oon ollu laityosmiehenä Kutvonen&Sorasella jo kakskytä vuatta. Ensin luulin että mähän oonkin aivokirurki. Ostin anatoomian kirjan ja veitset.
Mutt ei se oo mun alaa.
Nyt tiedän että olenkin AD. Muuten alalle valmis mutta tietokojetta en osaa käyttää. Mulla on kuitenkin satoja hyviä ideoita esimerkiks hyviks mainoksiks. Sellasia nuorelkkaita hiphop -juttuja.
Mä olen siis nyt valmis manoskuruksi. Palkkaa tulis olla ainakin toi 4000 erkkiä kuusa ja autoetu.
unelmat
hiipuu
2
423
Vastaukset
- "we are not amused"
Sun vitsis olis toiminut jos olisit heittänyt tämän tuonne "haaveet kaatuu" -ketjuun.
Hmmm...hjuumori ei taida olla sun alaa myöskään, joten voit heittää urahaave-listalta myös stand upin... - niukkuus
opettele tyyli.... voisi onnistuakin. Ikävä kyllä vaatii yhtä paljon vastaan ottajalta, eli olet aika yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774