Naiset 24 trffeillä

sportti-pala

Heh täällä naiset vinkuu ja keräävät listoja ns pelimiehistä ym,mutta mutta heissähän ei ole vikaa tietty kun profiilissa ilmoitetaan urheilullinen/hoikka.Itselleni on käynyt useasti kun se kauan odottama ensi tapaaminen koitta ja katselen sovitussa paikassa missä mahtaa olla se urheilullinen tyttö josta oli kasvokuva ja niin kiva ym,sitten sieltä vyöryy joku kuulantyöntäjä iiiiik
ja vielä pitäis ne kahvit pystyä juomaan ja kuunnella miten urheilu on jäänyt vähän vähemmälle kiireiden takia voi kiessus mitä mätisäkkejä täällä pyörii ja olmoittavat olevansa urheilullisia.Tietysti kuulantyöntökin on urheilua;))) ja sitten kun jutusta ei tule mitään täällä väännetään tirriä ja välitetaan miten kieroja miehet ovat heh.Naisetkin voisi siis vähän tarkastella mikä on urheilullinen,normaali,pyöreä,ylipainoinen,jos oma katsomus ei riitä aina voi kysyä ystäviltä eikös??;=) eli tänne ei kande tulla uikuttamaan vaan tarkastetaan se oma profiili ja mitat;)))))

24

5678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuin myös ;)

Monet naiset ilmoittavat olevansa normaalivartaloisia. Vastaan tulee sitten 10-20 kiloa ylipainoa omaavia joilla vatsanympärys pömpöttää aika pahasti.

• Mielestään normaali

Olen 168cm pitkä ja olen teinivuosiltani saakka pitänyt painoni 54:ssä kilossa, joka on painoindeksin mukaan jopa normaalin alarajoilla. Aina minua on tituteerattu hoikaksi. Ekan kerran sain kuulla olevani "pyöreä" tältä foorumilta tapaamaltani mieshenkilöltä, joka itse oli mielestään sporttinen, mutta lievästi ylipainoinen. Minua tuo ei olisi haitannut, enkä siitä sanonut hänelle, mutta häntä häiritsi jo ensimmäisellä tapaamisellamme ruumiinrakenteeni. Kapeauumaisena näytän leveäperseiseltä mikä kuulemma tekee minusta "häiritsevän pyöreän".

Ehkä todellinen syy oli joku muu, mutta 47 vuotta piti elää kuullakseen olevansa hoikan sijasta PYÖREÄ.

• Kesäheinä
        Mielestään normaali kirjoitti:

Olen 168cm pitkä ja olen teinivuosiltani saakka pitänyt painoni 54:ssä kilossa, joka on painoindeksin mukaan jopa normaalin alarajoilla. Aina minua on tituteerattu hoikaksi. Ekan kerran sain kuulla olevani "pyöreä" tältä foorumilta tapaamaltani mieshenkilöltä, joka itse oli mielestään sporttinen, mutta lievästi ylipainoinen. Minua tuo ei olisi haitannut, enkä siitä sanonut hänelle, mutta häntä häiritsi jo ensimmäisellä tapaamisellamme ruumiinrakenteeni. Kapeauumaisena näytän leveäperseiseltä mikä kuulemma tekee minusta "häiritsevän pyöreän".

Ehkä todellinen syy oli joku muu, mutta 47 vuotta piti elää kuullakseen olevansa hoikan sijasta PYÖREÄ.

No et todellakaan ole pyöreä, vaan hoikka, kuten olet aiemmin tulkinnutkin. Kohtaamallasi urpolla taisi olla jotain ihan omia ongelmia, jonka vuoksi piti sinua yrittää moittia.

• jenkkakahva

Aivan samaa kaunistelua harrastaa miehetkin, tosin saavat kai anteeksi, sillä usein naiset taitavat tykätä hiukan mahakkaista miehistä. Mikä -ttu tässä maailmassa on että miesten pitää ottaa joku naurettava anoreksia mittapuuksi?? Itse 155/55 ja aivan helvetin seksikäs. Tosin tästä iäisyyteen varattu.

• opinion.

Naisen täytyy olla nälkiintyneen näköinen.

• oppinut treffari

Jos profiilissa lukee harrastusten kohdalla hyötyliikunta niin juokse karkuun 99,9% valas odottaa sinua;=)

• kokenut

Jos miehen profiilissa lukee:viriili ja liikunta monipuolista ja säännöllistä, on mies 99.9%:lla varmuudella impotentti. Ikä voi olla mikä vaan!!

• eräs tuttava

mies (fiksu ja hyvännäköinen) tapasi muutaman naisen treffipalstan kautta

hän kertoi,että naisilla on aikalailla vaatimuksia profiilissaan ja tosiaan etsivät kaikenlisäksi sporttista miestä
      ja kuulemma ne 5 naista mitähän tapasi olivat...noh..jääköön sanomatta
      mutta sitä vaan mieskin totesi,että menisivät jotkut naiset ensin itseensä ennenkuin niitä vaatimuksia laittavat

• puhut

lisäksi tulot mielellään yli 51000e,kun on yh ja muksuja 5 kotona jostain pitäis leipää lapsille saada.Miehen pitää olla sporttinen,tulot hyvät,ei tupakoi,tekee mitä pyydetää ja nainen saa olla melkein mitä vaan,reilua eikö???nyt pitää lisätä että sieltä löytyy myös todella hyviä naisia jolla on asiat niin kun profiilissa sanotaan ja jopa kauniimpia sillä puhun kokemuksesta;=)

• minä sentään

näen totuuden itsestäni...

olen pyöreä ja ylpeä siitä, ja miehet joidenka kanssa olen treffeillä käynyt, ovat lukeneet profiilini ja tienneet mitä saavat...

mulla kyl kokemuksia kanssa niin, että mies profiilissa urheilullinen plaaplaaplaa, ja sit kauhean pyöreä ihminen tulee treffeille...

ei mulla sinänsä mitään pyöreitä/lihavia ihmisiä vastaan ole henkilökohtaisesti, mutta valehtelusta en pidä...

onnea vaan sulle anorektikkojen etsimiselle...
      minusta viktooria beckham EI ole seksikäs

• becham

Liittyy 24 treffi naisiin ja en usko et monikaan etsii anorektikkoa täällä vaan normaalin kokoista ja oloista naista;=) mutta se normaali koko ei tod ole 75-110 kg vaan se on ylipainoinen.

• Normaali

Nämä ylipainoiset ja pyöreät ottavat heti ääripään käyttöön -> anorektikko!! Olen huomannut sen kun on tullutkyse painosta ja kehonmuodosta. Arka paikka!?
        Ihminen on sitä mitä syö ja liikkuu!!

• on kyllä
        Normaali kirjoitti:

Nämä ylipainoiset ja pyöreät ottavat heti ääripään käyttöön -> anorektikko!! Olen huomannut sen kun on tullutkyse painosta ja kehonmuodosta. Arka paikka!?
        Ihminen on sitä mitä syö ja liikkuu!!

taivahan tosi!
        kyl ulkomuodolleen tosiaan voi tehdä jotain jos haluaa,se on tahdon asia
        ei tarvi ain niitä geenejäkään syyttää

• söör
        becham kirjoitti:

Liittyy 24 treffi naisiin ja en usko et monikaan etsii anorektikkoa täällä vaan normaalin kokoista ja oloista naista;=) mutta se normaali koko ei tod ole 75-110 kg vaan se on ylipainoinen.

painonvartijoiden mukaan ihanne paino 172-173 cm naisella on ylärajana 75 kg.Itse olisin silloin täysi tikku ja lauta,vaatekoko 36(XS),tissikoko B.
        Olen tuon kokeillut.Ja naamastakin paistoi luut ikävästi.

Nyt olen vaatekokoa(38-40) M,tissikoko DD. Harrastan kuntosalia säänöllisesti lisäksi.
        Eipä tarvi seuraa edes hakea. Olenkin varattu.

Onnea vaan niille,jotka etsivät seuraa pelkän kilomäärän mukaan.

• normaali

Yleinen selitys kuuluu myös et olen iso luinen että ei mulla paljoa muuten ylimääräistä ole heh heh.

• on ainoastaan kerran käynyt silleen, että naisen profiilissa puhuttiin kokoajan urheilemisesta, urheilen päivittäin jne, mutta kuvan saatuani voi ziisus sentään, ei ollut kyllä kyseisellä neidillä pulssi noussut varmaan koskaan yli 100.

Tai no itse asiassa se pulssi oli yli 100 jo varmaan muutaman askeleen ottamisen jälkeen.

No joo, en oo pinnallinen, otin vaan osaa keskusteluun, että mulle on käyny vaan kerran noin.

• .... rehellinen.

Ja sanonut muutamille miehille treffeillä, etten tosiaankaan vastaa heidän hakuaan. En ole luuviulu vaan hieman pehmeämpi nainen. Kasvokuva ollut esillä profiilissani kaiken aikaa. Olen saanut vastauksen jarruttelustani huolimatta, ettei muutamat ylimääräiset kilot haittaa. Siis päättäkää miehet mitä haluatte!! Nyt ole tosin poistanut profiilini, koska olen kohdannut juuri sellaisen ihmisen, mitä olen jo vuosia kaivannut :)))

• Marielle82

Mulla oli muutaman vuorokauden treffeissä profiili, johon kirjoitin että olen pyöreä. 160/65 ja isoluinen, oletan siis olevani pyöreä. En kuitenkaan mikään läski. Urheilullinen olin viimeksi noin 2.5 vuotta sitten :) Miksi valehdella? Omaan hakuuni kirjoitin hakevani urheilullista/normaalivartaloista miestä ja löysin sellaisen joka vastasi omaa profiiliaan. Tavattiin samana päivänä ku viestailtiin ja siitä asti on liikuttu yksissä ja liikutaan vielä PIIITKÄÄN! :) Eli löysin itsekin sen mitä koko elämämäni oon kaivannu.

• Normaali myös
        Marielle82 kirjoitti:

Mulla oli muutaman vuorokauden treffeissä profiili, johon kirjoitin että olen pyöreä. 160/65 ja isoluinen, oletan siis olevani pyöreä. En kuitenkaan mikään läski. Urheilullinen olin viimeksi noin 2.5 vuotta sitten :) Miksi valehdella? Omaan hakuuni kirjoitin hakevani urheilullista/normaalivartaloista miestä ja löysin sellaisen joka vastasi omaa profiiliaan. Tavattiin samana päivänä ku viestailtiin ja siitä asti on liikuttu yksissä ja liikutaan vielä PIIITKÄÄN! :) Eli löysin itsekin sen mitä koko elämämäni oon kaivannu.

täysin normaalipainoinen etkä edes pyöreä, vaikka niin väitätkin. Olen vastaavankokoinen kuin sinäkin sentilleen ja kiloilleen ja minut kyllä luokitellaan normaaliksi. Ikinä ei kukaan ole pyöreäksi sanonut.

• Marielle82
        Normaali myös kirjoitti:

täysin normaalipainoinen etkä edes pyöreä, vaikka niin väitätkin. Olen vastaavankokoinen kuin sinäkin sentilleen ja kiloilleen ja minut kyllä luokitellaan normaaliksi. Ikinä ei kukaan ole pyöreäksi sanonut.

Luokittelin itteni suosiolla siihen kun tuota vyötärönympärystä on vähän enemmän ku toivoisin. Ja isot luut tekee isomman näköiseksi. Kun en ole siro ollenkaan. Kyllä mua on tämän näköisenä ja hoikempanakin läskiksi haukuttu, mene tiedä :) Kauneus on katsojan silmissä.

• TISSIfani-

uusi vinkki:

pitäsi olla rinnan ympärys tai ainakin KUPPIKOKO.

• VOI raukkaa

Mullapa on: ympärysmitta 96 cm ja kuppikoko C. Entäs itselläsi?

• Miehekkyys

Miestenkin pitäis kertoa vehkeensä mitat (oikeat) ennenkuin treffataan. Ei prinssinnakkien elvyttely paljon kiinnosta:( Jos kuppikoko pitäis naisten ilmoittaa miehille niin kyllä naisetkin kaipaa vehkeen koon tietämistä ettei mene aika hukkaan tutustuessa "Nysä-Nisseen".

• Tytti

Olen kanssasi samaa mieltä. Mutta se mikä myös ärsyttää on, kun miehet sanovat että ovat 45 v nuorekkaita ja kun katsoo kuvaa niin isäniki 75 v on nuoremman näköinen. Vähän enemmän totuutta peliin, kiitos!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe