satusuomalaiseksi?
Itse en ole vielä päättänyt, ketä äänestäisin: Väinämöistä, Ainoa, Uunoa vai Lenitaa. ;))
Kuka on sinun suosikkisi ?
11
568
Vastaukset
- ja rölli
uuno on typerä,ei ajatustakaan...
- ja rölli
eihän siellä edes ole ketään noita joita luettelit, nyt vasta hokasin! tai Väinämöinen oli mut putoaa
- nessie
ja rölli kirjoitti:
eihän siellä edes ole ketään noita joita luettelit, nyt vasta hokasin! tai Väinämöinen oli mut putoaa
Ilmarinen ,sekin Väinämöisen tuttui
- Atolfia
Muumi on maailmassa tunnetuin Satusuomalainen.
"Muumeilta elämää oppia voi". Jo senkin vuoksi Muumi on hyvä valinta. - Metusalem
Lenitaa, on se niin helevetin naivi ihminen , että sen takia.
- Satu Suomalainen
saunaan,
pani laukun naulaan,
Satu tuli saunasta,
otti laukun naulasta. - möinen
En ole ehtinyt muita esittelyjä katsomaan( kunnolla), kuin Väinämöisen
mutta sitä katsoessani vakuutuin, että äänestän
häntä
eiköhän se suomiprofiili kaipaisi nyt vähän
erilaista imagoa....vaihteeksi - Veronmaksaja!
..se on VEROKARHU,..;)
- haisuhapero
Matti, hän joka auttoi kaiken maailman hölmöläisiä...
hirlveä lölli :)
- isänmaantytär
Tämä koko äänestys on suomenruotsalaisten keino nöyryyttää ja alentaa suomalaista kulttuuria. Samalla viivalla on kilpailemassa muumi, Rölli ja Väinämöinen.Tove Janssonilta on peräti kaksi hahmoa, suomalaisuutta edustaa Uuno. Hienoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398