sevenfifty toivottaa
hauskaa juhannusta teille kaikille..relatkaa..nauttikaa..
ennenkaikkea ottakaa ilo irti koko jussista..muistakaa että elämää on myös jussinkin jälkeen:)))))
jussia
7
1008
Vastaukset
- Bluesway
... toivotukset myös täältä.
Muistakaa sitten, että turha kiire pois ja juhannushössötys vähemmälle. Nauttikaa ajamisesta, ketkä pyörällä liikutte.
Itselläni menee juhannus töiden merkeissä, mutta työmatkat sentään kuljetaan mukavasti Suzulla. Satoi tai paistoi. - hullun hommaa
Mutta hyvää juhannusta kaikille motoristiveljille ja sisarille!
No nythän mä vasta hokasin et onhan sitä elämää jussin jälkeenkin.
Hei ja sitten vakavasti!Kavereille ei sitten kännispäitten näytetä miten keulitaan.
Hauskaa jussia.samoin sinullekkin. Jos otatte niin älkää ajako!
Ja jos olette ottaneet niin muistakaa pitää selvä päivä ennenkuin ottatte taas pyöränne esiin.
Hyttysen mukavaa jussia!- autokuski75
juu kaikille hyvää jussia juhlikaa "sivistyneesti" kuten aina ;)
itse juhlin työn merkeissä..
ajellaan jussinakin ihmisiksi.. - kurvailija
Kiitos samoin! Ajelun merkeissä menee... kunhan vähän asfaltti kuivuu. Hankin kaksipyöräisen tänä keväänä, minä viisikymppinen. Hyvin menee, vaikka ed. ajoista on jo n. 30 vuotta. Moikataan!
- pacman
Hyvät jussit kaikille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959