Missä treffata

?????????????

Heips!
Laiskana ihmisenä pyydän kotiini treffi palstalla tapaamani miehet. Tosin ollaan kirjoitettu ja juteltu puhelimessa ennen kuin kutsun käytännön syistä miehen kotiini. ON varmaan aika sairasta.? Missä muut tapaa nämä miehet?

7

2102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksinhimo

kotona on hyvä treffata jos aikaa myös sextata... aluks voi siinä jutella jotain.. plaa plaa... ja sit voidaankin mennä sänkyyn sextailemaan...

• varmaankin

semmoinen hyljettä muistuttava jalaton.

Todella sairasta kutsua kotiinsa sokkotreffeille.

• Satunnainen treffailija

Minäkin olen kutsunut kotiin, koska en käy kapakoissa niin miksi järjestäisin treffit jossakin baarissa tmv. Ja ei siinä minun mielestäni ole mitään pervoa. Kotona treffaaminen ei tarkoita sitä, että siellä sekstaillaan kuten joku viestiketjuun vastanneista ounasteli. Jokainen tehköön mitä haluaa, mutta minä kutsun kotiin senkin vuoksi, että kotioloissa olo on rentoutuneempi ja samalla voi esitellä omaa harrastusmaailmaansa.

• LittleRedRidingHood

kotias vie,mistä sinä tiedät mikä sekopää sieltä voi oikeasti paljastua.Luehan vähän miten paljon löytyy kotiinsa tapettuja naisia,luuletko todellakin että sitä miestä sun harrastukset oikeasti kiinostaa.(jos eka kertaa tapaatte.)Yleinen kahvila tai joku muu paikka,ei tarvitse olla aina se ravintola.Sulla voi olla todella rento olo sen vierailun jälkeen.(tapaamasi miehet?? montakin?)Älä nyt hyvä ihminen kutsu kaikkia yhdellä kerralla.(se oli vitsi.)Sairasta ja sairasta, tutustuhan ensin paremmin.

• Kotikissa

Kuinka paljon sekopäät esim. tappavat ihmisiä julkisilla paikoilla. Mielikuvitukseni ei ole ihan niin lennokas, että olettaisin jonkun pyrkivän treffeille tappaakseen... SE ON SAIRASTA!

• tuossa nyt yhtikäs mitään järkeä? Netissä/puhelimessa on kuitenkin todella helppoa huijata toista osapuolta. Eihän sitä kuitenkaan loppujen lopuksi tiedä, että minkälainen sekopää sieltä oikeastaan on tulossa sinun luoksesi.

Itse en ainakaan heti ensimmäiseksi kutsuisi kotiini nettituttavuutta, koska eihän sitä koskaan tiedä minkälainen sekopää sieltä oikeastaan paljastuukaan.

Ei sitä kuitenkaan kukaan tahtoisi ensi treffeillä tulla raiskatuksi, pahoinpidellyksi tai, vaikkapa murhatuksi.

Mieluiten joku kiva kahvila, ruoka ravintola tai jokin muu vastaava. Onhan noita paikka.

• Kuinka paljon pelätään ihmisiä. Luulenpa että ne sekopäät osaavat esiintyä myös julkisella paikalla ja päästä sitten uhrinkimppuun. Kuitenkin näitä todella vaarallisia ihmisiä taitaa olla prosenttuaalisesti aika vähän, joten niitä tuskin treffisivustolla kovinkaan montaa on. Minä olen ainakin kokemuksien perusteella sitämieltä että jos ei esim. kuukauden kirjoittelulla ole tutustuttu niin että voi toisen tavata missä vain pelkäämättä. On käytännössä tapaaminen aivan turhaa, ei ole silloin luottamusta ja se luottamus ei jollain kahvila tapaamisella synny. Toisaalta edelleen väitän että ne huijarit pääsevät helposti eteenpäin ensitapaamisesta jossain julkisellapaikalla, koska ne esiintyvät myös siellä ja osaavat roolinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2188
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      1002
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe