Adventtiliike ainoana herätysliikkeenä julistaa koko evankeliumin, mitään pois jättämättä tai mitään siihen lisäämättä. Kaikki opetus, jota liike julistaa, on Raamatusta. Profetian henki on Jumalasta ja johtaa kaikkeen totuuteen, sillä Pyhä Henki on ollut innoittajana. Jeesuksen todistusta vihataan jopa uskovien piirissä. Tästä huomaamme että eksyttäjä toimii monissa seurakunnissa, sillä he ovat luopuneet Jumalan käskyistä ja opettavat ihmiskäskyjä. Jeesus varoitti kunnioittamasta ihmiskäskyjä. Siksi adventtiliike on olemassa että se kehoittaa uskovien lähteä ulos babylonista ja joutuin!
Julistamme koko evankeliumia
8
279
Vastaukset
- uskova_3
Adventisti todistaa aina vain itsestään?
Miksiköhän?
2.Korinttolaiskirje:
10:12 Sillä me emme rohkene lukeutua emmekä verrata itseämme eräisiin, jotka itseänsä suosittelevat; mutta he ovat ymmärtämättömiä, kun mittaavat itsensä omalla itsellään ja vertailevat itseään omaan itseensä.
Mitä apostolit tekivät?
1.Korinttolaiskirje:
2:2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
Galatalaiskirje:
3:1 Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?
Ero on VALTAVA! - kirjoiotettu on
Miksi adventisti todistaa totuudesta? Siksi koska Jeesus on totuus! Emme voi vaieta vaikka olisimme lahtipenkissä. Sieltäkin huudamme varoitusta niin kauan kuin elämme! Sillä emme elä täällä vain tämän elämän mukavuuksia odottaen, vaan ikuisuus on päämäärämme. Jos emme varoittaisi babylonin asukkaita, olisimmem syypäitä heidän vereensä. Muutta varoitushuuto kaikuu siihen asti kunnes armon aika päättyy ja vitsaukset vuodatetaan.
Onkohan teidän adventtiliikkeen "koko evankeliumissa" se "ellen sapatti" joka niin kokonaiseksi ja täydelliseksi sen tekee?
Paavali ei ollut oikein innostunut tuomaan sapattia, eikä kolmen enkelin sanomaa..jne. muita juutalisuuteen kuuluvia tapoja pakanoille (roomalaisille). Vaikka tietääkseni oli ehdottomasti varteen otettavin, luotettavin "koko evankeliumin" julistaja, mitä maan päällä koskaan on ollut. Minä puolestani monen muun tavoin tyydyn Paavalin tuomaan evankeliumiin, enkä näe tarpeelliseksi tyytyä jonkin kirkon omiin evankeliumin tulkintoihin.- kirjoitettu on
Paavali ei juuri opettanut ilmestyskirjaa, sillä se on kirjoitettu hänen aikansa jälkeen. Paavalilla oli vain VT Raamattuna ja siellä se sapattikin on kymmenenkäskyn laissa. Samaa Raamattua Jeesuskin luki ja kehotti sapattia pyhittämään myös lopunaikana.
kirjoitettu on kirjoitti:
Paavali ei juuri opettanut ilmestyskirjaa, sillä se on kirjoitettu hänen aikansa jälkeen. Paavalilla oli vain VT Raamattuna ja siellä se sapattikin on kymmenenkäskyn laissa. Samaa Raamattua Jeesuskin luki ja kehotti sapattia pyhittämään myös lopunaikana.
Viestisi kertoo kaiken mitä ajattelet Paavalista.
Raamatun mukaan Paavali on Jumalan valtuuttama valittu Apostoli.
"1. Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia," (Room.)
"1. Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt," (Gal.)
Koen hengessäni ilmiselvästi sinulle sanoa nämä raamatun paikat.
"Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu "(Gal.1:6-9)- kirjoitettu on
JoikaM40 kirjoitti:
Viestisi kertoo kaiken mitä ajattelet Paavalista.
Raamatun mukaan Paavali on Jumalan valtuuttama valittu Apostoli.
"1. Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia," (Room.)
"1. Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt," (Gal.)
Koen hengessäni ilmiselvästi sinulle sanoa nämä raamatun paikat.
"Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu "(Gal.1:6-9)Paavali ei voinut kertoa Ilmestyskirjasta eikä selittää sitä, sillä se kirjoitettiin hänen aikansa jälkeen. Eli se siitä. Me tiedämme enemmän kuin Paavali. Meillä on VT ja UT. Kolmen enkelin sanoma liitty lopunaikaan (alkoi 1798), eikä sitä ole ollut aika julistaa ennen tutkivan tuomion alkamista. Ilm.14.luku kertoo seurakunnan julistuksesta lopinaikana ja siihen julistukseen liittyy evankeliumin lisänä varoitusanoma - kolmen enkelin sanoma. Se mitä mieltä sinä asiasta olet ei liikuta minua. Minulle tärkeintä on se että itse ymmärrän asian oikein ja raamatullisesti.
- kiitos tiedosta
kirjoitettu on kirjoitti:
Paavali ei voinut kertoa Ilmestyskirjasta eikä selittää sitä, sillä se kirjoitettiin hänen aikansa jälkeen. Eli se siitä. Me tiedämme enemmän kuin Paavali. Meillä on VT ja UT. Kolmen enkelin sanoma liitty lopunaikaan (alkoi 1798), eikä sitä ole ollut aika julistaa ennen tutkivan tuomion alkamista. Ilm.14.luku kertoo seurakunnan julistuksesta lopinaikana ja siihen julistukseen liittyy evankeliumin lisänä varoitusanoma - kolmen enkelin sanoma. Se mitä mieltä sinä asiasta olet ei liikuta minua. Minulle tärkeintä on se että itse ymmärrän asian oikein ja raamatullisesti.
itsestäsipä sen sanot!
- maxsimi
Sapatista nimitystä Ellen sapatti. Kyllähän meidän armahtavainen Jumalamme aikansa pilkkaakin kestää? Kuitenkin me joudumme vastuuseen turhista ja pilkkaavista puheista.
Kaipa Ymmärryksesi käsittää sen ettei Ellen ollut muuta kuin Hengellinen kirjailia? Ellen
ei ole koskaan antanut sapattia, vaan sapatin antaja on itse taivahan luoja, jos satut vaikka
luottamaan vielä raamatun ilmoitukseen?
Todella paavali vietti koko elämänsä ajan Jumalan antamaa sapattia, eihän Sapatin viettoa Jeesus koskaan lopettanut. Samoin toimivat
toisetkin Apostolit. Sapatin viettoa ei koskaan
lopetettu Apostolien aikana. Vaan tämä tapahtui
hiljalleen Kahden uskonnon sulautuessa yhteen.
Täst sulautumis Proukressista meillä on todisteena sunnuntai Keisarin siunaamana. Joten Jumalan alkuperäiset Apostolit eivät uskaltaneet
kajota Jumalan lain muutokseen, muutos tuli hiljaisen luopumisen yhteydessä.
Ihmeellistä on vielä se, että Jumalan oma antama
muisto hänen todellisesta vallastaan on vielä
elossa. Herran laki on vielä voimassa, vaikkei
kaikki sitä tunnustakaan: Siunausta
Maran ata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959