Rakkaus ja ikävä
aaltoilee sisälläni
Hellyyttä viestivä
katse silmissäni
Muistojen kuvia
Ihoni ei ole tottunut
olemaan ilman
kosketustasi
Jokainen tuulen henkäys
sulkee silmäni
Sinun hellyytä
vain minulle
Ei kiire,kaikki aika
Minä jaksan odottaa
Mutta vain sinua
Tunteet tuulessa
2
253
Vastaukset
- Lio-na
matkani minut vie, en tiedä jaksanko enää odottaa, odota sinä murukulta, hänkin jossain odottaa, kohtalonne tiet teidät yhteen liittäköön, kiitos runostasi se toi lohdutusta ikävääni
Aurinkoista huomenta!vielä terkut..Älä murehdi
elän sinun kanssasi tunteessa
merenranta vieköön ikäväsi pois
antaa uudet tuulet puhaltaa
linnun lailla iloten..
Ihanaa huomenta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816