ihanin päivä! Ei edes joulu vedä vertoja juhannukselle ja vaikka satas vettä niin ei se haittaa, kesäsade on lämmintä..:)
Toivon kaikille erittäin hyvää juhannusta!
Tänään on vuoden
10
238
Vastaukset
"saataa saataa roooopiisee...."=:0))
Veit sanat suustani! Eikä sitten kuolla tai edes loukkaannuta juhannuksen hulinoissa.. :)
- Matilda
pidä niin paljoo juhlia että kuolis tai loukkaantus, kohtuus kaikessa...:)
- yksitypy
Matilda. Nyt poistun koneelta. Lähden kauppaan ruoan ja siiderin ostoon. Siitä se juhannus alkaa,
nostetaan tanssin tahdissa jalkaa :=))- aliisa
ja kaikille muillekin.täälläpäin on ihana ilma,aurinko paistaa ja tuntuu tulevan lämmin päivä.toivottavasti ei tänä vuonna tuu paljoo hukkuneita,kun säät on tälläset,tai eihän se tunnu sää siihen vaikuttavan:mutta juhlitaan hillitysti!!!!!
- Matilda
tarttee vielä sen verran käydä kaupassa kun unohtu ostaa mansikat ja vispikerma eilen - pitäähän se täytekakku juhannuksena olla..ai hitsi että tuli vesi ihan kielelle:)
- Matilda
aliisa kirjoitti:
ja kaikille muillekin.täälläpäin on ihana ilma,aurinko paistaa ja tuntuu tulevan lämmin päivä.toivottavasti ei tänä vuonna tuu paljoo hukkuneita,kun säät on tälläset,tai eihän se tunnu sää siihen vaikuttavan:mutta juhlitaan hillitysti!!!!!
sataa ja välillä paistaa mutta voihan se vielä iltaan mennessä selvitä..joo hillitysti sitä täytyy juhlia..eikait se kivaa ole ympärikännissä olla olipa sitten juhannus tai joulu:)
- yksitypy evk
aliisa kirjoitti:
lämmin päivä näyttäis tulevan tännekin. Ehkä sataa väliin. Grillailemisiin :=)))
- amaryllie
juhannusta....!!!
- kipparinoma
Kesän ihanat tuoksut parasta mittumaarissa:o))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019