Menee uusi pyörä ihan hukkaan. Kun yritän lähteä vaikka aivan pienelle puolen tunnin lenkille niin kyllä löytyy miljoona eri asiaa juuri silloin tehtäväksi. Vaikka olen ilmoittanut viikon etukäteen jonkun menoaikeeni. Joka kerta.
Mukaan ei lähde kirveelläkään, se ei ole ratkaisu.Ja ne kolme-neljä kertaa kun olen käynyt jossakin olen saanut selvittää ja selittää jokaisen ajetun metrin?
Kai se on myytävä pyörä sitten pois.
Vaimo estää ajamisen...
27
4978
Vastaukset
- 750 F
No tässä ainakin joitakin MC Bajahillin vinkkejä:
1. Maksa lapset serkun kanssa linnanmäelle
2. Tarjoile vaimolle illalla romanttinen pasta-ateria, mutta juota hänet vaivihkaa punaviinistä niin känniin, että hän ei aamulla huomaa kun livahdat ulos poikien kanssa (eikä välttämättä huomaa edes kun palaat illalla).
3. Sano tyttöystävälle, että viet vain roskat
4. Ulkoiluta koiraa vaikka teillä ei olisikaan koiraa
5. Käy "vintillä"
6. Osallistu "pihatalkoisiin"
7. Sano meneväsi myymään pyörää
8. Petaa reissu jo alusviikolla hurjilla ylityötarinoilla
9. Pyydä naapurin ukkoa soittamaan ja pyytämään kantoavuksi
10. Kysy jos kaupasta pitäisi hakea jotain
11. Käy vaarin luona sairaalassa
12. Mene ulos lumitöihin
13. Ilmoita, että olut on loppu mutta armosta haet itse lisää
14. Lähde kertausharjoituksiin
15. Syö papuja ja valkosipulia kunnes vaimo heittää ulos
16. Lähde yöllä perheen nukkuessa (ei toimi kopterilla)
17. Lupaa vaihtarina etelänmatka mihin teillä ei lopulta ole varaa
18. Soita "Sounds of Bikes"-CD:tä kunnes lennät ulos
19. Anele, mangu, valita, marise, itke polvillasi, ryömi jne...
20. "No ostetaan sitten uusi pyörä jos tällä vanhalla ei saa ajella"
21. Petaa kesälomasi "pakottavien projektiakataulujen" avulla eri aikaan kuin vaimolla ja päristele koko loma.- ehdottomasti
numero 20!
- kovin
vaikeaa ole: ole mies.
- I2OOcc
...viidakon sanonta:Parempi taivasalla kuin tossun alla...
No,toi on niitä "uusioiden" ongelmia.Silti,otan osaa. - Autokin
Muijan,jos ei niin ota avaimet itelle ja sano et menee sun pyärällä.
Jos myyt pyörän,niin sehän on voitto sille.
Paha juttu,mut pyörää älä myy kaiken muun voi myydä/vaihtaakin......
Jos on uusi mopo,niin miksköhän jonkun mielestä
on aina "uusiomotoristi"??
Luulen kyllä et tällä hemmolla on ollu ennenkin
prätkiä. - kawakake
On se kumma,mutta minun emäntä antaa hulluna pesää kun tulemme ajelemasta.Säälin sinua.
- moponisti
tasan ei käy kaikille onnenlahjat
- ei puutetta
moponisti kirjoitti:
tasan ei käy kaikille onnenlahjat
Ei käy ei! Mutta se puoli on hyvin hoidossa. Työkalu on mustelmilla usein.
- pienten lenkkien vaarat
Mies lähti lauantai-iltana heittämään pienen lenkin. Vaimo ja lapset jäivät kotiin odottamaan. Mies ei tullut elävänä takaisin.
- MysticRed
jos vaimo ei hyväksy pyöräilyä, ei hän todennäköisesti hyväksy monia muitakaan asioita. Yhdessä meneminen ja tuleminen on olennainen juttu - ainakin itselleni. Mikäli pikkujutut närästää, jossain vaiheessa närästää isommatkin asiat. Ai mistäkö tiedän ... niinpä?!
Joten - jompikumpi vaihtoon!? - taitaa
olla mustasukkaista sorttia. Kaiken pitäisi tapahtua hänen valvovan silmänsä alla. Ellet ota ryhtiliikettä nyt, jatkossa vain pahenee. Älä missään tapauksessa myy tämän takia pyörääsi, koska se olisi alistumisen osoitus. Ilmoitus menoista tietysti etukäteen ja sitten menet.
- Hondatar
Tuli vaan mieleen että menitkö vain kauppaan ja ostit pyörän keskustelematta aiheesta ENSIN vaimosi kanssa? Jos niin pääsi käymään niin tavallaan ymmärrän vaimosi käärmeilyn.
Sitten toinen kysymys: elättekö symbioosissa? Teette kaikki asiat yhdessä eikä omaa aikaa ole kummallakaan?
En kuitenkaan heti lähde suosittelemaan omaa tyyliäni: vaihdoin äijän pyörään. Nyt kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä.- toinen hondatar
...ostitko pyörän keskustelematta asiasta ensin vaimosi kanssa ja jos keskustelit, niin mikä oli kanta sillon?
Ja jos vaimo ei kerta suostu kyytiin, ni paras olla hiljaa (varsinkin kun ei tiedä mistä jää paitsi;) - Isoo Antti
toinen hondatar kirjoitti:
...ostitko pyörän keskustelematta asiasta ensin vaimosi kanssa ja jos keskustelit, niin mikä oli kanta sillon?
Ja jos vaimo ei kerta suostu kyytiin, ni paras olla hiljaa (varsinkin kun ei tiedä mistä jää paitsi;)Soon vaan sillä laillan, nottei meikäläänen oo viälä tähän ikähän saanu oikeen kunnon kyytiä. Ookko rivakka kurviis vai pelekääkkö jumalattomasti?
Mikkä sullon mitat? Ookko reitevä vai persevä? Minkälaasista kossiista ja mopoosta (takapaksilla9 sullon kertyny kokemuksia? Piräkkö nahkahousuusta vai pitääkö olla oikeen molskit?
Onkahan meirät luatu yhtehen - mä vähän luulen notta olis! - vanki?
Osto tapahtui tosiaan ilmoittamatta etukäteen.
Symbioosi taitaa olla liian tiukka.
Tyylisi taisi ainakin toimia? ;-) - toinen hondatar
Isoo Antti kirjoitti:
Soon vaan sillä laillan, nottei meikäläänen oo viälä tähän ikähän saanu oikeen kunnon kyytiä. Ookko rivakka kurviis vai pelekääkkö jumalattomasti?
Mikkä sullon mitat? Ookko reitevä vai persevä? Minkälaasista kossiista ja mopoosta (takapaksilla9 sullon kertyny kokemuksia? Piräkkö nahkahousuusta vai pitääkö olla oikeen molskit?
Onkahan meirät luatu yhtehen - mä vähän luulen notta olis!..mutta ajelen kyllä ihan omalla pelillä =0)
Takapenkkiläisiä löytynee jostain senssipalstoilta ;) - kukkahattutäticustomisti
vanki? kirjoitti:
Tyylisi taisi ainakin toimia? ;-)Olenpa samaa mieltä hondaneitosten kanssa, että pieni pehmittely olisi ollut paikallaan...
Esimerkkinä elävästä elämästä sukulaismieheni x jonka rouva ei pidä moottoripyöräilystä. Kahtena kesänä olen muutamia kertoja lainannut heille omaa pyörääni, pääsääntöisesti herra ajaa yksin tai lasten kera, mutta rouva on jo suostunut kyytiin. Nyt ollaan kypsyttelyn siinä vaiheessa, että neuvottelevat heille perheenä sopivimmasta pyörä mallista joka hankittanee heti kun talous sallii.
Mietippä, jos puolisosi ostaisi huomenna mitään kysymättä neulomakoneen ja pakottaisi sinut tekemään sillä villapaitaa. Mahtaisi huvittaa, vai?
Symbioosia teillä ei oikeasti taida olla, muutenhan et olisi hankkinut pyörää selän takana? - ostanut?
vanki? kirjoitti:
Tyylisi taisi ainakin toimia? ;-)Ostitko pyörän omilla rahoillasi oletko täysi ikäinen?
ihan hyvä se on ilmoittaa tietenkin että on pyörää hankkimassa, mutta jos omilla itse tienaamillaan rahoilla sellaisen hankkii ja silti pystyy osallistunaan kohtuudella perheen elättämiseen
ei oikeesti kuulu kauheesti sen enempää toiselle
itse sanoin joskus että kyllä mä tietty voin sen rahan kurkusta alaskin kaataa niinkuin monen muun
naisen puolisot paikallisessa baarissa.
Aika pian tultiin siihen lopputulokseen että pyöräily on ihan hyvä ja terve harrastus.
Varmaankin olet joskus ottanut itsellesi puolison
etkä holhoavaa äitiä vai hä ?
- mopoton nautiskelija
tuli jo otsikossa sanottua että ei sun auta muu ko vaihtaa akkaa,ota vaikka miut mie kyllä lähen mielellään siun kans ajeleen!!!!!!!!! enkä naputa!!
- nynnylle
tosi mies ei moisia kysele se menee vaan. piste
- jostain on alettava
Se, mitä moottoripyöräily edustaa tietoisesti tai tiedostamatta niitten vaimokkeitten ajatuksessa on niitte ongelma.
Moottoripyöräily on vapautta ja elämästä nauttimista. Vaimot pelkäävät menettävänsä miehensä moottoripyöräilylle, (tai prätkämimmeille).
On vain tehtävä ratkaisu. Aloitettava jostakin. On vain lähdettävä ajelulle, jos on niin päättänyt. Päätöksessä pysymistähän vaimot kuitenkin enemmän arvostavat miehessään, oli asia mikä tahansa.
Itsekkin aloin vmo.a lämmittelemään omaan motoristiharrastukseen sillä, että keväällä kerroin hankkivani scootterin työmatka-ajoon, jotta hän voi ajella autollamme töissä ollessani.
No, osti sellaisen käytetyn scootterin, vaan kykkäkin 500 kuutioisen. Oli ilme aikamoinen, kun sen kotiin toin. Hän luuli sitä mopo-scootteriksi, kun aijemmin puhuin, kuten naapurin miehelläkin on, moposcootteri siis.
Vaan oon ajellut sillä töihin, yms. ajot ja vmo. todennut prätkä-scootterin hyväkis ratkaisuksi 2. ajokkina. Seuraavana talvena vaihtuu potkulauta oikeaan prätkään, ja vmo. jo siinä vaiheessa sopivasti lämmennyt kaksipyöräisyyden välttämättömyydesta isukin ajokkina.
Miehen on pysyttävä päätöksissään, halusi vaimo sitä tai ei. Tietty päätökset oltava perusteltuja harrastus tai hyötynäkökulmasta.- johki
jotka vastustavat miehen pyöräilyharrastusta. Yleisimmin kuultu perustelu on että "se on liian vaarallista". Itse olisin onnellinen kun olisi poikaystävä, joka harrastaisi samaa lajia.
- lilli-26
Et varmalla myy pyörää sen takia että vaimo ei anna aikaa ajaa. Hän on varmaan mustasukkainen ja kuvittelee sinun vikittelevän nuoria tyttöjä. Mut pidä pintasija lähde ajelemaan!
Mies karjaisee: Nyt tää loppu tähän!
Nainen: Ai niin ku että mikä muka loppu ?!?
Mies: noooh, tää mäntysuopa..Elä hyvä mies anna periksi!
Meillä on taas päinvastoin, kun äiskä lähtee ajeleen, niin iskä ei oikein tykkää. Vaan äiskä lähtee ku siltä tuntuu ja iskä kattelee lapsukaisia. Iskä ajelee kyllä myöskin yksin ja ajelemme myöskin yhdessä. Tosi kivaa päästä yhdessä tuulettumaan.Kiva istua ukon takana ja antaa hänen viedä ja näyttää miten ajetaan oikea oppisesti moottoripyörää. Homman pitää vaan toimia.En tunne mustasukkaisuutta mieheni ajeluista. En kitise ukon menoista. Ihana rauha kun jää yksin, siitäkin nauttii! En vaan ymmärrä miksi *miehet* ei antaisi naisilleen sitä vapautta, jota he itsekkin tahtovat?
Onhan se vaan ajamista moottoripyörällä. Miehillä tietysti on helpompi pysähtyä johonkin huoltoaseman kahviloihin ja jäädä juttusille keskenään. Naisia kuitenkin näkee liian vähän istuskelemassa missään. Me vaan ajellaan...
Onhan se tietysti miehelle kova paikka kun äiskä vetää nahkakuteet päälle ja lähtee baanalle.
Sitä tuntee itsensä vapaaksi ja hermot saa lepoa.
Minusta pitää tehä juuri niitä asioita joista nauttii. Talvella äiskä kutoo sukkia kiltisti kotona... Elämä on...
äitee- PersHarakka
Onko se vaimosi edes kokeillut kyydissäoloa? Itse olin varma että MINÄHÄN en siihen touhuun mene, mutta mies laittoi hyvät varusteet ja lupasi ajaa aluksi hissuksiin. Että ei semmoista machotouhua, että nyt ämmä näät miten keulitaan!
Jos vaimoa ei kiinnosta tulla mukaan ollenkaan niin koitapa sitä strategiaa että hei kulta, tiskaan noi astiat ja meen sitte pyöräilemään vähäksi aikaa. Jos tulee pitkää naamaa niin tulee; sitten vaan elät sen kanssa että kaikkia ei voi miellyttää kaiken aikaa.
Onhan niitä kontrollifriikkejä naisia jotka ei toiselle antaisi mitään omaa, mutta niin on miehiäkin. Veikkaan vaan että ainakin osa "itsekkäistä ämmistä" purnaa ennemmin sitä että kaikki kotityöt ja lastenhoito jää heille kuin sitä, että toisella on oma harrastus. Vähän pelisilmää, kyllä se siitä lähtee!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889