Tietääkö kukaan asuuko ex-lentopalloilija Sami K vielä Kiuruvedellä??En ole nähnyt häntä vuosiin mutta mielessäni hän pyörii edelleen...Voisiko joku hiukan valaista minua jos tunnistitte tyypin.Sami on syntynyt 1978.
Sami K Kiuruvedeltä
12
3769
Vastaukset
- kaipaavalle
entiedä asuuko enää kiuruvedellä mut tiedän mis se on duunis
- kiuruvetinen
Kyllä se taitaa vielä asua, ainakin kaupungilla on töissä..
- se on niin
kaunis mies.
- hihf
se on niin kirjoitti:
kaunis mies.
se on iisalmessa suomivalimolla töissä..eli componentalla. seurustelee taas.
- plaahg
kumpulainen
- asiasta lukenut
Tiedustelit onko havaintoja ex-lentopalloilija Sami K:sta. Muutama päivä sitten Sami Kumpulaisen kuva oli Iisalmen Sanomissa, hän oli voittanut kaverinsa kanssa beach-volley turnauksen. Laitapa viestiä Kiuruveden lentopalloilijoille tai Pielaveden suuntaan, todennäköisesti saat tietoja miehestä.
- kaipaus hellittää
Kiitos paljon tiedoista kaikille!!Onko Sami alkanut taas sen hammaslääkärin tytön kans seurusteleen??Kiva et se pelaa vielä.Täytyy alkaan kyseleen...Vielä kerran kiitos kaikille!!
- _))
mutta en sitä tässä oikein voi antaa..sami on sami :) pelaa juu edelleen, minnekäs se peli into muka katoaisi lentopallo suvusta
- *minä*
Eikös se ole Karppinen...?!
- minä opetin
sinua valjakkoajussa.
- secy
eikös tämä sami ole aito hinuri.
- Anonyymi
Sami on sonni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764