Sanoivat minulle että hanki nainen. Mutta silloinhan menettää kaikkea mahdollista, kuten:
- voi maata sängyssä alushousuissa tai alasti elokuvia katsoen ja piereskellen, ei ole kukaan jäkättämässä että pitäisi tehdä jotakin älykkäämpää
- voi piereskellä täysin estoitta
- seksiä saa aina kun haluaa ja keneltä tahansa, kunhan vain kädet kestää
- masturboidessa ei tarvitse tuntea syyllisyyttä
- ei tarvitse sen kummemmin välittää vaatetuksesta: "helevetin mukavasta syystakistani en luovu vaikka alkaakin olla jo käytössä kulunut"
- naista etsiessä pitäisi panostaa ulkonäköön ja vaatetukseen, kun ei etsi niin ei tarvitse miettiä sitäkään
- on yksi vähemmän, jolle pitäisi ostaa syntymäpäivä- ja joululahjoja, naisille on kai ostettava vielä kaiken maailman yllätyslahjoja, kuten kukkia ja suklaata
- ei tarvitse viettää tuntikausia vaatekaupoissa
- ei tarvitse sietää toisen keräilymaniaa (kenkiä, käsilaukkuja jne.)
- ei tarvitse välittää sisustushömpötyksistä
- voi toteuttaa omaa harrastustaan (tuunaaminen, leffojen keräily jne.) eikä tarvitse kuunnella toisen valitusta harrastuksen turhuudesta/rahan kulumisesta jne.
- ruokaa voi syödä suoraan kattilasta/kokkausastiasta
- elokuvissa käydessä voi valita itseä kiinnostavan elokuvan, ei tarvitse pohtia mahtaisiko toinen tykätä siitä
Perhana, eihän sitä naista kannata hankkia... (Niitä tuskin löytyisi Hankkijasta, jos sellainen olisi vielä olemassa.)
tulipa pohdittua
15
1064
Vastaukset
- Iloisesti yllättynyt
juuri niin olen itsekin ajatellut ja lisäksi kirkuvat kakarat ja sairastelut korvatulehduskierteineen ovat poissa laskuista, koska sekin aika kumminkin koittaisi. Voi mennä huvilalleen viikollakin, kun on yrittäjä, ei tarvitse ajatella onko lapsilla tarha- tai koulupäivä ja tuhat muuta asiaa, joka puoltaa ihanaa sinkkuelämää. Eikä tarvitse ajatella sitäkään, missä pisteessä tämän maailman tuho on omien lasten aikana, jos itse vielä pääsee pahimmasta pinteestä. Nalkuttavat akat ovat korkeintaan naapurissa, se ei pahemmin häiritse omaa rauhaa. Miten ihanaa olla miessinkku.
- mutta!
"missä rakkaus, läheisyys, romantiikka, lämpimät tunteet, kumppanuus, inhimillisyys!"
mietitäänpä!
HAHhAHA HHAHAhah haHAHH!!!
edut < haitat
maailmako julma? kyllä! just the way I like it! - lumppujen lumput
mutta! kirjoitti:
"missä rakkaus, läheisyys, romantiikka, lämpimät tunteet, kumppanuus, inhimillisyys!"
mietitäänpä!
HAHhAHA HHAHAhah haHAHH!!!
edut < haitat
maailmako julma? kyllä! just the way I like it!romantiikka etc. ovat nykynaisten kohdalla poissa laskuista, koska niistä ne lumpukat eivät todellakaan tiedä yhtikäs mitään. Rakkautta saa vain vanhemmiltaan ja samoin läheisyyttä. Ovathan monet miniäkandidaatit sanoneet, että anopista pääsee eroon muuttamalla muutaman sadan kilometrin päähän. Mitähän läheisyyttä tämä on?
Kumppaneita ja romanttisia kohtaamisia voi kyllä sattua kohdalle, mutta vaikeaa se on nykyaikana, kun kaikki on kuin lumppurin pussista pudonneita lumppuja
- narsismin narsismi
omaan napaan tuijottaminen ja härski käyttäytyminen on niitä asioita, jotka nykynaisten kohdalla korvaavat rakkauden, joka heille on vain kulunut fraasi, jonka sisällöstä he eivät tiedä yhtikäs mitään. Kertakäyttösuhteet ja panopuuhat ovat naisillekin sitä läheisyyttä. Siis kaikesta tästä luopuminen on vain plussaa ja jos täydellisyys astuu kuvaan niin siitä sitten elelemään toivottavasti onnellista elämää.
- huomio!
ei nyt ruveta niitä naisia haukkumaan, älkää pilatko hyvää ketjua!
- Sinnulix
Olen ajatellut just samaa, että jos joskus löydän jonkun, on minun lopetettava piereskely, sillä sehän ei kuulu "hienon" naisen puuhiin.
Miksi seksistä pitäis potea syyllisyyttä? Olenko jotenkin outo, kun en ole siitä koskaan syyllisyyttä tuntenut?
Minä en kaipaa lahjoja, synttäripäivänä riittäisi, että se muistettaisiin, kun sitä ei koskaan kukaan muista. Kiitän vanhempiani, että synnyin pikkujouluaikaan, joten kukaan ei koskaan muista synttäreitäni. Onneksi en sentäs syntynyt jouluna, mutta toisaalta, sen varmasti sukulaiseni muistavat. Pelkkä pusu poskellekin riittäisi lahjaksi ja oikeana päivänä vielä, niin olisin helkutin tyytyväinen.
Entä jos ei tykkää käydä vaateostoksilla? Onko minun opeteltava shoppailemaan, jotta saisin jonkun miehen kiikkiin?
Sisustaminen, mitä se on? Eikö siihen riitä, että kotona on sänky, tietsikkapöytä tietsikka, ruokapöytä ja tv? Niin ja jotkut rievut ikkunoissa, ettei ihan sisälle näy? Laiskanliinaa olen harkinnut ostavani, mutta tähän asti olen aina maannut sängyssä ja katsonut tv:tä.
Ups, jos on jotakin hyvää ruokaa, niin syön sitä suoraan kattilasta... Onko se vain miesten tapa?
Nalkuttaminen on puutteellista, enkä ole sitäkään oppinut... Täytyy kai opetella...
Tästä tuli mieleen, että taidan olla aikas miesmäinen ja sen vuoksi olenkin aina yksin... Miehet, kun katoavat pikkuhiljaa ja nettituttavuudet ovat hetken päästä luulleet minun olevan mies... Täytyy kai opetella olemaan nainen ja parantaa tapansa :P - pitäisi muka hankkia minull...
Niin, sanoivat minullekin, että hanki mies.. Juu, silloin menettäisi näitä:
- ei tarvi käydä suihkussa jos ei jaksa, voi kulkea siinä kuluneessa (ja ihanan pehmeässä mutta törkeän ei-seksikkäässä) t-paidassa ja onnettomissa olohousuissa
- voi katsoa tv:stä kaikki itseä miellyttävät sarjat ilman että joku vikisee vieressä että haluaisi katsoa jotain muuta
- voi lähteä ulos tai jonnekin jos huvittaa, ei tarvitse mainita edes kellekään että on menossa
- voi laittautua baariin mennessä niin kauniiksi kuin haluaa ja miten haluaa, kukaan ei jaa aiheesta mielipiteitä (paitsi kaverit ja niiden neuvoja voi tarvitakin)
- voi juoda suoraan maitoa purkista (ja harrastaa muitakin outoja tapoja jotka voisi häiritä miestä)
- wc on aina siisti kun sitä ei käytä kuin itse
- koti on aina siisti koska haluaa sen olevan eikä mies ole sitä sotkemassa, eikä sen paremmin siivoamassa (laittamassa tavaroita mielestäni vääriin paikkoihin)
- voi pieraista jos siltä tuntuu, ei ole mies katsomassa ja haistamassa ja ihmettelemässä miten nainenkin voi pieraista
- voi tehdä ruokaa jos haluaa, ja sellaista kuin haluaa
- ei tarvitse ottaa huomioon kuin itsensä, kaikessa
- voi itse valita seksikumppaninsa
- ei tarvitse välittää ulkonäöstään jos ei halua
- saa käyttää kaikki rahansa kuten haluaa
- saa harrastaa omia juttuja ilman toisen jäkätystä (se laukkujen ja kenkien keräily)
- voi laittaa ne röyhelöverhot jos haluaa, se ei näytä naurettavalta jos nainen asuu yksin, mutta näyttää jos mies seisoo olo/makuuhuoneessa jossa on röyhelöverhot
No joo, vitsi vitsi :p Miehet on minusta ihania, sehän on itsestä kiinni, millaisen ottaa, ja saa :D- 28 v mies
Eipä ole paljoakaan sinusta kiinni minkälaisen miehen saat :D Älä imartele itteäs liikaa :P Ei me miehet olla kuin tavaroita kaupanhyllyllä, mitkä vaan tullaan ja otetaan. Ehei! :D
Noniin... Kannattaa pitää viimeseen asti kumppanin suhteen se "rima" korkealla. Sinkkuna on kuitenkin niin mukavaa olla, ettei tästä elämäntyylistä ihan pienestä kannata luopua :) Pitää olla TOSI bueno Nainen, jotta sinkkuelämästä luopuisin.
Mikäs tässä ollessa, kun ei osaa ketään kaivatakaan :) - pitäisi muka hankkia minull...
28 v mies kirjoitti:
Eipä ole paljoakaan sinusta kiinni minkälaisen miehen saat :D Älä imartele itteäs liikaa :P Ei me miehet olla kuin tavaroita kaupanhyllyllä, mitkä vaan tullaan ja otetaan. Ehei! :D
Noniin... Kannattaa pitää viimeseen asti kumppanin suhteen se "rima" korkealla. Sinkkuna on kuitenkin niin mukavaa olla, ettei tästä elämäntyylistä ihan pienestä kannata luopua :) Pitää olla TOSI bueno Nainen, jotta sinkkuelämästä luopuisin.
Mikäs tässä ollessa, kun ei osaa ketään kaivatakaan :)tietää mistä jäät paitsi :p tuohon viimeiseen lausahdukseesi viitaten..
Tarkoitin tuolla miehen saamisella juuri sitä, että jos itse on sivistymätön tollo tai ei niin miellyttävillä luonteenpiirteillä varustettu, niin voi olettaa että saa sitten mitä tilaa ihmissuhteissakin..
Kyllä se bueno vielä sattuu sinullekin kohdalle, sano mun sanoneen :)
- katsotaampa...
Katotaanko mikä olis mun kommentti noihin sun esittämiin kohtiin;)
- voi maata sängyssä alushousuissa tai alasti elokuvia katsoen ja piereskellen, ei ole kukaan jäkättämässä että pitäisi tehdä jotakin älykkäämpää
*Mua ei haittaa jos mies piereskelee. Olen kai outo. Toki tilannetajua pitää olla, ettei nyt ihan missä tahansa. Mut kyl kotona saa pieraista, missäs sitten muualla? Alasti sängyssä makaava mies, namm:)*
- voi piereskellä täysin estoitta
*katso edellinen*
- seksiä saa aina kun haluaa ja keneltä tahansa, kunhan vain kädet kestää
*No jaa, seksiä kerran päivässä. Niin vapaamielinen en ole, et keltä tahansa. Mut toisaalta, saisitko sä ihan oikeasti _keneltä tahansa_?*
- masturboidessa ei tarvitse tuntea syyllisyyttä
*miksi masturboidessa yleensä pitäis tuntea syyllisyyttä? Onhan mullakin 3 dildoa, joilla itseäni huvitan silloin tällöin. Minua kiihottaa masturboiva mies, eikä se mua haittaa pätkääkään jos mies runkkaa. Paitsi, jos se on yhteisestä seksistä pois.*
- ei tarvitse sen kummemmin välittää vaatetuksesta: "helevetin mukavasta syystakistani en luovu vaikka alkaakin olla jo käytössä kulunut"
*tää voi ehkä olla kohta, josta tulis sanomista, ehkä... Riippuu, millaista pukeutumista vaatisit minulta. Jos minä saisin säilyttää ne mukavat, pehmeät pyjamahousut ja käyttää niitä kotona, niin pidä syystakkisi.*
- naista etsiessä pitäisi panostaa ulkonäköön ja vaatetukseen, kun ei etsi niin ei tarvitse miettiä sitäkään
*Kyllä miehen pitää kiinnittää edes perusasioiden verran huomiota ulkonäköönsä: parranajo (jos ei ole siisti sänki.... ah), päivittäinen suihku, dödö, parturi säännöllisesti.*
- on yksi vähemmän, jolle pitäisi ostaa syntymäpäivä- ja joululahjoja, naisille on kai ostettava vielä kaiken maailman yllätyslahjoja, kuten kukkia ja suklaata
*Synttärinä ja jouluna olis kiva saada jotain, mut mitään "kivoja yllärilahjoja", suklaata tai kukkia tms. ei todellakaan tarvitse.*
- ei tarvitse viettää tuntikausia vaatekaupoissa
*Käyn mielummin yksin shoppailemassa, molemmille mukavampaa näin.*
- ei tarvitse sietää toisen keräilymaniaa (kenkiä, käsilaukkuja jne.)
*Tää on paha, koska rakastan laukkuja ja kenkiä :-/*
- ei tarvitse välittää sisustushömpötyksistä
*Tääkin on aika paha, koska tykkään sisustaa. Mut osaan itsekin maalata, tapetoida, joten...*
- voi toteuttaa omaa harrastustaan (tuunaaminen, leffojen keräily jne.) eikä tarvitse kuunnella toisen valitusta harrastuksen turhuudesta/rahan kulumisesta jne.
*Jos miehellä on jokin tärkeä oma juttu, minusta se kertoo vain siitä, että miehellä on kiinnostuksenkohteita. Hän on _kinnostunut_ jostain. Se on viehättävää. Tietenkin tietyissä rajoissa; jos ihan kaikki rahat menevät johonkin harrastukseen, se ei ole kivaa.*
- ruokaa voi syödä suoraan kattilasta/kokkausastiasta
*ööööö, niin minäkin joskus teen, kun en halua turhaa tiskiä*
- elokuvissa käydessä voi valita itseä kiinnostavan elokuvan, ei tarvitse pohtia mahtaisiko toinen tykätä siitä
*Tässähän vois tehä kompromisseja? JOka toinen kerta kumppani saa valita leffan. Tälleen voi löytää sellasia leffoja, joita itse ei olis koskaan itse valinnut. Esim. sci-fi- leffoista en ole koskaan ennen perustanut, mutta ompas sieltä helmiäkin joukosta löytynyt.*
Taustatiedoksi:
Olen 32v. nainen. Lapseton, työssäkäyvä, seurustelen kyllä tällä hetkellä, mutta emme vielä asu yhdessä. - Njeee
Miksi tuo piereminen tuntuu olevan niin iso juttu?
Mitä ihmettä te oikein syötte, jos hirveästi pierettää?
Kannattaisi käydä ainakin testaamassa, onko laktoosi-intoleraatikko,
niin voisi piereminen vähentyä.
Yllätys yllätys: parisuhteessakin elävät pierevät.
Alun yritä-miellyttää-toista-kaikin-tavoin-vaiheessa
kumpikin varmaan yrittää kätkeä kaikki epämiellyttävyydet,
mutta kyllä niitä tuhnuja suhteen vakiintuessa
ilmaan pääsee.
Miten te toimitte kavereiden kanssa? En minä ainakaan
päästä tuttavien ja kavereidenkaan seurassa mitään
tärykalvoja rikkovia töräyksiä, enkä kyllä kotonakaan
saa mitään kicsejä, jos pieraisen kovaäänisesti.
Pieruhuumori on lähinnä typerää.
(Oho. Kukahan tässä tekee pieremisestä ison jutun?)- totta...
"Miksi tuo piereminen tuntuu olevan niin iso juttu?
Mitä ihmettä te oikein syötte, jos hirveästi pierettää?
Kannattaisi käydä ainakin testaamassa, onko laktoosi-intoleraatikko,
niin voisi piereminen vähentyä."
Ei helevettiläinen, pitäisi muka testata onko maitovammainen?! Jos sattuisi olemaan, niin pitäisi muuttaa ruokavaliota ja menettää sitten pierujen päästelystä koituva helpotuksen tunne. Helpompaa on, kun syö mitä haluaa ja nauttii piereskelystä...
vie sinulta varmasti kaiken tuon, mutta on kait niitä mukaviakin naisia olemassa....
- mukava...
akateeminen mies kun tuollaisia puhut
korjaa profiilisi ajan tasalle - Jo vannoutunut
niitä mukavantuntuisia naisia eikä yökkäreissä, muuta kuin sitä yhtä tarjoavia ja se ei käy laatuun ei sitten millään. Oksettaa koko touhu!
En ole vielä tavannut yhtään itselleni vähänkään sopivaa. Maisterisnaiset, koska olen sitä itsekin, ovat hyvin itseriittoisia. En kuitenkaan halua sellaista, joka ei erota i:tä a:sta eli on melkoinen jauho. Ikisinkkuus on ainoa. Yksinäinen vanhuus odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019