Olipa tyly kokemus

mies*

Kun tässä nyt on tullut kirjoiteltua vähän miesnäkökulmaa sinkkuuteen ja seurusteluun, niin
vielä yksi stoori muutaman kuukauden takaa:

Yksi nätti nuori nainen oli kiinnittänyt huomiotani jo jonkin aikaa tuolla kaupungilla liikkuessani ja niinpä sitten päätin erään kerran kokeilla onneani ja tehdä tuttavuutta, sekä kysäistä jos kauniimmalla osapuolella olisi mahdollisesti kiinnostusta tutustua ja vaikka lähteä ulos joskus.
Kun tilanne ei mahdollistanut kovin pitkiä puheita niin esitin asiani melko äkkiä, vaan en kuitenkaan äkkinäisesti. Neidin reaktio oli kuitenkin aika yllättävä: Leuat siltä loksahti auki ja sanattomasti mutta kaikella mahdollisella elekielellä tämä kauneuden esimerkki viestittää erehtymättömästi: Uskomatonta!
"Ai ulos...?" sai hän kuitenkin viimein kurkustaan kakisteltua.
No mitäs siinä muuta voi mies sanoa kuin että "Niin".
"No en mä taida..." oli ainoa mitä neiti osasi siihen sanoa, eikä siinä mitään. Kiitin kohteliaasti ja kävelin tieheni jättäen neidin naureskelemaan ja pyörittelemään silmiään. Melkein teki mieli varmistaa joltakin sivulliselta että kai mulla kuitenkin on ainakin vaatteet päällä, kyllä nimittäin hävetti niin paljon.

Ei siis ole mulla mitään käsitystä, mikä siinä meni pieleen. Ihan tuli tunne, kuin olisi kerjäläinen erehtynyt puhuttelmaan prinsessaa. On kuitenkin jotenkin uskomatonta, ettei suunnilleen 25 - 27 vuotias nainen osaa vielä muutoin kieltäytyä illalliskutsusta kuin suunnilleen nauramalla päin pläsiä kutsun esittäjälle. Ja kun ei tämä kutsujakaan mielestään kuitenkaan mikään hirviö ole, päin vastoin ihan mukavan näköinen ja -oloinen kaiffari. Siis omasta mielestään.

Että oli tyly kokemus, ei voi muuta sanoa. Tuntui tosiaan kuin olisi unohtanut aamulla pukeutua ennen töihin lähtöä.

Eli varmasti kaikki naiset jo ymmärtää yskän: Olkaa kilttejä älkääkä kuitenkaan naurako sille miehelle, joka teitä kutsuu ulos syömään tai mitä tahansa. Sen tylympää tapaa torjua toinen ihminen on vaikeaa kuvitella, itse olisin mieluumin ottanut vaikka käsilaukusta. Tulee nimittäin tosi hölmö olo, kun esittää kauniin tarjouksen ja vastauksena on pelkää silmien pyörittelyä, hönkäilyä ja naureskelua. Jos asuisin maalla, olisin voinut hyvin kuvitella kävelleeni unissani naapurin Viljon navettaan kysymään Mansikkia päiväkahville... :)

Ei pahalla...

t. mies*

15

2535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feministit jotka

haluavat tasa-arvoa vaikka väkisin. Saa mieskin antaa kunnolla rukkaset naiselle. Tasa-arvon myötä tosin naisten pitäisi ruveta myös iskemään miehiä eikä aina lähtökohtaisesti toisinpäin.

• eivät ole

Oiken ajatelleet asiaansa loppuun. Unohtavat naisten edut kokonaan ja sitten itkevät. Näkeehän sen että munaa ne vaan haluaa

• kertakaikkiaan

No huh, olipas törkeä muidu!!! Mikähän luuli eukko olevansa. Älä ota hei itseesi. Kuulostaa siltä että neidillä oli lorahtanut sen verran pissiä aivo-selkäydinnesteen sekaan, että alkaa todellisuudentaju hämärtyä ja kuvittelee voivansa käyttäytyä miten vaan. Mutta älähän huoli - tuskin tuommoinen saa koskaan ketään oikeasti mukavaa miestä rinnalleen, vaan päätyy jonkun väkivaltaisen ja vähä-älyisen bodarin siipaksi.

Sinussa ei ole mitään vikaa!!! Älä ainakaan masennu tai kehrää itsellesi pelkoa naisia kohtaan. Kyllä meitä mukaviakin yksilöitä (eikä edes rumia) maailmasta löytyy!

Tsemppiä sinulle. :)

• oot

joku 4-kymppinen papparainen. tällöinhän on ihan luonnollista käytöstä.

• alkup.

En ole 4-kymppinen papparainen kuten yksi valopää tuossa edellä jo arveli, 3-kymmentä olisi melkolailla jetsulleen oleva arvaus.

Enkä totta vieköön masentunut, jälkeenpäin on tuo tapaus huvittanut suuresti. Siitä huolimatta en kyllä ketään neitiä kannusta kyseistä kikkaa käyttämään.

t: mies*

• Sekin olla mahdollista, että neiti hämmentyi todellakin täysin ja silloin voisin kuvitella, että olisi vaikeaa sanoa mitään järkevää.

mutta muista että jos toimit samalla tavalla n. 5 naisen kohdalla niin varmasti joku niistä lähtee kanssasi ulos!

• ja juuri niin

"mutta muista että jos toimit samalla tavalla n. 5 naisen kohdalla niin varmasti joku niistä lähtee kanssasi ulos!"

Ja jos kaikki toimivat samalla tavlal kuin tämä yksi, niin jossain on vika.

• pakko..

se on tuijotella ulkonäköä ja pyytää ulos vain kauniita naisia. Hmph.

• ---

tuskin hän sinulle nauroi. luultavasti nauroi omalle tyhmälle reaktiolleen, niin minä ainakin olisin.
      mutta kylläpä sinä aika yllätyksen laukaisitkin, niin ei ihme että reagoi noin.
      olisit nyt puhunut pitempään ja antanut hänen pikkuhiljaa siirtyä samalle aaltopituudelle kuin sinä. vastaustakin olisit saanut odottaa pitempään, eihän kukaan keksi yllätystilanteessa muuta kuin vastata sen mihin on tottunut eli jos naisen pitää sanoa vastaus heti niin vastaus on EI.

• Friitu

Niin, olishan se mielettömän kivaa, jos joku ulos kysyisi yllättäen. Harmi sinänsä, että olen niin ruma, että ei minua kukaan semmoseen ikinä pyytäisi...

• Iines A.

Ihan vain kysyn mielenkiinnosta, että millä tavoin o "kivuttominta" saada pakit. Eli miten voin viestittää kiitosmuttakiitosei saattamatta mukavaa heppua noloon oloon tai pahaan mieleen?

• Kaikkien blondien äiti

Että nainen "hihitti",koska oli itse myös jännittynyt,hermostunut...mahdollisuus,että tulkitsit naisen viestinnän väärin?

• Missy75*

En nyt jaksanut lukea noita kaikki vastauksia, mutta luulen, että tyttö häkeltyi niin paljon ettei osannut sanoa muuta. Kun Suomessa ei ole tottunut tuollaisiin lähestymisiin, niin ensimmäinen vaistomainen reaktio on sanoa, että en mä taida.

Minua kerran lähestyi todella upea mies keskellä päivää, kun olimme ystäväni kanssa kahvilla. Mies ei pyytänyt ulos, mutta kyseli olinko ollut mukana yhdessä proggiksessa. Häkellyin niin tästä MIELETTÖMÄN upean miehen lähestymisestä, että ystäväni täytyi puhua minun puolesta. En tiedä missasinko silloin yhden tilaisuuden.

Eli siis selitys voi olla muutakin kuin mikä ensimmäisenä tulee mieleen.

• kovin

Olen samaa mieltä kuin muutama (tytsyistä) ylemmissä vastauksissa: neiti hämääntyi, kun ko. lähestymistapa ei valitettavasti Suomessa ole kovin yleinen. Itse olisin reagoinut kivannäköisen miehen suoraan lähestymiseen samoin ja jälkeenpäin naureskellut hämääntyneenä itselleni.

Kerran minua lähestyi kahvilassa mies samalla taktiikalla. Silloin eivät pasmani menneet sekaisin, vaikka yllätyinkin, sillä mies oli kaikkea muuta kuin potentiaalinen. Vastasin, että ei kiitos, mutta kannustin jatkamaan samaan malliin, sillä tuollaista lähestymistä toivoisin Suomeen enemmänkin.

• mies*

No onpahan tullut vastauksia. Kiitosta vain kaikille.
      Jeps, saattoi hämääntyä, promillet nolla, tai sitten vain vähä-älyinen. On nimittäin varmaakin varmempaa, ettei sama nainen saa miestä toista kertaa kysymään sitten millään, jos ensireaktio on tuollainen. Varsinkin tilanteissa, missä muita ihmisiä on paikalla, osoittaa tuollainen kyllä melkoisen huonoa hermojen hallintaa ja epäsosiaalisuutta. Sen verran pitäisi ymmärtää, että kieltävän vastauksen maustaminen nauta-imitaatioilla on äärimmäisen noloa vastapuolen kannalta. Olivatpa syyt käyttäytymiseen mitkä tahansa, niin viesti kuitenkin luetaan sellaisena kuin se tarjoillaan. Eli, että jopas nyt vitsin nakkasit.

Mutta mutta... Meitä on joka junaan ja joku jää asemallekin. Näin se menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe