kirjoituksesta "miksi panna rumaa" mieleen vanha tapahtuma.. Aikanaan kun täytin 20v kävin paljonkin baareissa. Miehiä riitti, sekä hyvännäköisiä (vaikka kauneuden ihannoijien sitä on vaikea uskoa), että ihan normaaleja kun "rumiakin" kundeja, mutta oli niitä itsetietoisiakin komeita ja niitä wannabe-komeita jotka katsoivat asiakseen huomautella toisille tämän ulkonäöstä mikäli se ei heidän mieleensä käynyt.
Sitten oli eräs harvinaisen idiootti tapaus, jossa hyvännäköisen minua pokailevan kundin kaveri kävi kiskomassa kaverinsa pois "kun et sä nää millaisen sotanorsun kanssa sä tanssit, nolaat kaikki". Olin tuolloin n.3-5kg ylipainoinen. Hyvännäköistä kundia painoni ei häirinnyt, mutta kaveria kylläkin, ja antoi sen kuulua..
Noh, kului pari vuotta, opiskelustressi alkoi hellittää ja alkoi olla aikaa itsestä huolehtimiseen ja rahaakin kuntosalilla käyntiin - laihduin painotaulukon alapäähän, olin nyt kai virallisesti "kaunis". Olin aina ollut ns. kaunis nainen kasvoiltani ja kropaltani (tätä sanottiin ihan eräässä mallitoimistossakin jossa tein xl-mallin töitä), mutta koska olin ylipainoinen, olin häiriö joidenkin miesten näkökentässä - niin että siitä piti tulla ihan huomauttelemaan, ei riittänyt että olisi vaan todennut että ei kiitos, en ole kiinnostunut sinusta. Eräs näistä oli juuri tuo joka kävi kiskomassa kaverinsa luotani koska olin muka nolottavan iso.
Satuin törmäämään tähän mieheen uudestaan laihduttuani baarissa, naama oli jäänyt mieleen koska mies oli niin törppö. Nyt tämä mies oli kuskina, ja tuli heittämään läppää, kehui upeaksi ja jumalaiseksi, että tekisi mitä vain jos pääsisi ulos kanssani.. Tietysti mielessäni ajattelin että voi mikä imbesilli.. Että ennen haukuit minut sotanorsuksi, amatsoniksi, laiskaksi laardiperseeksi joka häiritsi hänen baari-iltaansa.. Ja nyt hän oli valmis nuolemaan jalkapohjiani.
Siinä seisoessaan hän naureskeli parille muulle pyöreälle tytölle, huomautellen että hän ei voisi ikinä koskea moiseen, hän haluaa tasokkaan naisen kuten minä. Minä totesin hänelle että minä haluan kundin jolla on aivot, ja lähdin menemään. Kundi juoksi koko illan perässäni ja ruikutti että lähtisin treffeille hänen kanssaan,hän ei ymmärrä mitä teki väärin, hän tekisi ihan mitä tahansa.
Kysyin tekisikö hän ihan mitä tahansa ja hän lupasi. Etsin katseellani koko paikan "rumimman" ja lihavimman tytön joka istui nurkassa ja käskin mennä hakemaan hänet tanssimaan hitaita. Miehen silmät levisivät, hän alkoi vänistä että eikai nyt sentään.. Pysyin tiukkana ja lupasin että hän kokee jotain ainutlaatuista jos käy tanssimassa. Äijä meni sitten ja tyttö taisi ilahtua :D Kokeeni meni sikäli ohi (olin aikonut katsoa että kundi kanssa kohtelee pyöreää mimmiä kunnolla) koska..
...tämän kundin kaveri sattui tulemaan paikalle - se joka minua oli pari vuotta sitten tanssittanut. Sanotaan häntä vaikka Kimiksi. Kim tunnisti minut ja tuli iloisesti juttelemaan, kehui minua upeaksi mutta totesi silmää iskien etten näyttänyt silloinkaan pahalta, hän vain oli niin nuori ja typerä että päästi minut kaverin painostuksesta menemään.. Kun tämä törppö palasi, olimme syventyneet kiihkeään suudelmaan ja kun törppö siinä seisoi luukku auki, vilautin hänelle vanhaa kuvaani ja muistutin tapahtumista.
Törppö ei kehdannut katsoa minua kunnolla silmiin seuraavien 2 vuoden aikana jotka seurustelin Kimin kanssa ja tuli tilanteita jolloin piti oleskella yhdessä seurassa. En tiedä oppiko hän yhtään mitään, mutta olen kuullut sivukautta että tyttöystävää hänellä ei ainakaan metsästyksestä huolimatta ole - kuka ottaisi itselleen moisen idiootin, oli hän kuinka komea tahansa?
Tulipa tuosta
alemmasta
1
833
Vastaukset
Erittäin hieno ja ajatuksia herättävä kirjoitus.
Itse kommentoin sen verran kun tuonne alenpaan viestiketjuun olen muutaman jutun kirjoittanut.
En tuomitse ketään ulkonäön perusteella, enkä varmasti menis ketään haukkumaan. Silti baareissa vähän rumemmat ovat vähän helpompia nakkeja yhdenyön juttuja ajatellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039