Jopa on bisefukin

muikkumies

niin miksi seksuaalisesti erilaiset ihmiset ajetaan pois ikäryhmän huoneista vain siksi että nicissä on jokin lyhenne seksuaalisuudesta, joka on minusta ihan hyvä asia, ettei tule väärinkäsityksiä.
Minusta pitäisi ylläpidon vähän kouluttaa noita sefuja eikä päästäisi ihan kaikkia itsensä kanssa epäsovussa olevia pätemään omaa heikkoa itsetuntoaan

Rakkaudella Kalle Aaltonen

14

2340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täyshetero...

Joo, seurailin keskustelua sivusta, ja mieleen tuli, että tällä palstalla oli hiljakkoin juttu siitä, kuinka nikissä voi olla hetero-, muttei homo-... siis jonkun sefun mielestä. Tää on ihan sama juttu kyllä. Kriminalisointihan on jopa meillä Suomessa näiltä osin kielletty jo joitakin vuosia sitten, joten tässä kohtaa pitäisi sefujenkin päivittää tietonsa. Saanhan mennä musahuoneeseenkin nikillä "kawa100" tai "hortonomi"... miks ei 40 voi tulla homo/bi/lesbo- nikeillä????

• muikkumies

että seksuaalinen erilaisuus ei tarkoita että kyseinen henkilö olisi seksuaalisempi kuin hetero, tämä asia on monen vaikea ymmärtää.Ja erikoshuoneissa ei ole ihan tervettä meininkiä, edes seksuaalisesti erilaisten ihmisten mennä.Kannattta ihan käydä tutustumassa,siellä on vain sairaita kolleja hehkuttelemassa.

Kalle Aaltonen

• hmmm.
        muikkumies kirjoitti:

että seksuaalinen erilaisuus ei tarkoita että kyseinen henkilö olisi seksuaalisempi kuin hetero, tämä asia on monen vaikea ymmärtää.Ja erikoshuoneissa ei ole ihan tervettä meininkiä, edes seksuaalisesti erilaisten ihmisten mennä.Kannattta ihan käydä tutustumassa,siellä on vain sairaita kolleja hehkuttelemassa.

Kalle Aaltonen

Sexuaalisten vähemmistöryhmien eniten käytetyt huoneet ovat lesbocafee ja gaybaari.Näissä huoneissa ylellä käydyt keskustelut ovat huomattavasti siistimpiä ja ns sexittöminpiä kuin esim.40 huoneessa.Huonessa on ehdottomasti kielletty sexinwonkaus ylellä,asiaton keskustelu sexistä esim.itsetyydytys etc vastaavia keskusteluja ei sallita eikä myöskään haluta ollenkaan.Nikit ovat siistejä ja niihin myös herkästi puututaan.Molempien huoneiden vakiokäyttäjät(siis suurinosa huoneiden sättääjistä)haluavat pitää huoneet siisteinä ja asiallisina..gaybaarin viimeisin ylellä käyty keskustelu koski erilaisia kahvilaatuja etc.
        Joten muikku...älä puhu kun et tiedä..ja kun puhut noin niin vastoin aloitustasi tuomitset lesbot ja gayt vähemmistöiksi ja erilailla käyttäytyvyksi ihmisiksi.Siksitoisekseen suurinosa ihmisistä on sexuaaliselta suuntaumukseltaan bisexuaaleja,heitä on enemmän kuin heteroja.

• muikkumies
        hmmm. kirjoitti:

Sexuaalisten vähemmistöryhmien eniten käytetyt huoneet ovat lesbocafee ja gaybaari.Näissä huoneissa ylellä käydyt keskustelut ovat huomattavasti siistimpiä ja ns sexittöminpiä kuin esim.40 huoneessa.Huonessa on ehdottomasti kielletty sexinwonkaus ylellä,asiaton keskustelu sexistä esim.itsetyydytys etc vastaavia keskusteluja ei sallita eikä myöskään haluta ollenkaan.Nikit ovat siistejä ja niihin myös herkästi puututaan.Molempien huoneiden vakiokäyttäjät(siis suurinosa huoneiden sättääjistä)haluavat pitää huoneet siisteinä ja asiallisina..gaybaarin viimeisin ylellä käyty keskustelu koski erilaisia kahvilaatuja etc.
        Joten muikku...älä puhu kun et tiedä..ja kun puhut noin niin vastoin aloitustasi tuomitset lesbot ja gayt vähemmistöiksi ja erilailla käyttäytyvyksi ihmisiksi.Siksitoisekseen suurinosa ihmisistä on sexuaaliselta suuntaumukseltaan bisexuaaleja,heitä on enemmän kuin heteroja.

pois bi huoneesta kun sefu totesi minun olevan täysi hetero ja sain siitä jopa bannin useita kertoja, kun yritin perätä selvitystä.
        Hyvä jos on huoneet on mukavampia.Minulla vain sattuu olemaan ystävinä montakin bi ihmistä.

Kalle Aaltonen

ps,kyse on vain tasa-arvosta

• hmmm.
        muikkumies kirjoitti:

pois bi huoneesta kun sefu totesi minun olevan täysi hetero ja sain siitä jopa bannin useita kertoja, kun yritin perätä selvitystä.
        Hyvä jos on huoneet on mukavampia.Minulla vain sattuu olemaan ystävinä montakin bi ihmistä.

Kalle Aaltonen

ps,kyse on vain tasa-arvosta

bicafeessa ei nykyisin käy kuin harvakseltaa jokunen ihminen,yleensä tyhjä

• hmmm.
        muikkumies kirjoitti:

Kalle Aaltonen

Niin siis todellakin toivoisin että nämä huoneet saisivat olla omassa rauhassaan.Sanot tutustumaan...minkä takia hetero meni gaybaariin tai lesbocafeeseen?? Totuus on suurin osa häiriköistä huoneissa on heteroja jotka käyvät "tutustumassa"mikä käytännössä on aina tarkoittanut haukkumista,törkeätä kielenkäyttöä jne.Kunnioittakaamme toisia älkäämme asettako toisia ihmisiä kuin apinoita häkkiin joita voi käydä tuijottamassa

• muikkumies
        hmmm. kirjoitti:

Niin siis todellakin toivoisin että nämä huoneet saisivat olla omassa rauhassaan.Sanot tutustumaan...minkä takia hetero meni gaybaariin tai lesbocafeeseen?? Totuus on suurin osa häiriköistä huoneissa on heteroja jotka käyvät "tutustumassa"mikä käytännössä on aina tarkoittanut haukkumista,törkeätä kielenkäyttöä jne.Kunnioittakaamme toisia älkäämme asettako toisia ihmisiä kuin apinoita häkkiin joita voi käydä tuijottamassa

enää ole mitään lisäämään.Ihmisiä meidän pitäisi olla vain toisillemme.

Kalle Aaltonen

• jajajapppp

...poistettiin täältä. Olihan siinä tavallaan jonkinlaista suomi24.fi-palvelun kritisointia.

• muikkumies

VeliTapani => ALAJÄRVIGAY28: sori..gayhuone löytyy osaston SEKSI-alaisuudesta

VeliTapani => ALAJÄRVIGAY28: mees ny vaihtaan toi nikki tai sinne gay-huoneeseen *en varota enää*

muikkumies: velitapani etkös ole hiukan hakoteillä

muikkumies: 30 ween huoneessa on sefu jossa on bi merkki

VeliTapani: RAUHOTUTAAS KAIKKI

muikkumies: Veli Tapanin pitäisi itse rauhoittua koska olemme aikuisia ihmisiä ja osaammme kyllä ihan itse hiljentää kenet haluamme

VeliTapani => muikkumies: eipä siltä näytä

muikkumies: kannattaako siitä ottaa murhetta jos joku ei osaa itse hiljentää

Nudisti M hki: päivää..olikos samahenkistä juttukaveria??
      VeliTapani => Nudisti M hki: nudistiranta toisaalla- menehän pukemaan

VeliTapani => muikkumies: lapsellinen teksti *onneksi minäkin saan sanoa meilipiteeni*

muikkumies: Pistin alulle keskustelun seksuaalisesta eriarvoisuudesta

VeliTapani => muikkumies: seksikeskusteut kuuluu seksipalstalle ja seksinikit seksihuoneisiin aika selvää

muikkumies: haluan vain herättää mielipiteitä

VeliTapani => muikkumies: sääliä nuo tekstit herättää
      VeliTapani => muikkumies: lähinnä

muikkumies: olenko viitannut seksikeskusteluun

muikkumies: haloooooo haloo
      muikkumies: kanattaaa lukea mitä tarkoitan

VeliTapani => muikkumies: jokainen näyttää kerjäävän huomionsa omalla tavallaan - tuo on yksi tapa

muikkumies: sitä en tarvitse

joku => VeliTapani: saanko tulla nimimerkillä homoiiru jos rekkaan sen?

VeliTapani => joku: rekattuna jos antavat olla..en puutu rekkattuihin

muikkumies: kysymys on siitä että seksuaalisesti erilaiset on lailla saman arvoisia

VeliTapani => joku: rekkaamattomat pistän vaihtoon, rekatut ylläpito vastaa

muikkumies: elikä se ei sefulle sano mitään jos ylläpito on hyväksynyt erään sefun niciin bi merkinnän

VeliTapani => muikkumies: se on yksittäistapaus ja siitä vastaa yp

muikkumies: kuule veli-tapani tasa-arvo ei ole mikään yksittäistapaus

VeliTapani => muikkumies: mulle on

• Tämä..

VeliTapani itse käyttäytyy säädyttömästi, sen on varmaan kaikki jo huomanneet, ihme yleensäkin että YP antaa hänellä tähden olla.
        Ilmeisesti hänelle on tärkeämpää että saa näyttäytyä kaikille näyttävästi, että hän on super tähtönen.
        Mutta mitään hän ei ymmärrä ihmisten välisestä tasa-arvosta, eikä myöskään erilaisista ihmisistä.
        Ja todellakin tämänmoinen seriffi on just sellasta vanhaa suomi24 perua, korealaisen kommunistin kaipuuta haluavaa tyyppiä, koreassa et saa olla erilainen, et arvostella "johtajia tai ylempiarvoisia" ja tämä on VeliTapanin käyntikortti ja ihanne.

• eikövain

tämmäset kirjoitukset ovat ihan lapsellisia ja turhanpäiväisiä ne eivät kuulu tänne.

• eikövain kirjoitti:

tämmäset kirjoitukset ovat ihan lapsellisia ja turhanpäiväisiä ne eivät kuulu tänne.

seriffit hoitavat hommansa hienosti ja kiitokset heille siittä,
        mutta jokunen löytyy näitä ns. häirikkösefujakin joukosta valitettvasti!

Tässä linkki jo todella vanhaan keskusteluun.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001137&posting=22000000007121773

Kyseinen seriffi toimi täysin mielivaltaisesti useammin kuin tämän kerran...

Ihme ja kumma häntä ei ole näkynyt linjoilla aikoihin (ainakaan minä en ole törmännyt),
        jos onkin kyse muodonmuutoksesta?! :)
        Mene ja tiedä...

• asialinja

on ihan asiallisia, mutta liian monta on vain oman itsetuntonsa kohottajia.Mitättömistäkin asijoista ollaan heti sanomassa.

• HAHAAA???

kaikki sefut on sieltä syvältä jostakin HaHAAA

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe