et siitä ei oo enää mitään iloo kun on noi tietokojeet ja sallasta.
Mulla on piirustus kymppi
Mun isä on mainos mies.
mä osaisin piirttä
vai onks niin
2
422
Vastaukset
- tietokoneesi
taas näitä, tietokone tekee kaikki. ja pelkkää sontaa. Tietokone ei tee mitään muutakuin auttaa saamaan valmiiksi piirretyn tuotoksen.
ei niitä mainostöitä kone tee itse ne joutuu piirtämään vieläpä jos käsin tekee niin jälkikin parempaa. sommittelu, värit, suunnittelu... ei ne itsestään siihen tulosteeseen tule. koneella ei edelleenkään ole siis aivoja saati silmää asetella näyttävästi - osaa
Hyvä piirtäjä opettelee myös suomenkielen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764