Miksei kukaan enää, muutamaa tapausta lukuunottamatta, uskalla laittaa kuvaa profiiliin? Olisi mukava tietyissä tapauksissa katsoa kirjoittajan profiilista, millainen vastapuolen pelaaja on ulkonäöltään...
Kuten huomaatte, minusta on tullut asiallinen herrasmies. Enää en häröile tai muutenkaan kirjoittele sekavia! Mafia kävi runtelemassa minua enemmän oikeistolaiseksi, niin tavoiltaan kuin sanoiltaan.
BLÄÄÄH!!!
12
412
Vastaukset
- aliisa
mun mielestä se just on hyvä,kun voi kirjotella ihan mitä vaan tälläin anonyyminä,kukaan ei tiedä minkälainen kuvatus on keskustelukumppanina ;))
Mutta itse henkilökohtaisesti en halua esiintyä ilman tunnistettavaa kuvaa ja kunnon profiilia. Aivan sydäntä särkee lukea jonkun profiilia, jossa ei ole kuvaa ja jokaisessa kysymyksessä vastauksena on: EN HALUA KERTOA. Silloin on kyllä epäilyttävä olo! Tarkoitan, etten voi tietää mitään kanssani kommentoivasta henkilöstä. Jos ei kuvaa, niin ainakin kunnon profiili, josta käy ilmi muutama pikku seikka.
- kipparinoma
säästääkseni vastapuolen silmiä...siksi en laita todella karseaa kuvaani esille....:o))))))))))
- SydäN-Ystävä
sanoa,että olen siskoni kanssa aikas lailla saman näköinen,kuppikokoa myöten.....sori sisko ;))))
- Anselmi K
Koskaan en ole vastaanottanut näin suurta vastausten vyöryä! Kiitos siitä, nyt ymmärrän MIKSEI... Taidan itsekkin poistaa naamani profiilistani, joka muuten ei tottele nimimerkkiä Anselmi K.... :) Kiva olla tosiaan anonyymi! ;)
- yksitypy
kanahäkki. Vai vielä kuva pitäis laittaa.
Mua ei kyllä kattelis itse pir....kaan :=)))
Missä se sun kuva on? *katsoo Anselmin proffiilia, vaan ei näy*- Anselmi K
Esiinnyn näillä sivuilla tasan kahdella nimellä, toinen on rekisteröity ja toinen on tämä Anselmi K. Koska tuo rekisteröity "nikki" ei koskaan vastaanota viestejä takaisin, olen luopunut sen käytöstä. Se on kuitenkin olemassa ja se on tuttu monella, myös sinulle YKSITYPY!
- yksitypy
Anselmi K kirjoitti:
Esiinnyn näillä sivuilla tasan kahdella nimellä, toinen on rekisteröity ja toinen on tämä Anselmi K. Koska tuo rekisteröity "nikki" ei koskaan vastaanota viestejä takaisin, olen luopunut sen käytöstä. Se on kuitenkin olemassa ja se on tuttu monella, myös sinulle YKSITYPY!
minä en pidä ollenkaan tuosta sun salailusta.
Alas nyt kertoo mikä se toinen nikkis on?
Ja miksi kirjoitit tuon yksitypy isolla?
Ihan selvästi et oikein pidä minusta :=(((( - Anselmi K
yksitypy kirjoitti:
minä en pidä ollenkaan tuosta sun salailusta.
Alas nyt kertoo mikä se toinen nikkis on?
Ja miksi kirjoitit tuon yksitypy isolla?
Ihan selvästi et oikein pidä minusta :=((((Eipä taida Yksitypy tietää, ken on täällä! Syy miksi kirjoitin/kirjoitan nikkisi isolla on klassinen: arvostan sinua ihmisenä, kaverina ja globalisaation yhtenä osani niin paljon, että osoitan kunnioitukseni kirjoittamalla nimimerkkisi isolla kirjaimella. Toivottavasti sinä et pahasta? Mielestäni ainoa väärä asia on, etten voi esiintyä oikealla nimimerkilläni ja kiusaan sinua näin. Tilanteeseen ei kuitenkaan ole luvassa muutosta. Hyvää juhannusta, sinulle Yksitypy! :)
- yksitypy
Anselmi K kirjoitti:
Eipä taida Yksitypy tietää, ken on täällä! Syy miksi kirjoitin/kirjoitan nikkisi isolla on klassinen: arvostan sinua ihmisenä, kaverina ja globalisaation yhtenä osani niin paljon, että osoitan kunnioitukseni kirjoittamalla nimimerkkisi isolla kirjaimella. Toivottavasti sinä et pahasta? Mielestäni ainoa väärä asia on, etten voi esiintyä oikealla nimimerkilläni ja kiusaan sinua näin. Tilanteeseen ei kuitenkaan ole luvassa muutosta. Hyvää juhannusta, sinulle Yksitypy! :)
olet Anselmi K. Tuosta sun kirjoitustyylistä yritin jotain tuttua löytää, mutta en tiedä kuka voisit olla. Ehkä se ajan myötä selviää :=)))
Jokatapauksessa Hyvää Jussia sinullekin :=))) - Anselmi K
yksitypy kirjoitti:
olet Anselmi K. Tuosta sun kirjoitustyylistä yritin jotain tuttua löytää, mutta en tiedä kuka voisit olla. Ehkä se ajan myötä selviää :=)))
Jokatapauksessa Hyvää Jussia sinullekin :=)))Kun olen saanut sinut tajuamaan, että minä olen vain ihminen, kaiken lisäksi vielä täysin normaali ihminen, kerron sinulle oikean nimeni. HYVÄÄ ja RATKIRIEMUKASTA JUHANNUSTA!
P.S Älä turhaan murehdi oikeaa identiteettiäni vaan vietä läheistesi kanssa ikimuistoinen jussi. En todellakaan tarkoita mitään pahaa eikä minulla ole tarkoitus "vongata" tai jotain. - yksitypy evk
Anselmi K kirjoitti:
Kun olen saanut sinut tajuamaan, että minä olen vain ihminen, kaiken lisäksi vielä täysin normaali ihminen, kerron sinulle oikean nimeni. HYVÄÄ ja RATKIRIEMUKASTA JUHANNUSTA!
P.S Älä turhaan murehdi oikeaa identiteettiäni vaan vietä läheistesi kanssa ikimuistoinen jussi. En todellakaan tarkoita mitään pahaa eikä minulla ole tarkoitus "vongata" tai jotain.olenko pitänyt sinua sitten jotain muuna kuin ihmisenä??
Jos olen jotain huuhaalla joskus sanonut, niin vannon että en ole mitään pahaa tarkoittanut. Se ollut tätä huuhaata, elikkä leikkiä.
Vähän paha juhannusfiilis nyt jää, kun noin sanoit :=(( Mutta anna anteeksi, jo olen jotenkin loukannut. Ja hyvää Jussia sullekin :=)))))
Ja tuosta vonkailusta oikeestaan ihan tykkään.
Tietenkin leikisti :=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009