihtareita x)

• Hauskoja juttuja täällä saa aina lukea, että perkeles mähän luen koko juhannuksen suomi24:sen keskusteluja ;)

• NoJust

Veljeni poismenon jälkeen olen ainoa lapsi ja rakastan elämääni ja vanhempiani aivan liikaa luopuakseni niistä.

Toivottavasti sullakin on voimia ottaa vastaan se kaikki mitä tarjolla on eikä yrittää puuttua siihen, mikä tarkoitettu on... Tarkoitan, että sun pitää osata rakastaa itseäsi ja elämääsi tällaisenaan. Eikä kukaan mene takuuseen, että niitä enkeleitä on yhtään enemmän tarjolla siellä jossakin. Sulla on vain yksi elämä, joten sun täytyy antaa sille sen ansaitsema arvo. Ja itsellesikin, ennen kaikkea.

• ap.

itseänikin ja sikshän mä koenkin tän niin turhaks kun haluaisin rakastaa jotain naistakin...tuntee et jotain puuttuu, jotain tärkeää..se nainen.

• tää on sitä elämää, ihan ih...
        ap. kirjoitti:

itseänikin ja sikshän mä koenkin tän niin turhaks kun haluaisin rakastaa jotain naistakin...tuntee et jotain puuttuu, jotain tärkeää..se nainen.

menistit ihan livenä tekemään tuttavuutta ihmisten kanssa... kuten aikaisemmin kirjoitin tervetuloa uimaan, voit löytää sen ihmisenkelin, mutta se vaatii etsivältä hiukan duunia mm. rohkeutta tehdä tuttavuutta ja jutustella ventovieraiden kanssa.
        "Turut ja torit" on eräs mesta, mistä tekee kummia löytöjä, voit ja samassa tilanteessa olevat, voivat mennä lähes tajuttomaan tilaan yllätyksestä.

Messiin vaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe