Netti, Seinäruusujen paratiisi

Seinis

Oletteko miettineet että suurin voittajaryhmä nettitreffisysteemissä ovat komeat miehet.
Näin siksi, koska komeita miehiä haluavat kaikki naiset, mutta jotka eivät ole tietoisia komeiden miesten kysntätilanteesta. Ravintolassa tuskin kenellekkään naiselle tulisi mieleen rynnätä tapaamaan niitä paria kolmea komeaa miestä, jos näkisivät 200 naisen ryhmän rynnivän samaan suuntaan laumana. Netissä tätä ei näe ja siksi komeat miehet saavat seuraa kuin liukuhihnalta. Netissä ei myöskään pysty aistimaan omaa tasoaan, eli on todella helppoa erehtyä tavoittelemaan liian tavoiteltua kohdetta.
Em. johtaa siihen että kaikki naiset tavoittelevat sitä yhtä kiiltokuvapoikaa, joka käy sitten kiksauttelemassa niin montaa kuin pystyy... Tavis miehet ihmettelevät kun kukaan ei ole heistä kiinnostunut ja tavis naiset ihmettelevät miksi kiksauttanut mies ei haluakkaan tavat toista kertaa.
Tilanne pahenee vielä tavis miesten ja tavis naisen osalta, kun mukaan lasketaan komeat pettäjämiehet, jotka voivat organisoida myös oman virtuaalihaareminsa. Jos rafloissa on suuri osa miehistä ja osa naisista seinäruusuja, niin se että netti ei ole läpinäkyvä iskupaikka yhdistettynä kontaktin saannin helppouteen johtavat siihen että 5% miehistä hoitelee 50% naisista, jotka sitten ihmettelevät KAIKKIEN miesten petollisuutta. Loppu 50% naisista tietää netin supermiesten loistavan tason ja odottelee sitkeästi sitä supermiestä saapuvaksi kuvitellen omaavansa kyvyn sitouttaa kyseinen supermies. 95% miehistä taas ihmettelee että toimiiko tämä Suomi24:n ollenkaan kun ei vastauksia tule keneltäkään.
Eli voittajat ovat 5% komeat miehet ja häviäjinä ovat kaikki muut, sillä oletuksella että täältä haetaan pysyviä parisuhteita. Jotta täältä parisuhteen saa, niin pitäis kyllä naisten miettiä tarkaan oma tasonsa (tämä on vaikeaa) ja pyrkiä valitsemaan oman tasonsalainen mies joka ei 'kiksauta & lähde'.

Selvennuksen vuoksi listaan markkina-arvoa alentavia asioita naisissa (näitä ei meikkaamalla peitetä eikä korjata), joista syistä naisten kannatta tiputtaa rimaa niin paljon että oikeasti pariutumishaluinen mies löytyy (lista on miesten mielestä pahemmuusjärjestyksessä):

1. Lapset, mitä enemmän ja mitä pienempiä sen huonompi juttu. 3 lasta on mulle liikaa.
2. Ei-symmetriset (kauniit) kasvot
3. Ylipaino, itse en vastaa koskaa kenellekään ylipainoiselle
4. Ulkonäöllinen poikkeavuus tahi ruumiinvamma
5. Huono koulutus, peruskoulun ja ammattikoulun käyneet ohitan aina
6. Huonot käytöstavat, verkkarit, tuulipuku, kalja kädessä valokuvassa antavat huonon kuvan
7. Poikkeavat henkiset ominaisuudet: liika äijämäisyys, liika ujous, ja niin edelleen, kaikki karsii osan miehistä pois.
8. Lyhyt ja ei-omaperäinen ilmoitus antaa kuvan tyhmästä ja saamattomasta ihmisestä

Kaikki tämä on kirjoitettu positiivisessa hengessä, jotta ihmiset löytäisivät onnellisen parisuhteen paremmin eivätkä limboaisi ikuisesti treffivirtuaalimaailmassa tai olisi osana 5% komeiden miesten virtuaalihaaremia.

157

26705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta auttaako ketään ?

Wanha totuushan on että 20% miehistä saa 80% naisista, loput 80% ei saa edes niiltä 20%:lta. Kirjoituksesi saattaa hyvinkin olla oikeassa, mutta kerropa, monenko naisen pään luulet kääntyvän ? Oma veikkaukseni on pyöryläinen nolla, jotkut asiat vain ovat luonnonlakeja ja kuten tunnettua, joka minuutti syntyy yksi lisää..

• tämä lyhykäisyydessään

sitä,että muutamat komeat miehet pyörittää koko treffisysteemiä?

kaikki naiset siis odottaa tavallaan vuoroaan päästä hetkeksi niiden muutaman komistuksen patjaksi,eikä jaksa olla kiinnostuneita niistä tavismiehistä ja tavismiehet taas ihmettelee,kun kukaan nainen ei vastaa.

• Hese

Tämä pitää osittain paikkaansa. Ne harvat komeat miehet, jotka hakevat netin kautta seuraa, saavat sitä varmasti. Kaikki tavisnaiset haluaa komean miehen. Tämä ei valitettavasti käy laatuun! Komea mies ei halua tavisnaista, vaan kauniin naisen. Näin se vain on.

Itse poistin profiilin, koska pelkkä ulkonäkökään ei tavisnaiselle riitä. Pitää olla koulutusta, hyväpalkkainen työ jne. Naiset luulevat, että voivat "napata" kenet vain koska, netissä miesten osuus on n. 70-80% profiileista (katsokaa viimeksi kirjautuneet, suhde on suurinpiirtein tämä) Ei onnistu. Kuulun siihen viiteen prosenttiin. Tulkaa ravintolasta hakemaan.

• Mja

miulla ei mee jakeluun miksi miehet-tai naiset joita sanotaan hyvännäköisiksi(kyllähän ne sen tietävät itsekkin)ovat niin itseään täynnä että oikein kuvagallerian perustavat...!!??no joo,ehkä pinnallisuus ei olekkaan heillä vaan kuoressa..eikä tää nyt tarkota että yleistäisin,mutta olis kiva kuulla miksi itseään pitää esitellä??ja iha turha väittää et kuvat ei olis juuri sitä varten..kai se tuottaa mielihyvää kun on kehuviestejä treffisivu pullollaan..aika köyhä tarkotus elämällä kuitenkii..;-)

• siellä siksi,
        Mja kirjoitti:

miulla ei mee jakeluun miksi miehet-tai naiset joita sanotaan hyvännäköisiksi(kyllähän ne sen tietävät itsekkin)ovat niin itseään täynnä että oikein kuvagallerian perustavat...!!??no joo,ehkä pinnallisuus ei olekkaan heillä vaan kuoressa..eikä tää nyt tarkota että yleistäisin,mutta olis kiva kuulla miksi itseään pitää esitellä??ja iha turha väittää et kuvat ei olis juuri sitä varten..kai se tuottaa mielihyvää kun on kehuviestejä treffisivu pullollaan..aika köyhä tarkotus elämällä kuitenkii..;-)

että olen rehellisesti hakemassa seuraa. Vieraskirjani on avoin, niille jotka sinne haluat jotain laittaa, sisältöön minä en voi vaikuttaa!

-Elä ja anna toistenkin elää, tavallaan-

• mmm
        siellä siksi, kirjoitti:

että olen rehellisesti hakemassa seuraa. Vieraskirjani on avoin, niille jotka sinne haluat jotain laittaa, sisältöön minä en voi vaikuttaa!

-Elä ja anna toistenkin elää, tavallaan-

Kyllä mä olen täysin eri mieltä, koska kokemusta on. Katsokaapas mitä vaan nettideitti sivustoja, suurin osa hakijoista on miehiä, joille ei vastata. Niille komeimmille kenties tulee postia, mutta ainakin henk.koht. oon todennut, että hyvännäköiset mieht on muuten ihan perseestä ja aivan liian täynnä itseään.

Oon laittanut muutaman ilmoituksen elämäni aikana nettiin, ja vastauksia tulvii miehiltä, vaikka olen lyhyt ja aikoinaan olin ylipainoinenkin, mulla ei oo koulutusta, olen perustanut oman firman työskennellekseni prostituoituna ja tienaan enemmän kuussa kun Halonen.

• tuossa

perää.. Se naisten väärä käsitys omasta tasostaan vaan johtuu monesti juuri siitä, että sentään patjaksi on komistukselle kelvannut.

• Nimetön

mutta ota huomioon että naisen ei tarvitse tiputtaa rimaa, koska niin markkina-arvoltaan onnetonta naista ei olekaan ettei jollekin miehelle kelpaisi. Kun taas markkina-arvoltaan huonoja miehiä on montakin jotka eivät kenellekään naiselle tule koskaan kelpaamaan. Naiselle yksin eläminen on myös varteen otettava vaihtoehto, kun miehille se tuntuu olevan pakon sanelema asia.

• mielenkiintoisen

toteamuksen naisista ja miehistä.

Kun nainen jää yksin (eron tms. syyn vuoksi),naisesta tulee sinkku.

Kun mies jää yksin (eron tms. syyn vuoksi),miehestä tulee orpo.

• .....

1. Lapset, mitä enemmän ja mitä pienempiä sen huonompi juttu. 3 lasta on mulle liikaa.

No niin, jos olisin löytänyt miehen, jolla on viisi tenavaa ja suht koht samassa ikäluokassa niin eihän se todellakaan hyvältä kuulosta. Mutta ei lapsi miestä pahenna. Sitäpaitsi hullaannuin myös niihin ominaisuuksiin, joita miehelle kehittyi isyyden myötä.

2. Ei-symmetriset (kauniit) kasvot

Öh, enemmän itseäni häiritsisi rumat kuin ei-symmetriset (komeat) kasvot...Mutta makunsa kullakin :)

3. Ylipaino, itse en vastaa koskaa kenellekään ylipainoiselle

Samaa mieltä. En kaipaa läskiä miestä.

4. Ulkonäöllinen poikkeavuus tahi ruumiinvamma

Hmm....tähän jätän kommentoimatta, sillä lopusta paljastui mikä mielestäsi on poikkeavaa

5. Huono koulutus, peruskoulun ja ammattikoulun käyneet ohitan aina

Ei sinänsä niin merkitsevää, eiköhän yksi maisteri ole tarpeeksi, vähän vastakohtia niin elämäkin tasottuu. Sitäpaitsi mielummin ottaisin ammattikoulun käyneen kuin pelkän lukion käyneen.

6. Huonot käytöstavat, verkkarit, tuulipuku, kalja kädessä valokuvassa antavat huonon kuvan

Samaa mieltä, mutta ei saa olla mikään liian pöyhkeä ja hienohelmakaan :)

7. Poikkeavat henkiset ominaisuudet: liika äijämäisyys, liika ujous, ja niin edelleen, kaikki karsii osan miehistä pois.

No niin, en osaa sanoa onko nuo mitään poikkeavuuksia. Liiallisena kaikki on poikkeavaa tosin. En ottaisi itsekään tuollaista miestä, saati neitimäistä.

Niin, kuka ei mielummin ottaisi sitä kauniimpaa/komeampaa versiota? Ja tuohan riippuu ihan siitä, miten asiaa katsoo. Jollekin voittaja on se, joka saa eniten seksiä. Joillekin se, joka pystyy vielä vuosikymmenienkin jälkeen kokea olevansa onnellinen naisensa/miehensä kanssa. Mutta nää on makuasioita.

Onhan noita tasoja....Mutta toisaalta ihmisillä on eri arvoja. Esimerkiksi tuo sinun listasi, olinhan osasta samaa mieltäkin...Mutta jos loisit profiilin ja julkaisisit tuon sellaisessa muodossa, jossa kerrot mitä arvostat ja mitä et, niin taitaisi jäädä siihen.

• OK N

Tarkoititko pelkästään KUVALLISIA komeita vai ihan kaikkia komeita? Mä en ainakaan kiinnostu millään mielellä komeasta kuvallisesta, jonka vieraskirja on täynnä naisten kuolausta.

T: Kaunis kuvaton nainen

• just just

Kirjoituksesi voi olla joltain osin osuva. Et vain tajua sitä että makuja on monia joka tapauksessa. Rasistiseksi kirjoituksesi tekee se, että kategorioit ihmisiä ruumiinvamman, ujouden ja lyhyt teksti profiilissa mukaan (kaikki eivät halua paljastaa kaikkea -tuttuja mahdollisesti liikkuu netissä lukemassa) jne!!!??? Kyllä jos oikea ihminen on niin mitä sitten. Voi sultakin katketa huomenna käsi, kukaan ei voi ruumiinvammalle mitään. Kuvattomia profiileja on paljon, kukaan ei tiedä missä juuri hänelle komea mies ehkä on. Ellei sattumalta törmää. Sama homma jatkuu, komeat hoitavat vaikka sun mielestä taviksia -hieno homma!! Ei mikään tule muuttumaan. Itse olen ihan mukiinmenevä nainen, joten no problem. Ärsyttää vaan muiden puolesta. Mistä olet nuo prosentitkin repäissyt?? Tasosta puhuttaessa viitatataan ulkonäköön, koulutukseen jne jne. Mutta ei ole silti mitään mikä määrittelisi kuitenkaan tason koska kaikki on suhteellista, makuja monia ja ihmisillä on erilaisia vahvuuksia. Vaikka olisi "komea" tai "kaunis" ja hyvinkoulutettu voi olla tupelo. Asiat selviävät livanä ja jokainen tekee omat henkilökohtaiset havaintonsa maailmankuvansa mukaan. Miellyttävää ihmistä kyllä haetaan ja arvoja, ja jokainen voi parantaa itseään siltä osin kun voi.

Vaikka olisi kuinka kaunis ja komea, se ei tarkoita että kelpaa kaikille. Ja komeamman takana voi olla vielä komeampi. Ja sen jälkeen tulee sitäkin komeampi.

Ns. "tavis" voi mielestäni parantaa mahdollisuuksiaan sillä että sitten vaikka kouluttautuu lisää, on oikeat arvot ja tekee itsestään miellyttävämmän.

• Nimetön

Oivallinen kirjoitus avaajalta. Epäilemättä totuus on aika lailla kuvauksen kaltainen.

• huutokauppa

Ennen puhuttiin ainoastaan esineiden markkina-arvosta, nykyään ihmisten?

• surullista mutta totta

Löytyyhän Wikipediastakin se kuuluisa Markkina-arvoteoria jossa puhutaan ATM ja YTM luokista, siis ihmisiä jaotellaan sen mukaan mitä ovat, YTM:t ovat sen mukaan haluttuja sekä YTN:n että ATN:n keskuudessa, sen sijaan ATM on kai ylijäämää jota kukaan ei huoli. ATM=alemman tason mies, YTM = ylemmän tason mies, ATN= alemman tason nainen, YTN= ylemmän tason nainen.

Omasta mielestäni tuo jaottelu ja markkina-arvostelu on rasismia! Ja rasismi puolestaan laissakin kiellettyä toimintaa.

• Seinis
        surullista mutta totta kirjoitti:

Löytyyhän Wikipediastakin se kuuluisa Markkina-arvoteoria jossa puhutaan ATM ja YTM luokista, siis ihmisiä jaotellaan sen mukaan mitä ovat, YTM:t ovat sen mukaan haluttuja sekä YTN:n että ATN:n keskuudessa, sen sijaan ATM on kai ylijäämää jota kukaan ei huoli. ATM=alemman tason mies, YTM = ylemmän tason mies, ATN= alemman tason nainen, YTN= ylemmän tason nainen.

Omasta mielestäni tuo jaottelu ja markkina-arvostelu on rasismia! Ja rasismi puolestaan laissakin kiellettyä toimintaa.

Ihmisillä todellakin on markkina-arvo pariutumismarkkinoilla.
        Käypää valuuttaa ja halutut ominaisuudet ovat: kauneus, komeus, terveys, sosiaalisuus, raha, äly, lapsettomuus, ja ennenkaikkea hedelmällisyys. Mitä enemmän noista ja noita ominaisuuksia on, sen suurempi markkina-arvo koska yhä suurempi populaatio haluaa pariutua juuri sinun geeniesi takia.
        Ihmiset eivät todellakaan ole tasa-arvoisia eikä kaikille ihmisille ole sitä 'oikeaa'. Kyse on siitä että mikä on sun taso ja mitä pystyt iskemään pöytään verrattuna vastapuoleen. Tämä on markkina-arvo todellisuudessa, mutta tämä voi suuresti poiketa koetusta markkina-arvosta.
        Esim. suuri osa naisista hedelmällisessa ikäluokassa 20-30 vuotta kelpaa panohaluisille miehille kassien tyhennykseen (ikäluokille 20-50), josta seuraa törkeä ylikysyntätilanne naisiin. MUTTA se että on kerran saanut maistaa Alfa-urosta ei tarkoita että olis markkina-arvoltaan korkea, koska kyseinen Alfa-uros ei koskaan olisi halunnut suhdetta naiseen, agendalla oli ainoastaan kassien tyhnennys.
        Tästä seuraa se harha suurelle osalle naisia, että heillä olisi todellista kykyä suuremmat mahdollisuudet pariutua Alfa-urosten kanssa. Tässä toivoisin hieman realistisuutta naisten osalta ja miettimään todella tarkkaan niitä asoita mitä tuo yhteiseen pöytään ja mitä se vastapuoli tuo.
        Ja tämä ei ole rasismia, koska rasismi käsitteenä liitty rotuihin. Jos on jokinorsu, ei voi saada PYSYVÄSTI sporttista miestä. Jos on ruma, ylipainoinen, tyhmä, kouluttamaton, YH, epämuodostunut, tahi omaa jokun muun ruumiinvamman tai vajavaisuuden ei millään voi olla samat vaatimukset miesten suhteen kuin niillä, jotka ovat kauniita, rikkaita, terveitä, sosiaalisia, älykkäitä jne.
        Tämän pitäisi olla kaikille selvää, vaikka jotkut sosiaalidemokraattisesti suuntautuneet luuserit tästä älähtääkin. Totuuden voi havannoida raflojen parketeilta ja miettiä ketä saa kenet ja mistä syystä ja miksi jotkut ihmiset lähtevät yksin kotiin ja miksi jotkut ihmiset eivät koskaan tule pariutumaan kovasta yrittämisestä huolimatta.

• niinpä-
        Seinis kirjoitti:

Käypää valuuttaa ja halutut ominaisuudet ovat: kauneus, komeus, terveys, sosiaalisuus, raha, äly, lapsettomuus, ja ennenkaikkea hedelmällisyys. Mitä enemmän noista ja noita ominaisuuksia on, sen suurempi markkina-arvo koska yhä suurempi populaatio haluaa pariutua juuri sinun geeniesi takia.
        Ihmiset eivät todellakaan ole tasa-arvoisia eikä kaikille ihmisille ole sitä 'oikeaa'. Kyse on siitä että mikä on sun taso ja mitä pystyt iskemään pöytään verrattuna vastapuoleen. Tämä on markkina-arvo todellisuudessa, mutta tämä voi suuresti poiketa koetusta markkina-arvosta.
        Esim. suuri osa naisista hedelmällisessa ikäluokassa 20-30 vuotta kelpaa panohaluisille miehille kassien tyhennykseen (ikäluokille 20-50), josta seuraa törkeä ylikysyntätilanne naisiin. MUTTA se että on kerran saanut maistaa Alfa-urosta ei tarkoita että olis markkina-arvoltaan korkea, koska kyseinen Alfa-uros ei koskaan olisi halunnut suhdetta naiseen, agendalla oli ainoastaan kassien tyhnennys.
        Tästä seuraa se harha suurelle osalle naisia, että heillä olisi todellista kykyä suuremmat mahdollisuudet pariutua Alfa-urosten kanssa. Tässä toivoisin hieman realistisuutta naisten osalta ja miettimään todella tarkkaan niitä asoita mitä tuo yhteiseen pöytään ja mitä se vastapuoli tuo.
        Ja tämä ei ole rasismia, koska rasismi käsitteenä liitty rotuihin. Jos on jokinorsu, ei voi saada PYSYVÄSTI sporttista miestä. Jos on ruma, ylipainoinen, tyhmä, kouluttamaton, YH, epämuodostunut, tahi omaa jokun muun ruumiinvamman tai vajavaisuuden ei millään voi olla samat vaatimukset miesten suhteen kuin niillä, jotka ovat kauniita, rikkaita, terveitä, sosiaalisia, älykkäitä jne.
        Tämän pitäisi olla kaikille selvää, vaikka jotkut sosiaalidemokraattisesti suuntautuneet luuserit tästä älähtääkin. Totuuden voi havannoida raflojen parketeilta ja miettiä ketä saa kenet ja mistä syystä ja miksi jotkut ihmiset lähtevät yksin kotiin ja miksi jotkut ihmiset eivät koskaan tule pariutumaan kovasta yrittämisestä huolimatta.

Tekstiäsi on ikävä lukea. Kuten alempana sanottiin, empatian puute taitaa vaivata sinua ja ymmärrys siitä että ruumiinvammat ym eivät tee ihmisestä huonompaa. Miksi sitten riittää pareja joissa toinen on kaunis/komea ja toinen ei ole ulkoisesti niin kummallinen? Ja niitä on paljon. Mieti siis vastaus tuohon.

Mun mielestä on hyvä että jokainen arvottaa itsensä arvokkaaksi, sillä superpinnallisuus on naurettavaa itsestään liikoja luulevilta kaltaisiltasi.

Ihmisten tavoite ei ole välttämättä se että pakolla haetaan joku väärä. Väärä voi olla myös rikas, sosiaalinen ja ylipinnallinen.

Jokainen syntyy sellaiseksi kuin syntyy, ja "rumuus" on tekosyy jäädä varjoon ja olla tuomatta itseään arvokkaana esille missä vain. Sisäisillä tekijöilläkin on tässä maailmassa paljon merkitystä joka tapauksessa, koska kärkäs luulojen vallassa elävä superpinnallinen "miesblondi" (hiusten värillä ei väliä) joka kokee olevansa kovakin alfauros EI VOI KIINNOSTAA edes kaunista, rikasta, tervettä naista -koska väistämättä hänellekin tulisi mieleen se että jos olisikin syntynyt alunperin erilaiseksi....

Omasta puolestani kaikenlaiset ihmiset saavat tulla yrittämään ja olla sellaisia kun ovat, itse katson jos löydän jotain miellyttävää ja minulle oikeaa -sisältä tai mistä vain. Sellainen joka vastaa jollain tavalla siihen minkälainen itse olen tai sitten voi olla erilainen. Miehen rahoja en tarvitse sillä jokainen tekee itse ansionsa. Ja mitä muuten rikas nainen enää tekee rikkaan miehen rahoilla? Mainitsemasi ominaisuus markkina-arvoisilla ihmisillä. Mieti vastaus siihenkin. Tuplaa rahansa vai?

Kyllä uskoisin että suurin osa tietää minkälaisia ovat ihmisinä ja hakevat samanoloista seuraa. Mutta on suhteellista mikä on ihmisessä sitä mikä kelpaa ja mikä ei....

Olen ihan kaunis nainen ja omat "vammani" ja puutteeni eivät ole haitanneet tähän mennessä komeita ja "vähemmän" komeita miehiä. Mikäli jotain haittaa tai pitää rumana tai vajaavaisena, voin vain todeta että oma on menetyksensä kun ei tutustunut paremmin. Joillekin asioille voin tehdä jotakin, joillekin en - niin myös muilla.

Jos nainen tai mies on jonkun mielestä "ruma" voisi selvittää silti olisko jotain hyviä ominaisuuksia. Jos haetaan kauneutta jne miksi täällä puhua koko asiasta -sulla Seinis on laajat markkinat naisia tarjolla ja Alfauroksen charmilla, älykkyydellä ja (mainitsemallasi)varakkuudella saat haluamasi naisen -mikäli arvostelusi ei karkoita heitä. Sinulle kelpaamattomat naiset voivat siis jatkaa elämäänsä ja tavoittaa sen minkä luoja suo. Eli omasta mielestään komean (makuja on) tai ulkoisesti "vähemmän komean".

Mainitsemiisi "markkina-arvon alentaviin seikkoihin" on syynsä, oletko koskaan miettinyt niitä? Oletko miettinyt sitäkin että heikommassa asemassa tai terveydellisistä ongelmista kärsiviä voi auttaa oikealla tavalla eikä arvostella. Ylipainoinen harvoin tahallaan on sitä, siihen on syynsä, ja mikäli se alentaa "markkina-arvoa" sille voi tehdä jotain. Mikäli tietää oikeat asiat mikä auttaa. Tai voi etsiä oikeaa tietoa. Myös vähemmän pinnallinen kumppani voi löytyä tai samaa kokoa oleva tai se että joku ymmärtää syitä. Yhteiskunnallisilla päätöksillä ja arvoilla on myös ihmisten hyvinvoinnin kannalta merkitystä. Ja yksilön valinnoilla.

• mielestä
        Seinis kirjoitti:

kirjoituksesi on täyttä asiaa ja pirullisen hyvän siitä tekee se että siinä ei kaunistella eikä koristella tosiasioita vaan todetaan että ihminen on eläin vaikka moni yrittää hienompaa esittää.

• ....
        niinpä- kirjoitti:

Tekstiäsi on ikävä lukea. Kuten alempana sanottiin, empatian puute taitaa vaivata sinua ja ymmärrys siitä että ruumiinvammat ym eivät tee ihmisestä huonompaa. Miksi sitten riittää pareja joissa toinen on kaunis/komea ja toinen ei ole ulkoisesti niin kummallinen? Ja niitä on paljon. Mieti siis vastaus tuohon.

Mun mielestä on hyvä että jokainen arvottaa itsensä arvokkaaksi, sillä superpinnallisuus on naurettavaa itsestään liikoja luulevilta kaltaisiltasi.

Ihmisten tavoite ei ole välttämättä se että pakolla haetaan joku väärä. Väärä voi olla myös rikas, sosiaalinen ja ylipinnallinen.

Jokainen syntyy sellaiseksi kuin syntyy, ja "rumuus" on tekosyy jäädä varjoon ja olla tuomatta itseään arvokkaana esille missä vain. Sisäisillä tekijöilläkin on tässä maailmassa paljon merkitystä joka tapauksessa, koska kärkäs luulojen vallassa elävä superpinnallinen "miesblondi" (hiusten värillä ei väliä) joka kokee olevansa kovakin alfauros EI VOI KIINNOSTAA edes kaunista, rikasta, tervettä naista -koska väistämättä hänellekin tulisi mieleen se että jos olisikin syntynyt alunperin erilaiseksi....

Omasta puolestani kaikenlaiset ihmiset saavat tulla yrittämään ja olla sellaisia kun ovat, itse katson jos löydän jotain miellyttävää ja minulle oikeaa -sisältä tai mistä vain. Sellainen joka vastaa jollain tavalla siihen minkälainen itse olen tai sitten voi olla erilainen. Miehen rahoja en tarvitse sillä jokainen tekee itse ansionsa. Ja mitä muuten rikas nainen enää tekee rikkaan miehen rahoilla? Mainitsemasi ominaisuus markkina-arvoisilla ihmisillä. Mieti vastaus siihenkin. Tuplaa rahansa vai?

Kyllä uskoisin että suurin osa tietää minkälaisia ovat ihmisinä ja hakevat samanoloista seuraa. Mutta on suhteellista mikä on ihmisessä sitä mikä kelpaa ja mikä ei....

Olen ihan kaunis nainen ja omat "vammani" ja puutteeni eivät ole haitanneet tähän mennessä komeita ja "vähemmän" komeita miehiä. Mikäli jotain haittaa tai pitää rumana tai vajaavaisena, voin vain todeta että oma on menetyksensä kun ei tutustunut paremmin. Joillekin asioille voin tehdä jotakin, joillekin en - niin myös muilla.

Jos nainen tai mies on jonkun mielestä "ruma" voisi selvittää silti olisko jotain hyviä ominaisuuksia. Jos haetaan kauneutta jne miksi täällä puhua koko asiasta -sulla Seinis on laajat markkinat naisia tarjolla ja Alfauroksen charmilla, älykkyydellä ja (mainitsemallasi)varakkuudella saat haluamasi naisen -mikäli arvostelusi ei karkoita heitä. Sinulle kelpaamattomat naiset voivat siis jatkaa elämäänsä ja tavoittaa sen minkä luoja suo. Eli omasta mielestään komean (makuja on) tai ulkoisesti "vähemmän komean".

Mainitsemiisi "markkina-arvon alentaviin seikkoihin" on syynsä, oletko koskaan miettinyt niitä? Oletko miettinyt sitäkin että heikommassa asemassa tai terveydellisistä ongelmista kärsiviä voi auttaa oikealla tavalla eikä arvostella. Ylipainoinen harvoin tahallaan on sitä, siihen on syynsä, ja mikäli se alentaa "markkina-arvoa" sille voi tehdä jotain. Mikäli tietää oikeat asiat mikä auttaa. Tai voi etsiä oikeaa tietoa. Myös vähemmän pinnallinen kumppani voi löytyä tai samaa kokoa oleva tai se että joku ymmärtää syitä. Yhteiskunnallisilla päätöksillä ja arvoilla on myös ihmisten hyvinvoinnin kannalta merkitystä. Ja yksilön valinnoilla.

Sinulta on tainnut mennä markkina-arvo ja ihmisarvo sekaisin. Tottakai ihmisiä pitää auttaa ja kannustaa riippumatta ruuminvammoista, lihavuudesta ym.

Asiat joita Seinis luetteli eivät ole arvostelua vaan evoluution ihmisaivoihin syvälle piuhoittamia psykologisia mekanismeja, joiden tavoitteena on taata mahdollisimman elinkelpoisia ja lisääntymismenestykseltään mahdollisimman hyviä jälkeläisiä.

Ei ihmiset rankkaa ja syrji muita ominaisuuksiensa takia tietoisesti, vaan kaikki tapahtuu vaistomaisesti.

• -----
        .... kirjoitti:

Sinulta on tainnut mennä markkina-arvo ja ihmisarvo sekaisin. Tottakai ihmisiä pitää auttaa ja kannustaa riippumatta ruuminvammoista, lihavuudesta ym.

Asiat joita Seinis luetteli eivät ole arvostelua vaan evoluution ihmisaivoihin syvälle piuhoittamia psykologisia mekanismeja, joiden tavoitteena on taata mahdollisimman elinkelpoisia ja lisääntymismenestykseltään mahdollisimman hyviä jälkeläisiä.

Ei ihmiset rankkaa ja syrji muita ominaisuuksiensa takia tietoisesti, vaan kaikki tapahtuu vaistomaisesti.

Vähemmän kauniit ihmiset menevät kuitenkin yhteen ja lisääntyvät. Tuloksena saattaa olla silti kauniimpi kuin vanhempansa. Alfat painavat minkä kerkeävät taviksia, mihin SE evoluutio teoria perustuu. Tulee vahinkolapsiakin, nykyään on ehkäisyä, ennen ei ollut samalla lailla.

Ihminen on älykäs olento ja ajatteleva, kyllä osittain syrjiminen on tahallista silloin kun lähdetään pilkkua viilaamaan. Eli jollakin on joku pienempi vika, eikä sitäkään hyväksytä.

• Minätyttö
        Seinis kirjoitti:

Harvinaisen hyvää tekstiä. Samaa mieltä.
        Elämä on joskus karua. Tyhmät ja rumat eivät sitä osaa ymmärtää ja ihmettelevät miksi eivät ole kaikkein halutuinta seuraa pidemmän päälle.

• J.Juoinionlahti
        Seinis kirjoitti:

Valehtelijoitten paratiisi. Saman kaavan mukaan menee sillä naiset selvittävät ensin ihan sekona vaikka mistä missä asut, kenen kanssa jne haluavat kavereittesikin kaluista ja mitoista tiedot paperilla. Varatut vaativat jopa lääkärintodistusta. Tarkoitan vain panoseuran hakua amatööreiltä ja ammattilaisilta joten ei koske ns. kotikissoja. Huomattavasti tehokkaampaa on mennä vaikka tanssikouluun. Dokaaminen, ikä ja ylipaino pahasta kaikille. En kyllä rupeais jätkiä neuvomaan mutta kun retusoitte vähän kyrvän kuvaa Holmesin suuntaan niin flaksi käy.

• kun miettii asiaa
        Seinis kirjoitti:

eikö nykyihmisen dna ole lähes sama kuin esihistoriallisen luolamiesten ja naisten? Ja todella lähellä perus apinaa kuten simpanssia? Olemme siis eläimiä ja käyttäydymme sen mukaisesti.

Tästä syystä tämä atm/ytm puhe ei ole ollenkaan tuulesta temmattua, katsokaa vaikka lauantai-iltaisin avaraa luontoa ja siitä miten luonnonvalinta toimii!

• ITP
        niinpä- kirjoitti:

Kirjoitit erittäin viisaasti, ja olen täysin samaa mieltä kanssasi. Kunpa kaikki lukisi sinun tekstisi, ja ymmärtäisi.

• ...

Jos kaiki naiset nyt alkaisivat miettiä tasoaan ja eivät tavoittelisi sen 5 %:n miehiä niin sittenhän ne suuntaisivat katseensa sinuun, seinäruusuun, ja ethän sitä näiden alempitasoisten huomiota halua kuitenkaan?

Mihin muuten jätit nimimerkin 2goodman4you ? vai oliko se liian nolo se yksi kömmäys?

• Seinis

Niin, mun pyrkimys on jeesata tätä nettiyhteisöä tajuamaan asoiden tila niiden omaksi parhaakseen. Nyt tästä tilanteesta hyötyy vain 5% miehistä jotka panee 50% naisista. Naiset on tyytymättömiä kun ei saa PYSYVÄSTI LUOTETTAVAA miestä, vaan ainoastaan jotain sikailijoita. Ja 95% miehistä seisoo paitsiossa ihmetellen että missä ne naiset on.
        Ratkaisu on naisten peiliin katsominen, markkina-arvon miettiminen, ja saman arvoisen miehen bongaaminen, koska se takaa sen että se mies ei kaikkoa kiksautuksen jälkeen. Näin meillä on tyytyväinen nainen ja tyytyväinen mies ja onnellinen parisuhde ilman YH:outumisen vaaraa.
        Mun oma markkina-arvo on ihan hyvä: olen sinkku, lapseton, akateeminen, tienaan todella hyvin, olen älykäs ja sosiaalinen, eli todella hyvä mies. Mutta jostain syystä seison paitsiossa kuin lumiukko ja ihmettelen että mistä se oikeen voi olla kiinni ettei noilla ominaisuuksilla varustettu mies voi muka saada suhdetta... Kyllä mun pitäis ehdottomasti saada... jotkut ei kyllä saa, mutta mä saan.

• ...
        Seinis kirjoitti:

Niin, mun pyrkimys on jeesata tätä nettiyhteisöä tajuamaan asoiden tila niiden omaksi parhaakseen. Nyt tästä tilanteesta hyötyy vain 5% miehistä jotka panee 50% naisista. Naiset on tyytymättömiä kun ei saa PYSYVÄSTI LUOTETTAVAA miestä, vaan ainoastaan jotain sikailijoita. Ja 95% miehistä seisoo paitsiossa ihmetellen että missä ne naiset on.
        Ratkaisu on naisten peiliin katsominen, markkina-arvon miettiminen, ja saman arvoisen miehen bongaaminen, koska se takaa sen että se mies ei kaikkoa kiksautuksen jälkeen. Näin meillä on tyytyväinen nainen ja tyytyväinen mies ja onnellinen parisuhde ilman YH:outumisen vaaraa.
        Mun oma markkina-arvo on ihan hyvä: olen sinkku, lapseton, akateeminen, tienaan todella hyvin, olen älykäs ja sosiaalinen, eli todella hyvä mies. Mutta jostain syystä seison paitsiossa kuin lumiukko ja ihmettelen että mistä se oikeen voi olla kiinni ettei noilla ominaisuuksilla varustettu mies voi muka saada suhdetta... Kyllä mun pitäis ehdottomasti saada... jotkut ei kyllä saa, mutta mä saan.

markkina-arvoasi laskee luultavasti juuri se kyvyttömyytesi empatiaan

• Seinis
        ... kirjoitti:

markkina-arvoasi laskee luultavasti juuri se kyvyttömyytesi empatiaan

näin varmaankin voi olla. Olen akateeminen ja terävänäköinen ja myös -kielinen. Kaikki ei tykkää siitä että analysoi asoita ja sanoo totuuksia (että joulupukki onkin satua ja prisessalle ei välttämättä olekkaan prinssiä).
        Empatian puute voi laskea markkina-arvoani, MUTTA voin kompensoida tuota puutetta jollain mulla ominaisuudella kuten varallisuudella. Tämä tietenkään ei päde kaikkiin naisiin, mutta osa niistä joille empatian puute on negatiivinen antavat kuitenkin plussaa varallisuudesta.

• ...
        Seinis kirjoitti:

näin varmaankin voi olla. Olen akateeminen ja terävänäköinen ja myös -kielinen. Kaikki ei tykkää siitä että analysoi asoita ja sanoo totuuksia (että joulupukki onkin satua ja prisessalle ei välttämättä olekkaan prinssiä).
        Empatian puute voi laskea markkina-arvoani, MUTTA voin kompensoida tuota puutetta jollain mulla ominaisuudella kuten varallisuudella. Tämä tietenkään ei päde kaikkiin naisiin, mutta osa niistä joille empatian puute on negatiivinen antavat kuitenkin plussaa varallisuudesta.

Onnea sitten vaan sen "osan" kanssa ;)

Olen havainnut, että sellaisilla ihmisillä, joilla on tapana terävästi arvostella asioita, kyky unelmoida, keksiä uutta, soveltaa on vähentynyt huomattavasti.

ps. Joulupukki muuten on olemassa. Monella tapaa.

• niinpä-
        Seinis kirjoitti:

Minkänäköinen mies tahansa saattaa kadota kiksautuksen jälkeen. Että se siitä! Kokemusta ei ole kun en irtoseksiä hae. Mutta en usko että katoaminen on vain joku "hyvännäköisen" yksinoikeus. Ei kaikki tarvii pakosti parisuhdetta jonkun täysin "väärän" ihmisen kanssa -että sitten eletään "onnellisessa parisuhteessa". Suhteeseen mennän oikean kanssa, ei itseisarvo "suhteen" takia. Toki olisi hyvä paremmin tutustua ihmisiin ja katsoa eri kannalta asioita -ettei elä luulojen varassa.

Jos olet paitsiossa: käy enemmän jossain, harrasta, mene naisten juttusille, avaa se auton ikkuna!, hanki empatiaa itseesi muita kohtaan, älä arvostele, --jos ei vieläkään tärppää tarkasta "markkina-arvosi" vielä kerran 8-D tai sitten ei ole vielä oikean aika. Ehkä se yksi niistä oikeista meni jo, ruumiinvammansa kanssa ohi 8-D

ps. Voin ilomielin tarkistaa "markkina-arvosi" tai mikä mättää -lähetäpä kuva ja tietoa itsestäsi mulle.

Olitko näissä keskusteluissa sitä mieltä että hyvännäköisten naisten pitää laskea rimaa ja ottaa sut, vai olitko todella huolissaan kun alfat painaa "tavista" ja kerran kiksautettuaan katoaa? Vai se että "tavis" mies ei saisi naista? Tai "tavikset" harhailee turhaan alfojen perään.... siinä se oli. Mutta ottaako nainen itseään omasta mielestään itseään tyhmemmän miehen ja eri arvoilla elävän, entä mies? Eri ominaisuuksia on paljon ihmisissä.

• niinpä-
        niinpä- kirjoitti:

Minkänäköinen mies tahansa saattaa kadota kiksautuksen jälkeen. Että se siitä! Kokemusta ei ole kun en irtoseksiä hae. Mutta en usko että katoaminen on vain joku "hyvännäköisen" yksinoikeus. Ei kaikki tarvii pakosti parisuhdetta jonkun täysin "väärän" ihmisen kanssa -että sitten eletään "onnellisessa parisuhteessa". Suhteeseen mennän oikean kanssa, ei itseisarvo "suhteen" takia. Toki olisi hyvä paremmin tutustua ihmisiin ja katsoa eri kannalta asioita -ettei elä luulojen varassa.

Jos olet paitsiossa: käy enemmän jossain, harrasta, mene naisten juttusille, avaa se auton ikkuna!, hanki empatiaa itseesi muita kohtaan, älä arvostele, --jos ei vieläkään tärppää tarkasta "markkina-arvosi" vielä kerran 8-D tai sitten ei ole vielä oikean aika. Ehkä se yksi niistä oikeista meni jo, ruumiinvammansa kanssa ohi 8-D

ps. Voin ilomielin tarkistaa "markkina-arvosi" tai mikä mättää -lähetäpä kuva ja tietoa itsestäsi mulle.

Olitko näissä keskusteluissa sitä mieltä että hyvännäköisten naisten pitää laskea rimaa ja ottaa sut, vai olitko todella huolissaan kun alfat painaa "tavista" ja kerran kiksautettuaan katoaa? Vai se että "tavis" mies ei saisi naista? Tai "tavikset" harhailee turhaan alfojen perään.... siinä se oli. Mutta ottaako nainen itseään omasta mielestään itseään tyhmemmän miehen ja eri arvoilla elävän, entä mies? Eri ominaisuuksia on paljon ihmisissä.

Ei kaikki tarvii pakosti parisuhdetta -kohdassa tarkoitin naisia aiheeseen liittyen -mutta pätee myös miehiin. En siis tarkoittanut että olisi oikeus kiksautella ja kadota miten sattuu. Heh

• käy
        Seinis kirjoitti:

sitä 5 % miehistä jotka joutuvat panemaan kuin pienet aropuput niin monia naisia. Ei o kaksista heidän elämä.

• ihan
        käy kirjoitti:

sitä 5 % miehistä jotka joutuvat panemaan kuin pienet aropuput niin monia naisia. Ei o kaksista heidän elämä.

kaikkea uskoa mitä täällä sanotaan?

• ode

En oikein ymmärrä:

1. Kuinka naiset voivat pelkän netti-ilmoituksen perusteella päätellä onko ko. mies komea?( valokuvakaan ei todista mitään - se voi olla kymmenen vuotta vanha taikaverilta lainattu )

2. Sama toisinpäin: miten mies voi etukäteen tietää onko ko. nainen kaunis?

3. Millä perusteella komeat miehet ovat aina pelimiehiä ja tavallisen näköiset kunnollisia?

4. Päteekö sama naisiinkin, eli ovatko kauniit naiset säännöllisesti pelinaisia?

5. Ennen kaikkea: miltä tietopohjalta kirjoitat kuvauksesi toisten ihmisten treffien etenemisestä? Harjoitatko jonkinlaista vakoilutoiminta tai salapoliisityötä? Mistä tietolähteestä ovat peräisin kuvauksesi siitä miten "tavisnainen" mätkähtää heti ensi treffeillä "pelimiehen" sänkyyn ja saa jälkeenpäin pakit? Esim. minulla ei olisi aikaa, mahdollisuuksia eikä mielenkiintoa seurata jonkun treffeille menevän pariskunnan edesottamuksia! ( "Tavisnainen" kirjoitetaan muuten yhteen; "tavallinen nainen" sen sijaan erikseen. Vinkki: sivua laatiessasi kiinnitä huomiota kieliasuun - ainakin minä vierastan miestä joka ei osaa oikeinkirjoitusta! ))

Kirjoituksesi henkii katkeruuttaa siitä, ettet ole löytänyt vielä kumppania. Mutta ei se sillä löydy, että kehittelet päässäsi fantasioita siitä, miten yksinäisyytesi syynä on liuta katalia pelimiehiä jotka vippaskonstilla kahmivat itselleen kaikki sinulle kuuluvat typerät kanamaiset tavisnaiset.

Eivät ne tavisnaiset ole sinunlaisellesi tavismiehelle millään lailla tilivelvollisia siitä mikseivät vastaa viesteihisi. Turha siitäon loukkaantua. Jos eivät vastaa, niin luultavasti sivusi ei ole tarpeeksi mielenkiintoinen ja viestisi tylsiä.

Vinkki: sivua laatiessasi jätä pois maininnat siitä että olet "tavallinen suomalainen mies", mikäli sivullasi sellaisia mainintoja on, koska sellainen ei yksinkertaisesti kiinnosta. Se herättää mielikuvan tylsästä tyypistä jonka seurassa haukotuttaa - vaikka asia ei olisikaan niin.

Kerro mieluummin itsestäsi jotain KONKREETTISTA. Esim. " harrastan postimerkkien keräilyä " kertoo sinusta jotain, kun taas "olen tällainen tavallinen kunnon mies" ei kerro yhtään mitään( mutta ainakin minulle luo mielikuvan latteasta kaverista jonka seurassa olisi tylsää ).

• Seinis

Tarkoitus ei ole niinkään että MINÄ saisin parisuhteen, vaan että minunkaltaiseni täysin OK-mieskatras saisi parisuhteita - puhun täysin yleisellä tasolla enkä itseni tasolla. On täysin turhaa alkaa vääntämään minusta henkilökohtaisesti mitään juttua, koska se ei ollut se pointti enkä edes ala kertomaan teille mitään henkilökohtaista.

On hienoa että eräät kokevat empatiaa markkina-arvoltaan huonoja miehiä kohtaan, mutta siihen se aina jää. Se että joku kokee empatiaa tai todennäköisemmin sääliä jotain luuseria kohtaan ei koskaan johda siihen että luuseri saisi seuraa itselleen. Jos näet kadulla hieman epäsuhtaisen parin, niin kyse on todellakin vain HIEMAN epäsuhtaisesta... niitä todellisia luusereita nimittäin ei ketään kelpuuta itselleen, vaikka kuinka empaattisesti toivoisi jonkun muun kelpuuttavan.

On ihan totta että tavis mies voi lähteä kiksautuksen jälkeen, kuten normaali alfa mies tekee. Mutta keskimäärin tavis mies lähtee harvemmin kuin alfa mies. Jos annant alfojen kiksautella sinua, niin todennäköisemmin alfat lähtevät useammin kiksun jälkeen kuin tavis miehet. Ja syy on selvä: Alfa mies saa aina jokinorsun jokinorsun jälkeen sormia napsauttamalla, mutta se tavis mies voi joutua metsästämään sitä jokinorsua esim. vuoden päivät ja olisi todella epärationaalista heittää se menemään kiksautuksen jälkeen jos odotettavissa on taas vuoden yksinäisyys.

Mielestäni seuraavat ongelmat johtuvat liian suurista markkina-arvojen eroista miehen ja naisen välillä: 1. avioerot, 2. YH-äipät, 3. parisuhdeväkivalta, 4. pettäminen, 5. suhteen kylmyys ja toimimattomuus. Toisin sanoen, jos kumppanisi on tusinatavaraa mitä ravintolasta jää matkaan joka kerralla, voi sellaista tusinakumppania kohdella kuin koiraa sekä kyllästymisen jälkeen vielä potkaista kadulle ja hakea uusi.

• naang

Muttei ihminen ajattelevana ja tuntevana ihmisenä toimi noin..Narsistinen alfa-uros ehkä..

Kirjoituksesi väheksyy ihmistä,ajattelevana,tuntevana,psyykkisenä,fyysisenä ja sosiaalisena kokonaisuutena.Se väheksyy myös ihmisten kokemia ongelmia,vääristää syy ja seuraussuhteet,on selkeästi rasistinen.

Kirjoituksen voima on kuitenkin sen halu selittää;)Jos nuo alfa-urokset olisi sitten jotenkin tunnistettavissa? Ehkä nuoruuden keikaroinnissa ja uhoamisessa,mutta missä muussa?
        Osaisi sitten vältellä..!

• yh-äiskäräiskä

Vai olemme me yh-äipät ONGELMA? Kenelle? Sinulleko?

Emme ainakaan itsellemme emmekä lapsillemme. Itse en usko olevani ongelma yhtään kenellekään. En varsinkaan yhteiskunnalle. Hoidan itseni ja työni ja muksuni niin ettei kenelläkään pitäisi olla nokan kopauttamista. Yh olen omasta halustani ja vapaaehtoisesti, ongelmitta, enkä ollenkaan kaipaa tähän miehenpuolta asumaan ja komentelemaan meitä.

Sen olen kyllä huomannut että joidenkin miesten kaaliin on vaikea saada mahtumaan että EN etsi itselleni asuinkumppania ENKÄ koe olevani epäonnistunut kun erosin. Treffeillä jotkut miehet heti kättelyssä selittävät etteivät kyllä "valitettavasti" muuta asumaan kanssani - vaikka itse jo profiilissani kerron etten etsi avo-enkä aviomiestä vaan poikaystävää.

En muuten ole mennyt sänkyyn yhdenkään kanssa ensitreffeillä - että se siitä pelimieshommasta. Yleensä eivät edes ehdota. Otan vähänselvääkaverista ennen kuinlähden treffeille. En mene jos vaikutta siltä että ollaan vain pillun perässä. Se joka ehdottaa seksiä ensitapaamisella lentää kuin leppäkeihäs.

Harrastan seksiä vasta jos/kun löydän sen oikean.

AI ETTÄ OIKEIN ONGELMA...JAA JAA...

• Minä vaan

Sitä, että jälleen kerran niputetaan YH-äidit jonkinlaiseksi yhdeksi joukoksi - kun tosiasia on se, että nykyään täydellistä yksinhuoltajuutta (jossa isä puuttuu syystä tai toisesta lapsien elämästä kokonaan ) on paljon vähemmän kuin aikaisemmin. En ainakaan itse oikein miellä itseäni YH:ksi, koska lapseni isä huolehtii lapsestamme n. puolet ajasta...
        Ja miten ihmeessä miehet, jotka ovat eronneet ja joilla on lapsia eivät sitten mitenkään ole ongelma. Tunnenpa ikäisiäni sinkkunaisia (n.30-35v.) jotka kiertävät kaukaa miehet, joilla on ex-liitoista esim. 3-4 elätettävää...

• huoh

"kuten normaali alfa mies tekee". Mistä olet saanut/tehnyt käsitteen "normaali alfa mies"? Ihmiset ovat yksilöitä! Voitko kertoa kuvauksen "jokinorsu" sanasta?

Ongelmat voivat johtua monista muista asioista kuin luettelemistasi. Väkivalta on väkivaltaisen ongelma -ei toisen aiheuttama, pettämistä tehdään muutenkin suurella prosentilla hyvissä suhteissa, suhteen kylmyys ja toimimattomuus on toisesta tai kummastakin kiinni, entä onko kukaan tusinatavaraa -onko "koirana kohteleva" (kirjoitukseesi viitaten) päästään itse vialla -koska sitä ei vaan tehdä kenellekään -mikäli sellaisia himoja on, ei olla alunperin tekemisissä toisen kanssa. Väärä ihminen voi olla muutekin väärä, ei ole aina tasoista kyse. Juurihan kirjoitit että kadulla näkee vain HIEMAN epäsuhtaisia pareja. Millä perusteilla määrittelet tasot, jos puhutaan siitä -mikä erottaa kauniin rumasta jne?? Jos ollaan nykyään niin markkinatietoisia miksi puhut edes mahdollisuudesta mennä väärän ihmisen kanssa yhteen. Puhut kyllästymisestä, se viisas alfa ei ota edes sellaista johon voisi kyllästyä, koska muuten olisi tyhmä ja tyhmä ei ole alfa. Tekstisi on aika julmaa, taso sitä ja taso tätä.

• Toivonsa menettänyt.

Helvetin hyvin analysoitu.Ainoa mikä kyllä meni pahasti pieleen on toi ravintolaelämä.
      Kyllä naiset on sen verran pinnallisia idiootteja, että ne juoksee kaikki 200 niiden viiden komeimman perässä.
      Arvosteliasikin ovat ainakin yhdessä asiassa oikeassa.Kyllä netti-ilmoitukseen saa vastauksia tavis mieskin,kun vähän käyttää järkeä mitä kirjoittaa.Mutta ei ne silti johda yhtään mihinkään.
      Itse olen urheilullinen ns. tavis mies ja ihan hyvin toimeentuleva,mutta silti eräskin ylipainoinen kolmen lapsen yksinhuoltajaäiti sanoi,että et ole lähellekkään hänen tasoa.Totuus on että meikäläisen olisi pitänyt olla sille suurinpiirtein lottovoitto.
      Itse korjaan ongeman nytkin lähtemällä kesälomaksi
      Thaimaahan.Siellä elää kuninkaana muutaman typerän baari-illan hinnalla ja naisia riittää varmasti.
      Sieltä varmasti tulen myös hankkimaan vaimoni,kun tunnen sellaista tarvitsevani.

• Nimetön

"Sieltä varmasti tulen myös hankkimaan vaimoni,kun tunnen sellaista tarvitsevani"
        Ehkä se kolmen laspen yh ei tarkoittanut tasolla
        sun ulkonäköä tai varallisuutta...vaan sun henkistä tasoa. Mutta onneks tosiaan on Thaimaa ja Viro ym. joista löytyy vielä sopivan kouluttamattomia ja kuuliasia kotiorjia. Onnea vaan.

• Toivonsa menettänyt.
        Nimetön kirjoitti:

"Sieltä varmasti tulen myös hankkimaan vaimoni,kun tunnen sellaista tarvitsevani"
        sun ulkonäköä tai varallisuutta...vaan sun henkistä tasoa. Mutta onneks tosiaan on Thaimaa ja Viro ym. joista löytyy vielä sopivan kouluttamattomia ja kuuliasia kotiorjia. Onnea vaan.

Ei mun henkisessä tasossa ole mitään vikaa.Mut olen viriili nuorimies ja kyllä arvostan naisessa jotain aivan muuta kuin koulutusta.Tulen toimeen omillani ja tarvitsen naista aivan muuhun kuin elättäjäkseni.
        Ei sille mitään voi että suomalaisilla naisilla ei ole minkään laista todellisuudentajua.
        Itse tiedän kyllä oman tasoni aivan tarkalleen.
        Kyllä Thaimaassa ja Virossakin on kuolutettuja ja hyvin toimeentulevia naisia.
        Viime reissullakin keskustelin naisen kanssa jolla oli tulot aivan eri tasolla kuin meikäläisellä.
        Thaimaassa vaan jopa kauniitkin ja hyvin toimeen tulevat naiset osaa käyttäytyä,kun suomalaisilla naisilla noi käytöstavat on helvetin harvinaisia.

• Anna mun nauraa :D
        Toivonsa menettänyt. kirjoitti:

Ei mun henkisessä tasossa ole mitään vikaa.Mut olen viriili nuorimies ja kyllä arvostan naisessa jotain aivan muuta kuin koulutusta.Tulen toimeen omillani ja tarvitsen naista aivan muuhun kuin elättäjäkseni.
        Ei sille mitään voi että suomalaisilla naisilla ei ole minkään laista todellisuudentajua.
        Viime reissullakin keskustelin naisen kanssa jolla oli tulot aivan eri tasolla kuin meikäläisellä.
        Thaimaassa vaan jopa kauniitkin ja hyvin toimeen tulevat naiset osaa käyttäytyä,kun suomalaisilla naisilla noi käytöstavat on helvetin harvinaisia.

"Kyllä Thaimaassa ja Virossakin on koulutettuja ja hyvin toimeentulevia naisia.
        Viime reissullakin keskustelin naisen kanssa jolla oli tulot aivan eri tasolla kuin meikäläisellä." Noh, siihen ei varmaankaan kovia tuloja tarvita :D Ja mikähän mahtoi olla neitokaisen ammatti :DDDDD

Ko. maista vaimonsa hakevat miehet ovat ikävä kyllä 'ressukka-tasolla'. Hakevat itselleen kilttiä kotiorjaa, pullantuoksuista äitiä lapsilleen ja jotain ihan muuta kuin tasavertaista kumppania. Kukin tyylillään, onnea vaan vaimonhakuun... Suosittelen kyllä lämpimästi avioehdon tekemistä, jos tuleva rouva on virolainen ;)

• Suomineito

Johan pelkästään se ettei Suomesta saa hankittua "tasoistaan" kumppania kertoo miehen omasta henkisestä tasosta tai sitten vastenmielisestä ulkomuodosta.
        Mutta silloin voi tilata tai oikein hakea paikanpäältä postimyyntimorsiamen jos vain rahaa riittää.Ei muuta kun anomaan "perheenperustamis" lainaa pankista.
        Paremman elintason perässähän nämä morsiot tänne tulevat, ei tosiaankaan sen itseään täynnä olevan miehen joka näyttelee naista ympäri maakuntaa omistajan elkein.
        Mutta kaikella on hintansa. Nainen saa elintason ja pikkuhiljaa oman tahdon ja jättää tään idiootin joka ei edes kehtaa valittaa kun luuli ostoksellaan olleen ikuisuustakuun...

• Seinis
        Suomineito kirjoitti:

Johan pelkästään se ettei Suomesta saa hankittua "tasoistaan" kumppania kertoo miehen omasta henkisestä tasosta tai sitten vastenmielisestä ulkomuodosta.
        Mutta silloin voi tilata tai oikein hakea paikanpäältä postimyyntimorsiamen jos vain rahaa riittää.Ei muuta kun anomaan "perheenperustamis" lainaa pankista.
        Paremman elintason perässähän nämä morsiot tänne tulevat, ei tosiaankaan sen itseään täynnä olevan miehen joka näyttelee naista ympäri maakuntaa omistajan elkein.
        Mutta kaikella on hintansa. Nainen saa elintason ja pikkuhiljaa oman tahdon ja jättää tään idiootin joka ei edes kehtaa valittaa kun luuli ostoksellaan olleen ikuisuustakuun...

Anteeksi suoruuteni, mutta missasit koko kirjoituksen pointin 10-0. Ei tässä olla postimyyntimorsiammista ja niiden kataluudesta puhuttu eikä varsinkaan niitä hakevien miesten reppanuudesta. Olet ilmesesti aika tyhmä nainen tai nuori... tyhmyytesi vastaa tilannetta jossa postimyyntimorsian ei osaa muuta kuin thaimaankielta - kommunikaatio kanssasi on yhtä turhatuttavaa koska missaat pointit ja puhut ihan eri asiasta.

Pointti on että vika ei ole suomalaisen OK-tasoisen miehen, vaan harhoissa elävän tavis naisen, jota siis veraisensa tavis miehet tavoittelevat. Normaali mies kun turhautuu siihen ettei naista saa (kun tavis naiset kuvittelevat kesyttävänsä jonku A-luokan Adoniksen, joka vain käy heittämässä laastinsa aunukseen eikä mitään muuta) niin yksi vaihtoehto on hakea seurusteluun ja avioon halukas nainen ulkomailta. Avioehto on ihan itsestään selvyys, joten siitä ei sen enempää. Itse kun olen havainnoinut Hkin ruokakaupoissa noita aasialaisia morsiammia, niin olen kyllä yllättynyt niiden miehistä... ei todellakaan mitään ylijäämämiehiä.

Niin se vaan on että hedelmällisiä naisia on liian vähän heitä yrittäviin miehiin nähden, jotka pitää sisällään kumppaninsa pettäjät sekä 10 naisen haaremia pyörittävät miehet. Lisäksi kun naiskandidaateista pois katkeroituneet YH-naiset (eivät ole kenenkään aviosuhdetta hakevan miehen listalla) niin potentiaalisten naisten joukko on pieni. Naiset voivat valita mieleisensä miehen ja useinhan sitä tasoltaa kovin korkea (omaan tasoonsa nähden liian korkeatasoinen) mies otetaan ja sitten ihmetellään kun se lyö, pettää, ryyppää, sikailee, ei halua avioon, ei halua lasta eikä juuri mitään muuta kuin tuheroa.

• Tapsaxx
        Suomineito kirjoitti:

En ymmärrä miksi miesten suunnitelmat hankkia vaimo Virosta tai Thaimaasta saavat suomalaiset naiset raivoihinsa. Kautta aikojenhan virta on kulkenut siihen suuntaan, että köyhempien maiden naiset hakeutuvat varaakkaampien maiden miesten puolisoiksi. Onko siinä kyse yhtään sen vähemmän rakkaudesta kuin asetelmassa, jossa suomalainen sinkkunainen hakiessaan "tasoistaan" seuraa arvottaa miehen aseman ja varallisuuden mukaan? Toisaalta kielitaitoiset suomalaisnaiset pyrkivät usein amerikkalaisten, brittiläisten ja keski-eurooppalaisten miesten seuraan. Eikö kyseessä ole sama ilmiö? Vai kuvittelevatko he hakevansa "tasoistaan" seuraa...

• neitinen.
        Seinis kirjoitti:

Anteeksi suoruuteni, mutta missasit koko kirjoituksen pointin 10-0. Ei tässä olla postimyyntimorsiammista ja niiden kataluudesta puhuttu eikä varsinkaan niitä hakevien miesten reppanuudesta. Olet ilmesesti aika tyhmä nainen tai nuori... tyhmyytesi vastaa tilannetta jossa postimyyntimorsian ei osaa muuta kuin thaimaankielta - kommunikaatio kanssasi on yhtä turhatuttavaa koska missaat pointit ja puhut ihan eri asiasta.

Pointti on että vika ei ole suomalaisen OK-tasoisen miehen, vaan harhoissa elävän tavis naisen, jota siis veraisensa tavis miehet tavoittelevat. Normaali mies kun turhautuu siihen ettei naista saa (kun tavis naiset kuvittelevat kesyttävänsä jonku A-luokan Adoniksen, joka vain käy heittämässä laastinsa aunukseen eikä mitään muuta) niin yksi vaihtoehto on hakea seurusteluun ja avioon halukas nainen ulkomailta. Avioehto on ihan itsestään selvyys, joten siitä ei sen enempää. Itse kun olen havainnoinut Hkin ruokakaupoissa noita aasialaisia morsiammia, niin olen kyllä yllättynyt niiden miehistä... ei todellakaan mitään ylijäämämiehiä.

Niin se vaan on että hedelmällisiä naisia on liian vähän heitä yrittäviin miehiin nähden, jotka pitää sisällään kumppaninsa pettäjät sekä 10 naisen haaremia pyörittävät miehet. Lisäksi kun naiskandidaateista pois katkeroituneet YH-naiset (eivät ole kenenkään aviosuhdetta hakevan miehen listalla) niin potentiaalisten naisten joukko on pieni. Naiset voivat valita mieleisensä miehen ja useinhan sitä tasoltaa kovin korkea (omaan tasoonsa nähden liian korkeatasoinen) mies otetaan ja sitten ihmetellään kun se lyö, pettää, ryyppää, sikailee, ei halua avioon, ei halua lasta eikä juuri mitään muuta kuin tuheroa.

Miksi luulet ettei mies saa naista? Miksi luulet ettei markkinoilla olisi tarpeeksi hyviä sinkkunaisia joille kelpaa?

• Seinis
        neitinen. kirjoitti:

Miksi luulet ettei mies saa naista? Miksi luulet ettei markkinoilla olisi tarpeeksi hyviä sinkkunaisia joille kelpaa?

Lue se mun ensimmäinen kirjoitus, siitä on kyse. Älä kysele tyhmiä.

• hieman ylipainoinen yh-mamma
        Tapsaxx kirjoitti:

En ymmärrä miksi miesten suunnitelmat hankkia vaimo Virosta tai Thaimaasta saavat suomalaiset naiset raivoihinsa. Kautta aikojenhan virta on kulkenut siihen suuntaan, että köyhempien maiden naiset hakeutuvat varaakkaampien maiden miesten puolisoiksi. Onko siinä kyse yhtään sen vähemmän rakkaudesta kuin asetelmassa, jossa suomalainen sinkkunainen hakiessaan "tasoistaan" seuraa arvottaa miehen aseman ja varallisuuden mukaan? Toisaalta kielitaitoiset suomalaisnaiset pyrkivät usein amerikkalaisten, brittiläisten ja keski-eurooppalaisten miesten seuraan. Eikö kyseessä ole sama ilmiö? Vai kuvittelevatko he hakevansa "tasoistaan" seuraa...

Jos mies ei kotimaasta naista saa, vaan on haettava köyhistä maista nainen, jonka saa pelkästään taloudellisten tekijöiden turvin, on kyseessä sellainen poika, jollaiseksi ei kukaan äiti soisi poikansa tulevan. Asia on täysin toinen, jos on ollut työssä vieraalla maalla tai muuten luonnollisissa olosuhteissa tapaa vaikka venakon.

Jos mies, joka puhuukin jostain thaimaalta hankittavasta (hankintahan se on) naisesta ilmestyisi eteeni,ei oikein miestä tekisi mieli.

Aloittajan typeryyden tuo esille sekin, että hän ei tajua, mitä tasokkuus on. Jos nainen on 3 lapsen yh, selvinnyt siitä kunnialla, niin ei kai hän millaista tuulen riepotettavaa tuhnaketta huoli. Koulutus-ja sivistystasokin OVAT kylläkin sitä tasokkuutta omalta pieneltä osaltaan.

Älykäs nainen kyllä ymmärtää melko pian miehen ajatusmaailman.

• luettu on
        Seinis kirjoitti:

Lue se mun ensimmäinen kirjoitus, siitä on kyse. Älä kysele tyhmiä.

Elät luuloissasi toisinaan.

• Prostitutka
        hieman ylipainoinen yh-mamma kirjoitti:

Jos mies ei kotimaasta naista saa, vaan on haettava köyhistä maista nainen, jonka saa pelkästään taloudellisten tekijöiden turvin, on kyseessä sellainen poika, jollaiseksi ei kukaan äiti soisi poikansa tulevan. Asia on täysin toinen, jos on ollut työssä vieraalla maalla tai muuten luonnollisissa olosuhteissa tapaa vaikka venakon.

Jos mies, joka puhuukin jostain thaimaalta hankittavasta (hankintahan se on) naisesta ilmestyisi eteeni,ei oikein miestä tekisi mieli.

Aloittajan typeryyden tuo esille sekin, että hän ei tajua, mitä tasokkuus on. Jos nainen on 3 lapsen yh, selvinnyt siitä kunnialla, niin ei kai hän millaista tuulen riepotettavaa tuhnaketta huoli. Koulutus-ja sivistystasokin OVAT kylläkin sitä tasokkuutta omalta pieneltä osaltaan.

Älykäs nainen kyllä ymmärtää melko pian miehen ajatusmaailman.

Elämää ymmärtävät naiset vieraista kulttuureista. Ei itseisarvoisesti muualta vaan sen takia, että kustantaa vain murto-osan suomineidosta. Ei kai kellään ole juoksuaika lopun ikäänsä. Ketä keski-ikäistä miestä kiinnostaa kakarojen perään haikaileva noita-akka tai mimosa joka ei uskalla ajaa polkupyörällä. Puhumattakaan, että nämä tyhmät mäntit joutuvat maksamaan kaikenmaailman elatusmaksuja ja osituksia jollekin juopolle luntulle.

• edelliseen
        Nimetön kirjoitti:

...löytyy nättejä ja hyväkäytöksisiä naisia ulkomaalaisissa jotka ei ole syöneet itteään siaks ja vaadi mieheltä mahdottomuuksia, varsinkin kun hyvin monet naiset on Suomessa periaatteessa kun miehiä. Ei paljon eroa. Usko tai älä niin monissa maissa naiset todella haluavat olla naisia kaikinpuolin eikä mitään karvaisia äijänköriläitä.

• Asiallinen hyvä kirjoitus. Varmasti pitää paikkansa monelta osin.

• Toivonsa menettänyt.

Tänne vaan naisille tiedoksi että kyllä sitä on tullut kymmeniä Suomineitojakin kokeiltua.Mutta en kyllä silti itsekään pidä itseäni minään naistenmiehenä.
        Ja kokemuksesta voin sanoa että kyllä Suomimamma lämpenee rahalla siinä kuin ulkomaalainenkin.
        Tasoonsa nähden Suomimamma tulee aivan liian kalliksi.Myönnettäköön että kyllä niitä hyviä suomalaisiakin varmasti vielä löytyy,mutta tavismies vaan saa ulkomailta kauniin seksipedon paljon suuremmalla todennäköisyydellä.
        Tämä vaan on kiistaton fakta,mutta jos se jotain ärsyttää niin ei vois vähempää kiinnostaa.

• ....

Tänne vaan naisille tiedoksi että kyllä sitä on tullut kymmeniä Suomineitojakin kokeiltua.Mutta en kyllä silti itsekään pidä itseäni minään naistenmiehenä.
        Ja kokemuksesta voin sanoa että kyllä Suomimamma lämpenee rahalla siinä kuin ulkomaalainenkin.
        Tasoonsa nähden Suomimamma tulee aivan liian kalliksi.Myönnettäköön että kyllä niitä hyviä suomalaisiakin varmasti vielä löytyy,mutta tavismies vaan saa ulkomailta kauniin seksipedon paljon suuremmalla todennäköisyydellä.
        Tämä vaan on kiistaton fakta,mutta jos se jotain ärsyttää niin ei vois vähempää kiinnostaa.

"Ja kokemuksesta voin sanoa että kyllä Suomimamma lämpenee rahalla siinä kuin ulkomaalainenkin."

Aikas epäselvästi sanoit "faktasi". Jos tarkoitat rahan puremisella sitä, että miehellä on varaa ostaa ruusukimppu spesiaalipäivänä, niin tietenkin (vaikka voihan kukkia ihan luonnostakin poimia).

Jos taas faktasi on se, että tärkeintä olisi raha ja tavismiehet ei kelpaisi niin ihmettelempä todella paljon. Sitäpaitsi kun faktasta puhutaan niin olet kokeillut VAIN kymmeniä suomalaisia...Onhan meitä täällä enemmänkin. Ja jos olet köyhä ja sinut torjutaan...Niin voihan se syy olla jokin muu, kuin kukkarosi paksuus. ;)

Mutta varmasti on niitä naisia, jotka haluavat rikkaan miehen. Joillekin se rikkaus on samanlainen tekijä kuin tummat ja blondit hiukset - kuhan ny. Jotenkin tuo tuntuu hassulta, sillä itseeni ei ole koskaan miehessä rahat tehneet vaikutusta. Pöyhkeä ja törkeä käytös ovat kyllä vaikuttaneet negatiiviseen suuntaan.

Sitäpaitsi kuka nainen huolii miestä, joka hyväksyy sen, että hänet on otettu vain rahojen takia?

• Seinis
        .... kirjoitti:

"Ja kokemuksesta voin sanoa että kyllä Suomimamma lämpenee rahalla siinä kuin ulkomaalainenkin."

Aikas epäselvästi sanoit "faktasi". Jos tarkoitat rahan puremisella sitä, että miehellä on varaa ostaa ruusukimppu spesiaalipäivänä, niin tietenkin (vaikka voihan kukkia ihan luonnostakin poimia).

Jos taas faktasi on se, että tärkeintä olisi raha ja tavismiehet ei kelpaisi niin ihmettelempä todella paljon. Sitäpaitsi kun faktasta puhutaan niin olet kokeillut VAIN kymmeniä suomalaisia...Onhan meitä täällä enemmänkin. Ja jos olet köyhä ja sinut torjutaan...Niin voihan se syy olla jokin muu, kuin kukkarosi paksuus. ;)

Mutta varmasti on niitä naisia, jotka haluavat rikkaan miehen. Joillekin se rikkaus on samanlainen tekijä kuin tummat ja blondit hiukset - kuhan ny. Jotenkin tuo tuntuu hassulta, sillä itseeni ei ole koskaan miehessä rahat tehneet vaikutusta. Pöyhkeä ja törkeä käytös ovat kyllä vaikuttaneet negatiiviseen suuntaan.

Sitäpaitsi kuka nainen huolii miestä, joka hyväksyy sen, että hänet on otettu vain rahojen takia?

Yksi juttu mikä mua aina jaksaa naurattaa on se että sekä miehet että naiset aina jaksaa toitottaa että rahalla ei ole merkitystä eikä rahalla osteta rakkatta - VÄÄRIN!

Raha on aivan olennainen juttu pariutumisessa: täytyy olla hyvä pesä, kulkuvälineet, vakuutukset, ruokaa, leikkikalut, koulutus jne. kaikki edesauttaa jälkeläisen kehitystä merkittävästi ja siten on myös pariutumisen kannalta positiivinen.
        Suomessa raha ei saa osakseen sille kuuluvaa huomiota, koska täällä kasvatetaan lapset tasapäistämälle ne ja toitottamalla tasa-arvoa. Mutta kyllä sen rahan merkityksen jokainen yli 30 tulee huomaamaan, kun pitää se asunto ostaa, auto hommata ja lomaillakkin jotenkin järkevästi. Rahaa menee ihan tolkuttomasti ja 40v ihmiset sitte asuvat WestEndissä omakotitalossa merenrannalla tai Kontulassa 60-luvun kerrostalossa pultsareitten kanssa ja omat lapset maistelevat kaljaa alle 10 vuotiaina ja ovat kovaa vauhtia siirtymässä kovempiin aineisiin...

Naisten kannattaa AINA ottaa varallisuudeltaan parempi mies, jos muut miesten ominaisuudet ovat samat, koska raha on AINA positiivinen miehen ominaisuus. Se että nainen on akateeminen ja hyvätuloinen ei Suomen oloissa takaa mahtavaa elintasoa vaan myös silloinkin kannattaa ottaa hyvätuloinen mies.

Haluaisin muistuttaa vielä että kaupan kassana tienaa 1500-2000 kuussa, kun taas normaali hyvätuloinen mies tienaa 6000-10000 kuussa. Jokainen voi tuosta arvioida että miten se 'ylimääräinen' raha voi sitten näkyä omassa arkipäivän elämässä. Rahalla on myös sellainen omainaisuus että sen arvo säilyy, toisin kuin kauneus tai terveys.

• Tilastomerkintä
        Seinis kirjoitti:

Yksi juttu mikä mua aina jaksaa naurattaa on se että sekä miehet että naiset aina jaksaa toitottaa että rahalla ei ole merkitystä eikä rahalla osteta rakkatta - VÄÄRIN!

Raha on aivan olennainen juttu pariutumisessa: täytyy olla hyvä pesä, kulkuvälineet, vakuutukset, ruokaa, leikkikalut, koulutus jne. kaikki edesauttaa jälkeläisen kehitystä merkittävästi ja siten on myös pariutumisen kannalta positiivinen.
        Suomessa raha ei saa osakseen sille kuuluvaa huomiota, koska täällä kasvatetaan lapset tasapäistämälle ne ja toitottamalla tasa-arvoa. Mutta kyllä sen rahan merkityksen jokainen yli 30 tulee huomaamaan, kun pitää se asunto ostaa, auto hommata ja lomaillakkin jotenkin järkevästi. Rahaa menee ihan tolkuttomasti ja 40v ihmiset sitte asuvat WestEndissä omakotitalossa merenrannalla tai Kontulassa 60-luvun kerrostalossa pultsareitten kanssa ja omat lapset maistelevat kaljaa alle 10 vuotiaina ja ovat kovaa vauhtia siirtymässä kovempiin aineisiin...

Naisten kannattaa AINA ottaa varallisuudeltaan parempi mies, jos muut miesten ominaisuudet ovat samat, koska raha on AINA positiivinen miehen ominaisuus. Se että nainen on akateeminen ja hyvätuloinen ei Suomen oloissa takaa mahtavaa elintasoa vaan myös silloinkin kannattaa ottaa hyvätuloinen mies.

Haluaisin muistuttaa vielä että kaupan kassana tienaa 1500-2000 kuussa, kun taas normaali hyvätuloinen mies tienaa 6000-10000 kuussa. Jokainen voi tuosta arvioida että miten se 'ylimääräinen' raha voi sitten näkyä omassa arkipäivän elämässä. Rahalla on myös sellainen omainaisuus että sen arvo säilyy, toisin kuin kauneus tai terveys.

"normaali hyvätuloinen mies tienaa 6000-10000 kuussa."
        Mihin tilastoon tämä perustu, itse en tuota allekirjoittaisi???

• Seinis
        Tilastomerkintä kirjoitti:

"normaali hyvätuloinen mies tienaa 6000-10000 kuussa."
        Mihin tilastoon tämä perustu, itse en tuota allekirjoittaisi???

Palkka riippuu mitä on sattunut lukemaan, mutta kyllä juristit, lääkärit, ja ekonomit voi odottaa tollaista palkkaa saavansa 10v työkokemuksella. Jos on valtiolla hommissa taikka sitten asuu Helsingin ulkopuolella, niin silloin palkka ei yllä tuolle tasolle. Itse olen päälle 30 ja tienaan noin 8000 kuussa, mikä on ihan normaalipalkka mun alalla ja mun työkokemuksella, olen yksityisellä sektorilla ja töissä Helsingissä. Selvää on että humanistit, kielenkääntäjät ja muut pehmotieteilijät tienaa vähemmän, koska niiden työ on vähemmän tuottavaa ja vähemmän yrityksille lisäarvoa tuottavaa.

• ..miksei kauppa käy?
        Seinis kirjoitti:

Palkka riippuu mitä on sattunut lukemaan, mutta kyllä juristit, lääkärit, ja ekonomit voi odottaa tollaista palkkaa saavansa 10v työkokemuksella. Jos on valtiolla hommissa taikka sitten asuu Helsingin ulkopuolella, niin silloin palkka ei yllä tuolle tasolle. Itse olen päälle 30 ja tienaan noin 8000 kuussa, mikä on ihan normaalipalkka mun alalla ja mun työkokemuksella, olen yksityisellä sektorilla ja töissä Helsingissä. Selvää on että humanistit, kielenkääntäjät ja muut pehmotieteilijät tienaa vähemmän, koska niiden työ on vähemmän tuottavaa ja vähemmän yrityksille lisäarvoa tuottavaa.

Olet niin vi*** täynnä itseäsi, että naiset huomaavat sen.

• -reissunainen-

Niistä Thaimaan "seksipedoista" vielä...Siellä paljon reissanneena tiedän, että kaikki thaimaalaiset naiset eivät ole huoria.

...Mutta mutta, olen nähnyt muutamia tapauksia siellä, joissa thai-naisella on yksi tai useampia normaaleja länsimaalaisia miehiä, joilta lypsävät rahaa lupaamalla ties mitä.

Ei oikein suomalaisen naisen päähän mahdu, mikä tällaisissa naisissa viehättää? En voi tietenkään yleistää, mutta nämä ovat ihan tosijuttuja.

• .....

Markkina arvoa tärkeämpää on elämässä terveys ja se ettei kukaan makaa kipeänä sängyn pohjalla tms. Miksi kaikki pinnallisuus.

• Seinis

Selvää on että jos oma henki tai terveys on vaarassa, niin kaikki muu tuntuu turhalta, jopa kumppanin haku ja rakkaus:

Maslowin mukaan ihmisen tarpeiden hierarkkinen järjestys on:
        1. Fysiologiset tarpeet (alin taso)
        2. Turvallisuuden tarpeet
        3. Yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tarpeet
        4. Arvonannon tarpeet
        5. Itsensä toteuttamisen tarpeet (ylin taso mahdollistuu vasta muiden tarpeiden tyydyttämisen jälkeen)

Sama toimii myös toisinpäin eli jos olet sairas, ei kanssasi kukaan halua lisääntyä, koska sairaus ja muunlainen heikkous on merkki huonoista geeneistä ja omien geenien levittämisen maksimoinnistahan tässä rakkaudessa on pohjimmiltaan kysymys.

Harva Suomi24:n treffaajista kuitenkaan miettä muuta kysymystä kuin sitä miten tyydyttää lisääntymisen ja rakkauden ja sosiaaliset tarpeet.

• kaurum

teksti paljastaa sen tosi-asian, että pää, siis yläpää, on tyhjää täys!
      Mutta, kyllä sinäkin kulta-pieni jonain päivänä tajuat elämän raadollisuuden, että kaikki ei ole sitä miltä näyttää...jo aikoinaan se nähtiin ja todeksi koettiin, että ns. komea mies/kaunis nainen on sielultaan ja älyltään sahanpurua, jos sitäkään...mikä sitten on kaunis tai komea, no se on jokaisen omassa silmässä, toinen sanoo kauniiksi/komeaksi, toinen on eri mieltä!
      Totuus on se, että jonakin päivänä voi olla komeimmaksi/kauneimmaksi kruunattu, seuraavana päivänä kaikki saattaakin olla toisin: pyörätuolissa istuen, kasvot arpien peitossa...kauneus ja terveys on niin katoavaista;/
      (terveys on kaikkein tärkeintä elämässä)
      Ollaan vaan jokainen mitä ollaan, jokaiselle on joku jossain, ei satuteta ketään vaan annetaan rakkautta sille jolle halutaan sitä antaa;)

• Seinis

No tietty markkina-arvo voi kadota, hävitä ja pienentyä. Esim. hedelmällinen nainen muuttu ei-hedelmälliseksi vanhetessaan, kaunis voi rumentua, rikas voi köyhtyä, ja terveys voi mennä syystä tai toisesta.
        Kaikki nuo heikentävät markkina-arvoa, jopa niin paljon että kumppani katsoo parhaakseen lähteä suhteesta löytääkseen paremman kumppanin itselleen joka vastaa hänen tasoaan.
        Jos terveys menee, niin siinä voi mennä paljon muutakin... kuten työ, rahat ja se puoliso. Ei ole mitenkään harvinaista tai ihmeellistä. Ihmisellä on vain yksi elämä ja luuserin kanssa sitä ei kannata viettää. Pysykää terveinä ihmiset jotta pidätte sen mitä teillä on!

• eräs.
        Seinis kirjoitti:

No tietty markkina-arvo voi kadota, hävitä ja pienentyä. Esim. hedelmällinen nainen muuttu ei-hedelmälliseksi vanhetessaan, kaunis voi rumentua, rikas voi köyhtyä, ja terveys voi mennä syystä tai toisesta.
        Kaikki nuo heikentävät markkina-arvoa, jopa niin paljon että kumppani katsoo parhaakseen lähteä suhteesta löytääkseen paremman kumppanin itselleen joka vastaa hänen tasoaan.
        Jos terveys menee, niin siinä voi mennä paljon muutakin... kuten työ, rahat ja se puoliso. Ei ole mitenkään harvinaista tai ihmeellistä. Ihmisellä on vain yksi elämä ja luuserin kanssa sitä ei kannata viettää. Pysykää terveinä ihmiset jotta pidätte sen mitä teillä on!

Nyt tuli sulta sairasta tekstiä. Kasva jo aikuiseksi. Toiset ihmiset eivät jätä toista oli tämä sairas tai ei, kovin moni ei selviä täältä ilman ryppyjä, sairastumista tms. Arvo -vaihtelee, kasvaa tai hiipuu väistämättä. Ihminen on inhimillinen, ei mikään kone! Luuletko todella että ihminen on jotain roskiskamaa?

• Elämän manteli
        eräs. kirjoitti:

Nyt tuli sulta sairasta tekstiä. Kasva jo aikuiseksi. Toiset ihmiset eivät jätä toista oli tämä sairas tai ei, kovin moni ei selviä täältä ilman ryppyjä, sairastumista tms. Arvo -vaihtelee, kasvaa tai hiipuu väistämättä. Ihminen on inhimillinen, ei mikään kone! Luuletko todella että ihminen on jotain roskiskamaa?

kirjoittaja jolla todellista arvoa, hänellä ne ainakin kohdallaan, arvot nimittäin, toisinkuin seiniksellä!!!
        Hienoa, että löytyy ihmisiä joilla elämän realiteetit hallussa!

• polte sielussa
        Seinis kirjoitti:

suurin, selvästi häviäjän katkeroitunutta tekstiä hänellä!

• naang
        Seinis kirjoitti:

Jos terveys,työ,talous tms.menee..se puoliso voi seistä siinä rinnalla tukena,turvana,elämänkumppanina,..Ja elämä jatkuu;)

Ilmiselvästi nautit provoilusta!Kiellettyä se ei ole,mutta senkin voi tehdä taidolla.Sitä sinä et tee!

• Poison.

... sillä yläpäällä nimittäin. Jos todella jaottelet ihmisiä henkisiltä ominaisuuksiltaan ulkonäön perusteella tuolla tavoin; "jo aikoinaan se nähtiin ja todeksi koettiin, että ns. komea mies/kaunis nainen on sielultaan ja älyltään sahanpurua, jos sitäkään." Kuinka miellyttävä ulkonäkö vaikuttaa älyllisiin kykyihin? Muuttuvatko he sitten yhtäkkiä älykkäiksi ja miellyttäviksi kun joutuvat pyörätuoliin tai kasvot ovat arpien peittämät? Helvetti tätä joidenkin logiikkaa. Ihminen voi olla kaunis/komea, helvetin älykäs, henkisiltä ominaisuuksiltaan kerrassaan yliverto ja kaikin puolin upea tapaus - joidenkin egolle tämä tieto vain on ilmeisesti hieman liikaa.

Seinis kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta (elät) ja tarinoit niinkuin eläin,(paitsi eläin ei tarinoi). Onhan ihminenkin tietyllä muodolla eläin. Mutta ihminen pystyy älylliseen kanssakäymiseen.

• vast.
        Seinis kirjoitti:

vastaukseni sinulle läh.nim.****************

• pilotti

on olemassa muitakin vaikutusmekanismeja kuin vain ne näkyvät avut tai niistä johdetut lainalaisuudet. Kyllä niillä tavallisilla tavis-tyypeilläkin voi olla onnellista elämää odotettavissa, kun on ollut tähänkin asti. Välillä vaan tuntuu, että näitä sukupuolten välisiä kiistoja lukiessa tulee vain tyhmäksi. Jostain syystä mm. kuvattomien profiilien keskinäisissä keskusteluissa on enemmän sitä jotakin.

• -----

Nyt on kesä, menisit ulos hakemaan naisia jo.

• Heiniskuukkeli

kommentti;)))

• Seinis

No niin nyt alkaa noita amiksen käyneiltä apinoilta tuleen todellä älykästä ja rakentavaa läppää: "nyt on kesä, mee hakeen se nainen ulkoa". Kun Beavis on kommentoinut jotain näin älykästä, niin Butthead pistää seuraavaan replyyn: "joo, just niin"

Luulen että lopettelen kirjoittelun tähän, koska huomaan että keskustelun taso ylipäätään näillä palstoilla on AO-tasoltaan alle keskiarvon. Aiemmin muuten oli niin että vain akateemiset käyttivät nettiä, mutta nyt on amiksen käyneet, peruskoululaiset ja muu yhteiskunnan rupusakki löytänyt tiensä tännekin. Koska en jaksa tuhlata aikaani loosereiden kanssa kinailuun enkä helmen etsimiseen ihmishylkiöiden tunkiolta, palkkaan jonkun misun jostain dating agencystä hommaamaan mulle vaimon.

Toivottelen kaikille keskusteluun osallistuneille oikein hyvää kesää!

• ei välttämättä

Mistäpä tiedät kuka tänne kirjoittaa. Luitko tekstit niin, että sinä voisit saada niistä jotain irti myös. Voit entiseen malliin etsiä netistäkin, kunhan ajattelisit että sulle oikea voi olla täällä , tai muualla. Ja tuskin pelkkiä vääriä on netinkään kautta. Totta on että kesällä kannattaa tosiaan liikkua jossain, naisia on liikkeellä. Et ole ainoa, varmaan moni muukaan nainen tai mies ei löydä sitä kumppania helposti.

• Syltty__

Jos opettelee pitämään lapsista, aukeaa yh-markkinat. Lisäksi kunnosta kannattaa pitää huolta, moni mies plösähtää siinä 25-35 välillä.

Muuten ihan ok tekstiä, tosin mielestäni kärjistät aivan liikaa.

• ianix

Minusta suurempi ongelma nettitreffisysteemissä on tilastojen tuijottaminen, markkinointi sekä markkina-arvokäsite ja tasoajattelu.

En epäile teoriaasi ja lukujasi lainkaan. Kun kyse on ihmissuhteesta, niillä ei kuitenkaan ole juuri merkitystä.

Otan itseni esimerkiksi, kun muita en niin hyvin tunne. Minulla on ollut profiili suomi24:ssä kolme kuukautta, olen kirjoittanut vajaalle kymmenelle naiselle, saanut vastauksen neljältä, tavannut yhden pari kertaa (ei johtanut muuhun kuin varsin hyvään jutusteluun), ja yhden toivon tapaavani. Yhden viestin olen saanut ottamatta ensin yhteyttä. Olen tyytyväinen varsinkin siitä, että olen tavannut ainakin kaksi hyvin mielenkiintoista ihmistä näiden kolmen kuukauden aikana.

Olen eronnut, lapseton, akateeminen, tienaan todella huonosti, hieman älykäs ja aika epäsosiaalinen, enkä ole komea. Mutta ennen kaikkea en välitä markkina-arvoista, vaan pyrin tapaamaan ihmisen ihmisenä, ilman kiirettä ja yksi kerrallaan.

Jos yrittäisin hankkia mahdollisimman "arvokkaan" kumppanin, varmaankin markkinoisin itseäni, korostaisin hyviä puoliani, en kertoisi virheistäni kuin kysyttäessä, lähettelisin "tasokkaita" ja "mukavia" viestejä monille naisille. Tuskinpa saisin vastauksia.

Ajatukseni on siis se, että tehokas markkinointi ja markkina-aseman maksimointi toimii, tai siis on välttämättömyys, esimerkiksi tuotteiden ja palvelujen myymisessä tai vaikka työtä hakiessa. Niissä on kysymys taloudellisesta vaihdannasta. Ihmissuhteessa ei ole kyse samasta. Sen yhden löytämiseen vaikuttaa paljon enemmän kanssakäymisten laatu ja inhimillisyys kuin kanssakäymisten määrä ja profiiliin listatut asiat. (Kyllä, on siellä todella hienosti kirjoitettuja profiilejakin.)

Merkkina-arvoajatteluun uskominen tekee ajattelijasta itsestään tuotteen, tavaran, joka joutuu kilpailemaan paljon myyvempien tuotteiden keskuudessa. On myös mahdollista jättää tuotteet sivuun ja olla ihminen.

Pidennämpä tätä viestiä vielä kommentoimalla omasta näkökulmastani listaasi. Nämä ovat puhtaan subjektiivisia kommentteja eivätkä siis pyri kumoamaan teoriaasi mitenkään, saa hypätä yli:

"1. Lapset, mitä enemmän ja mitä pienempiä sen huonompi juttu. 3 lasta on mulle liikaa."

Makuasia, jotkut pitävät lapsista. Minä en pidä erityisesti (ts. ei riittävästi kokemusta).

"2. Ei-symmetriset (kauniit) kasvot"

Kasvoilla ei ole mitään väliä sen kannalta, onko ihmisellä mielenkiintoisia ajatuksia ja tunteita. Kuvattomassa profiilissa on se hyvä puoli, että ulkonäkö ei ole este tutustumiselle.

"3. Ylipaino, itse en vastaa koskaa kenellekään ylipainoiselle"

En minäkään tunne vetoa reilusti ylipainoisiin naisiin. Voisinkohan joskus tuntea?

"4. Ulkonäöllinen poikkeavuus tahi ruumiinvamma"

Vammaisuus tai vammautuminen on hyvin usein kokemus, joka avartaa ajatuksia. Ei kuitenkaan aina.

"5. Huono koulutus, peruskoulun ja ammattikoulun käyneet ohitan aina"

Tunnen useamman ammattikoulun tai pelkän peruskoulun käyneen ihmisen, jotka ovat hyvin sivistyneitä ja ajattelijatyyppiä.

"6. Huonot käytöstavat, verkkarit, tuulipuku, kalja kädessä valokuvassa antavat huonon kuvan"

Makuasia, minua eivät verkkarit haittaa. Todella huonot käytöstavat ja kalja kädessä joka paikassa onkin sitten eri asia.

"7. Poikkeavat henkiset ominaisuudet: liika äijämäisyys, liika ujous, ja niin edelleen, kaikki karsii osan miehistä pois."

Mutta ei kaikkia miehiä. Yksi riittää.

"8. Lyhyt ja ei-omaperäinen ilmoitus antaa kuvan tyhmästä ja saamattomasta ihmisestä."

Ja sen kuvan takaa voi paljastua vaikka mitä. Jos joku nainen kirjoittaa minulle, vastaan aina, oli hänen profiilinsa vaikka tyhjä.

• heila82

Tämä teksti on minulla myös galleria-sivullani mutta laitan sen nyt tähän jatkoksi koska se mielestäni sopii tähän ja toivottavasti antaa jotain myös "seinikselle".

"Ei se, miltä me näytämme, eikä se, mitä me aikaan saamme, merkitse mitään sen rinnalla, mitä me olemme toinen toisillemme."

Voisimmepa me kaikki ajatella näin.

• Seinis
        heila82 kirjoitti:

Tämä teksti on minulla myös galleria-sivullani mutta laitan sen nyt tähän jatkoksi koska se mielestäni sopii tähän ja toivottavasti antaa jotain myös "seinikselle".

"Ei se, miltä me näytämme, eikä se, mitä me aikaan saamme, merkitse mitään sen rinnalla, mitä me olemme toinen toisillemme."

Oot nuori idealisti, joka tulee vielä huomaamaan todellisuuden karun ja julman olemuksen.

Annan sinulle jotain mietittävää vastavuoroisesti: ajattele itse itsenäisesti äläkä qouttaa muiden tekstejä

• sinua viisaampi..
        Seinis kirjoitti:

Oot nuori idealisti, joka tulee vielä huomaamaan todellisuuden karun ja julman olemuksen.

Annan sinulle jotain mietittävää vastavuoroisesti: ajattele itse itsenäisesti äläkä qouttaa muiden tekstejä

Kasva välttämättä vanhaa kyynikkoa..

Ja sitäpaitsi,eikö kaikki sanat ole jo kirjoitettu,kaikki sanat jo lausuttu ainakin tuhansia kertoja tässä maailmassa..

• Syltty__
        heila82 kirjoitti:

Edelleenkin suurin osa vastauksista kasautuu erittäin pienelle porukalle.
        Sama juttu baarissa. Mistähän mahtaisi johtua kun kuka tahansa voi ihastua keneneen tahansa oli tämä millainen tahansa?

• Epätäydellinen
        sinua viisaampi.. kirjoitti:

Kasva välttämättä vanhaa kyynikkoa..

Ja sitäpaitsi,eikö kaikki sanat ole jo kirjoitettu,kaikki sanat jo lausuttu ainakin tuhansia kertoja tässä maailmassa..

Harva meistä on täydellinen mutta monet meistä voivat olla täydellisiä toinen toisilleen.

• Aijaijai

Tämän keskustelun aloittajalle:

Kommenttisi olisi mennyt paremmin perille, jos osaisit kirjoittaa suomea hieman paremmin. Valitat siitä, että suomalaiset naiset ovat tyhmiä, tai miten se pointtisi nyt menikään. Mitäs jos ensin opettelisit kirjoittamaan yhdyssanoja (esimerkiksi "tavismiehet"), ja palaisit sitten pätemään. Oli vaikea lukea tekstiäsi, koska alkoi heti alusta kismittää nuo jatkuvat kielioppivirheet.

Ystävällisin terveisin,
      Kielipoliisi.

• ----

mielestäsi henkilöiden joilla on sairaus tai ulkonäkö ei ole 25veen lahdata itsensä päiviltä kelpaamattomina? Olen kivannäköinen nainen, mutta jospa mulla on 3 kiloa liikaa. Kun ei kelpaa niin ei kalpaa vai.

• Mrs.Miina

Olen eronnut, lapseni kasvattanut ja nyt jo muutaman vuoden yksin asunut "sinkkunainen", ikää 47v.
      En koskaan kokenut kolmea lastani esteeksi millekään!

Ei yh-äiti ole yksin niitä tenaviaan tehnyt, jossain niiden lasten isäkin on olemassa. Elatusvelvollinen isä ei hänkään ole ns. tavoiteltua riistaa naisen kannalta, mietippä vain rahasummaa jonka kyseinen mies joka kuukausi maksaa lapsistaan täysi-ikäisyyteen saakka! Nykyään isät ovat jo suurimmaksi osaksi yhteishuoltajia ja osa hoitaa heitä jopa enemmän kuin äiti.

Nyt kun katson asioita, niin en enää halua itselleni miestä, jolla on pienet lapset. Ikä ja oma elämäntilanne ovat jo erilaiset kuin mitä se on lapsiperheessä, joten en välitä elää sitä aikaa enää uudelleen.
      Kumma kyllä niin ikäisiäni, toisella kierroksella itseään nuoremman vaimon kanssa käyneitä miehiä on tarjolla, vaan heilläpä on aikuisten lasten lisäksi vielä muutama pikkuinen kakkosliitosta. Liitto on yleensä päättynyt heti "huumavaiheen" ja uutuudenviehätyksen loputtua ja totisen arkisen arjen alettua. Samaa se elämä on vaimon ja lasten kanssa, vaikka aloittaisi joka vuosi uuden yrityksen, miten sen saisi vielä miesten kaaliin iskettyä? Tuntuu hölmölle että liki viiskymppisillä miehillä on 2-3v lapsia.. hehän ovat jo eläkkeellä, ennen kuin pääsevät irti elatusvelvollisuudestaan!!

Minun omassa luettelossani on muutama asia ja ne ovat:

1. Liian nuori mies (10v nuorempi on jo liian nuori minulle)

2. Pienet lapset = elatusvelvollisuutta vielä pitkä aika.

3. Lyhyt (lyhyempi kuin minä)

4. Lihava (huonokuntoinen ja ikä tuo sairauksia)

5. Alle 50v työtön, tai eläkkeellä (ei itse maksetulla) Miksi on jompaa kumpaa, herättää ajatuksia väkisin.

6. Jonkinlainen läheisriippuvuus (äiti, isä tai muu)

7. Koulutus ei takaa sivistystä!!! Akateeminen voi olla hyvinkin kapeakatseinen ja ammattikoulun käynyt taas sivistynyt, asioista kiinnostunut/selvää ottava. Itseään voi sivistää ilman korkeakouluakin, loppututkinto ei ole tae fiksuudesta!!!

8. Deitti-ilmoituksessa minuun puree lyhyt ja ytimekäs!
      Muutamalla sanalla voi sanoa paljon enemmän kuin monia kappaleita sisältävllä jaarittelulla/vaatimuslistalla/oman erinomaisuuden esiin tuomisella.

9. Äijäily!

10. Epäsiistit hiukset, hoitamattomat hampaat, 80-luvun muoti, eli "nuorekkuus" jäänyt päälle ikuiseksi ajaksi. Ei tarvi olla muotipelle, mutta uusi paita, housut ja KENGÄT on varmaan joka pojalle mahdollista hankkia ainakin kerran vuodessa.

11. Ilmoituksessa teksti "näytän kolmekymppiselle, vaikka olenkin jo 50v!!) Haloo! Viiskymppinen ON viiskymppinen, tämän ikäisenä voi olla myös hyvännäköinen ja nuorekas/trendikäs ikäisensä ja olla jopa ylpeä siitä! Mutta että kolmekymppisen näköinen.. voi taivas. Näitä ikuisesti nuoria miehiä olen muutaman treffeillä tavannut ja minun silmissäni he ovat olleet vanhemman näköisiä, kuin mitä ikä edellyttää.

12. En vastaa komeille miehille, heille on vastaajia tarpeeksi ilman minuakin. Helmiä on löytynyt lyhyiden ja omaperäisten, ilman vaatimuksia olevien ilmoitusten takaa. Miehissä on ollut kaikkea sitä, mitä vaatimuslistoissa yleensä naiset hakevat (koulutusta ja hyvä työ. Elämä, talous ja nuppi kunnossa ja se ulkonäköikin on ollut positiivinen yllätys.)

Loppujen lopuksi vaatimuslista on vain viitteellinen, koska kemiasta ei koskaan voi tietää. Jos se ei se nappaa, niin se ei nappaa vaikka kaikki paperilla esitetyt kriteerit toinen täyttäisikin.

• Seinis

Tätä edelliseen viestiin voin sanoa että jos olet ruma, ylipainoinen, vammainen, tyhmä, tai omaat muun ominaisuuden joka indikoi geneettistä heikkoutta ei tarvitse lahdata itseään. Ainoa mitä tulee tehdä on että asettaa omat parisuhdetavoitteensa järkevälle tasolle, sitä parasta urosta et tule saamaan pysyvään suhteeseen.

Voitte ajatella niin että mitä rumempi ja vastenmielisempi olet, sitä lyhytaikaisempi suhteesi tulee olemaan mitä komeampi mies on. Eli jos haluat tulla kohdelluksi kuin kukkaa kämmenellä ja pysyvän suhteen, ottakaa sellainen mies jolle sinä olet unelmanainen jollaista toista on epätodennäköistä saada. Silloin olet uniikki sille miehelle. Jos saat alfa-sonnin ja itse et ole hänen tasollaa, voit varautua väkivaltaan, pettämiseen, lyhyeen suhteeseen, vittuiluu, sikailuun, koska sinulla ei ole sille miehelle mitään arvoa koska olet tusinatavaraa jota saa Lidl:istä kymmenellä centillä.

Sitten kolmen lapsen YH-äippä -tapaus:
        Se että et koe kolmen lapsesi olevan mikään este millekkään ei pidä paikkaansa. Se miten koet itsesi arvon oleven ei ole relevanttia miettiä, ainoa millä on merkitystä on se miten potentiaalinen mies populaatio kokee sinun 3 lasta ja voin sanoa että lapsi tai lapset eivät koskaan ole positiivinen tekijä jos kaikki muut naisen ominaisuudet ovat keskenään samat.

Ja totta on että jos isin 6000 kuukausitulosta lähtee aina 400 pois, niin se ei ole myönteistä uuden naisen kannalta.

Toisen kierroksen isät ovat havainneet oman markkina-arvonsa paremmaksi kuin kumppaninsa, joka on muuttunut ei-hedelmälliseksi, rupsahtaneeksi, ja lapsia omaavaksi... on siis varallisuutta keränneen viriilin miehen aika etsiä uusi naaras, jonka kanssa levittää geeniperimäänsä maailmaan. Tämähän on vain rationaalista ja ne geenit, jotka näin toimivat tulevat maailmassa aina vain yleistymään.

Se on fakta että naisille on kysyntää 20-30 vuotiaina pilvin pimein, mutta kun munasolu ei enää irtoa on nainen hylkytavaraa. Se että joku 19 vuotisa kiimainen sonni käy sutimassa 40 vuotiasta YH-äippää ei tarkoita että YH-äipän markkina-arvo olisi korkea koska 19 vuotias sonni ei tule seurustelemaan, eikä menemään naimisiin, eikä tekemään niitä lapsia ei-hedelmällisen naisen kanssa. Joten naiset, kannatta nauttia siitä haluttuna olemisesta niin kauan kuin sitä kestää ja valmistautua siihen että 40 mies sitten ottaa nuoremman siipan jossain vaiheessa.

• ----
        Seinis kirjoitti:

Tätä edelliseen viestiin voin sanoa että jos olet ruma, ylipainoinen, vammainen, tyhmä, tai omaat muun ominaisuuden joka indikoi geneettistä heikkoutta ei tarvitse lahdata itseään. Ainoa mitä tulee tehdä on että asettaa omat parisuhdetavoitteensa järkevälle tasolle, sitä parasta urosta et tule saamaan pysyvään suhteeseen.

Voitte ajatella niin että mitä rumempi ja vastenmielisempi olet, sitä lyhytaikaisempi suhteesi tulee olemaan mitä komeampi mies on. Eli jos haluat tulla kohdelluksi kuin kukkaa kämmenellä ja pysyvän suhteen, ottakaa sellainen mies jolle sinä olet unelmanainen jollaista toista on epätodennäköistä saada. Silloin olet uniikki sille miehelle. Jos saat alfa-sonnin ja itse et ole hänen tasollaa, voit varautua väkivaltaan, pettämiseen, lyhyeen suhteeseen, vittuiluu, sikailuun, koska sinulla ei ole sille miehelle mitään arvoa koska olet tusinatavaraa jota saa Lidl:istä kymmenellä centillä.

Se että et koe kolmen lapsesi olevan mikään este millekkään ei pidä paikkaansa. Se miten koet itsesi arvon oleven ei ole relevanttia miettiä, ainoa millä on merkitystä on se miten potentiaalinen mies populaatio kokee sinun 3 lasta ja voin sanoa että lapsi tai lapset eivät koskaan ole positiivinen tekijä jos kaikki muut naisen ominaisuudet ovat keskenään samat.

Ja totta on että jos isin 6000 kuukausitulosta lähtee aina 400 pois, niin se ei ole myönteistä uuden naisen kannalta.

Toisen kierroksen isät ovat havainneet oman markkina-arvonsa paremmaksi kuin kumppaninsa, joka on muuttunut ei-hedelmälliseksi, rupsahtaneeksi, ja lapsia omaavaksi... on siis varallisuutta keränneen viriilin miehen aika etsiä uusi naaras, jonka kanssa levittää geeniperimäänsä maailmaan. Tämähän on vain rationaalista ja ne geenit, jotka näin toimivat tulevat maailmassa aina vain yleistymään.

Se on fakta että naisille on kysyntää 20-30 vuotiaina pilvin pimein, mutta kun munasolu ei enää irtoa on nainen hylkytavaraa. Se että joku 19 vuotisa kiimainen sonni käy sutimassa 40 vuotiasta YH-äippää ei tarkoita että YH-äipän markkina-arvo olisi korkea koska 19 vuotias sonni ei tule seurustelemaan, eikä menemään naimisiin, eikä tekemään niitä lapsia ei-hedelmällisen naisen kanssa. Joten naiset, kannatta nauttia siitä haluttuna olemisesta niin kauan kuin sitä kestää ja valmistautua siihen että 40 mies sitten ottaa nuoremman siipan jossain vaiheessa.

Olen ihan kaunis nainen enkä mikään luettelemistasi. Mikäli olisin, ehkäpä tulisi jo näiden kirjoitusten perusteella mieleen lahdata itsensä takuuvarmasti. Kiitos vaan. En ottaisi missään olosuhteissa ainakaan väärää miestä, enkä itseäni huonompaa, koska se ei toimi. Elämäntarkoitukseni ei ole ottaa mistä tahansa reväistyä henkilöä, vaan sen takia että on joku. Jotkut miehet pitävät itseään kovinkin komeina vaikka eivät sitä ole -ainakaan minun mielestäni. Alfoja nähneenä voin sanoa että ei heille ole ne kaikki kauniit naiset kelvanneet, epäilen että kemiat ja maut siis ovat erilaisia joltain osin, joskus vaatimattomampi on saanut paikan. Usein ehkä kaunis jne nainen.

Hyvä on, osa kaikista naisista on siis alfoille paskaa -tosin alfa voi kuvitella itsestään liikoja, vaikka on itse ihan *********. Tarkemmin katsottuna onkin omalla tavallaan ruma ja on ohut heppi. Luonnekin on silloin hirveä ja RUMA mikäli käsittelee toisia kuin tusinatavaraa, olisko parempi alfan jättää tutustumatta jo aluksi tusinatavaraan sitten. Mikäli kuvauksesi alfoista pitää paikkansa, alfa on eläin eikä ihminen. Alemman koulutustason omaavissa miehissä on myös hyvin paljon väkivaltaisia miehiä, ojasta allikkoon. En ole tekemisissä väkivaltaisten ihmisten kanssa, tiedän vain.

Kirjoitustesi jälkeen tulen olemaan entistä kriittisempi miesten suhteen.

• Seinis
        ---- kirjoitti:

Olen ihan kaunis nainen enkä mikään luettelemistasi. Mikäli olisin, ehkäpä tulisi jo näiden kirjoitusten perusteella mieleen lahdata itsensä takuuvarmasti. Kiitos vaan. En ottaisi missään olosuhteissa ainakaan väärää miestä, enkä itseäni huonompaa, koska se ei toimi. Elämäntarkoitukseni ei ole ottaa mistä tahansa reväistyä henkilöä, vaan sen takia että on joku. Jotkut miehet pitävät itseään kovinkin komeina vaikka eivät sitä ole -ainakaan minun mielestäni. Alfoja nähneenä voin sanoa että ei heille ole ne kaikki kauniit naiset kelvanneet, epäilen että kemiat ja maut siis ovat erilaisia joltain osin, joskus vaatimattomampi on saanut paikan. Usein ehkä kaunis jne nainen.

Hyvä on, osa kaikista naisista on siis alfoille paskaa -tosin alfa voi kuvitella itsestään liikoja, vaikka on itse ihan *********. Tarkemmin katsottuna onkin omalla tavallaan ruma ja on ohut heppi. Luonnekin on silloin hirveä ja RUMA mikäli käsittelee toisia kuin tusinatavaraa, olisko parempi alfan jättää tutustumatta jo aluksi tusinatavaraan sitten. Mikäli kuvauksesi alfoista pitää paikkansa, alfa on eläin eikä ihminen. Alemman koulutustason omaavissa miehissä on myös hyvin paljon väkivaltaisia miehiä, ojasta allikkoon. En ole tekemisissä väkivaltaisten ihmisten kanssa, tiedän vain.

En sano että naisen pitäisi tyytyä markkina-arvoltaan naista huonompaan mieheen sen takia että saisi osakseen kunkinkaallista kohtelua ja ikuisen rakkauden. Tosiasia on että on miehiä joille riittää naisia niinkuin paskalle kärpäsiä, ja sitten on miehiä jotka saavat aikaan suhteen kerran 5 vuodessa. Voitte arvella kummalle miesryhmälle olette arvokkaampi.

Ainahan voi yrittää saada markkina-arvoltaan erinomaisen hyvän alfa uroksen, mutta silloin ottaa tietoisen riskin siitä että suhteesta tulee kovin lyhytaikainen jos itse ette ole miehen tasolla (taso määritellään elinvoimana ja lisääntymisvoimana, joiden tekijät ovat osin geneettisiä ja osin itse hankittuja: kauneus, komeus, äly, sosiaalisuus, rikkaus, terveys). Jos tulee nyrkistä, mies pettää, ryyppää, vittuilee, ei halua avioon, ei halua lapsia, on silloin turhaa valittaa näillä palstoilla koska syykin on silloin selvä. Silloin kannattaa ottaa tilalle uusi mies, jonka kanssa parisuhde onnistuu. Jotkut naiset ottavat riskejä ja jotkut miehet taas käyvät huorissa ilman kumia, so what... jokainen vastaa omista teoistaan ja valinnoistaan ja siksi kannattaa miettiä tarkkaan mitä tekee ja mitä riskejä haluaa ottaa.

Jos teet miehen kanssa lapsen ja mies lähtee, ja itse muutat lapsesi kanssa Kontulaan pultsareiden ongelmalähiöön, niin silloin sun jatkosuhteet kyllä kokee aikamoisen markkina-arvon alennuksen, koska kukaan mies ei niitä lapsia halua jos on varaa valita nainen jolla niitä lapsia ei ole. Ei millään pahalla YH't mutta näin se vaan on ja jokainen mies tämän tietää.

• naang
        Seinis kirjoitti:

En sano että naisen pitäisi tyytyä markkina-arvoltaan naista huonompaan mieheen sen takia että saisi osakseen kunkinkaallista kohtelua ja ikuisen rakkauden. Tosiasia on että on miehiä joille riittää naisia niinkuin paskalle kärpäsiä, ja sitten on miehiä jotka saavat aikaan suhteen kerran 5 vuodessa. Voitte arvella kummalle miesryhmälle olette arvokkaampi.

Ainahan voi yrittää saada markkina-arvoltaan erinomaisen hyvän alfa uroksen, mutta silloin ottaa tietoisen riskin siitä että suhteesta tulee kovin lyhytaikainen jos itse ette ole miehen tasolla (taso määritellään elinvoimana ja lisääntymisvoimana, joiden tekijät ovat osin geneettisiä ja osin itse hankittuja: kauneus, komeus, äly, sosiaalisuus, rikkaus, terveys). Jos tulee nyrkistä, mies pettää, ryyppää, vittuilee, ei halua avioon, ei halua lapsia, on silloin turhaa valittaa näillä palstoilla koska syykin on silloin selvä. Silloin kannattaa ottaa tilalle uusi mies, jonka kanssa parisuhde onnistuu. Jotkut naiset ottavat riskejä ja jotkut miehet taas käyvät huorissa ilman kumia, so what... jokainen vastaa omista teoistaan ja valinnoistaan ja siksi kannattaa miettiä tarkkaan mitä tekee ja mitä riskejä haluaa ottaa.

Jos teet miehen kanssa lapsen ja mies lähtee, ja itse muutat lapsesi kanssa Kontulaan pultsareiden ongelmalähiöön, niin silloin sun jatkosuhteet kyllä kokee aikamoisen markkina-arvon alennuksen, koska kukaan mies ei niitä lapsia halua jos on varaa valita nainen jolla niitä lapsia ei ole. Ei millään pahalla YH't mutta näin se vaan on ja jokainen mies tämän tietää.

Kun kerran on rakastanut ja menettänyt..tietää,että sitä on olemassa jotain todella suurta..sellaista,mistä sinä et tiedä vielä mitään..Tai haluat todella kovasti unohtaa..

• Seinis
        naang kirjoitti:

Kun kerran on rakastanut ja menettänyt..tietää,että sitä on olemassa jotain todella suurta..sellaista,mistä sinä et tiedä vielä mitään..Tai haluat todella kovasti unohtaa..

Itse en ajattele että rakkaus olisi sinällään mitään suurta, sehän on vain kemiallinen reaktio aivoissa. Rakkauden kokemus ja huuma vastaa varmaan joidenkin huumeiden käyttöä, joihin tulee rippuvuus, ja kun rakkaus on ohi, niin vieroitusoireet ovat suuret ja kivuiaat. Näin on evoluutio muokannut ihmisen kemiallisen aineenvaidunnan että parisuhteet pysyisivät ehjinä jotta jälkeläinen omaisi kaksi vanhempaa mahdollisimman pitkälle jotta pystyisi itsenäiseen elämään.

• sinulle Seinis
        ---- kirjoitti:

Nyt täytyy sultakin jotain vaatia. Täytyy miehellä olla oikeat ominaisuudet ei muuten tule mitään.

Olethan yli 182cm alle 190, tumma, hoikka, silmienväri ei saa olla ruskea ainakaan, liian ökyrikas ei kelpaa -ällöttää sellainen -niillä on vaimo vaihtoon meininkiä kautta linjan, akateeminen -ei hoitoala, opetusala, yms, elämän arvot pitää olla kohdallaan mutta ei saa olla hörhöuskis, ethän juo liikaa -ällöttävää humalainen mies, et polta, ei lapsia, ei liian valkoinen iho, hyvä iho, ei arpia ainuttakaan, ei ryppyjä, ei luomia, ei ainuttakaan vaivaa tai tautia, ei liian lyhyet jalat, hyvä näkö, omakotitalo, siisti oikeanlainen auto ajan vaatimuksilla -oikeilla väreillä, velkoja sinulla ei ole niin että raha riittää muuhunkin, harrastathan liikuntaa, valkoiset suorat hampaat, nuorekkaat vaatteet ikään sopivasti, huumorintajuinen. Hyvä maku sisustuksessa, osaat tehdä muutakin kuin virittää radion eli peukalo ei ole keskellä kämmentä, äitisi ei pese pyykkisi, osaat laittaa itse ruokasi, tummista sukistasi ei lähde ikävää nukkaa joka valtaa lattiat vieraillessasi kauniin naisen luona, heppisi on oikean paksuinen ja mittainen ja osaat ottaa huomioon kumppanin, luet muuta kuin juorulehtiä ja akuankkaa mahdollisesti tietopohjaisia kirjoja ja lehtiä, tiedät eri asioista -olet sivistynyt, sinulla on ystäviä, et ole liian äijämäinen macho etkä naismainen, mutta olet miehekäs, kaljua ei ole eikä karvasi rehota, hiustyylisi on nuorekas ikään sopiva -käyt säännöllisesti parturissa, partaa ei ole, oikeanlainen miesten tuoksu -koskaan ei liikaa niitä, ihon hoito oikein ja oikeanlaisin miesten tuottein. Olet ystävällinen ja arvostat erilaisia ihmisiä siitä huolimatta että kumppanisi olisi ms täydellinen. Muussa tapauksessa jos ärsyttää et alunperinkään tutustu vääriin ihmisiin. Pidät suusi kiinni jos tekee mieli arvostella, kehittävät ideat osaat sanoa kauniisti loukkaamatta. Myös kumppaniasi et loukkaa. Sinulle epäselvät ja vaikeat asiat osaat selvittää kyselemällä ja ymmärrät toisia ihmisiä. Kiukkukohtauksen sattuessa, teet ulkoilu lenkin. Mutta olet positiivinen ja siksi et juurikaan suutu koskaan ja keskustellen selvität asiat. Elämä on sinusta ihanaa. Keksit uusia asioita ja ulottuvuuksia. Olet romanttinen, ei yltiö sellainen, et itke kuin salaa. Et ole liian puhelias niin ettet kuule kuin itsesi, puhuva kuitenkin ja kiinnostunut, sinulla on aikaa kumppanille, et ole yltiö ystävällinen etkä ihan joojoo mies, jääkalikkakaan et ole tai jurotin, et kiroile, haise, niiskuta, pureskele ruokaa posket pullollaan tai ahmi. Puhetapasi on sivistynyt ilman murteen särähtämistä, otat opiksi elämän erilaisista asioista, ajattelet henkisesti ei vaan alapäällä. Ja olethan nuori vielä, kolmekymppinen alkaa jo rypsähtää.

Tässä aluksi listaa. Vastinetta sinun vaateisiisi.

Itse en ole vaatimassa, vaan joillakin naisilla vaan on vaatimuksensa epäilemättä. Muuten se on moro.

• MKK..

Tuosta sivistyksestä minä olen huomannut että akateemiset käyttävät sitä lähinnä pätemiseen, heille se että heillä on paperit tuntuu jotenkin tarkoittavan että "nyt olet parempi ihminen" ja siinä se. Vähän niin kuin ne ihmiset jotka välttelevät koulua mensan perusteella, olen törmännyt kolmeen tapaukseen jotka lintsaavat koulusta koska saivat joskus ÄO-testistä 150, heidän arvosanansa ovat suunnilleen samaa tasoa kuin muidenkin. Kunnes taas useammin nämä ammattikoulun tai pelkästään lukion käyneet, ovat huomattavasti enemmän jalat maassa olevaa sakkia. Heillä ei ole mitään ylläpidettävää "nyt pitää olla hyvä" kulissia joka natisisi liitoksistaan.

• .............
        Seinis kirjoitti:

Itse en ajattele että rakkaus olisi sinällään mitään suurta, sehän on vain kemiallinen reaktio aivoissa. Rakkauden kokemus ja huuma vastaa varmaan joidenkin huumeiden käyttöä, joihin tulee rippuvuus, ja kun rakkaus on ohi, niin vieroitusoireet ovat suuret ja kivuiaat. Näin on evoluutio muokannut ihmisen kemiallisen aineenvaidunnan että parisuhteet pysyisivät ehjinä jotta jälkeläinen omaisi kaksi vanhempaa mahdollisimman pitkälle jotta pystyisi itsenäiseen elämään.

Rakkautta voi ajatella henkisenä ominaisuutenakin. Rakastumista taas aivokemiallisena toimintona osittain. Se riippuu uskommeko ihmisen olevan apinasta tai kalasta alunperin vai Jumalan luoma. Ihmisessä on sähkötoimintaa -impulsseja ja atomeja. Uskooko henkisyyteen vaiko avaruudesta lennähtäneeseen soluun. Muuten, missä avaruus sijaitsee? Saanko vastauksen kiitos.

• pointti tässä
        Seinis kirjoitti:

Jotkut haluaa miehen, eikä elämän tarkoitus ole tehdä lapsia.

• MK..
        Seinis kirjoitti:

Mutta omasta näkökulmastani yksinhuoltajuus on iso miinus, sen takia koska tulen todennäköisesti aina olemaan kakkonen lapsille. Enkä olisi heidän oikea isänsä, vaikka kuinka sanottaisiin niin en minä olisi. Olen myös lukenut että YH:t testaavat miehiä lapsillaan, joka on todella epämiellyttävää. Se vie huomiota pois itse naisesta ja tulee sellainen olo että tässä ollaan hankkimassa vaan perheen ketjuun jotain sellaista joka voi kasata hyllyn ja siirtää painavia tavaroita.

Ei kiitos, ei yksinhuoltajia. En sano tätä ylpeänä , mutta niin se vain on. Turha sitä on lähteä niin vaikeaan tilanteeseen.

• Seinis
        MKK.. kirjoitti:

Tuosta sivistyksestä minä olen huomannut että akateemiset käyttävät sitä lähinnä pätemiseen, heille se että heillä on paperit tuntuu jotenkin tarkoittavan että "nyt olet parempi ihminen" ja siinä se. Vähän niin kuin ne ihmiset jotka välttelevät koulua mensan perusteella, olen törmännyt kolmeen tapaukseen jotka lintsaavat koulusta koska saivat joskus ÄO-testistä 150, heidän arvosanansa ovat suunnilleen samaa tasoa kuin muidenkin. Kunnes taas useammin nämä ammattikoulun tai pelkästään lukion käyneet, ovat huomattavasti enemmän jalat maassa olevaa sakkia. Heillä ei ole mitään ylläpidettävää "nyt pitää olla hyvä" kulissia joka natisisi liitoksistaan.

Älykkyys on tietysti aina positiviivinen ominaisuus, mutta se ettei sitä valjasteta tuottavaan käyttöön koulutuksen kautta johtaa älykkään henkilön osalta turhautumiseen, koska ei pysty ylenemään työelämässä ja muissa sosiaalisissa hierarkioissa niin ylös kuin älykäs&koulutettu ihminen. Vaikka on miten älykäs ihminen, hän ei voi pelkällä älyllään suunnitella uutta kännykkää Nokialla jos ei ole kouluja käynyt.

Akateemisuus ei ole mitään elvistelyä taikka brassailua, kuten jotkut ei-akateemiset kateelliset ihmiset joskus kuvittelevat. Akateemisuus on älyllistä uteliaisuutta, uuden jatkuvaa opiskelua, dynaamisuutta, kyseenalaistamista ja jatkuvaa uuden keksimistä. Akateemisuus on tehokas tapa ajatella, state of mind. Akateemisuus on hyödyllinen ominaisuus kyseiselle yksilölle, hänen kumppanilleen, sekä jälkeläisille, koska akateemiset ovat älykkäämpiä, vähemmän itsetuhoisempia, omaavat terveemmät elintavat, ja opettavat lapsillen hyvät ja tehokkat tavat ajatella sekä hyvät menestyksekkäät arvot joilla elämässä pärjää sekä pystyy kiipeämään sosiaalisessa hierarkiassa. Akateemisuus on aina hyvä ominaisuus ihmisessä ja se kannatta ottaa huomioon parinvalinnassa.

Ei kannata haukkua akateemisia taikka muuten kokea alemmuuden tuntoa kauniita kohtaan jos on ruma. Jokaisella on omat eväät elämään ja toisten nälviminen ei omia mahdolisuuksia elämässä ja parisuhteen tavoittelussa paranna yhtään.

• Seinis
        ............. kirjoitti:

Rakkautta voi ajatella henkisenä ominaisuutenakin. Rakastumista taas aivokemiallisena toimintona osittain. Se riippuu uskommeko ihmisen olevan apinasta tai kalasta alunperin vai Jumalan luoma. Ihmisessä on sähkötoimintaa -impulsseja ja atomeja. Uskooko henkisyyteen vaiko avaruudesta lennähtäneeseen soluun. Muuten, missä avaruus sijaitsee? Saanko vastauksen kiitos.

Voit ihan vapaasti kuvitella että maapallo on jättiläsimäisen kilpikonnan selässä, niinkuin jotkut alkuasukit aikoinaan...
        Rakkaus on kemiaa, henkisyyttä ei ole koska se on vain ihmisten kuvitelmaa puutteellisen tiedon takia luotua. Jumalaa ei ole, miksi olettaa jumalan olemassa oloa jos siitä ei ole todisteita tai se ei auta selittämään maailmankaikkeutta. Tieteessä on sellainen periaate (Okkamin periaate) että ylimääräisiä tekijöitä ei koskaan keksitä yhtälöön. Jos haluat lisätä ylimääräisiä selittäjiä, voit ihan yhtähyvin uskoa Hinduismiin, Buddhismiin, Mohammediin, tai mihin tahansa muuhun maailman uskontoon taikka sitten suureen jättiläiskilpikonnaan, jonka itse keksit omassa päässäsi.

• MK..
        Seinis kirjoitti:

Älykkyys on tietysti aina positiviivinen ominaisuus, mutta se ettei sitä valjasteta tuottavaan käyttöön koulutuksen kautta johtaa älykkään henkilön osalta turhautumiseen, koska ei pysty ylenemään työelämässä ja muissa sosiaalisissa hierarkioissa niin ylös kuin älykäs&koulutettu ihminen. Vaikka on miten älykäs ihminen, hän ei voi pelkällä älyllään suunnitella uutta kännykkää Nokialla jos ei ole kouluja käynyt.

Akateemisuus ei ole mitään elvistelyä taikka brassailua, kuten jotkut ei-akateemiset kateelliset ihmiset joskus kuvittelevat. Akateemisuus on älyllistä uteliaisuutta, uuden jatkuvaa opiskelua, dynaamisuutta, kyseenalaistamista ja jatkuvaa uuden keksimistä. Akateemisuus on tehokas tapa ajatella, state of mind. Akateemisuus on hyödyllinen ominaisuus kyseiselle yksilölle, hänen kumppanilleen, sekä jälkeläisille, koska akateemiset ovat älykkäämpiä, vähemmän itsetuhoisempia, omaavat terveemmät elintavat, ja opettavat lapsillen hyvät ja tehokkat tavat ajatella sekä hyvät menestyksekkäät arvot joilla elämässä pärjää sekä pystyy kiipeämään sosiaalisessa hierarkiassa. Akateemisuus on aina hyvä ominaisuus ihmisessä ja se kannatta ottaa huomioon parinvalinnassa.

Ei kannata haukkua akateemisia taikka muuten kokea alemmuuden tuntoa kauniita kohtaan jos on ruma. Jokaisella on omat eväät elämään ja toisten nälviminen ei omia mahdolisuuksia elämässä ja parisuhteen tavoittelussa paranna yhtään.

Törmännyt sen verran moneen besserwisser-akateemiseen. Nyt puolustukseksi pitää kyllä sanoa että on niitä hyviäkin tullut vastaan, oikeastaan todella mainiota sakkia, mutta päällimmäiseksi tuntuu aina jäävän negatiiviset. Minä en ole kateellinen vaikka en akateeminen olekaan, minulla on kyllä silloin tällöin pieniä ärsytyskohtauksia kun suomenruotsalainen tuttuni puhuu tahallaan sellaista diippadaapaa ja lopuksi katsoo ylevästi kuin olisi sanonut jotain jota varten vaaditaan suuriakin ponnistuksia, freud meni pois muodista kauan aikaa sitten. Hänen kulissinsa on aina natissut.

Jos on jokin ryhmä jolle olen kateellinen niin ne on tuikitavalliset ihmiset, jotka eivät mieti mitään ylimääräistä vaan menevät päivästä toiseen kuin salattujen elämien lupsakka Seppo. En minä en seuraa salkkareita, mutta tyttöystävän mieliksi jonkin verran katsoin. Tulin siihen lopputulokseen että kaikista hahmoista haluaisin olla Seppo. Onhan hänessä aika paljon vässykkää, mutta hyvin se vaan porskuttaa.

Kyllä ehdottomasti kouluja tarvitaan, minä itse ohjelmoin, vaikka suurimman osan työhöni vaadittavista taidoista olenkin saanut koulujen ulkopuolelta.

• Seinis
        pointti tässä kirjoitti:

Jotkut haluaa miehen, eikä elämän tarkoitus ole tehdä lapsia.

Voit toki olla lapsettomassa parisuhteessa. Jotta ihmiskunta jatkaa olemassaoloaan tarvitaan pariutumista ja ne ominaisuudet jotka edestauttavat pariutumista ja jälkeläisten kehitystä tulevat yleistumään. Pettäminen on hyväksi ihmiskunnalle, koska silloin hyvät menestyneet geenit yleistyvät. Miesten kannattaa lisääntyä niin monen naaraan kanssa kuin mahdollista ja naaraiden kannattaa valita niin hyvä uros kuin mahdollista, näin ihmiskunta kehittyy geeniperimältään ympäristöönsä sopeutuvaksi - nämä ominaisuudet ovat hyviä ja yleistyvät. Yksittäisen ihmisen lapsettomuudella tai kohtalolla ei ole mitään merkitystä koko ihmiskunnan kehitykselle kuitenkaan.

• MK..
        Seinis kirjoitti:

Voit toki olla lapsettomassa parisuhteessa. Jotta ihmiskunta jatkaa olemassaoloaan tarvitaan pariutumista ja ne ominaisuudet jotka edestauttavat pariutumista ja jälkeläisten kehitystä tulevat yleistumään. Pettäminen on hyväksi ihmiskunnalle, koska silloin hyvät menestyneet geenit yleistyvät. Miesten kannattaa lisääntyä niin monen naaraan kanssa kuin mahdollista ja naaraiden kannattaa valita niin hyvä uros kuin mahdollista, näin ihmiskunta kehittyy geeniperimältään ympäristöönsä sopeutuvaksi - nämä ominaisuudet ovat hyviä ja yleistyvät. Yksittäisen ihmisen lapsettomuudella tai kohtalolla ei ole mitään merkitystä koko ihmiskunnan kehitykselle kuitenkaan.

Arvostan kyllä sinun yritystäsi demystifioida asioita, mutta minun mielestäni joidenkin asioiden pitäisi jäädä romantisoiduiksi ja mystisiksi. Massoja ei yksinkertaisesti voi kertalaakilla lyödä epätoivon partaalle, heillä pitää olla pääkopan sisäistä pumpulipuudelia joka pitää heidät menossa. Ateistit aina väittävät että maailma olisi parempi ilman uskontoja, miettikää jos joku pystyisikin todistamaan sen että jumalaa ei ole olemassa. Pystyisi antamaan kertalaakista kiistattoman todisteen, joka saisi kaikki fanaatikot hiljaiseksi. Eikö se loisi jonkin sortin epätoivoa? Eikä se saisi meidät askeleen lähemmäksi, tai oikeastaan samalla viivalle eläinten kanssa. Se veisi pohjan monelta asialta, sama asia jos romanttinen rakkaus heitetään romukoppaan niin maailmasta tulee paljon kylmempi paikka.

Minun mielestäni ihmisiä pitää suojella heiltä itseltään, ja tarkoin annosteltu itsepetos ja sellaiset pilvilinnat ovat pidemmän päälle ihan tervettä. Kylmä lähestyminen että olemme vain eläimiä, ja sinussa on A,B,C -geenit ei isommassa mittakaavassa ole ihan niin mukava.

• jaa no
        Seinis kirjoitti:

Mitä väliä olisi tuholla, koska maapallolla on liikaa eriarvoisuutta? Kaikki kuolee aikanaan. Hyvistä vanhemmista voi tulla huono lapsikin sitäpaitsi. Sanoit aiemmin ettei kaikkien pidä valita hyvää urosta.

• MK..
        jaa no kirjoitti:

Mitä väliä olisi tuholla, koska maapallolla on liikaa eriarvoisuutta? Kaikki kuolee aikanaan. Hyvistä vanhemmista voi tulla huono lapsikin sitäpaitsi. Sanoit aiemmin ettei kaikkien pidä valita hyvää urosta.

Pidä valita hyviä geenejä. Muistan lukeneeni että diversiteetti on erittäin tärkeää geeneissä, ja se että meidän pitää opetella tulemaan toimeen esim.aspergerin kanssa, joilla on usein omia erittäin käytännöllisiä kykyjä. On pidemmän päälle vain hyvästä, vaikka heiltä puuttuisikin monia muita hyvinä pidettyjä ominaisuuksia. Tai eiväthän ne puutu, eivät vain korostu. Eli siis, loppujen lopuksi kaikille kuitenkin on kysyntää. Sitäpaitsi kahdesta vähän huonommasta geeniperimästä voi tulla täysin hyvä jälkeläinen. Köyhissä maissa joissa lisäännytään kuin kanit, tulee käsittääkseni aika paljon kauniina pidettyjä ihmisiä. Jotka usein sitten hakeutuvat sen avulla parempaan elintasoon, ja siellä ei ole, ainakaan samassa mielessä hyviä geenejä kuin täällä. Kun tarpeeksi yrittää niin jotain saa oikein. Monipuolisuuskin on tärkeää, joten ei tässä olla mitään rodunjalostusta aloittamassa.

• voit uskoa mihin vaan
        Seinis kirjoitti:

Voit ihan vapaasti kuvitella että maapallo on jättiläsimäisen kilpikonnan selässä, niinkuin jotkut alkuasukit aikoinaan...
        Rakkaus on kemiaa, henkisyyttä ei ole koska se on vain ihmisten kuvitelmaa puutteellisen tiedon takia luotua. Jumalaa ei ole, miksi olettaa jumalan olemassa oloa jos siitä ei ole todisteita tai se ei auta selittämään maailmankaikkeutta. Tieteessä on sellainen periaate (Okkamin periaate) että ylimääräisiä tekijöitä ei koskaan keksitä yhtälöön. Jos haluat lisätä ylimääräisiä selittäjiä, voit ihan yhtähyvin uskoa Hinduismiin, Buddhismiin, Mohammediin, tai mihin tahansa muuhun maailman uskontoon taikka sitten suureen jättiläiskilpikonnaan, jonka itse keksit omassa päässäsi.

Sulla on kai ateismi ja geeniuskonto. En usko kilpikonniin. Mutta sä et sano onko sieluja vai ei, Jumalaa vai ei, kuolemanjläkeistä elämää vai ei. En mäkään sano, muutakuin että se voi olla kummin päin vain! Sulla on vain oma näkemyksesi. Elämä menee nopeaan, me kaikki kuolemme.

Henkisyyttä on mikäli niin ajattelee. Jos ei niin ei, olet eläin.

Mikäli henkisyyttä ei olisi ja Jumalaa, ihmiset voisivat tehdä mitä vaan -joku hullu olisi jo räjäyttänyt ehkä atomipommin ja maapallon taivaan tuuliin geeneineen päivineen ehkä.

Se on jokaisen maailmankatsomuksesta kiinni mitä ajattelee.

• Seinis
        jaa no kirjoitti:

Niin mitä sitten jos pilvilinnojen sijaan puhuttaisiinkin vain todellisuuden olemuksesta ja tosiasioista, mun mielestä se olis paljon mielekkäämpää. Vaikka en usko jumalaan, niin ei mun elämä mitenkään kurjempaa ole kuin jos uskoisin ja mua kokoajan aivopestäis uskomaan lisää samalla kun kun kirkko tyhjentäis mun kukkaroa.

Sitten tuhokysymykseen:
        Eihän tuhoa ketään halua. Ja eriarvoisuus on luonnollista: karsintaa jyvät akanoista - vain parhaat jyvät pääsee jatkoon. Ihan niinkuin parhaat ihmiset jatkaa sukuaan, jotkut taistelee siitä mahdollisuudesta ja onnistuu, ja jotkut ei tule koskaan olemaan parisuhteessa taikka saamaan lapsia, koska ovat heikkoja ja luusereita. Se on kaikkien etu että hyvät geenit pääsee jatkoon ja heikkoudet ja sairaudet karsiutuu pois. Parillisen lisääntymisen menestyminen perustuu juurikin tähän geenien sekoittumiseen uusiksi kombinaatioiksi ja niiden heikkojen kombinaatioden häviämiseen luonnosta, koska kukaan ei halua pariutua heikkojen geenien kanssa jos voi valita paremmat geenit.

Mun pointti oli että jos naiset oikeasti haluavat pysyvän parisuhteen ja perheen, niin ei kannata ottaa sitä Mr. Finlandia, koska hänen kanssaan mitään suhdetta ei tule olemaan, ainoastaan laastin tyhjennys aunukseen ja sen jälkeen ovi käy ja nainen ihmettelee ja ikävöi. Jos vain haluaa laastia aunukseen niin sitten voi ottaa markkina-arvoltaan vähän korkeempaa urosta.

• ianix
        Seinis kirjoitti:

Ilmaisetko sitten suuren rakkaudentunnustuksen siinä kynttiläillallisella jotenkin näin:

"Kulta, minä kyllä rakastan sinua, mutta sehän on vain kemiallinen reaktio aivoissa."

Vai kenties jotenkin muuten?

• ihan hyvin silti
        Seinis kirjoitti:

Niin mitä sitten jos pilvilinnojen sijaan puhuttaisiinkin vain todellisuuden olemuksesta ja tosiasioista, mun mielestä se olis paljon mielekkäämpää. Vaikka en usko jumalaan, niin ei mun elämä mitenkään kurjempaa ole kuin jos uskoisin ja mua kokoajan aivopestäis uskomaan lisää samalla kun kun kirkko tyhjentäis mun kukkaroa.

Sitten tuhokysymykseen:
        Eihän tuhoa ketään halua. Ja eriarvoisuus on luonnollista: karsintaa jyvät akanoista - vain parhaat jyvät pääsee jatkoon. Ihan niinkuin parhaat ihmiset jatkaa sukuaan, jotkut taistelee siitä mahdollisuudesta ja onnistuu, ja jotkut ei tule koskaan olemaan parisuhteessa taikka saamaan lapsia, koska ovat heikkoja ja luusereita. Se on kaikkien etu että hyvät geenit pääsee jatkoon ja heikkoudet ja sairaudet karsiutuu pois. Parillisen lisääntymisen menestyminen perustuu juurikin tähän geenien sekoittumiseen uusiksi kombinaatioiksi ja niiden heikkojen kombinaatioden häviämiseen luonnosta, koska kukaan ei halua pariutua heikkojen geenien kanssa jos voi valita paremmat geenit.

Mun pointti oli että jos naiset oikeasti haluavat pysyvän parisuhteen ja perheen, niin ei kannata ottaa sitä Mr. Finlandia, koska hänen kanssaan mitään suhdetta ei tule olemaan, ainoastaan laastin tyhjennys aunukseen ja sen jälkeen ovi käy ja nainen ihmettelee ja ikävöi. Jos vain haluaa laastia aunukseen niin sitten voi ottaa markkina-arvoltaan vähän korkeempaa urosta.

Monet uskovat ilman kirkkoa ja elämänkatsomuksellisesti -ja omiin teorioihinsa kaikista seikoista jotka eroavat usein paljon toisistaan yksityiskohdiltaan. Mutta elämän perimmäisiä kysymyksiä vain sattuvat olemaan mistä tulemme, minne menemme, mitä teemme, minkälaisia olemme.

• MK..
        Seinis kirjoitti:

Sitten tuhokysymykseen:

Kyllä jokainen osaa elää reaalimaailmassa, ihmiset vain näkevät sen eri tavalla (lasi puolilteen tyhjä/täynnä). Tästä tulee mieleen toinen keskustelu jossa puhuttiin MAT:in suhteellsuudesta, jota täälläkin ollaan sivuttu.

Jotkut ovat kyynisiä, jotkut naiiveja. Minun mielestäni molempia tarvitaan, ja mikään COLD HARD REALITY ei ole vastaus kaikkeen, ei todellakaan. Minä olen lukenut paljon MAT:ista ja olen nähnyt sen toiminnassa liian monta kertaa, mutta siitä huolimatta, minulla on, voisin sanoa että romanttinen suhde. Jos johonkin asiaan uskoo, niin siihen uskoo ja se tuo lohtua. Minä en muutenkaan tee kaikkea oikein, niin pitäisikö minun luopua elämää helpottavista pienistä itsepetoksen rippeistä, minun mielestäni ei. Ihminen ei ole täydellinen, tyhmää leikkiä että jokin reaali toisi sinut lähemmäksi täydellisyyttä. Ollaan se aina tiedetty että pitää tehdä paljon töitä perheen eteen, se on minullekin jo nuorena opetettu että pitää olla töitä, pitää tehdä paljon, silloin on hyvä perustaa perhe. Kyseinen opetusmetodi on vain kärsinyt jollakin asteella kolauksen täsä niin 2000-lukulaisesta yliromantisoidusta itsensätoteuttamisesta ja chillaamisesta. Vanhaa tietoa tämä periaatteessa on, mutta tällä kertaa se on selitetty paljon tarkemmin ja kylmemmin. Minun kasvatukseni, jossa sama sanottiin eri sanoin, ei lannista ihmisiä edes suuremmassa mittakaavassa.

• MK..
        MK.. kirjoitti:

Kyllä jokainen osaa elää reaalimaailmassa, ihmiset vain näkevät sen eri tavalla (lasi puolilteen tyhjä/täynnä). Tästä tulee mieleen toinen keskustelu jossa puhuttiin MAT:in suhteellsuudesta, jota täälläkin ollaan sivuttu.

Jotkut ovat kyynisiä, jotkut naiiveja. Minun mielestäni molempia tarvitaan, ja mikään COLD HARD REALITY ei ole vastaus kaikkeen, ei todellakaan. Minä olen lukenut paljon MAT:ista ja olen nähnyt sen toiminnassa liian monta kertaa, mutta siitä huolimatta, minulla on, voisin sanoa että romanttinen suhde. Jos johonkin asiaan uskoo, niin siihen uskoo ja se tuo lohtua. Minä en muutenkaan tee kaikkea oikein, niin pitäisikö minun luopua elämää helpottavista pienistä itsepetoksen rippeistä, minun mielestäni ei. Ihminen ei ole täydellinen, tyhmää leikkiä että jokin reaali toisi sinut lähemmäksi täydellisyyttä. Ollaan se aina tiedetty että pitää tehdä paljon töitä perheen eteen, se on minullekin jo nuorena opetettu että pitää olla töitä, pitää tehdä paljon, silloin on hyvä perustaa perhe. Kyseinen opetusmetodi on vain kärsinyt jollakin asteella kolauksen täsä niin 2000-lukulaisesta yliromantisoidusta itsensätoteuttamisesta ja chillaamisesta. Vanhaa tietoa tämä periaatteessa on, mutta tällä kertaa se on selitetty paljon tarkemmin ja kylmemmin. Minun kasvatukseni, jossa sama sanottiin eri sanoin, ei lannista ihmisiä edes suuremmassa mittakaavassa.

Tunnustan.. tuli aika hajanainen kirjoitus äsken. Mieli harhailee jo muissa asioissa. Mutta sanotaanko nyt näin, että kun kaikella on hintalappu, niin asiat alkavat menettämään arvoansa. Ja sillä ei ole mitään väliä vaikka meillä olisi nippu kyynikoita jotka hyötyisivät tilanteesta koska ajattelevat ihmisiä pelkkinä koneen osina, suuressa mittakaavassa se ei olisi mukavaa.

Olen tietoinen ongelmista mitä yliromantisoiminen tuo tullessaan, niitä pitäisi myös välttää.

Piti kirjoittaa alunperin enemmän, mutta ajatukset muualla. Ehkä ensi kerralla, epäilen sitä.

Seinis kyllä kirjoittaa ihan asiaa.

• 3 lapsen ex-yh
        MK.. kirjoitti:

Mutta omasta näkökulmastani yksinhuoltajuus on iso miinus, sen takia koska tulen todennäköisesti aina olemaan kakkonen lapsille. Enkä olisi heidän oikea isänsä, vaikka kuinka sanottaisiin niin en minä olisi. Olen myös lukenut että YH:t testaavat miehiä lapsillaan, joka on todella epämiellyttävää. Se vie huomiota pois itse naisesta ja tulee sellainen olo että tässä ollaan hankkimassa vaan perheen ketjuun jotain sellaista joka voi kasata hyllyn ja siirtää painavia tavaroita.

Ei kiitos, ei yksinhuoltajia. En sano tätä ylpeänä , mutta niin se vain on. Turha sitä on lähteä niin vaikeaan tilanteeseen.

Suuria itsetunto-ongelmia näillä alfauroksilla ja muilla "saavilla" osapuolilla tuntuu olevan. Onneksi jotkut uskaltavat ottaa riskin, punnittuaan asioita.
        Kuten nykyinen mieheni jo ensimmäisessä sähköpostissaan totesi:"Ei mulla lähtökohtaisesti ole mitään yksinhuoltajia vastaan koska nainen jolla on lapsia on todennäköisesti aivan eri kuin se nainen olisi ilman lapsia." Tai jotain sen suuntaista. Lapset kasvattaa ihmistä. Myös sellaista jonka omia ne eivät ole.
        Olen kanssasi samaa mieltä siitä että kadehdittavia ovat vain sellaiset ihmiset jotka eivät turhia mieti tätä elämää, elävät vain keskinkertaista tavallisuuttaan ja toistavat vanhempiensa elämää huomaamattaan. Itse kun kamppailen monista äidinmaidossa opituista asioista pois ja elämässä joutuu tekemään valintoja...Ja elämä maistuu.
        Uskaltakaa ottaa riskejä ja katsoa mitä sen toisen ihmisen maskin takana on! Kehittäkää intuitiotanne jottette joudu ikävyyksiin. Vakka kantensa valitsee.

• MK..
        3 lapsen ex-yh kirjoitti:

Suuria itsetunto-ongelmia näillä alfauroksilla ja muilla "saavilla" osapuolilla tuntuu olevan. Onneksi jotkut uskaltavat ottaa riskin, punnittuaan asioita.
        Kuten nykyinen mieheni jo ensimmäisessä sähköpostissaan totesi:"Ei mulla lähtökohtaisesti ole mitään yksinhuoltajia vastaan koska nainen jolla on lapsia on todennäköisesti aivan eri kuin se nainen olisi ilman lapsia." Tai jotain sen suuntaista. Lapset kasvattaa ihmistä. Myös sellaista jonka omia ne eivät ole.
        Olen kanssasi samaa mieltä siitä että kadehdittavia ovat vain sellaiset ihmiset jotka eivät turhia mieti tätä elämää, elävät vain keskinkertaista tavallisuuttaan ja toistavat vanhempiensa elämää huomaamattaan. Itse kun kamppailen monista äidinmaidossa opituista asioista pois ja elämässä joutuu tekemään valintoja...Ja elämä maistuu.
        Uskaltakaa ottaa riskejä ja katsoa mitä sen toisen ihmisen maskin takana on! Kehittäkää intuitiotanne jottette joudu ikävyyksiin. Vakka kantensa valitsee.

Mistään paitsi jää, päinvastoin minä koen enemmän kun ei heti tarvitse olla lasten kanssa säätämässä ja heitä elämääni sovittamassa. Minusta tuntuisi siltä että päinvastoin jätän asioita kokematta jos suoraan hyppäisin lapsiin, ja kun ne eivät olisi edes omia.

Se ei tarkoita ettenkö haluaisi lapsia, tai olisi valmis pitämään niistä huolta. Minä vaan en halua suoraan hypätä siihen, siinä jää paljon asioita kokematta jos heti pitää olla sovittamassa lapsia kaikkeen mukaan, tulee niin paljon taustakohinaa tutustumiseen, ja yhdessäoloon kun on heti lapset kuvioissa.

Tottakai aina on niitä jotka suostuvat hyppäämään vaikka mihinkä. Minä puolestani en halua heti suhteen alkuun, sijoittaa merkittävää määrää energiaa ja ohjelmaani lapsiin liittyen. Kun en ole edes vielä naiseen kunnolla tutustunut.

Minä en ole alfa mikään, eikä tässä ole kyse itsetunto-ongelmista, kyllä minä uskon suoriutuvani "YH haasteesta" jos minun PITÄISI sellaiseen ryhtyä, onneksi ei tarvitse. Suhteet ovat muutenkin niin monimutkaisia, ja jos heti on paljon taustakohinaa lasten ansiosta, niin ei se kauhean mukavaa ole. Vähän sama asia kuin ensimmäisillä treffeillä ei saisi koskaan mennä elokuviin, tai teatteriin. Se vie huomiota pois.

• grubbi
        MK.. kirjoitti:

Onpa tässä tullut "seukattua" jo vajaan vuoden nykyisen naiseni kanssa, jolta myös löytyy lapsi omasta takaa. On kyllä tehnyt selväksi että lapsi on aina ja kaikkialla se ykkönen, minä kakkonen. Sekös ketuttaa välillä, kyllähän naistakin aivan 100% varmuudella alkaa pännimään jos itsellä olisi lapsi ja tokaisisi kylmän viileästi että "ensin ruokitaan lapsi, sitten vasta sinut". Nostaisi molemmat edes samalle tasolle, niin ehkä tämä suhde saattaa vielä pitkäänkin jatkua...

• miestä.....
        grubbi kirjoitti:

Onpa tässä tullut "seukattua" jo vajaan vuoden nykyisen naiseni kanssa, jolta myös löytyy lapsi omasta takaa. On kyllä tehnyt selväksi että lapsi on aina ja kaikkialla se ykkönen, minä kakkonen. Sekös ketuttaa välillä, kyllähän naistakin aivan 100% varmuudella alkaa pännimään jos itsellä olisi lapsi ja tokaisisi kylmän viileästi että "ensin ruokitaan lapsi, sitten vasta sinut". Nostaisi molemmat edes samalle tasolle, niin ehkä tämä suhde saattaa vielä pitkäänkin jatkua...

RUOKKIA? "ensin ruokitaan lapsi,sitten vasta sinut" eli nykyinen tyttöystäväsi oli yhden lapsen yksinhuoltaja ennen sinua,nyt kun sinä tulit kuvioihin,hänellä on kaksi lasta hoidettavanaan.

salli mun nauraa :D

• ianix
        grubbi kirjoitti:

Se on varmaankin ymmärrettävää, että lapsi on loppujen lopuksi se tärkein ihminen äidille? Se ei tietysti tarkoita sitä, että lapsi on aina huomion keskipisteenä.

Tietysti lapsi pitää ottaa ensimmäisenä huomioon silloin, kun lapsi sitä tarvitsee. Lapsi kun kuitenkin on monessa suhteessa avuton, eri tavalla kuin aikuinen.

Se ei sitten olekaan sen enempää lapselle kuin suhteellekaan hyväksi, jos lasta käytetään vallan välineenä. On nimittäin aivan liian helppoa pönkittää omia mielihalujaan sillä verukkeella, "että lapsi tarvitsee". Erityisesti olisin tällaisessa tilanteessa huolissani siitä, että lapsen käsitys aikuisten välisistä suhteista muokkautuu aika irvokkaaksi. Se taas voi kostautua aika rumasti viimeistään lapsen kasvettua aikuiseksi.

Tämä nyt oli vain ajatus yleisellä tasolla, joka tuli mieleeni kirjoittamastasi: "lapsi on aina ja kaikkialla se ykkönen".

• grubbi
        miestä..... kirjoitti:

RUOKKIA? "ensin ruokitaan lapsi,sitten vasta sinut" eli nykyinen tyttöystäväsi oli yhden lapsen yksinhuoltaja ennen sinua,nyt kun sinä tulit kuvioihin,hänellä on kaksi lasta hoidettavanaan.

salli mun nauraa :D

Joo, eli tyypillisesti asian pointti meni taas täysin perseelleen, niinkuin 50% palstan lukijalle yleensä (siksi trollaus täällä toimiikin niin tehokkaasti). Se oli kuule vain esimerkki, minua ei todellakaan tarvi ruokkia, siihen kuule löytyy omaakin rahaa.

• grubbi
        ianix kirjoitti:

Se on varmaankin ymmärrettävää, että lapsi on loppujen lopuksi se tärkein ihminen äidille? Se ei tietysti tarkoita sitä, että lapsi on aina huomion keskipisteenä.

Tietysti lapsi pitää ottaa ensimmäisenä huomioon silloin, kun lapsi sitä tarvitsee. Lapsi kun kuitenkin on monessa suhteessa avuton, eri tavalla kuin aikuinen.

Se ei sitten olekaan sen enempää lapselle kuin suhteellekaan hyväksi, jos lasta käytetään vallan välineenä. On nimittäin aivan liian helppoa pönkittää omia mielihalujaan sillä verukkeella, "että lapsi tarvitsee". Erityisesti olisin tällaisessa tilanteessa huolissani siitä, että lapsen käsitys aikuisten välisistä suhteista muokkautuu aika irvokkaaksi. Se taas voi kostautua aika rumasti viimeistään lapsen kasvettua aikuiseksi.

Tämä nyt oli vain ajatus yleisellä tasolla, joka tuli mieleeni kirjoittamastasi: "lapsi on aina ja kaikkialla se ykkönen".

Niin, löytyy sentään yksi ajattelevakin ihminen tältä palstalta. Kyllä vaan se välillä tuntuu näin menevän, miten vastasit, eli omia mielihalujakin pönkitetään lapsen kautta.

• olikin kyse siitä
        grubbi kirjoitti:

Joo, eli tyypillisesti asian pointti meni taas täysin perseelleen, niinkuin 50% palstan lukijalle yleensä (siksi trollaus täällä toimiikin niin tehokkaasti). Se oli kuule vain esimerkki, minua ei todellakaan tarvi ruokkia, siihen kuule löytyy omaakin rahaa.

et sinä haluat vaimokkeen lusikoivan velliä sulle suuhun? ja sitten vaimoke vielä pyyhkii leuan puhtaaksi pojalta ;)

• grubbi
        olikin kyse siitä kirjoitti:

et sinä haluat vaimokkeen lusikoivan velliä sulle suuhun? ja sitten vaimoke vielä pyyhkii leuan puhtaaksi pojalta ;)

Eipä kyse siitä ihan ollut. Mutta lisätään vielä bensaa roihuun, ja sanotaan että naiseni panostaa lapseensa jopa niin paljon, ettei kiinnitä omaan itseensä huomiota. Olenkin kevyesti vihjaillut että eikö hänellekin olisi välillä kiva olla shoppailemassa itselleen jotain uusia vaatteita, onhan hän jopa itse minulle tokaissut että ei hänellä niin väliä, mutta kunhan lapsi saa kaiken. Tai no, ei tietenkään aivan kaikkea, mutta melkein.

• sulla on
        grubbi kirjoitti:

Eipä kyse siitä ihan ollut. Mutta lisätään vielä bensaa roihuun, ja sanotaan että naiseni panostaa lapseensa jopa niin paljon, ettei kiinnitä omaan itseensä huomiota. Olenkin kevyesti vihjaillut että eikö hänellekin olisi välillä kiva olla shoppailemassa itselleen jotain uusia vaatteita, onhan hän jopa itse minulle tokaissut että ei hänellä niin väliä, mutta kunhan lapsi saa kaiken. Tai no, ei tietenkään aivan kaikkea, mutta melkein.

aikaa pohdiskella täällä suhdettas ja kirjoitella ajatuksias tänne,eikös se sinun naisesi jo ihmettele,että miksi istuu hän koneella ja mitä naputtaapi siellä ? Käykö välillä kurkkaamassa olan yli ?

Eiköhän sun kannata ottaa nämä samaiset aiheet esille siellä kotona ja kenties kertoa niistä toiveistasi suoraan tyttöystiksellesi ? Vai lukeeko hän sitten aina ne tänne kirjoittamasi kommentit ja kenties kommentoi niitä sinulle.

Luin kerran tarinan kun eräs pariskunta riiteli niin,että oikein vihan vimmoissaan he vaihtoivat paperilappusia,mihin olivat kirjoittaneet esim. "mä vihaan sua!!!" ja muuta vastaavaa. Sitä en tiedä miksi he niin tekivät,se ei selvinnyt siitä tarinasta,mutta ehkä heille oli helpompaa hoitaa suhdettaan (riitelykin kuuluu rakkauteen) paperilla. No konstit on monet sodassa ja rakkaudessa.

• laajemmin ajatteleva
        Seinis kirjoitti:

Oi, maailma on niin kovin paljon monimutkaisempi kuin annat ymmärtää, hyvä seinis. Sinulla on mielenkiintoinen ihmiskäsitys. Lisäksi uskosi ymmärtää ihmisten toimintaa mekaanisten toimintakaavojen avulla on yhtä aikaa kadehdittava ja todella surullinen.

Akateemisuuden korostamisestasi päätelleen olet luultavasti ylioppilas, mahdollisesti omien opintojesi loppuvaiheessa oleva n. 25-30-vuotias mies. Et ole selvästikään ihmistieteilijä, sillä käsityksesi maailmasta, ihmisistä ja edellä mainittujen toiminnasta on hyvin yksioikoinen. Psykologisesti luokiteltuna olet melko puhdas behavioristi. En ole sinua parempi, kun sorrun stereotypiointiin, mutta sanoisin, että olet luultavasti luonnontieteilijä, teekkari tai tuleva ekonomi. Maailmassasi musta on mustaa ja valkoinen valkoista, asiat ovat joko tai. Pyrkimyksesi ymmärtää ihmisten toimintaa on kunnioittava, mutta suusi tuntuu käyvät enemmän kuin lopulta todella tiedät. Olet älykäs ja luultavasti tulet toimeen hyvin ympärille keräämäsi, asioista kanssasi samalla tavalla ajattelevan kaveriporukkasi kanssa, mutta parinkymmenen vuoden päästä (toivottavasti) jo naurat näille kirjoituksillesi. Toivon että uskallat katsella maailmaa hieman laajemmin oppimisen silmälasit päässä ja saavutat sitä kautta syvämmän tietoisuuden niistä voimista ja impulsseista, jotka meitä ihmisiä ohjaavat. Ihmeellisen paljon ovat ihmiset jaksaneet provosoitua.

Maailma on hieno paikka, kaikenlaisille ihmisille löytyy seuraa ja todellisuus on oikeasti paljon leppoisampi ja valoisampi kuin seinis antaa ymmärtää. Yhtä lailla kuin naisissa löytyy kiinteätakapuolisten parikymppisten hottisbeibien ja yksinhuoltajaäitien lisäksi valtava määrä valinnanvaraa, voimme me miehetkin mahtua laajempiin lokeroihin kuin nössöihin tai alfauroksiin. Meitä ihmisiä on moneen lähtöön ja kaikille löytyy sopivia kumppaneita.

• tosissaan asiaa

Kerrankin näkee jonkun paneutuvan asian ytimeen ja listaavan tosiasiat, mitä monet ei halua tunnustaa tai eivät ole edes tulleet ajatelleeksi. Harmi vain, että vain harva näyttää ymmärtävän viestisi todellisen ajatuksen.

• Alfa Romeo

aah...niin täyttä faktaa kirjoittaa!

• nainen*81*

Mutta teksti täynnä yleistyksiä. Sinun kirjoittamasi viesti on todennäköisesti, 25-30v lapsettoman miehen käsialaa.. Ymmärrän sen että haluaa pitää kiinni "tasosta", mutta miten tason sitten määrittelee? Koulutuksen perusteella? Tulojen/ omaisuuden perusteella? Arvojen perusteella?

Itse olen kahden pienen lapsen äiti, jolla takana yksi liitto josta lapseni ovat. Olen käynyt ammattikoulun, mutta ollut lapsien kanssa kotona ihan viime kuukausiin asti elämä ei ole taloudellisesti leveää. Mutta muuten antoisaa ja kasvattavaa. Voin sanoa 24v että mikään pinnallinen ei kiinnosta, ja hankalan ja petollisen liiton jälkeen näen ihmisestä päällekkin päin paljon. Mutta sinun kategoriassasi olen liian "sivistymätön".

Taas sinun vaatimustasosi vaatii jo enemmän ikää, koska opintoihin on mennyt vuosia joten on ollut aikaa rellästää. Tunnen useamman sinun tasosi naisen, yllättäin ovatkin katkeroituneita, baarissa jäävät usein seuratta koska ovat jo kyynisiä... Mikään ei kelpaa. Etsitään sitä herra täydellistä... jonka voin jo nyt 24v iässä ilman korkeakoulu opintojakin sanoa mahdottomaksi löydettäväksi.

Ulkoisesti en ole kaunotar, mutta sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut kylläkin. Joten seuran löytäminen ei ole ongelma. Ja yllättäin olen seurustellut huimasta iästäni huolimatta noin 9v, elämästäni. Eli pidemmät suhteet on luonnollisia, ei ole sitoutumispelkoja tai muuta vastaavaa.

Itselläni oli sinkkuna kuvallinen profiili, ihan vain siksi että halusin olla rehellisesti itseni. Eli tavallinen nuorinainen. Ja mitä hain oli tavallinen mies, etupäässä katsoin profiileja joissa mies oli sosiaalialalla tai hänellä oli lapsia. Ja yllättäin heidän kanssa virisi keskusteluja, ja tapaamisia. Suhdekkin löytyi! Mies ei ole kansikuva poika, ja entuudestaan on hänelläkin lapsia, ei ole rikas mutta työssäkäyvä. Samoin suora ja rehellinen kuin olin itsekkin alusta asti. Itse en olisi kansikuva pojan kanssa edes tavannut, en tahdo yleistää mutta kuvalliset komistukset tuntui kiinnostuneen lähinnä yhdestä yöstä... ja tasoni ja rimani oli niin korka että eivät olisi kelvanneet. Vaikka olinkin syöpäinen yh :D..

Eli syyni kirjoittaa tämä on se että kaikki saa pitää rimaa korkealla, niinkuin itsekkin pidin. Mutta se millä perustein karsii on eri.

Itselläni seuraava lista, asioista joiden mukaan olisin hyljännyt:

1. Epärehellisyys
      2. Onko ollut aijemmin suhteessa
      (jos ei niin olisin ohittanut, siksi että kokematon tuskin olisi alkuun ollut sopiva perhearkeen. Tai lapsiin jotka ovat elämäni 1. asia)
      3. Yrittäjä
      (työ menee usein kaiken muun ohi, yksi yrittäjä riittää yhteen elämään, vaikka muutoin heitä arvostan ja kuunnioitan)

No oikeastaan eipä muita tule mieleen, koska otan kaikki yksilöinä. Eli tutustuin, enkä ketään keskusteluissa mukavan oloista pelkän profiilin perusteella syrjäyttänyt. Kuitekin netti on sellainen että täällä seinäruusukin voi heittää roolin päälle. Joten tapaaminen ratkaisee...

No nyt tuli pitkä ja kellokin peljon ajatuskin rakoilee.. nyt unille.. mutta tuliha tuotua omakin näkemys toisaalta hyvään avukseen.

• Nätti nainen

Ihmettelen tosiaan, jos täältä netistä kukaan ketään löytää. Jätin itse ilmoituksen, jota kaverit kovasti kehuivat. Ainakin paperilla vaikutin löydöltä (alle 30 v, koulutettu, mukava huumorintajuinen, nätti, hyvässä duunissa, mukavia asioita harrastava)ja kavereiden mielestä ilmoitus oli hyvin kirjoitettu (olen viestintäalalla, ja pistin ilmoon ihan paukkuja).
      No,vastauksia on tullut todella surkeanlaisesti. Ja ihmettelen miesten sisälukutaitoa, sillä lähes jokainen on ollut aivan muuta, mitä kerroin hakevani. En nostanut vaatimuksia pilviin, mutta muutama asia on minulle tärkeä, ja niistä pidän kiinni.

Toisekseen, vastasin erään toisen deittipalvelun kautta (match.com) usealle miehelle. Laitoin auliisti kuvanikin mukaan, kun näilläkin miehillä kuva keikkui netissä koko kansan arvioitavana. Yhdeltäkään en ole saanut vastausta. En mielestäni ole susiruma, vaan itse asiassa monet, tutut ja tuntemattomat, ovat ulkonäköäni kehuneet. Ulkomailla asuessani esiinnyin pari kertaa tv-mainoksessakin. En sano olevani maailmanluokan kaunotar, ihan nätti tyttö vaan, mutta ihmettelen minkälaisia tarjokkaita näille miehille sitten on. Ilmeisesti vain mallitoimiston listoilta saadaan vastaus näiltä miehiltä. Joko vain ulkonäöllä on merkitystä (ei esim. älyllä, koulutuksella, luonteella) tai sitten näille ok-miehille (six packiansa näytteleville mutrusuukiiltokuvapojille en edes vastannut) tosiaan sattuu vastaamaan oikeustieteen tohtoreita, joiden pärstä sopisi Voguen kanteen.

Pieni huomio näin lopuksi. Pari vuotta sitten deittaillessani viimeksi tapasin esim. kaksi tapausta, molemmilla yhä kuvat match.comissa. Molemmat hakivat varsinaista prinsessaa (vaikkeivat prinssistä itse oikeastaan käyneetkään), ja sen tunnustivatkin. Eli ei taida pojille ihan mikä tahansa nainen kelvata..

• tapsaxx

Kuulostaa erikoiselta tuo kokemuksesi. Tässä nettitreffien maailmassa nimittäin on täydelliset naisten markkinat. Miesten ilmoituksia on moninverroin naisiin verrattuna ja nainen saattaa saada kymmeniä vastauksia omaan ilmoonsa, kun mies saa olla tyytyväinen yhteenkin.

En ole nähnyt ilmoitustasi mutta voin arvailla syytä. Ehkä vaikutit liian itsetietoiselta ja vaativalta ("Tiedän tasoni enkä tingi vaatimuksistani"). Ehkä rajasit vaatimuksillasi juuri ne potentiaaliset vastaajat ulos (korostitko miehen itsevarmutta tai asetitko pituusrajan?).

Usein torjutuille miehille kehittyy itsesuojeluvaisto, jonka avulla pyrkii välttämään kontakteja vääriin naisiin.

• niin..
        tapsaxx kirjoitti:

Kuulostaa erikoiselta tuo kokemuksesi. Tässä nettitreffien maailmassa nimittäin on täydelliset naisten markkinat. Miesten ilmoituksia on moninverroin naisiin verrattuna ja nainen saattaa saada kymmeniä vastauksia omaan ilmoonsa, kun mies saa olla tyytyväinen yhteenkin.

En ole nähnyt ilmoitustasi mutta voin arvailla syytä. Ehkä vaikutit liian itsetietoiselta ja vaativalta ("Tiedän tasoni enkä tingi vaatimuksistani"). Ehkä rajasit vaatimuksillasi juuri ne potentiaaliset vastaajat ulos (korostitko miehen itsevarmutta tai asetitko pituusrajan?).

Usein torjutuille miehille kehittyy itsesuojeluvaisto, jonka avulla pyrkii välttämään kontakteja vääriin naisiin.

"Miestenilmoituksia on moninverroin naisiin verrattuna"

Niinpä, itselleni tullut vastaan useampiakin miehiä, joilla on ollut pari-kolme ilmoitusta eri nimimerkeillä. Meni luottamus ja usko täysin. Samoin on niitä miehiä, joiden ilmoituksessa ei ollut suurinpiirtein kuin ikä mainittuna ja sitten sellaisten yhteydenottoihin olisi pitänyt innolla vastata.

No joo, mutta pari vkoa sitten lähdin pitkästä aikaa yöelämässä käymään ja tapasin siellä mukavan miehen, jonka kanssa treffaillut nyt. Kyllä tuo vanha kunnon live-elämässä tapaaminen vaan on kiva tapa tutustua :-)

• kumppanin netin kautta löyt...

Tilastojen valossa nettiä käyttävien ihmisten määrä on kasvanut huimasti sitten 90-luvun ja kun katsoo netin sisällön kehitystä, niin se on ollut vielä huimempi. Suunta ei vain aina ole oikea ja joudun työnikin puolesta monesti muistuttamaan ihmisiä siitä, ettei netti ole vielä kuitenkaan jokaisen taskussa tai edes kotona käytettävissä, eikä se näin ollen korvaa IRL elämää. Netistä on tullut monessa suhteessa itse tarkoitus, eikä vain se apuväline, mitä se vielä joskus oli. Aikanaan kun nettiä käytettiin modeemeilla (googlaa haulla "300 bps"), niin nettiä käytettiin vain tarpeeseen, ei huvikseen.

Jos pysytään tässä deitti-aiheessa, niin alkuun deittipalstoja oli deitti.net ja sinkut.net. Sitä en muista kumpi oli ensin, mutta sitten tuli myös treffimesta ja muutama lyhytaikaisempi tapaus. Itse kokeilin näistä jokaista ja suosituimmasta (deitti.net) tuli eniten vastauksia. Irkin jätän käsittelemättä, vaikka onkin netin ensimmäinen deittauspaikka(kin), ajalta jolloin graafisesta selaimesta ei ollut kuin villejä visioita.

Ilmoitusten määrää kun vertaa tähän päivään, niin jotain kuvastaa se, että kun pistit oman ilmoituksen deitti.nettiin ja hait sitä laajalla haulla kuukauden päästä, niin se löytyi muutaman sivun takaa. Tänään kun laitat ilmoituksen, niin vastaavalla haulla viikon päästä et jaksa selata niin pitkälle, että se löytyisi. Paikkakuntakohtaisella haulla se vielä viikon päästä melko helposti löytyisi.

90-luvulla oli oikeastaan sama mitä ilmoitukseen kirjoitit, niin sait vastauksia muutaman ensimmäisen viikon jälkeen sen tusinan verran ja sitten parin seuraavan kuukauden aikana tipahteli vielä jonkin verran. Mikäli ilmoitusta täsmensi, niin vastausten määrä sitten laski tietenkin sen mukaan, kuinka vaativa oli tai jos panostit hieman sisältöön, niin vastausten määrä saattoi tuplaantua. Tuolloin hain pääasiassa vain mielenkiintoisia tuttavuuksia, joten vaatimuksia ei hirveästi ollut.

Jossain vaiheessa aloin pitää rinnalla myös vakavampia tarkoitusperiä olevia ilmoituksia ja niihinkin tuli vastauksia mukavasti, vaikka vaatimuksiakin oli. Tuohon aikaan oman kuvan saaminen nettiin ei kaikilta onnistunut ja näin ollen yleensä minä lähetin kuvan sähköpostilla ja toisen näkeminen jäi sitten IRL varaan. Osa halusi tosin lähettää oman kuvansa etanapostilla, mitä en usko nykyään kenenkään "tässä heti nyt"-yhteiskunnassa tekevän. Osa livetapaamisista oli todella mukavia ja osa sitten hieman pettymyksiä, koska toinen oli onnistunut "värittämään" juttujaan.

Näiden deittipalstojen käytössä oli pitkä väli, koska työkiireet, perhe ja moni muu asia on ollut tärkeämmällä sijalla kuin satunnaiset nettituttavuudet. Nykyään on kuitenkin aikaa jäänyt myös ajankuluttamiseen netissä surffaillessa ja noita nettituttavuuksiakin on tullut haettu mm. deitti.netin ilmoituksilla. Toki myös lasten nettikäytön seuraaminen vaatii pientä hereillä oloa siitä, mitä esim. irc-galleria nykymuodossaan on.

Kun nykyistä tilannetta deittipalveluissa vertaa graafisen netin alkuaikoihin, niin päällimmäisenä tulee mieleen valtava tarjonta. Naisten ilmoituksia on moninkertainen määrä siihen mitä joskus oli ilmoituksia yhteensä. Aikoinaan oli myös harvinaisempaa, että nainen laittoi oman ilmoituksen ja se oli tietenkin näin miehenä helpompaa. Riitti kun kirjoitti omasta ilmoituksesta mielenkiintoisen ja jäi odottamaan. Nykyään näyttää olevan sama millaisen ilmoituksen kirjoitat, niin parin päivän sisään tulee muutama vastaus ja tämän jälkeen ilmoituksesi ilmeisesti katoaa massaan, koska vastaukset loppuvat. Deitti.netissä on huomattu palvelun suosio ja tämänkin ongelman voi osittain ratkaista rahalla. Ongelma vain on sen jälkeen, ettei ilmoitustasi voi katsoa kuin maksamalla. Maksullisia deittipalveluita olen kuitenkin aina välttänyt. Deitti.netin yksi ongelma on nykyään myös se, että jos näet mielenkiintoisen ilmoituksen, et voi vastata tilaamatta ensin itsellesi tunnusta.. eli asioista on tehty liian vaikeita, jotta voidaan seurata palvelun käyttöä ja profiloida käyttäjäkuntaa ja heidän käytöstään (muuta tarkoitusperää en keksi).

Suomi24 palveluun en ole rekisteröitynyt, koska olen sitä kahdesti yrittänyt ja järjestelmässä on tullut molemmilla kerroilla häiriöitä ja homma on kaatunut. Toisen profiilin sain kuitenkin toimimaan, mutta sitten tehtiin joku päivitys ja sitä seuraavat ongelmat riittivät minulle. Muutamia mielenkiintoisia ihmisiä täältäkin löytyisi, harmi vain ettei vastaus onnistu.

Sinkut.net on ilmeisesti tällä hetkellä ainoa palvelu, jossa voit hakea tietyillä hakuehdoilla sopivaa henkilöä ja vastata tälle suoraan ilman mitään rekisteröitymisiä, tunnusten tilailuja tai maksuja. Ongelmana vain tulee olemaan ilmoitusten jättäjien saama roskaposti, koska osoitteita ei ole piilotettu ja käytetty fiksumpaa palautelomaketta.

Treffimestan vanha palvelu oli mielestäni lähimpänä toimivaa, mutta nyt sekin on pilattu.

Ilmoitusten suuri määrä tarkoittaa käytännössä sitä, että parin rivin ilmoituksiin on mahdotonta vastata (niitä nimittäin riittää) ja niiden perusteella löytää sitä sopivinta. Nuo pakolliset valinnat ja profilointi sitä kautta on siis ehdoton vaatimus tällä massalla. Osa vain ei näytä ottavan profilointia tosissaan tai sitten hakevat mitä vain seuraa. Sen tietenkin ymmärrän, jos hakee salaisempaa seuraa, ettei omia tietojaan halua kovin selkeästi kertoa. Tosissaan sitä kumppania etsivien pitäisi mielestäni tiedostaa paremmin mitä haluavat ja ilmaista se selvemmin ilmoituksissa, jottei lukijalle tule mielikuvaa epätoivoisesta ihmisestä, jolle kelpaisi mikä vain kumppani.

Mitä sitten tulee itse saamiini vastauksiin nykyisin, niin jos ei kerro selvästi, ettei ole seksiseuraa vailla, niin vastauksia tulee muutamia ja rivien välistä on heti ensimmäisessä viestissä aistittavissa varattu nainen. Muutaman viestin jälkeen tulee selväksi mitä on haussa ja kirjoittelu loppuu sitten siihen minun puoleltani. Aikoinaan ei itseään tyrkyttäviin naisiin netissä törmännyt. Jos taas kirjoitat selvästi haluavasi vain uusia nettituttavuuksia, niin saat vastauksia kaikenmaailman avohoidossa olevilta psykopaateilta tai muuten vain epäsosiaalisilta tyypeiltä, joista eroon pääsy vaatii monesti sähköpostin vaihdon. Eli omaa sähköpostiakaan ei voi käyttää ensimmäisiin viestinvaihtoihin. Kaikki netin käyttäjät eivät tätä näytä ymmärtävän ja loukkaantuvat kun itse käyttävät heti oikeaa nimeään ja osoitettaan.

Oman kuvan laittaminen nettiin ei nyt ole tarpeen, mutta jos puolisoa hakisin, niin yrittäisin löytää hyvän ja luonnollisen näköisen kuvan. Monilla kun näyttää olevan täysin tyhjänpäiväiset kuvat, joista henkilöä ei tunnistaisi livenä.

Mitä tuohon alkuperäiseen listaamiseen tulee, niin laitanpa jotain mitä itse pidin aikoinaan vaatimuksina ja sama pätisi varmasti nykyisinkin (jos olisi tarvetta).

1. Lapset
        Jos lapsia ei ole ja ikää alkaa olla 30, niin naisen osattava perustella miksi moiseen on päätynyt. Mikäli lapsia olisi, niin olisin kiinnostunut siitä, miten lasten tapaamiset jne. on saatu sujumaan. Tiedän esimerkkejä siitä, miten exä pystyy sotkemaan toimivankin parisuhteen, kun äiti kuvittelee kaiken menevän lapsen ehdoilla ja exä onkin se joka rulettia pyörittää. Lapsettomuus ei siis ole sekään huono asia, mutta jos ei vain pidä lapsista, niin se ei toimisi omalla kohdallani, koska pidän lapsista ja tämä vaikuttaa siihen mitä elämässään arvostaa.

2. Ulkonäkö
        On jonkinlainen merkitys ja vaikka ravintolassa minua lähestyykin vain naiset, jotka eivät itseäni viehätä, niin netin kautta olen löytänyt naisen, jonka ulkoinen olemus minua viehättää. Onnekseni homma toimi myös toisinpäin ja jostain syystä ne viehättävimmät naiset onkin löytyneet aina ravintoloiden ulkopuolelta, joten ravintolaa pidän huonoimpana seuranhakupaikkana. Vanhemmuuttaan ihminen alkaa ymmärtämään sen, että on parhaimmillaan luonnollisena ja siististi pukeutuneena.

3. Sairaudet
        Psyykkisesti sairaat tai järkyttävän lihavat, vammaiset yms. olen aina jättänyt huomioimatta. Ja on aivan turha verrata asiaa siihen, jos 20 vuotta rinnalla ollut rakas tai se oma lapsi sairastuisi.

4. Koulutus
        Koulutuksella ei ole kovin suurta merkitystä sen jälkeen kun on saavuttanut asemansa työelämässä. Tulojen, varallisuuden ja sosiaalisen aseman oltava jollain tavalla tasapainossa.

5. Käytöstavat
        Jos ensimmäinen yhteydenotto sisältää heti liudan kirosanoja tai muita epäasiallisia termejä, niin hylkyyn menisi. Kauniskin nainen rupsahtaa kunnon kiroilulla silmissä ja arvostus on sen jälkeen nollassa, oli koulutustausta mikä tahansa.

6. Kirjoitustaito
        Mikäli lauseet eivät ole luettavissa tai vaikuttaa lähinnä humalaisen teinin kirjoittelulta, niin hylkyyn menee. Myös se kertoo ihmisestä jotain, osaako kirjoittaa itsestään kaksi riviä, kaksi lausetta vai vielä enemmän. Toki pelkästään itsestään kirjoittelu ei sekään ole hyväksi, eli itsensä mainostaminen/tyrkyttäminen on aivan eri asia.

7. Ikä
        Paljon kiinni elämäntilanteesta. Itse en mitään opiskelijatyttöstä rinnalle ottaisi, enkä toisaalta kovin paljon itseäni vanhempaakaan.

8. Harrastukset
        Jos toinen pitää matkailusta ja toiselle riittää matka lähibubiin, niin sekään ei pidemmän päälle toimi, joten jotain yhteisiä harrastuksia tai mielenkiinnon aiheita tulisi olla. Toki osa haluaa elää vapaammin myös parisuhteessa ja osa haluaa enemmän yhdessäoloa, mutta kumppanin tulee sitten ola samantyyppinen.

Paljon voisi tietenkin kirjoittaa lisääkin ja jotain olisi voinut varmasti täsmentää tai jättää poiskin, mutta tulipas nyt sitten purkauduttua näin. Toivottavasti teksti ei ole kovin sekava, kun tuo aurinko kuitenkin tahtoo näin terassilla istuessa hieman häikäistä näytöllä :)

Mukavaa kesää kaikille, mitä sitten etsittekin!

• Meikä

Sun viesteistä paistaa läpi, et oot itseäsi täynnä.

En ihmettele jos et saa seuraa ja ketä edes netistä seuraa kaipaa...

Mielestäni netti ja baarit on vihoviimeisiä kumppanin hakupaikkoja, itse tosin naiseni löysin baarista, mutta menin sinne alunperin vaan juomaan.

T:Komia seurusteleva pullero

• Seinis

10 000 latausta jo tällä keskustelulla! Tehkää peräkammarin pojat ja tytöt temppu perässä tai pistäkää vieläkin paremmaksi! Aikamoinen keskustelu vai mitä!

t. Seinis

• Lordit sun muut..

..meni reippaasti ohi

• yh-äidiltä

"yh-äidiltä" aloittama keskustelu on edellä ;)

• ianix

Otanpa vielä osaa tähän koomiseen keskusteluun, nyt vähän teoreettisemmasta näkökulmasta.

Seinis, ilmeisesti pariutumisteoriaasi kuuluu olennaisena osana se, että ihmisten valintoja ohjaavat puhtaasti geenit ja aivokemia? Ihmiset pyrkivät evoluutiobiologian lakien mukaan aina saamaan mahdollisimman hyvän ja menestyvän jälkikasvun turvaavan puolison? Ja väittää kuka tahansa omista valinnoistaan mitä tahansa, valinnan on kuitenkin loppujen lopuksi määrittänyt geneettis-biologinen välttämättömyys?

Jos ymmärsin oikein ja vastaat noihin kysymyksiin myöntävästi, niin eivät tavisnaiset pysty muuttamaan käyttäytymistään alkuperäisen toiveesi mukaisesti. Se on geeneihin kirjoitettu.

• MK..

Kauneusihanteet ja tavoiteltavuus ovat kulttuurillisia piirteitä, eivät biologisia. Jos kauneusihanteet ja puoleensavetävyys olisivat biologisia, niin kauneusihanteet olisivat paljon yhtenäisempiä maailmassa.

Minä tunnen muutamia aivan aitoja tapauksia jotka pitävät yleisen kauneusihanteen vastaisista henkilöistä, ei mistään suohirviöistä, mutta siis tuhdeista tytöistä. Itse he ovat tavallisia, ei siis ole kyseessä paksu-paksu.

• ianix
        MK.. kirjoitti:

Kauneusihanteet ja tavoiteltavuus ovat kulttuurillisia piirteitä, eivät biologisia. Jos kauneusihanteet ja puoleensavetävyys olisivat biologisia, niin kauneusihanteet olisivat paljon yhtenäisempiä maailmassa.

Minä tunnen muutamia aivan aitoja tapauksia jotka pitävät yleisen kauneusihanteen vastaisista henkilöistä, ei mistään suohirviöistä, mutta siis tuhdeista tytöistä. Itse he ovat tavallisia, ei siis ole kyseessä paksu-paksu.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, myös muiden viestisi osalta tässä keskustelussa. Paitsi että olen hieman skeptisempi skeptikkoja kohtaan :)

Yritin vain saada aikaan teoreettista keskustelua tuon Seiniksen eli Akateemisen kanssa, kun se ei halua puhua omasta persoonastaan. Mutta siinä taisi käydä niin, ettei sitä kiinnosta teoreettinenkaan keskustelu vaan vain ja ainoastaan toisten persoonallisuuksien alentaminen.

• Markkinamiehen exä

Täällä paasataan markkina-arvosta, pöh. Joku voi olla 30-vuotiaana oikea alfauros, mutta 20 v myöhemmin on tullut vyötärölle pikkuisen, alkomaholi on alkanut maistua, tullut huitaistua vaimoa, petettyäkin, masentunut ja vaikka mitä.

Mikään ei ole elämässä pysyvää, jos niin luulee voi markkina-arvo romahtaa. Typerä keskustelu.

• alpha nainen

Ongelma on vaan se, että kun niitä hyvännäköisiä miehiä ei ole Suomessa missään näkyvissä, ei netissä eikä sitten baareissa. Menestyneitä miehiä kyllä vielä löytyy vaikka kuinka paljon, mutta jos toi ulkonäkökriteeri laitetaan mukaan niin sitten löytyy Suomesta ehkä 1/100000.

Luojan kiitos löysin oman mieheni, joka on sekä komea että myös menestyvä, ja toivottavasti ei tarvitse toivottavasti koskaan enää deittaillla ainakaan Suomessa.

• Muuan2

Minua ei lähes viisikymppisenä deittaillessani uskoakseni voinut sanoa komeaksi, mutta muiden avujeni ja perittyjen sekä työelämässä saavutettujen ansioiden johdosta ottajia kyllä löytyi.

Oli pari naista, joita en koskaan tavannut, eikä niin ollut tarkoituskaan. Halusivat kirjoitella kanssani, koska olen ns. hyvä jätkä.

• miss_banana

Mielestäni tästä keskustelusta käy hyvin ilmi se, että jos hakeutuu ulkonäkökeskeisten ja "menestyneiden" ihmisten seuraan, voi tulla kylmää vettä niskaan, mikäli itse ei ole kaunis/komea ja rikas. Mikäli käyttää pelkkää nettiä ja kaupungin pintaliitopaikkoja seuran hakuun, näkee vain tietyn todellisuuden pariutumiskuvioista, eikä se todellisuus ole välttämättä kovin armollinen meille rumille, köyhille ja läskeille taviksille. =D

Itselläni on runsaasti kokemusta nettideittailusta. Kokemuksieni mukaan suuri miesten määrä johtuu osittain siitä, että monet etsivät seksiseuraa. Seksiseurailmoituksellani sain päivässä muistaakseni n. 100 vastausta! Asiallisemmat ilmoitukset poikivat huomattavasti vähemmän kiinnostuneita, mutta tapailin kuitenkin mielenkiintoisia ihmisiä. Pyrin välttämään miehiä, jotka sanoivat olevansa komeita, sporttisia tai menestyviä. Ihmettelen, miksi tämänkaltaiset miehet edes vastasivat minulle, kun ilmoitin oleva ni epäurheilullinen, ruma ja läski? Totuus ei ehkä ole aivan noin karu osaltani, mutta yritin näillä määrityksillä karsia pintaliitäjät pois.

Reaalimaailmassa olen nähnyt ns. tavisten pariutuvan keskenään ja jopa menevän naimisiin ja hankkivan lapsia. Ehkä elän jossakin toisessa todellisuudessa, kun kerran alkuperäinenkin väittää, ettei tavismiehillä ole mahdollisuuksia naiseen. Ehkäpä hämmentävät havaintoni johtuvat siitä, etteivät nämä ihmiset roiku pintaliitopiireissä, jossa vaaditaan ihmiseltä selviä ulkoisia menestymisen merkkejä?

Alkuperäisen kirjoittajan yksi ongelma on selvästikin se, että hänen ihmiskäsityksensä perustuu voimakkaasti pelkkään biologiaan. Keskimäärin naiset eivät pidä tällaisesta lähestymistavasta rakkauselämäänsä. Ihmisten käytöksen biologisointi on toki hyvin yksinkertaista ja varmasti siinä piilee totuuden siemen. Tällainen kyyninen lähestymistapa ei vain toimi käytännössä. Kun on kiva muille, saa todennäköisesti vastakaikua.

• ??????

"Pyrin välttämään miehiä, jotka sanoivat olevansa komeita, sporttisia tai menestyviä. Ihmettelen, miksi tämänkaltaiset miehet edes vastasivat minulle, kun ilmoitin oleva ni epäurheilullinen, ruma ja läski? Totuus ei ehkä ole aivan noin karu osaltani, mutta yritin näillä määrityksillä karsia pintaliitäjät pois."

Miksi kaikkien komeiden ja menestyvien pitäisi olla pintaliitäjiä? Ennemmin luulisi, että juuri he ovat eniten kyllästyneet heihin. Itse ainakin olen.

• miss_banana
        ?????? kirjoitti:

"Pyrin välttämään miehiä, jotka sanoivat olevansa komeita, sporttisia tai menestyviä. Ihmettelen, miksi tämänkaltaiset miehet edes vastasivat minulle, kun ilmoitin oleva ni epäurheilullinen, ruma ja läski? Totuus ei ehkä ole aivan noin karu osaltani, mutta yritin näillä määrityksillä karsia pintaliitäjät pois."

Miksi kaikkien komeiden ja menestyvien pitäisi olla pintaliitäjiä? Ennemmin luulisi, että juuri he ovat eniten kyllästyneet heihin. Itse ainakin olen.

Se, että ihminen kertoo lähinnä olevansa komea, sporttinen ja menestyvä, ei herätä mielenkiintoani. Arvoni ovat vähän toiset. Joillekin nämä ominaisuudet ovat kaiken a ja o, mutta itse koen olevana tällöin täysin väärässä seurassa.

• pointti!
        miss_banana kirjoitti:

Se, että ihminen kertoo lähinnä olevansa komea, sporttinen ja menestyvä, ei herätä mielenkiintoani. Arvoni ovat vähän toiset. Joillekin nämä ominaisuudet ovat kaiken a ja o, mutta itse koen olevana tällöin täysin väärässä seurassa.

Mutta... :) eiväthän ne välttämättä ole niitä ominaisuuksia, joita mies itse eniten arvostaa. Mieshän voi vain luulla, että sinä arvostat niitä. Netti on täynnä ilmoituksia, joissa haetaan kunnianhimoista (eli menestyvää), urheilullista, komeaa, sentilleen jonkun mittaista jne. ihmistä. Ei kai nyt sitten ole ihme, että jonkun käsitys naisista muodostuu aivan vääränlaiseksi.

• Mies 24 v

Tasan eivät käy onnen lahjat...

• sait aikaan :)

Oivaltavasti kirjoitettu. Sinun olisi vain pitänyt muistuttaa ihmisille että kyseessä on vain, kuten monet kansantaloustieteen teoriat, karkea yleistys todellisuudesta. En ollenkaan ihmettele tätä "älähdysten" määrää. Uskoisin aika monen löytävän itsensä (ainakin epäsuorasti) tuosta 8 kohdan listalta ;)

Pitää toki muistaa että jotkut ihmisen ominaisuudet voivat olla kuin öljyesiintymät kehitysmaassa. Alkuperäiskansan silmissä kyseessä on arvoton, aavikoitunut pläntti maata, yrittäjän näkökulmasta uskomaton rahan lähde. Mutta rehellisyyden nimissä todettakoon että sisäinen kauneus ei näy peilistä, se pitää osoittaa jollakin tavalla että muutkin huomaavat!

• rotupolitiikkaan?

Mulle tulee tästä keskustelusta mieleen lähinnä Kolmas Valtakunta,jossa harjoitettiin rotuhygieniapolitiikkaa.Tähänkö tämä maailma on taas menossa?

• julmia

Tuntuu olevan.

• kommenttia

Oletkos sinä koskaan käynyt muilla kuin nettitreffeillä,koska vaikutat melkoiselta tosikolta? Rakastuminen on sen verran epätieteellisesti selitettävä asia,jossa ei muutenkaan ole mitään logiikkaa,että tuolla kategorioinnillasi jäät taatusti yksin.
      Ei täällä virtuaalimaailmassa opita niitä välttämättömiä sosiaalisia taitoja,jotka ovat juuri ne tärkeimmät pariutumismarkkinoilla.

• Lueskelija

Luen joskus näitä keskusteluja täällä ja olen samaa mieltä kanssasi siitä, että monelta näiltä ihmisiltä on täysin kadonneet sosiaalisen kanssakäymisen taidot. Taito kohdata aidosti erilaisia ihmisiä. Jos se taito puuttuu, takuuvarmasti yksinäinen tulevaisuus on edessä.

Tämän keskustelun aloittaja kehui itseään älykkääksi, varakkaaksi ja hyvin koulutetuksi, mutta edes ne ei ole tae kumppanin saamiselle, jos ihmiseltä puuttuu täysin käytöstavat ja empaattisuus. Niitä ei voi ostaa mistään, ei tilata edes netistä, vaikka kaiken muun jo voikin hoitaa ja ostaa netin kautta.

• Seinis
        Lueskelija kirjoitti:

Luen joskus näitä keskusteluja täällä ja olen samaa mieltä kanssasi siitä, että monelta näiltä ihmisiltä on täysin kadonneet sosiaalisen kanssakäymisen taidot. Taito kohdata aidosti erilaisia ihmisiä. Jos se taito puuttuu, takuuvarmasti yksinäinen tulevaisuus on edessä.

Tämän keskustelun aloittaja kehui itseään älykkääksi, varakkaaksi ja hyvin koulutetuksi, mutta edes ne ei ole tae kumppanin saamiselle, jos ihmiseltä puuttuu täysin käytöstavat ja empaattisuus. Niitä ei voi ostaa mistään, ei tilata edes netistä, vaikka kaiken muun jo voikin hoitaa ja ostaa netin kautta.

Tiedoksesi voin kertoa että olen onnellisesti naimisissa ja haen vain täältä uusia tuttavuuksia "kaiken kivan merkeissä" niinkuin muutkin miehet. Omaan kyllä hyvät käytöstavat ja nomaalit sosiaalisen kanssakäymisen taidot, kiitos kysymästä.

• kaiken kivan merkeissä?
        Seinis kirjoitti:

Tiedoksesi voin kertoa että olen onnellisesti naimisissa ja haen vain täältä uusia tuttavuuksia "kaiken kivan merkeissä" niinkuin muutkin miehet. Omaan kyllä hyvät käytöstavat ja nomaalit sosiaalisen kanssakäymisen taidot, kiitos kysymästä.

...

• kirjoittajat
        kaiken kivan merkeissä? kirjoitti:

...

päätyvät yleensä olemaan koko elämänsä yksin, ja se on heille ihan oikein. Sillä tosirakkaus ei katso ikää, näköö, kokoo, hiustenväriä jne.

Esimerkiksi rumien miesten ongelma on juuri se, etteivät he tajua rumien naisten olevan juuri heidän tasoaan. Rumat miehet kuvittelevat jostain kumman syystä että rumat naiset ovat heitä "alempitasoisia".

Naisia on nuorissa ikäluokissa vähemmän kuin miehiä, siksi monet nirsot miehet joutuvat kärsimään yksinäisyydestä. Mutta se on heidän oma valintansa.

• MK..
        kirjoittajat kirjoitti:

päätyvät yleensä olemaan koko elämänsä yksin, ja se on heille ihan oikein. Sillä tosirakkaus ei katso ikää, näköö, kokoo, hiustenväriä jne.

Esimerkiksi rumien miesten ongelma on juuri se, etteivät he tajua rumien naisten olevan juuri heidän tasoaan. Rumat miehet kuvittelevat jostain kumman syystä että rumat naiset ovat heitä "alempitasoisia".

Naisia on nuorissa ikäluokissa vähemmän kuin miehiä, siksi monet nirsot miehet joutuvat kärsimään yksinäisyydestä. Mutta se on heidän oma valintansa.

Pidän itseäni tylsänä keskitason miehenä, olen sellainen henkilö joka harrastaa säännöllisesti liikuntaa ja lukee aina jotain, mutta ei kuitenkaan erotu katukuvasta juuri ollenkaan. Eikä minulla ole kallista urheiluautoa tai kovaa uraa, siis melko pitkälti tavis.

Olen varattu. Mutta vuosien aikana minua on lähestytty 3 kertaa, joka on käsittääkseni vielä nykypäivänä melko harvinaista, koska vieläkin miehen pitää tehdä se aloite. Eli siis en tehnyt paikkojen eteen mitään. Yleensä sanotaan että oman tasonsa voi määritellä sillä minkälaiset ihmiset lähestyvät sinua, tuon perusteella minä olen keskitasoa. Yksi heistä oli sellainen joka olisi kelvannut kavereillekin ja ihmettelivät miksi en tehnyt asialle mitään, toinen oli sellainen joka ei erottunut joukosta hyvällä tai pahalla. Kolmas puolestaan oli ylipainoinen, tupakoiva röhöttäjä. Mielestäni erittäin epänaisellinen.

Kyseinen nainen, joka edusti ehdottomasti alhaista tasoa. Kertoi minulle että oli kelvannut muillekin, ja että oli kelvannut niinkin hyvin että entinen poikaystävä (jännittävä renttu) oli pistänyt paikkoja paskaksi eron tapahtuessa. Sitä kuunnellessa minulla todella alkoi kummitella MAT-päässä, ja ajattelin että harvemmin mitkään kenellekään kelpaamattomat nörttineutrit alkavat selittämään mitään edes etäisesti tuollaista.
        Minä tunnen kyseistä miesluokkaa paljon, ja kukaan heistä ei, toisin kuin tuo ylipainoinen tupakoiva ja vielä epäsiisti nainen, ole saanut mitään vastakkaiselta sukupuolelta.

Eihän kyseinen nainen hyvää suhdetta saanut, mutta käännetäänpäs tilanne toisinpäin. Eli nämä ATM:t yht'äkkiä puhuisivatkin minulle miten he saivat pillua mutta siihen jäi ja voi kuinka se skitsos kun erottiin, on niin vaikea kuvitella. Sen sijaan en ylläty ollenkaan jos tasostaan tietämätön nainen tilittää tuollaista, pikemminkin odotan sit ä.

Kyse ei ole yrityksen puuttumisesta, kyllä ne minun tuttuni ihan ovat yrittäneet. Itse en ole osannut antaa neuvoja, olen varattu joten he ovat kääntyneet puoleeni pariin kertaan. Täytyy kyllä tunnustaa että loppujen lopuksi, yksi heistä sai säälipanon, mutta se oli ainoastaan sen takia että kyseinen nainen halusi kostaa sille jännittävän rikolliselle rentulle joka oli kyseinen nörttineutrin ystävä jonkin asian. En tiedä miten tilanne on kehittynyt.

• näin se menee
        kirjoittajat kirjoitti:

tosin rumaksi ei kai ketään voi kutsua..

itse etsin jonkin aikaa deittipalstalta miestä
        minullakin oli lyhyt toivomuslista,ei tosin mahdottomia vaatimuksia

sitten elämä yllätti,tapasin yhtäkkiä live-elämässä miehen ja kaikki ne toivomukset mitä minulla oli miehen suhteen lensivät romukoppaan
        rakastuminen ei näköjään noudata mitään logiikkaa,se elää omaa elämäänsä

tämä mies on aivan erilainen kuin minä,ollaan naurettu,että onkohan meillä mitään yhteistä ja silti synkkaa niin hiton hyvin,ihan kuin olis aina tunnettu ja molemmat nauttii toisen seurasta

so far so good :)

elämä on paradoksaalista..

• paska provo
        näin se menee kirjoitti:

tosin rumaksi ei kai ketään voi kutsua..

itse etsin jonkin aikaa deittipalstalta miestä
        minullakin oli lyhyt toivomuslista,ei tosin mahdottomia vaatimuksia

sitten elämä yllätti,tapasin yhtäkkiä live-elämässä miehen ja kaikki ne toivomukset mitä minulla oli miehen suhteen lensivät romukoppaan
        rakastuminen ei näköjään noudata mitään logiikkaa,se elää omaa elämäänsä

tämä mies on aivan erilainen kuin minä,ollaan naurettu,että onkohan meillä mitään yhteistä ja silti synkkaa niin hiton hyvin,ihan kuin olis aina tunnettu ja molemmat nauttii toisen seurasta

so far so good :)

elämä on paradoksaalista..

Kyllä jaksat olla provoilemassa näillä tyhmillä jutuillas

• mitä tarkoitat
        paska provo kirjoitti:

Kyllä jaksat olla provoilemassa näillä tyhmillä jutuillas

tämä tarina on tosi ja mitä tarkoitat typerillä jutuillani?

• tiennyt tämän...

Mulla ei koskaan ole ollut ongelmaa saada naista. Sen oikeastaan haluun vaan tuohon vielä lisätä, ettei se ulkonäkökään aina tee sitä "juttua". Pitää olla yös luonnetta, "särmää". Pelimies, toisin sanoen. ;) Hyvää kesää, mä lähen käymään terassilla katselemassa kauniita naisia. Suosittelen teillekkin, niin ei tarvitse alkaa illalla nukkumaan mennessänne alkaa miettimään tätäkään keskustelun aloittaneen teoriaa.

T:Pelimies q:o)

• DeAngelo

Niin, siis miesten markkina-arvoa määritettäessä komeus ei ole se tärkein ominaisuus.
      Sen sijaan muutamat muut ominaisuudet ovat komeutta merkittävämpiä, kuten mm. itsevarmuus, asenne, sosiaalinen asema, menestys, hauskuus, sosiaalisuus, naisseura, sekä yleensä ns. alfa-ominaisuudet.
      Miehen ei tarvitse olla komea, ollakseen haluttu alfa-uros. Toki komeus on aina plussaa mutta miehillä asenne ja itsevarmuus ovat käytännössä ne tärkeimmät tekijät jotka antavat menestystä naismarkkinoilla.

Sen sijaan naisilla ulkonäkö on todennäköisesti se tärkein markkina-arvoa nostava ominaisuus näin yleisesti ottaen.

• Aivan täyttä sontaa tämä seiniksen kirjoitus, koska 155 vastausta tähän mennessä ja 20000 latausta ;)

Kun täällä on paljon puhuttu noista yh-äideistä, niin listaan tähän syitä, jonka takia yh-äiti vois olla hyvä vaihtoehto:

1. on luultavammin kokemusta huonosta suhteesta
      (ellei lapsi ole jonkun yhden ravintolaillan tulos, joka toisaalta on hyvin epätodennäköistä)
      Niin kokemus huonosta suhteesta on hyvä asia, koska sitten saa hyvän vertailupohjan uuteen suhteeseen.

2. Yh-äiti on jo läpikäynyt tietynlaisen karsinnan koska hän on aiemmin jollekin kelvannut.

3. Yh-äidin on melko varmasti pakko olla ahkera ja aikaansaava, jotta pärjää oman lapsensa/lapsiensa kanssa

4. Yh-äiti ei luultavammin odota enään sitä prinssiä valkoisella hevosella. Yh-äiti tietää jo, että jokainen parisuhde on kompromissi.

no tuossa jotakin ajatuksia. Oon itse joskus ihan tarkoituksella haeskellut suomi24:sen treffeiltä eronneita/lapsen omaavia naisia juuri näiden syiden takia.

En kuitenkaan haluaisi, että naisella olisi lapsia useampia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe