Keräät tietoa
elämästä,naisista rakkaudesta..ehkä
Imet itseesi makeaa mettä
suolaista ..sitäkin
Jätät taaksesi ison kasan
nyyhkyttäviä ja suruisia sydämiä
Älä nyt kuitenkaan tunge minua
siihen joukkoon
minä tiedän..se ei kannata
Keräilet
10
360
Vastaukset
- TöllinLiisa
Pimppareita nyt kovasti liikkeellä.
Lukkiki seki mokoma imee tyhjäks ja jättää.
Taitavasti verkkojaan virittelee,
oottamaan jää ,koska saapuu makee ,suupala?
Leppoisaa ,lämmintä kesäiltaa sinulle.
Minä olen tässä lähtökuopassa,aamusta lähden ajeleen kohti pohjoista.
Kylään ja samalla poimin lakkoja.Liisa- Runoilijatar
Aurinko saa aikaan kaikenlaisia runoja..
mitähän seuraavaksi :)
Vai että lakkoja poimimaan,toivottavasti löydät hyvän paikan :)Ajelehan varovasti
- Rellu
hmmmm -
liekkö tuo melko monen kohdalla
keräily, noh
kuka kerää mitäkin *hymy*
Kiva oli runo :-)- Runoilijatar
Niin..kaikenlaistahan sitä voi keräillä..
postimerkkejä tai pusuja ,kuka mitäkin :)Tämä nyt oli vain runo muiden joukossa
- Lio-na
osuvasti sanottu, pidin tästä!
- Runoilijatar
Mistähän näitäkin putkahtelee ?? :)
No kirjoittaminen tökkii nyt hieman
Mukavaa iltaa sulle :)
joo sano ettei kannata
minuakaan tungee sinne
joukkoon! ;DD- Runoilijatar
että semmosta :) Hauskaa illanjatkoa sulle :)
- Odottelija_
Tietoa juu olet kerännyt kyllä ja keräät kaiken aikaa, kyttääminen kukkii entisellään. Moisilla nippelitiedoillahan ei ole mitään virkaan minkään kanssa, ne ovat vain kivoja yksityiskohtia syylärikyyläreille. Tunkenut olet mut syrjään sydän suruisena toistuvasti yhä uudelleen. Itkua ja virnettä vaihtelet sävyissäs ja suotuhuopailet suhteesi kanssa.
Ethän leiki lemmellä, edes leikilläsi. Rakas olet, ole ihminen myös mulle. Älä vain esitä huomionkipeänä saippusarjaa sitä halajaville. Tuska kun on todellista, vailla väliaikoja.- Runoilijatar
Mitähän minä tähän nyt oikein vastaisin...
Kylläpäs runoni sai aikaan voimakkaita tunteita
Hyvä niin,se näköjään innoitti sinua ...
Minähän vain yrittelen kirjoitella runoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826