4.7-06 Tipaton Tiistai

ma-sa

Mitä vaan voi tapahtua tänäänkin mutta yhden asian voin luvata itselleni.

10

523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

ne kivet lähti? Oisko niistä korukiviks - mitä luulet?

• tiistai tulee mullekkin.Ja sitä varmaankin voi toivoa,ettei sinun päivästäsi tulisi eilisen kaltainen.
      Hyvää alkanutta tätä päivää kaikille.t pörri

• Cettuz!

ja eikun selvinpäin. Raittiina tiistai.

• Näin on, mutta raittiin Tiistain minäkin voin luvata, huomenta kaikille!!

• paranoidi

Raittiina, Kuinka kivien kanssa käytiin ?

• mussukka1

Omalla koneella, omassa "talvikodissa". Olisin kyllä voinut jatkaa sitä järvessä lillumista, mutta eivät antaneet.
      En pitkiä tarinoita vielä kirjoita, mutta yhden kuitenkin. Ostinpa sellaisen digin, kun kolmonen näkyi huonosti ja kaikki ovat hehkuttaneet, että kuvan laatu paranee, joo parani se kolmonen, mutta ykkönen ja kakkonen meni huonoksi. Siinä minä sitten pelaan kapuloiden kanssa, joku suoraan tellusta ja sitten taas digiä päälle. Ei nyt ole tekniikka vielä kohdallaan.
      Ja sitten se tärkein, paljon on nestettä kulunut, mutta ei yhtään alkomaholipitoista.

• Joo, kyllä minulla ainakin mökillä parani kuva, sama vika 3 näky huonosti. Diginä näkyy kaikki kanavat, eikä minkään laista häiriö. Vaikka TV-asemalle on matkaa, linnuntietä noin 80km.

Pikkusen on viileämpi sää, siitä huolimatta raitis päivä.

• ma-sa

Pieni kivitiedote.Mää en tiejä että missä ne tai se on.Lupaan kyllä ottaa talteen jos kolahtelee pyttyyn.Tai oliskohan pitänny seuloa heti?
      Oliskohan tämä nyt niitä alkottomuuden haittapuolia,kun ei kuona-aineet liukene?

• se tietysti on.Meinaan alkottomuuden haittapuolia:)Lueskelin syitä munuaiskivien syntyyn ja yhtenä syynä mainittiin:niukka nesteiden käyttö:)Googleta ja katso jos et usko.

Ei vaan.Ei se mikään leikin asia ole ne kivet.Uskotaan ja luotetaan kuitenkin siihen,että kaikki selviää parhain päin.
        Itsellä "kivikokemusta" sen verran,että oli aikoinaan sappikiviä,ja ei kyllä naurattanut kun kohtaukset tulivat.Onneksi niistä pääsi eroon leikkauksella.
        Hyvää illan jatkoa sinulle ja toivottavasti kivut eivät uusiudu.t pörri

• ma-sa
        pörri.1 kirjoitti:

se tietysti on.Meinaan alkottomuuden haittapuolia:)Lueskelin syitä munuaiskivien syntyyn ja yhtenä syynä mainittiin:niukka nesteiden käyttö:)Googleta ja katso jos et usko.

Ei vaan.Ei se mikään leikin asia ole ne kivet.Uskotaan ja luotetaan kuitenkin siihen,että kaikki selviää parhain päin.
        Itsellä "kivikokemusta" sen verran,että oli aikoinaan sappikiviä,ja ei kyllä naurattanut kun kohtaukset tulivat.Onneksi niistä pääsi eroon leikkauksella.
        Hyvää illan jatkoa sinulle ja toivottavasti kivut eivät uusiudu.t pörri

Mulle tehtiin muuten tuo kysymys.Oletko muistanut juoda paljon?Kyllä heti kävi mielessä ja meinasin sanoa että kohta tulee kaks- ja puolivuotta siitä ku viimeks':D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe