Siskot! Neuvoja, please!

Jutta75

Moi kaikille!

Laitan tähän aluksi vähän taustaa, jotta paremmin tiedätte missä mennään:
Melkein kaks vuotta sitten tutustuin työpaikalla yhteen mieheen. Tämä mies pyysi mua joskus ulos, mutta en silloin oikein innostunut asiasta, kun en häntä tuolloin vielä paljonkaan edes tuntenut. Asia jäi siis silloin siihen, eikä siitä ole sen jälkeen mitään puhetta meillä ollut. Myöhemmin olemme sitten tutustuneet enemmän ihan työn vuoksi, kun olemme paljon sen takia tekemisissä. Sen myötä sitten tämä mieskin on tietysti alkanut tuntua varsin mielenkiintoiselta ja varteenotettavalta tapaukselta... :) Ja nyt mua siis tietysti harmittaa, kun en silloin joskus tosiaan lähtenyt hänen kanssaan ulos... :(

Mitenkähän kannattaisi toimia tällaisessa tilanteessa? Mua nolottaa ne vanhat pakit, vaikka mies ei koskaan ole ainakaan mulle näyttänyt, että olisi niistä mitenkään loukkaantunut. Silti mua hävettää, enkä oikein tiedä, miten voisin hänelle viestittää, että tykkään ja että olis kiva mennä vaikka syömään tai jotain... Sellaista kokeilin jo, että muutama viikko sitten kutsuin työkavereita luokseni iltaa viettämään ja myös tämän miehen kutsuin silloin luokseni. Aiemmin en ollut häntä mihinkään pyytänyt edes porukassa, mutta kyllä hän kuitenkin tuli ihan miellään. Taka-ajatus mulla oli tietysti, että jos saisin häneltä vaikka vastakutsun johonkin tai jotain. Kyllä hän jälkeenpäin kiitti kohteliaasti mukavasta illasta jne, mutta musta tuntuu, että ei tainnu mun viesti kuitenkaan mennä perille. Eli varmaan mies ei niiden vanhojen pakkien takia osaa edes kuvitella, että haluisin tutustua...

Eli, onkohan kukaan koskaan ollu vastaavassa tilanteessa, tai muuten keksii jonkun hyvän tavan viestittää miehelle, että illalliskutsua tässä oikeastaan odotellaan... :) Tiedän, että tämä on varmaan kauhean lapsellista, mutta oikeasti en kehtaa häntä suoraan kysyä. Ujo kun olen... :( Lomat alkaa pian ja kuukausi ilman, että saan nähdä häntä tuntuu jo etukäteen ajateltuna niin piiiiiiitkältä, että...

Kiitos jo etukäteen kaikille vastauksista ja ideoista. Varmaan joku keksii, miten pääsen pulasta! Hyvää kesää kaikille! :)

8

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dark wolf

kannattaa:) ja voit esim itse kutsua hänet illalliselle ja sitten samaan hengenvetoon kyllä ihan vedota siihen että kun ette aijemmin tuntenut.. myös tuohon ujouteen. nimittäin jos hän on aidosti kiinostunut niin kyllä hän lähtee. ja jos periaatteesta antaisi pakit "oma mokansa".

mutta puhu ihmeessä:) voi olla että hän odottaakin sinun tekevän liikkeen hänen suuntaan:)

mutta MYÖS fyysiset merkit: mitä lähempänä ihminen on sen enemmän tykkää. pupillit laajenee tai on laajat jos tykkää toisesta ja katsoo tätä. jne.. jotain tollasia pikkusia merkkilöitä:)

• Kaksi vaihtoehtoa:

1. Kysyt häneltä suoraan lähtisikö hän kanssasi ulos.

2. Et tee minkäänlaista aloitetta ja mietit kenties vielä vuosien päästä olisikohan pitänyt.

• kommentoi

Niin, kuten noissa aiemmissakin mainittiin, kyllä se pallo on nyt sulla. Jos yhden kerran on jo saanut pakit, niin eipä sitä toista kertaa kovin helpolla kysy treffeille - vaikka antaisit minkälaisia vinkkejä. Sellaiset vinkit tulkitsee helposti kaveruudeksi. Niin että kyllä mun nähdäkseni tässä tilanteessa sun ainoa keino on avata oma sanainen arkkusi. Hän on jo laittanut itsensä peliin kysymällä sinua ulos, sulla on siis tavallaan jo jää murrettu. Ja kyllä ihan reilusti aikaisempaan ujouteen vetoaminen ja sitten kysyminen vaikka terassille lasilliselle toimii mainiosti!

• Jutta75

:)

Kiitos teille jokaiselle!
        Varmaan ootte oikeessa, eli että mun täytyy nyt vaan uskaltaa jättää vihjailut ja kysyä suoraan.
        Jännittää kyllä ihan hirveesti, mut pitäkää peukkuja... Aion kysyä siltä tänään! :)

• mies12345
        Jutta75 kirjoitti:

Varmaan ootte oikeessa, eli että mun täytyy nyt vaan uskaltaa jättää vihjailut ja kysyä suoraan.
        Jännittää kyllä ihan hirveesti, mut pitäkää peukkuja... Aion kysyä siltä tänään! :)

Kyllähän tuo tosiaankin on vähän niinkuin "sun vuoro" kysyä suoraan, koska mies sen on jo tehnyt ja pakit saanut. Ei työpaikalla kehtaa kyllä ensimmäisten pakkien jälkeen oikein enään uudestaan yrittää, johan sen voisi joku työpaikkahäirinnäksi tms lukea. Onnea matkaan.

• Syltty__
        Jutta75 kirjoitti:

Hyvän aasinsillan saat kun viittaat siihen vanhaan treffipyyntöön

Sano vaikka hotain tyyliin "Pyysit joskus muinoin minua treffeile, vieläköhän kutsu mahtaa olla voimassa?"

• Heku

vaan ohimennen pyydät vaikka töiden jälkeen kahville mihin kuppilaan vaan. Siitä se lähtee luonnollisesti etenemään jos on osuakseen.
      Illalliset, treffit ja sen semmoiset on niin keinotekoisia. Älä odota mitään niin et petykkään. Katsastat vaan kuinka käy. Eikä myöhemmin tarvitse ajatella koko asiaa kävi miten kävi.

• miten meni?

Eli siis, mielenkiinnolla odotan mitä kävi? Kerrothan, toivottavasti tuli toivottu loppu tälle tarinalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe