mutta hän on 35v poikamies eikä koskaan ole ollut yli 2 kuukautta naisen kanssa ja siitäkin on kauan... en kylläkään tiedä miksi hän on poikamies kun on ihan Ok näkönen... ollaan suudeltu ja tekis mieli lisää mutta enpä tiedä uskallanko?
tutustuin ihanaan mieheen
7
2177
Vastaukset
- epänormaali mies
Olkoon kuinka ihana tai Ok näköinen tahansa, niin sun kannattaa pelata varman päälle ja dumpata se, kun vielä voit. Se on kuitenkin joku omituinen hyypiö tai friikki...
...tai sitten sillä on vaan liian vähän kokemusta, eihän sellaisia uskalla tänäpäivänä palkata.- mikä idiootti olet!
Jos kokemattomuus tarkoittaa sun mielestä omituista tai friikkiä niin sä oot TODELLA ENNAKKOLUULOINEN!!!!
Ja toi asenne että "eihän sellaista uskalla palkata"..työnantajien puheita tollaset.
Ja työnantajilla on tunnetusti IDIOOTTIMAISET asenteet työtä hakeviin. Ei oteta töihin jos oot yli X ikäinen, mutta silti sulla pitäisi olla pitkä koulutus ja vuosien kokemus!
Smells like shit! Paska haisee niin näissä deiteissä että työnhaussa! Samaa paskaa ennakkoasenteineen on työnantajat ja nämä ylikriittiset jotka seuraa hakee.
Give the man a chance! Kukaan ei synny pitkällä kokemuksella, antakaa miehelle siis mahdollisuus!
Mitähän uskaltamista siinnä nyt on? Olet ilmeisen ennakkoluuloinen nainen, etkä kylläkään ole yksin maailmassa. Minä olen sen saanut kokea, on vaikka mitä syitä suhteen lopetukselle kerrottu. Jälkeenpäin on sitten saanut kuulla totuuden, eli ennakkoluulot ja muiden mielipiteet ovat olleet syynä. Nooh meikä on edelleenkin poikamies ja varmaan pysyykin, olenhan niin pelottava tapaus..
- ääliö2
... tommonen mies. Eihän semmosiin uskalla kukaan koskea. Hajoo pian.
- Ihmettelevä
...ja sekös siitä miehestä sitten tekisis mielenkiintoisen, että olis pari kolme eroa ja muutama suhde takana....ja lapsia pitkin kyliä. Kyllä minä ennemmin suhtautuisin varauksella sellaiseen tyyppiin kuin nyt kyseessä olevaan poikamieheen. Oletkos itse millainen tapaus?
- Helmen ?
mitä vähemmän naisia miehellä menneisyydessä,sitä suuremmalla todennäköisyydellä sinäkin vältyt miehen exien kiusanteolta,tappeluilta ja riidoilta lasten elatusmaksuista ja tapaamisista (mitä joudut sivusta seurailemaan pakostakin) ja muilta harmeilta,mitä mies voi tuoda tullessaan uuteen suhteeseen menneisyydestään.joskus liudan eri naisille kännipäissä tehtyjä lapsia,joita sinä tietysti joudut hoitamaan aina kun ne käyvät moikkaamassa isäänsä,eli kylässä teillä. jne.
älä ihmeessä päästä tuollaista aarretta käsistäsi! - epäilemättä Mies
Mää oon jo 40v, ja poikamies. Ilman kokemusta parisuhteesta. Pitkän nuoruusiän seurustelun jälkeen seurustelusuhteeni ovat pisimmillään kestäneet vuoden-puolitoista, mutta eivät kuitenkaan ole johtaneet elatusmaksuriitoihin tai muihin todisteisiin siitä että tällä ihanalla herralla on kykyä todellisiin ihmissuhdeongelmiin.
Taustalla kummitteli pitkään se että koin silloin 15v sitten pienen tai keskisuuren pettymyksen ihmissuhteiden saralla, jonka jälkeen oli pitkään pientä epävarmuutta. Uusia naisia tuli, ja vanhoja meni. Aina uuden suhteen edetessä avaintenvaihtotasolle iski paniikki. Siispä kalsarit kassiin ja takaisin vapauteen.
Nyt on aika pitkä aika siitä kun viimeksi tuli uusi nainen ja meni vanha. Se uusikin on jo mennyt. On vain aika mahdotonta löytää perinteistä seurustelujärjestystä kunnioittava nainen. Siis perinteinen järjestyshän on se että ensin tutustutaan ja sitten vasta pussataan ja sitten esitellään äitille ja sitten vasta muutetaan yhteen. Tuo siis yleisperiaatteena, ja periaatteistahan aina voi joustaa jos on pakottavat tunnesyyt sellaiseen pakottaa. (Puute ei ole pakottava tunnesyy.)
Suomi24-treffeiltä olen tavannut pelkästään sellaisia naisia jotka haluavat (=tyrkyttävät) seksiä ensitreffeillä ja varsinkin niiden jälkeen. (ilmeisesti miellytän joitakin naisia). Ongelmaa ei yhtään helpota se että tuon epämiellyttävän seksikokemuksen jälkeen nainen alkaa viikon tai kahden tuttavuuden jälkeen tarjota kotinsa avaimia.
Luulisin että sun kannattaa uskaltaa 35v:n kanssa yrittää. Kiirehtiminen tuskin kannattaa, anna sen ihanan miehen vähän totutella ajatukseen että vapaus on muuttumassa suhteelliseksi käsitykseksi. Niin, kai sää itse olet tarpeeksi ihana sille ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969