Moi !!
Tarttisin ideoita mitä kirjoitaa rippijuhlien KUTSUkorttiin . Haluaisin tietää runoja ja tekstejä.Jotain tosi hyviä ;D onkos ideoita ?? mitä pikemmin sen parempi. :) toivottavasti joku on tietäväinen ! :)
Rippijuhlat !!
4
6788
Vastaukset
- Kerran usko lapsuuden...
Jos olet jo käynyt rippikoulun, niin laulettiinko leirillä / päiväkoulussa ns. punaisen kirjan lauluja eli nuoren seurakunnan veisuja? Niiden sanoituksista voisi löytyä joitakin kivoja "värssynpätkiä".
Kirjastot ovat myös pullollaan erilaisia kirjoja, joissa värssyjä oikein on erikseen kerätty. - yx vaan...
Viisitoistavuotiaan rukous
En tiedä Jeesus,
mitä mä sulta pyytäisin.
Ei multa mitään puutu
ja puuttuu kuitenkin.
On sydämeni aina
niin kovin rauhaton.
Ei mitään multa puutu,
mut mikä mun on?- Nimetön
kiitos,:)teille molemmille
- kesäliisa
Nimetön kirjoitti:
kiitos,:)teille molemmille
lisää ideoita?olisiko mitään"hupitekstejä"?tai muuta hyvää,juhlat ovat aika rennon puoleiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764