...suomi24:ssä herjata ja haukkua kuinka tykkää?
Ei näköjään kukaan mitään piittaa, vaikka kuinka suomi24:n säännöissä niin sanotaan ettei saa käyttäytyä kuinka haluaa.
Taitaa olla niin että häiriköt saavat jyllätä, herjailla ja huudella. Kusipäät saa julkistaa toisten yksityisiä tietoja yleisesti ylellä.
NIIN ETTÄ SIITÄ VAAN HUUTELEMAAN YLEISESTI TOISEN TIETOJA SÄTTIIN!
Suomi24 ei reagoi mitenkään!
Täällä saa....
57
2658
Vastaukset
- PETTYNNYT
Niin totta tämä on suomi24 ei reakoi mitenkään .Eli täytyykö tässä aloittaa raskas oikeustoimi herjaajaa vastaan kun suomi24 ei valitä pa---n vertaa vaikka säänöissä toista väitetään. ELI olen todella pettynnyt suomi24 ylläpitoon kun eivät reakoi julkiseen herjaamiseen mitenkään.
- Ellen
keskustelkaa YP:n kanssa,
menkää kysymään lakimiehiltä tai poliisilta,
katselkaa omaatuntoanne.
Siinäpä neuvoja Minulta ;D- Että silleen
Entäs jos ei ole onnistunut?
Itselläni samantapaisia kokemuksia ettei ole ylläpito ole kommentoinut.
Vaikka nimenomaan sätin säännöissä sanotaan sen mitä pariskunta on kokenut, rikolliseksi toiminnaksi, ihmetyttää ettei ylläpito ole siihen reagoinut. - Ellen
Että silleen kirjoitti:
Entäs jos ei ole onnistunut?
Itselläni samantapaisia kokemuksia ettei ole ylläpito ole kommentoinut.
Vaikka nimenomaan sätin säännöissä sanotaan sen mitä pariskunta on kokenut, rikolliseksi toiminnaksi, ihmetyttää ettei ylläpito ole siihen reagoinut.saanut myös .. vastakkaista .. informaatioo,
mistä sen tietää =?) - vai että silleen
Ellen kirjoitti:
saanut myös .. vastakkaista .. informaatioo,
mistä sen tietää =?)Mietippäs sinäkin Ellen:
Kaikesta on kopiot ja lähetetty yp:lle.
Ja yleensäkkään se joka valittaa, sillä PITÄÄ olla "kättäpidenpää". Niin tässäkin jutussa ON!
Tuntuu pikkuisen siltä että sinä kuten muutama muukin nk. "vakiosättäri" LUULEE olevansa sätin kaunotar tai haluttu.
Ei vähääkään tosiaan kiinnosta enää mennä sättiin.
Peltoa on muuallakin mitä lannoittaa. Jätän pellon lannoittamisen muille! - vieläkin
Ellen kirjoitti:
saanut myös .. vastakkaista .. informaatioo,
mistä sen tietää =?)Se joka häiriköi on yksi ja sama henkilö.
- Ellen
vai että silleen kirjoitti:
Mietippäs sinäkin Ellen:
Kaikesta on kopiot ja lähetetty yp:lle.
Ja yleensäkkään se joka valittaa, sillä PITÄÄ olla "kättäpidenpää". Niin tässäkin jutussa ON!
Tuntuu pikkuisen siltä että sinä kuten muutama muukin nk. "vakiosättäri" LUULEE olevansa sätin kaunotar tai haluttu.
Ei vähääkään tosiaan kiinnosta enää mennä sättiin.
Peltoa on muuallakin mitä lannoittaa. Jätän pellon lannoittamisen muille!olevani haluttu;
en edes halua kenenkään
haluavan minua; se ei tunnu minusta hyvältä eikä järjelliseltä; asia on täysin absurdi.
Luulen, anteeksi vain; että tuollaisia "Haluamis-Juttuja" levittävät ne jotka kokevat itsensä kateuden vuoksi toisarvoisiksi, ja yrittävät vähätellä Jotain virtuaalista nimimerkkiä syyllä jos toisellakin.
Joten:
Jokainen kuvitelkoon itsestään mitä haluaa,
toisistaan mitä pystyy,
Mutta totuutena ei saa omia mielikuviaan levitellä, kuten sinä minusta teit juuri.
Toivon, että Te joiden herneet lentelee sinne sun tänne, pidätte sen hernesopan ihan omissa kulhoissanne, ettekä yritä syöttää sitä ulkopuolisille.
PS. Saat sinä tietysti minua syyttää,
jos se sinusta tuntuu hyvälle.
En haraa Vastaan.
Arwaatkos miksi?
.... !!!! ....
(*.*)
--enpä kerro, arwaile itse ;D
(*&*) - Ellen
vieläkin kirjoitti:
Se joka häiriköi on yksi ja sama henkilö.
Julkisesti mainittava
hänen nikkinsä ylellä,
Kokeilkaapa sitä.
Kyllä Normaali Ihminen lopettaa
#netti#??kiusaamisen , eikö ?? - Luulet?
Ellen kirjoitti:
Julkisesti mainittava
hänen nikkinsä ylellä,
Kokeilkaapa sitä.
Kyllä Normaali Ihminen lopettaa
#netti#??kiusaamisen , eikö ??Oisko silleen että ne suomi24:n "kultaiset säännöt" tulevatkin sitten "täytäntöön" jos paljastaisimme?
Ja oisko niin että häirikkö vimmastuisi niin että varmaan ei saisi olla rauhassa sen jälkeen? - Ellen
Luulet? kirjoitti:
Oisko silleen että ne suomi24:n "kultaiset säännöt" tulevatkin sitten "täytäntöön" jos paljastaisimme?
Ja oisko niin että häirikkö vimmastuisi niin että varmaan ei saisi olla rauhassa sen jälkeen?Joskus pikkuinen Asia saattaa muodostua väärässä ympäristössä, väärissä käsissä
suuren suureksi, uskon senkin.
- keskiyonkehraaja
Mites täällä voi kukaan toisen yksityistietoja kelleekkään jakaa jos et oo niitä itse jakanut??
Jonkinlainen järki vissiin kandeis olla omassakin päässä ennen kun antaa tietojaan ventovieraille ihmisille..
Kai muistit antaa myös tilitietos??- Möttöskä
Viesti kulkee sätissä niin vinhaa vauhtia jotta ei itse kerkiä mukana.
Tuntuu siltä että yhdelle ainoallekkaan ei kannata kertoa mitään itsestään kun ne tulevat kahden sekunnin päästä jonkin toisen tietoon.
Sitten leimataan tiukkapipoksi ja häiriköinti valmis kun ei mitään itsestään paljasta.
Et sitä sinäkään TASAN ole jättänyt kertomatta itsestäsi mitään kenellekkään. Jos tuon kiellät, en sitä usko vieläkään.
Ja ei tarvitse näköjään kuin olla profiili julkinen kun joku tunnistaa sen ja taas on kivat häiriköt paikalla. Jos taas et julkista, sinut leimataan jos jonkin näköiseksi.
Syyt saa niskoilleen ja häiriköt valloilleen jos et luota ja usko! Kuinkahan monta kertaa olenkaan nähnyt lauseen : "Kyllä mä olen ihan rehellinen ja muhun voi luottaa" Nytkin voisin luetella muutaman nikin, mutten viitsi---sehän olisi suomi24:n sääntöjen vastaista!
Pahansuopia kyllä piisaa ja etenkin niitä mustasukkaisia ja kateellisia, joiden mielestä yhden onni on toiselta pois.
Jos jollain menee hyvin, sen pitää olla MINÄ MINÄ MINÄ--- Tuollaista mentaliteettia siellä sätissä NYKYÄÄN on.
Ja vittuileppas! Kerrot itse varmasti enemmän kuin minä olen koskaan kertonut! - keskiyonkehraaja
Möttöskä kirjoitti:
Viesti kulkee sätissä niin vinhaa vauhtia jotta ei itse kerkiä mukana.
Tuntuu siltä että yhdelle ainoallekkaan ei kannata kertoa mitään itsestään kun ne tulevat kahden sekunnin päästä jonkin toisen tietoon.
Sitten leimataan tiukkapipoksi ja häiriköinti valmis kun ei mitään itsestään paljasta.
Et sitä sinäkään TASAN ole jättänyt kertomatta itsestäsi mitään kenellekkään. Jos tuon kiellät, en sitä usko vieläkään.
Ja ei tarvitse näköjään kuin olla profiili julkinen kun joku tunnistaa sen ja taas on kivat häiriköt paikalla. Jos taas et julkista, sinut leimataan jos jonkin näköiseksi.
Syyt saa niskoilleen ja häiriköt valloilleen jos et luota ja usko! Kuinkahan monta kertaa olenkaan nähnyt lauseen : "Kyllä mä olen ihan rehellinen ja muhun voi luottaa" Nytkin voisin luetella muutaman nikin, mutten viitsi---sehän olisi suomi24:n sääntöjen vastaista!
Pahansuopia kyllä piisaa ja etenkin niitä mustasukkaisia ja kateellisia, joiden mielestä yhden onni on toiselta pois.
Jos jollain menee hyvin, sen pitää olla MINÄ MINÄ MINÄ--- Tuollaista mentaliteettia siellä sätissä NYKYÄÄN on.
Ja vittuileppas! Kerrot itse varmasti enemmän kuin minä olen koskaan kertonut!Nyt en kyllä tuota tarkoittanut miksikään v........s mutta jos se niin haluat ottaa niin siitä sitt vaan.
Minä itse oon todella avoin ihminen ja oon täällä kirjoitellut jo aika pitkään mutta ikinä en oo häirinnän kohteeksi joutunut.
Oonko sitt vaan osannut valita sanani ja ystäväni täälläkin, samoin kuin yksityiselämässänikin niin ettei tarvii sen kummemmin jälkikäteen ihmetellä...
Oon kyllä tosi pahoillani jos sinua on täällä joku loukannut tai tietojasi levitellyt... - Juuri_niin
keskiyonkehraaja kirjoitti:
Nyt en kyllä tuota tarkoittanut miksikään v........s mutta jos se niin haluat ottaa niin siitä sitt vaan.
Minä itse oon todella avoin ihminen ja oon täällä kirjoitellut jo aika pitkään mutta ikinä en oo häirinnän kohteeksi joutunut.
Oonko sitt vaan osannut valita sanani ja ystäväni täälläkin, samoin kuin yksityiselämässänikin niin ettei tarvii sen kummemmin jälkikäteen ihmetellä...
Oon kyllä tosi pahoillani jos sinua on täällä joku loukannut tai tietojasi levitellyt...Kyllä vaan on ja häiriköintiin kuuluu herjaaminen, toisen luonteen ja asumisen, elämisen spekulointia, luonteen väärää arviointia.
Vääriä juttuja ja tietojani on tämä kyseinen henkilö levitellyt viime kesästä saakka ja Ylläpito ei mitään ole tehnyt.
Sen enempää sefut kuin YP:kään. Poliisilla on muutakin ja tärkeämpää tekemistä kuin selvitellä tälläistä ja sitäpaitsi---se kuuluu se selvittäminen sääntöjen laatijalle--- EI POLIISILLE ---- ennen kuin on murha tai tappo sätistä johtuen sattunut.
Ei vähäänkään enää kiinnosta mennä sättiin, edes rekkaamattomana.
- kuin sinne huutaa
Eipä ole tällä palstalla huutelijoita näkynyt, nyt kun aloitit huutelun niin johan siihen vastaan.
Ei harmainta aavistustakaan mistä on kyse, mutta hoitakaa ongelmanne siellä sätti paikalla, kyllä sielläkin jokin sefu on varmaankin?
Tällä palstalla ei kukaan ole alentunut toisten mollaamiseen, ulkoisia vierailijoita lukuunottamatta...
"Kusipäät saa julkistaa toisten yksityisiä tietoja yleisesti ylellä"
tarkoittaa Sinua tai jotain muuta?- Kuinkas se olikaan?
Kuinkas se olikaan se mitä äsken kirjoititkaan?
Niin kaiku vastaa kuin sinne huudetaan.
Mieti pikkisen.
Kyllä tämän "sodan" julisti eräs rekisteröimätön häirikkö ja arvaas mitä vastaan tuohon sefu juttuusi.
Niin se vaan menee ettei täällä sen enempää sefut kuin muutkaan tunnu välittävän että mitä on tapahtunut.
Eipä vähääkään välitä mennä enää sättiin! Kuinkas se olikaan? kirjoitti:
Kuinkas se olikaan se mitä äsken kirjoititkaan?
Niin kaiku vastaa kuin sinne huudetaan.
Mieti pikkisen.
Kyllä tämän "sodan" julisti eräs rekisteröimätön häirikkö ja arvaas mitä vastaan tuohon sefu juttuusi.
Niin se vaan menee ettei täällä sen enempää sefut kuin muutkaan tunnu välittävän että mitä on tapahtunut.
Eipä vähääkään välitä mennä enää sättiin!Valitettavaa,että olet saanut sätistä itsellesi häirikön.Ensinnäkin Sefut ja ylläpito ei voi asialle mitään..jos tämä häirikön nimi on sulla tiedossa,niin sun tulee tehdä asiasta rikosilmoitus.Sitä kautta asia etenee oikeita kanavia myöten ja tämä tyyppi saa rangaistuksen.
Jos et tiedä tätä sun tietojesi levittäjää..tulee sun ottaa ylös mahdollisimman tarkkaan aika,milloin sun tietojasi on annettu sätissä ylellä..sitä kautta päästään jäljittämään tämä kiusantekijä..ja siinäkin tapauksessa tulee ottaa ylläpitoon yhteyttä,sekä tehdä rikosilmoitus.
Sefut ei voi asialle mitään..valitettavasti.Chatissa tulee olla aina varovainen omien yhteystietojensa kanssa..ja jos esim.puhelinnumeroa haluaa jakaa toisille chattailijoille,niin kannattaa ehdottomasti laittaa numero salaiseksi.Varovaisuus on valttia tuntemattomien ihmisten kanssa,luotettavan kuvan itsestään antava chattailijakaan,ei välttämättä ole luotettava.
Tällaisia eväitä tänään :) ja tsemppiä
t.Zamio- Ellen
Zamio kirjoitti:
Valitettavaa,että olet saanut sätistä itsellesi häirikön.Ensinnäkin Sefut ja ylläpito ei voi asialle mitään..jos tämä häirikön nimi on sulla tiedossa,niin sun tulee tehdä asiasta rikosilmoitus.Sitä kautta asia etenee oikeita kanavia myöten ja tämä tyyppi saa rangaistuksen.
Jos et tiedä tätä sun tietojesi levittäjää..tulee sun ottaa ylös mahdollisimman tarkkaan aika,milloin sun tietojasi on annettu sätissä ylellä..sitä kautta päästään jäljittämään tämä kiusantekijä..ja siinäkin tapauksessa tulee ottaa ylläpitoon yhteyttä,sekä tehdä rikosilmoitus.
Sefut ei voi asialle mitään..valitettavasti.Chatissa tulee olla aina varovainen omien yhteystietojensa kanssa..ja jos esim.puhelinnumeroa haluaa jakaa toisille chattailijoille,niin kannattaa ehdottomasti laittaa numero salaiseksi.Varovaisuus on valttia tuntemattomien ihmisten kanssa,luotettavan kuvan itsestään antava chattailijakaan,ei välttämättä ole luotettava.
Tällaisia eväitä tänään :) ja tsemppiä
t.Zamiovielä tuohon ;
Häiriköksi leimattukaan
ei ole aina
välttämättä häirikkö.
Kyse saattaa olla henkilökemioista,
väärinkäsityksistä,
tilanteiden ja luetun ymmärtämisestä tai väsymyksestä tajuta asioita;
kaikenlaista epäselvää tapahtuu netissä/sätissä.
Joskus huumori on
poliisiakin parempi lääke
näihin "häiriköihin".
-Puhuin asioista yleisesti-
-Viestini ei kohdistunut keneenkään tai mihinkään tilanteeseen suoranaisesti-
Hyvää PäivänJatkoa
tv. Ellen - Möttöskä
Ellen kirjoitti:
vielä tuohon ;
Häiriköksi leimattukaan
ei ole aina
välttämättä häirikkö.
Kyse saattaa olla henkilökemioista,
väärinkäsityksistä,
tilanteiden ja luetun ymmärtämisestä tai väsymyksestä tajuta asioita;
kaikenlaista epäselvää tapahtuu netissä/sätissä.
Joskus huumori on
poliisiakin parempi lääke
näihin "häiriköihin".
-Puhuin asioista yleisesti-
-Viestini ei kohdistunut keneenkään tai mihinkään tilanteeseen suoranaisesti-
Hyvää PäivänJatkoa
tv. EllenEnsinkin: Kiitos sefulle kannanotosta.
Toiseksi kysymys: Miksi suomi24:llä on sitten yleensäkkään järjestyssäännöt, jollei kukaan mitään voi?
Ja sitten viimeiseksi Ellenille: Olet ihan hakoteillä. Henkilökemiaa ei sätissä ole, se tulee vasta kun livessä näkee. Ja häirikkö kuin häirikkö! Se joka hyökkää jatkuvasti "päälle" ON HÄIRIKKÖ! Möttöskä kirjoitti:
Ensinkin: Kiitos sefulle kannanotosta.
Toiseksi kysymys: Miksi suomi24:llä on sitten yleensäkkään järjestyssäännöt, jollei kukaan mitään voi?
Ja sitten viimeiseksi Ellenille: Olet ihan hakoteillä. Henkilökemiaa ei sätissä ole, se tulee vasta kun livessä näkee. Ja häirikkö kuin häirikkö! Se joka hyökkää jatkuvasti "päälle" ON HÄIRIKKÖ!Otetaan esimerkki..jos antas pikkasen osviittaa siihen,mihin pyrin.
järjestyssäännöt ovat esim.myös työpaikalla.Olen hyväksynyt säännöt,allekirjoittaessani työsopimukseni..ja jos rikon sääntöjä tai sopimusta vastaan,niin teen silloin sääntörikkomuksen.Työnjohtaja eli esimieheni huomauttaa tai puhuttelee minua jos näkee minun toimivan sääntöjä vastaan,saattaa jopa antaa potkut.Jos työyhteisössä työkaveri kohtelee sinua kaltoin..ja esimies huomaa sen,esimies saattaa puhutella työkaveriasi,mutta ei kuitenkaan aina toimi näin.Viimekädessä sinun itsesi tulee tehdä asiasta valitus omaan liittoosi tai poliisille herjauksesta.
Tässäkin tapauksessa chattiin mennessään ihminen "virtuaalisesti" hyväksyy sopimuksen..eli sitoutuu käyttäytymään chat etiketin mukaan.Seriffi huomatessaan chatissa chat-etiketin vastaista toimintaa,huomauttaa ja lopulta saattaa antaa potkut chatista..Mutta aina ei sefukaan kaikkea huomaa.Viimekädessä kuitenkin sinä itse,olet velvollinen viemään asiaa eteenpäin..poliisille ja ylläpidolle tiedoksi.
Sefulle on siinä mielessä turha valittaa häiriköstä jälkikäteen,koska me sefut emme näe lokeja..eli chat-historiaa ja myöskään emme näe privahäiriköintiä.Ylläpito näkee ylen keskusteluhistorian muutaman päivän viiveellä..mutta privoja ei nähdä sielläkään.
eli summasummarum..chatin ohjeet ovat kaikille samat..mutta kaikki eivät valitettavasti ohjeita noudata.Ohjeissa myös varoitetaan jakamasta yhteystietoja tuntemattomille,tätä ohjetta vastaan myös itse olet tietoisesti toiminut.
Toivottavasti tämä kirjoitukseni hieman valaisi sinulle sitä,miten ylläpito ja sefut toimivat tämmöisissä tilanteissa ja miten sinun tulee itse toimia :) Lohdutuksekdi vielä..harvemmin nämä häiriköt jaksavat kauaa kiusata,nimimerkkiä ja puhelinnumeroa vaihtamalla joskus pahoistakin häröistä pääsee eroon.
Edelleen tsemppiä..terveisin Zamio- Ellen
Möttöskä kirjoitti:
Ensinkin: Kiitos sefulle kannanotosta.
Ja sitten viimeiseksi Ellenille: Olet ihan hakoteillä. Henkilökemiaa ei sätissä ole, se tulee vasta kun livessä näkee. Ja häirikkö kuin häirikkö! Se joka hyökkää jatkuvasti "päälle" ON HÄIRIKKÖ!Ruksimisesta ? Auttaisiko se ? Mitä luulet ?
- Möttöskä
Zamio kirjoitti:
Otetaan esimerkki..jos antas pikkasen osviittaa siihen,mihin pyrin.
järjestyssäännöt ovat esim.myös työpaikalla.Olen hyväksynyt säännöt,allekirjoittaessani työsopimukseni..ja jos rikon sääntöjä tai sopimusta vastaan,niin teen silloin sääntörikkomuksen.Työnjohtaja eli esimieheni huomauttaa tai puhuttelee minua jos näkee minun toimivan sääntöjä vastaan,saattaa jopa antaa potkut.Jos työyhteisössä työkaveri kohtelee sinua kaltoin..ja esimies huomaa sen,esimies saattaa puhutella työkaveriasi,mutta ei kuitenkaan aina toimi näin.Viimekädessä sinun itsesi tulee tehdä asiasta valitus omaan liittoosi tai poliisille herjauksesta.
Tässäkin tapauksessa chattiin mennessään ihminen "virtuaalisesti" hyväksyy sopimuksen..eli sitoutuu käyttäytymään chat etiketin mukaan.Seriffi huomatessaan chatissa chat-etiketin vastaista toimintaa,huomauttaa ja lopulta saattaa antaa potkut chatista..Mutta aina ei sefukaan kaikkea huomaa.Viimekädessä kuitenkin sinä itse,olet velvollinen viemään asiaa eteenpäin..poliisille ja ylläpidolle tiedoksi.
Sefulle on siinä mielessä turha valittaa häiriköstä jälkikäteen,koska me sefut emme näe lokeja..eli chat-historiaa ja myöskään emme näe privahäiriköintiä.Ylläpito näkee ylen keskusteluhistorian muutaman päivän viiveellä..mutta privoja ei nähdä sielläkään.
eli summasummarum..chatin ohjeet ovat kaikille samat..mutta kaikki eivät valitettavasti ohjeita noudata.Ohjeissa myös varoitetaan jakamasta yhteystietoja tuntemattomille,tätä ohjetta vastaan myös itse olet tietoisesti toiminut.
Toivottavasti tämä kirjoitukseni hieman valaisi sinulle sitä,miten ylläpito ja sefut toimivat tämmöisissä tilanteissa ja miten sinun tulee itse toimia :) Lohdutuksekdi vielä..harvemmin nämä häiriköt jaksavat kauaa kiusata,nimimerkkiä ja puhelinnumeroa vaihtamalla joskus pahoistakin häröistä pääsee eroon.
Edelleen tsemppiä..terveisin ZamioMutta tämä kyseinen nimimerkki on jatkannut kiusaamista viime kesästä lähtien. hänestä on valitettu ylläpidolle EI MITÄÄN REAGOINTIA. Tämä kyseinen henkilö on tunnistettu on kaikki uhkailu,herjaamiset on ylhäällä. ps: siis viis säännöistä????. poliiisilla on muutakin tärkeämpää tekemistä.Mielestäni tämä asia kuuluisi suomi 24 Ylläpidolle kun ovat sääntönsä laatineet???
Möttöskä kirjoitti:
Mutta tämä kyseinen nimimerkki on jatkannut kiusaamista viime kesästä lähtien. hänestä on valitettu ylläpidolle EI MITÄÄN REAGOINTIA. Tämä kyseinen henkilö on tunnistettu on kaikki uhkailu,herjaamiset on ylhäällä. ps: siis viis säännöistä????. poliiisilla on muutakin tärkeämpää tekemistä.Mielestäni tämä asia kuuluisi suomi 24 Ylläpidolle kun ovat sääntönsä laatineet???
Olet saanut jotakin vastauksia ylläpidolta?Ylläpidolla on rajalliset mahdollisuudet vaikuttaa häiriköintiin.Häiriköllä voi olla mm.muuttuva ip osoite,joten esim.bannikaan ei tuo silloin ratkaisua asiaan.
Kyllä täällä chattaillaan omalla vastuulla..ja poliisille tulee se rikosilmoitus häirinnästä viimekädessä tehdä.
Neuvon ottamaan kopioita käydyistä keskusteluistanne ja häiriköintitapauksista.Pitää myös ottaa kellonajat talteen kustakin kopiosta.Seuraavaksi tulee ilmoittaa ylläpidolle,että olet tekemässä rikosilmoitusta..voit myös lähettää keskustelukopiot kellonaikoineen heille.Ei sulla oikein ole muuta keinoa tällaisessa asiassa.
Ja nyt nukkumaan :) hyvää yötä.- Möttöskä
Zamio kirjoitti:
Olet saanut jotakin vastauksia ylläpidolta?Ylläpidolla on rajalliset mahdollisuudet vaikuttaa häiriköintiin.Häiriköllä voi olla mm.muuttuva ip osoite,joten esim.bannikaan ei tuo silloin ratkaisua asiaan.
Kyllä täällä chattaillaan omalla vastuulla..ja poliisille tulee se rikosilmoitus häirinnästä viimekädessä tehdä.
Neuvon ottamaan kopioita käydyistä keskusteluistanne ja häiriköintitapauksista.Pitää myös ottaa kellonajat talteen kustakin kopiosta.Seuraavaksi tulee ilmoittaa ylläpidolle,että olet tekemässä rikosilmoitusta..voit myös lähettää keskustelukopiot kellonaikoineen heille.Ei sulla oikein ole muuta keinoa tällaisessa asiassa.
Ja nyt nukkumaan :) hyvää yötä.Ylläpito on saannut kopion keskustelusta EIVÄT VÄLITÄ YHTIKÄS MITÄÄN !!!!!!!!!!!!!.Olen sitä mieltä että tässä tapauksessa auttaisi Banni kun on tiedossa Nimi.
- Pettynnyt
Zamio kirjoitti:
Otetaan esimerkki..jos antas pikkasen osviittaa siihen,mihin pyrin.
Edelleen tsemppiä..terveisin ZamioNiin tämä härikkö tunnusti profiilista se jälkeen alkoi helvetinmoinen härintä sätissä ylellä Herjaaminen,uhkailu,tietojen levittäminen.etunimen paljastaminen. Minä en sorru moiseen vaikka tiedän mitä tästä häiriköstä. Esim:Nimen osoitteen paikkakunnan paljon muuta ei tulisi mieleenkään kertoa niitä ylellä.
Pettynnyt kirjoitti:
Niin tämä härikkö tunnusti profiilista se jälkeen alkoi helvetinmoinen härintä sätissä ylellä Herjaaminen,uhkailu,tietojen levittäminen.etunimen paljastaminen. Minä en sorru moiseen vaikka tiedän mitä tästä häiriköstä. Esim:Nimen osoitteen paikkakunnan paljon muuta ei tulisi mieleenkään kertoa niitä ylellä.
Tuollainen toiminta kuvaa häirikön sielua hyvin.Epätoivoinen ja turhautunut.
Minun ohjeeni on seuraava:
-Älä millään tavalla huomioi tätä ihmistä chatissa..koska sinun huomiotasi hän juuri haluaakin.
-Älä sorru samaan toimintaan.
-Ota tarvittaessa seriffiin yhteyttä jos hän on paikalla,kun tuollaista häiriköintiä esiintyy.
Huomioi myös,että privoihin sefu ei voi puuttua,jos tämä häirikkö jakaa tietojasi privassa,sille ei kukaan voi mitään..ainoastaan poliisi.
Myös jos häirikkö poistuu välittömästi sen jälkeen,kun on laittanut sun osoitteesi tai puh.numerosi ylelle,sillekkään ei enää voi sefu mitään.
Ainoastaan kopsaamalla juttu ja ottamalla kellonaika ylös ,lähettämällä kopio ylläpidolle sekä tekemällä rikosilmoitus,asialle voidaan jotakin.
Häiriköinti on chatissa yleistä,niin myös keskustelupalstoilla ja suomi24 palstoilla ei ole ennakkosensuuria,vain jälkisensuuri,joten tiedot saattavat olla useita tunteja palstoilla kaikkien nähtävillä,ennenkuin ne poistetaan.
Chatissa luonnollisesti keskustellaan reaaliajassa..ja tiedot ylelle vietyinä jäävät heti chatissa olevien nähtäville.
Joten peräänkuulutan edelleen salaista numeroa ja suurta harkintaa,mitä chatissa toisille itsestään kertoo.
ZamioMöttöskä kirjoitti:
Ylläpito on saannut kopion keskustelusta EIVÄT VÄLITÄ YHTIKÄS MITÄÄN !!!!!!!!!!!!!.Olen sitä mieltä että tässä tapauksessa auttaisi Banni kun on tiedossa Nimi.
..Seriffin tulee nähdä kyseinen häiriköinti..bannia ei voi noin vaan sinun ilmoituksesi perusteella henkilölle asettaa.Se on sääntöjen vastaista.
Bannikaan ei aina auta,jos henkilö osaa vaihtaa ip osoitteensa.Koska banni annetaan ip osoitteen perusteella.
Zamio- Möttöskä
Zamio kirjoitti:
..Seriffin tulee nähdä kyseinen häiriköinti..bannia ei voi noin vaan sinun ilmoituksesi perusteella henkilölle asettaa.Se on sääntöjen vastaista.
Bannikaan ei aina auta,jos henkilö osaa vaihtaa ip osoitteensa.Koska banni annetaan ip osoitteen perusteella.
Zamio...Kyse onkin nyt siitä että tiedetään ettei tuo kyseinen häiriköijä osaa sitä IP:tään vaihtaa ja se EI OLE MAHDOLLISTA KUIN VASTA SILLOIN KUN OMAA OMAN PALVELIMEN TAI SOITTAA PALVELUNTARJOAJALLE JA PYYTÄÄ MUUTTAMAAN SITÄ!
Sorry, mut mulla sattuu olemaan kyseisestä asiasta tietoa---FAKTAA TIETOA! :-)
Ja kerran (AINAKIN) on ollut sefu paikalla ja sille ON kerrottu! EI MITÄÄN VAIKUTUSTA! - Möttöskä
Zamio kirjoitti:
Tuollainen toiminta kuvaa häirikön sielua hyvin.Epätoivoinen ja turhautunut.
Minun ohjeeni on seuraava:
-Älä millään tavalla huomioi tätä ihmistä chatissa..koska sinun huomiotasi hän juuri haluaakin.
-Älä sorru samaan toimintaan.
-Ota tarvittaessa seriffiin yhteyttä jos hän on paikalla,kun tuollaista häiriköintiä esiintyy.
Huomioi myös,että privoihin sefu ei voi puuttua,jos tämä häirikkö jakaa tietojasi privassa,sille ei kukaan voi mitään..ainoastaan poliisi.
Myös jos häirikkö poistuu välittömästi sen jälkeen,kun on laittanut sun osoitteesi tai puh.numerosi ylelle,sillekkään ei enää voi sefu mitään.
Ainoastaan kopsaamalla juttu ja ottamalla kellonaika ylös ,lähettämällä kopio ylläpidolle sekä tekemällä rikosilmoitus,asialle voidaan jotakin.
Häiriköinti on chatissa yleistä,niin myös keskustelupalstoilla ja suomi24 palstoilla ei ole ennakkosensuuria,vain jälkisensuuri,joten tiedot saattavat olla useita tunteja palstoilla kaikkien nähtävillä,ennenkuin ne poistetaan.
Chatissa luonnollisesti keskustellaan reaaliajassa..ja tiedot ylelle vietyinä jäävät heti chatissa olevien nähtäville.
Joten peräänkuulutan edelleen salaista numeroa ja suurta harkintaa,mitä chatissa toisille itsestään kertoo.
ZamioJälkisensuurikaan ei tunnu sätissä toimivan ja nyt kun olet ollut täällä keskustelemassa, ei se häiriköijä ole tänne uskaltautunut, sillä pelolla että tulee paljastetuksi...
Oma puhelinnumeroni ON salainen, mutta jostain kumman syystä on tämä paikallinen häirikkö jo viime kesästä häiriköinyt ja tietojani paljastanut.
Ei tämä häirikkö ole privaan ENÄÄ uskaltautunut kun olen (vastoin suomi24:n sääntöjä) kopioinut ja laittanut kaiken v****lun ylelle. Eikä ole ruksistakaan mitään hyötyä kun se häirikkö menee ylelle sitten heittämään ja jos ruksin, en saa niitä juttuja mitä se on heittänyt, kopioituakaan.
Niin että silleen...
Möttöskä
(en paljasta oikeaa nikkiäni, koska saisin häiriköijän TAAS kimppuuni) - PETTYNNYT
Zamio kirjoitti:
ZamioHEI HALOO TIETÄÄKSENI JOKAISELLA ON KIINTEÄ IP.Ylläpito pysttyyy halutessaan selvittäämää IP:N.Tämän häirikön NIMI OSOITE PAIKKAKUNTA ON TIEDOSSA.Tämä kyseinen häirikkö on myös heittännyt sefunkin aikana herjaa uhkailua sefu ei reagoi mitenkään vaan on "puolustannut" ja todennut että ruksikaan toisenne eli se sefuista.SIIS OLE EDELLEEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ YLLÄPIDON PITÄÄ REAGOIDA.En haluiasi aloittaa raskasta oikeudenkäyntiä.
- Möttöskä
Ellen kirjoitti:
Ruksimisesta ? Auttaisiko se ? Mitä luulet ?
Ei auta eikä kannata, koska jos ruksit --- et voi kopioida juttuja mitä se häirikkö sinusta herjaavasti (yms. todistamatonta p**kaa) on ylelle heittänyt ja kukaan muu kun ei voi puolesta sitä tehdä.
Jos ruksit, et voi kopioida juttuja---Jos kopsaat ja toimitat asianmukaisesti YP:lle, ei tapahdu mitään (tuumataan vaan että vetoo poliisiin---tee rikosilmoitus)----Poliisilla on muutakin tekemistä--- JA SITÄPAITSI---YP:n pitää ottaa asiaan kantaa ja laittaa häiriköt kuriin! Hehän ne ovat sätin säännöt laatineet ja HEIDÄN on huolehdittava siitä että sättirauha säilyy---EI POLIISIN! - Ellen
Möttöskä kirjoitti:
Ei auta eikä kannata, koska jos ruksit --- et voi kopioida juttuja mitä se häirikkö sinusta herjaavasti (yms. todistamatonta p**kaa) on ylelle heittänyt ja kukaan muu kun ei voi puolesta sitä tehdä.
Jos ruksit, et voi kopioida juttuja---Jos kopsaat ja toimitat asianmukaisesti YP:lle, ei tapahdu mitään (tuumataan vaan että vetoo poliisiin---tee rikosilmoitus)----Poliisilla on muutakin tekemistä--- JA SITÄPAITSI---YP:n pitää ottaa asiaan kantaa ja laittaa häiriköt kuriin! Hehän ne ovat sätin säännöt laatineet ja HEIDÄN on huolehdittava siitä että sättirauha säilyy---EI POLIISIN!Asiasta julkisen,
JOS tuntisin että >>>sefut eikä Suomi24-YP auta asiassa.
Julkisella tarkoittaisin Nikkikohtaista julkistamista. Eli kertoisin jollain tavalla Ko.Nikin käytöksestä, maksoi mitä maksoi.
Eipähän minullakaan olisi mitään menetettävää, ellei minua häiriköivälläkään ole omaatuntoa.
Kyllä minä taitaisin puolustaa Itseäni sätin suomilla keinoilla, viimeiseen asti.
Ps.
Sitä paitsi olen selvinnyt tuon kaltaisesta häiriköinti/,\tilanteesta yli;
ehjin nahoin , hengissä, terveenä sekä fyysisesti että henkisesti. - Ellen
Möttöskä kirjoitti:
Jälkisensuurikaan ei tunnu sätissä toimivan ja nyt kun olet ollut täällä keskustelemassa, ei se häiriköijä ole tänne uskaltautunut, sillä pelolla että tulee paljastetuksi...
Oma puhelinnumeroni ON salainen, mutta jostain kumman syystä on tämä paikallinen häirikkö jo viime kesästä häiriköinyt ja tietojani paljastanut.
Ei tämä häirikkö ole privaan ENÄÄ uskaltautunut kun olen (vastoin suomi24:n sääntöjä) kopioinut ja laittanut kaiken v****lun ylelle. Eikä ole ruksistakaan mitään hyötyä kun se häirikkö menee ylelle sitten heittämään ja jos ruksin, en saa niitä juttuja mitä se on heittänyt, kopioituakaan.
Niin että silleen...
Möttöskä
(en paljasta oikeaa nikkiäni, koska saisin häiriköijän TAAS kimppuuni)on ihan hyvä jutella,
että saa keskusteltua aiheesta.
Uskon sen! - Ellen
PETTYNNYT kirjoitti:
HEI HALOO TIETÄÄKSENI JOKAISELLA ON KIINTEÄ IP.Ylläpito pysttyyy halutessaan selvittäämää IP:N.Tämän häirikön NIMI OSOITE PAIKKAKUNTA ON TIEDOSSA.Tämä kyseinen häirikkö on myös heittännyt sefunkin aikana herjaa uhkailua sefu ei reagoi mitenkään vaan on "puolustannut" ja todennut että ruksikaan toisenne eli se sefuista.SIIS OLE EDELLEEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ YLLÄPIDON PITÄÄ REAGOIDA.En haluiasi aloittaa raskasta oikeudenkäyntiä.
Loppujen lopuksi Häirikkö hellittää,
kun kukaan ei kuuntele,
eikä loppujen lopuksi ketään sitäpaitsi kiinnostakaan Häiriköiden jorinat.
Ihmiset nauravat näille "häiriköille".
Luulisin näin.
Usko pois! - Tietää.
PETTYNNYT kirjoitti:
HEI HALOO TIETÄÄKSENI JOKAISELLA ON KIINTEÄ IP.Ylläpito pysttyyy halutessaan selvittäämää IP:N.Tämän häirikön NIMI OSOITE PAIKKAKUNTA ON TIEDOSSA.Tämä kyseinen häirikkö on myös heittännyt sefunkin aikana herjaa uhkailua sefu ei reagoi mitenkään vaan on "puolustannut" ja todennut että ruksikaan toisenne eli se sefuista.SIIS OLE EDELLEEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ YLLÄPIDON PITÄÄ REAGOIDA.En haluiasi aloittaa raskasta oikeudenkäyntiä.
Hahhaha, että kaikilla kiintee IP osoite,,,just joo. Minullakin on tarvittaessa eri IP jos haluan,,,no sitä en sulle kerro, että miten. :)))
- kamalaa.
Möttöskä kirjoitti:
...Kyse onkin nyt siitä että tiedetään ettei tuo kyseinen häiriköijä osaa sitä IP:tään vaihtaa ja se EI OLE MAHDOLLISTA KUIN VASTA SILLOIN KUN OMAA OMAN PALVELIMEN TAI SOITTAA PALVELUNTARJOAJALLE JA PYYTÄÄ MUUTTAMAAN SITÄ!
Sorry, mut mulla sattuu olemaan kyseisestä asiasta tietoa---FAKTAA TIETOA! :-)
Ja kerran (AINAKIN) on ollut sefu paikalla ja sille ON kerrottu! EI MITÄÄN VAIKUTUSTA!Minun ainakaan ei tartte Palveluntarjoajalle soittaa, kun vaihdan IP osoitteeni, se kun on niin helppo juttu vaihtaa....toooosi helppo.
- Pettynnyt
Ellen kirjoitti:
Asiasta julkisen,
JOS tuntisin että >>>sefut eikä Suomi24-YP auta asiassa.
Julkisella tarkoittaisin Nikkikohtaista julkistamista. Eli kertoisin jollain tavalla Ko.Nikin käytöksestä, maksoi mitä maksoi.
Eipähän minullakaan olisi mitään menetettävää, ellei minua häiriköivälläkään ole omaatuntoa.
Kyllä minä taitaisin puolustaa Itseäni sätin suomilla keinoilla, viimeiseen asti.
Ps.
Sitä paitsi olen selvinnyt tuon kaltaisesta häiriköinti/,\tilanteesta yli;
ehjin nahoin , hengissä, terveenä sekä fyysisesti että henkisesti.kyllä mä sen kohta aloitankin.Alan julkistaa ylellä häirikön osoite paikkakunta puh num paljon muuta ,ellei häirikkö älyä lopettaa.
- Ellen
Pettynnyt kirjoitti:
kyllä mä sen kohta aloitankin.Alan julkistaa ylellä häirikön osoite paikkakunta puh num paljon muuta ,ellei häirikkö älyä lopettaa.
Jokainen vastaa omista teoistaan, sanoistaan.
"Minkä taakseen jättää, sen edestään Löytää"
Silti,
joskus asiat selviävät ... itsestään,
kun niitä ei huomioi laisinkaan. - pettynnyt
Zamio kirjoitti:
Zamiohenkilökohtaisesti kirjoituksistasi Suomi24:n chatissa. Tallennamme kirjoittamasi viestit sekä ip-osoitteen ja niitä voidaan käyttää tarvittaessa asiattoman käytön selvittämiseen. Että silleen .voin antaa pienen pienen näytteen tästä herjaamisesta uhkailusta.
- Möttöskä
Tietää. kirjoitti:
Hahhaha, että kaikilla kiintee IP osoite,,,just joo. Minullakin on tarvittaessa eri IP jos haluan,,,no sitä en sulle kerro, että miten. :)))
Et taidakkaan nyt itse ihan tietää!
Ainoastaan palvelimen omistaja/ylläpitäjä VOI vaihtaa tarvittaessa IP:n.
Tästä on MINULLA faktaa. - Möttöskä
Ellen kirjoitti:
on ihan hyvä jutella,
että saa keskusteltua aiheesta.
Uskon sen!On sellanen juttu että tiedetään ettei tämä ole ainutkertainen juttu. On olemassa ainakin kolme eri juttua ja henkilöä, jotka ovat saman kokeneet.
Häiriköintiä ja herjaamista ylellä.
Ei tosiaan enää kiinnosta tulla juttelemaan sättiin. - Ellen
Möttöskä kirjoitti:
On sellanen juttu että tiedetään ettei tämä ole ainutkertainen juttu. On olemassa ainakin kolme eri juttua ja henkilöä, jotka ovat saman kokeneet.
Häiriköintiä ja herjaamista ylellä.
Ei tosiaan enää kiinnosta tulla juttelemaan sättiin.Kukahan tämä häirikkö oikein onkaan...
siis 40 Chat ...
hmmmm =/ - Möttöskä
kamalaa. kirjoitti:
Minun ainakaan ei tartte Palveluntarjoajalle soittaa, kun vaihdan IP osoitteeni, se kun on niin helppo juttu vaihtaa....toooosi helppo.
Ei ainakaan Elisa siihen suostu, koska palvelin tarvitsee sen koneen ip:n joka liikennöi sen palveluntarjoajan kautta.
Ja se että ip vaihtuu, saadaan silti kiinni häirikkö--- JÄLJET JOHTAVAT NÄÄS SYLTTYTEHTAALLE! :-) *nauraa* - Möttöskä
Ellen kirjoitti:
Kukahan tämä häirikkö oikein onkaan...
siis 40 Chat ...
hmmmm =/Kerron sen joskus. *lupaa*
- taasko pitää...
Möttöskä kirjoitti:
Et taidakkaan nyt itse ihan tietää!
Ainoastaan palvelimen omistaja/ylläpitäjä VOI vaihtaa tarvittaessa IP:n.
Tästä on MINULLA faktaa.Siitä ei ole kauaa kun vaihdoin ite IP osoitteen se siis vaihtuu automaattisesti, kun tekee yhden jutun se siis pakosti vaihtuu..... et taida kovin paljoo ymmärtää tietotekniikasta mitään, kun väität vastaan.:/
- Möttöskä
taasko pitää... kirjoitti:
Siitä ei ole kauaa kun vaihdoin ite IP osoitteen se siis vaihtuu automaattisesti, kun tekee yhden jutun se siis pakosti vaihtuu..... et taida kovin paljoo ymmärtää tietotekniikasta mitään, kun väität vastaan.:/
Elääppäs parjaa poika! *virnuu*
Kiinteä IP ON mahdollinen ja IP:tä et voi vaihtaa jollet "hääri" itse palvelimena tai ole saanut lupaa jakaa niitä.
Kiinteä MAC ossari määrittää sen että kiinni jää, vaikka IP vaihtuisikin. MAC ossari kun on kiinteä sen palvelun tarjoajan palvelimella, josta oot ottanut palvelun. - Ellen
Möttöskä kirjoitti:
Kerron sen joskus. *lupaa*
(o,o)
- iiik!!!
Möttöskä kirjoitti:
Elääppäs parjaa poika! *virnuu*
Kiinteä IP ON mahdollinen ja IP:tä et voi vaihtaa jollet "hääri" itse palvelimena tai ole saanut lupaa jakaa niitä.
Kiinteä MAC ossari määrittää sen että kiinni jää, vaikka IP vaihtuisikin. MAC ossari kun on kiinteä sen palvelun tarjoajan palvelimella, josta oot ottanut palvelun.Hetkinen, miten päättelet olenko poika??? Osaa ne naisetkin tehdä helppoja juttuja.
Rautalangastako mun pitää vääntää sulle....ei voi olla totta....iiikksss !!!!
Kuka tahansa osaa vaihtaa IP oson, jos vaan tietää enemmän tietotekniikasta edes pikkasen. Siihen ei tartte suurta nörttiä, kun sen ite tekee..... todella yksinkertainen juttu.
- niisku-myy46
jos näin on :) Itse säästynyt moiselta. Ehkä asialle kannattaa tehdä jotain.
- Möttöskä
Hyvä asia että olet säästynyt.
Kurjempaa on niiden ihanien ihmisten, kanssasättäreiden, jotka (minuakin) odottaa sättiin keskustelemaan ja keventämään päiväänsä tai iltaa, sillä sinne jäi paljon minulta ystäviä. Häirikön takia tämän kaltaiset jutut on nostettu pöydälle.
Sinne sättiin en enää valitettavasti ihan pienestä tule. Sen on saanut häirikkö ja suomi24:n yp kaikessa kauneudessaan tai kauheudessaan aikaan. Onneksi on sähköposti ja puhelin vielä olemassa, mistä minut tavoittaa.
- höh
Ruksiminen on sallittua vai etkö vielä tiedä? Niin kauan ne herjaa, kunnes ruksit heidät. Ne eivät näe, kun ruksit.
- Pettynnyt
Eipä tuo ruksiminen auta heittää silti paskaa ylellä kokemusta on.
- Möttöskä
HEI!
Nyt ollaan keskusteltu siitä että mitä tehdään kun häirikkö tulee häiriköimään.
Jos ruksit, et voi tallentaa juttuja, joita häirikkö kirjoittelee ylelle kaiken kansan nähtäväksi ja jos et voi kopioida ja tallentaa, et voi myöskään kättäpidempää antaa YP:lle!
Niin että ruksiminen kun ei taas auta siihen että annetaan harhaan johtava kuva eli mustamaalataan toinen toisten kanssa sättäreiden silmissä.
TÄSTÄ ON KYSE!
- on sinun
mielestäsi kusipää?
Kannattais miettiä mitä täällä huutelee!
:)- Möttöskä
Jollet ole tuo kyseinen henkilö---lopeta hyvän sään aikaan! Täälläkin voidaan jäljittää se IP.
- että toinen
voi kertoa ja huudella toisten henkilökohtaisista asioista yleisesti millään kanavalla?
Ja ovatko asiat edes henkilökohtaisia, kysehän on täysin tuntemattomista ihmisistä, toiset rekattuna nimimerkkinä ja toiset rekkaamattomana nimimerkkinä.?
Tässä virtuaali elämässä kyse ei ole edes oikesta elämästä, naapurin voisin haastaa kyllä oikeuteen kun ajaa ruohoa aina väärään aikaan : /
Joka palstalla silloin sun tällöin ilmaantuu vierailijoita, niinkuin täälläkin, jos haluaa
niistä ongelman itselleen niin, eikun vastaamaan ja sitten saa hyökäyksen takaisin : /
Mielipiteitä tulisi hyväksyä ja kunnioittaa, kaikki eivät ole samaa mieltä, oli sitten kesä taikka talvi, syksy tai kevät...
Fiksuna jätät tälläiset omaan arvoonsa, ja keskityt oman elämäsi onneen : ) - niin ja niinkin
Perusvika on se jos menee lavertelemaan jollekin virtuaalipersoonalle tietojaan. Siis vähän kuin oma vika jos antautuu ketunsyötiksi.
Täällä ei ole ennakkosensuuria vaan jälkisensuuri. Itseasiassa keskustelujen ennakkosensuuri kai voisi olla teknisesti mahdollista kehitelläkin mutta chatin sensuroiminen ennakkoon veisi vähän jutun perusideaa metsään. Ka ketäpä kiinnostaisi keskustella reaaliajassa joka laahaa vaikkapa puoli tuntia?
Taitaa suomella olla serverit nykyysin sen verran solmussa jotta eipä tuo reaktiotuminen oikeen mihinkään taida nyt olla aktiivisimmillaan. Kesäkin vielä.
Ai juu hyvää kesää.
=DW=
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826