Hei,
minkä suuruista suunnittelupalkkiota kannattaisi pyytää vuosikirjan ulkoasun uudistamisesta/suunnittelusta? Tuntihinta vai "könttäsumma"? Varsinainen taitto - jonka myös teen - laskutetaan sitten erikseen. Olen graafisen tekniikan amk-opiskelija, jolla on tätä ennen työkokemusta mainostoimistosta, sanomalehdestä ja reprosta yhteensä noin 3,5 vuotta. Asiakas on yhdistys.
Suunnittelupalkkio
5
834
Vastaukset
- tollanen
23000 euroa.. ja ihan sama anatko könttäarvion vai tunti hinnan.. ne kun haluu tietää monta tuntii sä teet sitä.
Jos teet 10 erkkiä tunti ja 40 tuntia niin hintahan on
400 erkkiä - halpaa!- ei....
Otetaan edes oikea suuruusluokka. Minä laskutan 120 euroa tunti ja silläkin tekee tiukkaa hoitaa kaikki lakisääteiset velvoitteet ja palkanmaksu itselle.
- AD-HD-design
Sama mitä pyydät, ei niillä ole varaa maksaa kuitenkaan mitään. Ei nykyään tuollaisista makseta ihan mitään koska aina löytyy naapurin jannu joka tekee piraatti-InDesignillä kyseisen homman puoli ilmaiseksi.
Tiedän kokemuksesta koska olen graafinen suunnittelija.- äljgd
mutta yhdistys tarvitsee viralliset kuitit työn teettämisestä...
- keksiä manoja
äljgd kirjoitti:
mutta yhdistys tarvitsee viralliset kuitit työn teettämisestä...
kuitteja säästämään...
Keittiörwemontti yhistykselle tulikin maksamaan.. 1500 euroa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774