Liekö kenellekään muulle sattunut samaa, kuin minulle kerran:
menimme tutun nuoren naisen kanssa tämän kämpille. Siellä asusti myös tolkun kokoinen, onneksi ystävällismielinen susikoira. Nainen komensi koiran lattialle, kun painuimme punkkaan peuhaamaan.
Kun olin päässyt reisien väliin ja panin tyttöä vauhdilla, niin tunsin kummallista lipomista takapuolessani. Se häiritsi enemmän kuin vähän, mutta kiihko oli niin kova, että jatkoin panemista. Seuraavakaksi se perhanen rakki nousi sänkyyn, ja tunsin että takapuoltani hipoi joku ihan muu muin koiran kieli - se kieli roikkui itse asiassa niskassani.
Silloin oli pakko käydä neidin kanssa pikainen neuvottelu koiran sopivasta paikasta.
Koira kolmantena?
8
4566
Vastaukset
- näitä
juttuja ennenkin....
joillain lepakoilla on tapana koirien kans häslätä.
onneks omat ei tee sitä sais elämänsä selkä saunan.- selkä
saada saunan??????
- vanha vitsi
selkä kirjoitti:
saada saunan??????
kyllä tiedät mitä meinasin.... ääliö
Oli aikoinaan susikoira. Kävi sitten kerran niin, että tapasin ravintolassa aivan hemaisevan naisen ja hän vielä ehdotti minulle, että haluaisi tulla luokseni yöksi. Suostuin siihen ja mielessäni ajattelin "no huh huh, ei voi olla todellista".
Kotiin päästyämme (jossa koirani odotti minua) vaatteet lähtivät aika nopeasti päältä ja hyväilimme ja suutelimme toisiamme todella kiihkeästi. Nainen ehdotti, että haluaa samantien
saada takaapäin, koska se tuntuu hänestä niin jumalaisen hyvältä.
Nainen kävi polvilleen sohvan reunaan makaamaan ja sanoi, että haluaa minua aivan heti. Lähdin nopeasti kaivamaan viereisen huoneen laatikosta kondomia ja sanoin palaavani pian.
Kondomia hakiessani havahduin. Ensin kuului hirveä kiljaisu: "Mitä Helvettiä!", mutta seuraavalla sekunnilla alkoikin jo hirveä voihkinta.
Juoksin takaisin makkariin ja susikoirani paineli naista kun viimeistä päivää. Nainen huusi "tämähän onkin aivan uskomatonta." Ei mennyt kauaa kun nainen sai mahtavan orgasmin ja koira perässä ja minä jäin nuolemaan näppejäni.- koirahullu
Satuja ja tarinoita,täyttä paskaa koko juttu....
koirahullu kirjoitti:
Satuja ja tarinoita,täyttä paskaa koko juttu....
joo täyttä paskaa, satuilin vaan kun tuo alkuperäinenkin juttu kuullosti niin sairaalta.
Kiero on huumorintaju, pakko myöntää ;)- koirahullu
enter kirjoitti:
joo täyttä paskaa, satuilin vaan kun tuo alkuperäinenkin juttu kuullosti niin sairaalta.
Kiero on huumorintaju, pakko myöntää ;)Kuitenkin tykkäsit, toivoit että olis ollut totta. Etkö tykännytki?
- Kaikkea sitä...
enter kirjoitti:
Kiero on huumorintaju, pakko myöntää ;)Tapaus (tämä alunperin kertomani) oli tosi. Koiraa kiinnosti meidän lempimisemme. Olisin voinut selittää sen sillä, että koira innostui, kun kämpässä tapahtui ylipäänsä jotain, mutta mutta, tämä ei selitä sitä että koiralla seisoi...
Ja jos luulet, että se oli hauskaa, niin todella erehdyt. Minusta se oli hyvin kiusallista, itse asiassa vastenmielistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009