Tuli tässä vaan mieleeni, että montakohan vuotta Ilves jaksaa vielä roikottaa Raipea mukana/Raipe jaksaa vielä roikkua mukana...
Raipe taitaa olla jo 42 tai 43 vuotias, mikä tarkoittaa sitä, että ei se jaksa enää painaa täysillä. Pelaa lyhyitä vaihtoja ja saa ehkä vähän ylivoima-aikaa, mutta siihen se jää. Ei pysty auttamaan joukkuetta läheskään niin paljon kuin se apua tarvisi.
Kaikella kunnioituksella silti Raipea kohtaan.
Hienoimpia pelaajia mitä tähän liigaan on koskaan mahtunut.
..........
3
242
Vastaukset
- Laura1
Raipe todennäköisesti alkaa olla viimeisissä peleissään. Uskon, että korkeintaan yksi kausi alkavan jälkeen ja sitten hän alkaa katsoa muita hommia. Eiks hänellä ole jokin firmakin hoidettavana tai sitten on osakkaana. Lisäksi vois hyvin antaa panoksensa esim.juniorivalmentajan työssä tai vaikkapa ihan sm-sarjassa valmentajana!Ainakin vois kokeilla:)Kyllä hänen taitoaan ja kokemustaan pitää jotenkin kyetä hyödyntämään.
Raipehan on kone ja vieläpä sellainen kone, että alkaa vasta olla sisäänajettu.
Viime kaudella Oulussa Raipe teki ekassa kohtaamisessa 1 1 Ilveksen voittoon päättyneessä ottelussa. Oulusta ei moni seura pisteitä hakenut. Oli hienoa nähdä oululaisen yleisön antavan raikuvat suosionosoitukset Raipen maalille. Sitä kunniaa ei ole Raksilassa saanut yksikään toinen pelaaja. Ilveksen valmentaja Kari Eloranta mainitsi asiasta jopa lehdistötilaisuudessa, aiheesta.
Helmisen kaltaisen pelaajan jokaisesta pelaamasta vuodesta kannattaa olla kiitollinen, sillä Raipe on lajinsa viimeinen. Raipe on tyylipuhdas playmaker, jonka pelikäsitys on edelleen omaa luokkaansa Suomessa. Todennäköisesti hän pystyisi pelaamaan pientä roolia jopa viisikymppiseksi (vrt. Jouni Rinne, joka kävi pelaamassa yhden pelin KalPassa ja teki tehot 0 2 yhdessä pelissä, yli-ikäisenä ja ylipainoisena). Vaikka vauhti onkin Raipella hiipumaan päin, niin silti hän on kiekollisilta taidoiltaan edelleen uhka vastustajille. Häneltä tulee harhasyöttöjä harvoin ja hän tuntuu aina löytävän kiekolle juuri sen paikan, missä auttaa joukkuettaan eteenpäin. Hieno mies!- kingi.91
jaa,raipe muka saa ylivoimaa?,viime kaudella ainakin,sai paljon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009