Mielipiteitä!

Kiitos!

Tutstuin netin kautta tyyppiin joka saattaisi olla vaikka se oikea.
Mutta....
Profiili koko ajan edelleen olemassa, ja kaiken lisäksi "yötä päivää" auki!
Normaalia??

14

2219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti Anomyymi

Kirjoittelin kivan miehen kanssa ja ollaan tavattukin pari kertaa. Itse poistin profiilini, mutta mies on mitä ilmeisemmin 24 tuntia treffeillä kun vihreä valo palaa aina paitsi ne kaksi kertaa kun hän lähti tapaamaan minua niin valo sammui tuntia, paria aiemmin...

• liikkeellä

Minun kävi samoin. Kysyin asiaa ja koska en saanut vastausta, päätin lopettaa suhteen. Vaikka netin kautta tutustuukin, ei se tarkoita että siitä ollaan riippuvaisia. Tai onhan tietysti olemassa mahdollisuus, etten vastapuolelle kolahtanut. Tosin eron jälkeen on ollut 90% aktiivisemmin yhteydessä kun seurustelun aikana.
        Mutta; elämä on :)

• kait ollu
        liikkeellä kirjoitti:

Minun kävi samoin. Kysyin asiaa ja koska en saanut vastausta, päätin lopettaa suhteen. Vaikka netin kautta tutustuukin, ei se tarkoita että siitä ollaan riippuvaisia. Tai onhan tietysti olemassa mahdollisuus, etten vastapuolelle kolahtanut. Tosin eron jälkeen on ollut 90% aktiivisemmin yhteydessä kun seurustelun aikana.
        Mutta; elämä on :)

sama mies ;)

nojoo mut hei oikeasti ei toi ole mikään syy riehaantua jos vihreä valo palaa,kuten vastauksista voi lukea,syitä on monia

huolestuttavampaa on sitten kun vihreä valo ei enää pala ollenkaan ja miehestä ei muutenkaan kuulu enää...

• Aina auki

Itellä on semmonen homma että pidän konetta auki vuorokaudet ympäri olen koneella tai en. Kun se kone on päällä niin mulla on samalla kaikenlaista ohjelmia siinä pyörimässä ja yksi on tämä treffisysteemi. Se että mun kohdalla on vihree ei siten tarkoita yhtään mitään.

• höh..

Anna nyt koneen levätä välillä, ethän säkään jaksa olla hereillä 24/7. Oikeesti hei. Olis fiksua joskus sulkeekin se kone...tai jos sulla on hirveesti fyffee niin että pystyt ostaan uuden koneen kun vanhas sanoo irti itsensä kun se tyhjäkäynnilläkin pyörii auki...ja sähköökin kuluu hitosti.

• Vihiriä Myssy

ja "ympäristöystävällinen" tyyppi. Voin kuvitella että juuri sinunlaisesi ovat niitä jotka jättävät R-kioskilla pistäytyessään autonsa joutuokäynnille...

• Vihiriä Myssy kirjoitti:

ja "ympäristöystävällinen" tyyppi. Voin kuvitella että juuri sinunlaisesi ovat niitä jotka jättävät R-kioskilla pistäytyessään autonsa joutuokäynnille...

kone on usein yötäpäivää päällä. Läppäri (itelläni) ei vie kuin murto-osan sähköä verrattuna pöytäkoneisiin ja onhan koneissa nykyään muutoinkin kohtuu hyvät virransäästöominaisuudet.

• servo
        höh.. kirjoitti:

Anna nyt koneen levätä välillä, ethän säkään jaksa olla hereillä 24/7. Oikeesti hei. Olis fiksua joskus sulkeekin se kone...tai jos sulla on hirveesti fyffee niin että pystyt ostaan uuden koneen kun vanhas sanoo irti itsensä kun se tyhjäkäynnilläkin pyörii auki...ja sähköökin kuluu hitosti.

Kotipalvelin pyörii 24/7, kuten myös kotisivupalvelin 24/7. Työasemia on yhtä monta kuin perheenjäsentä ja niistäkin osa on päivät auki, jos vaikka joku tenavien kaveri sattuu mesettämään.

• off/on

ja katsokaa, tossahan se etusivulla lukee suomeksi, että offline sekä online ei toimi!!!!!
      Minäkin oon ollut jo reilun viikon onlinessä, vaiken oo....

• Arskakakkonen

Se voi olla vaikka jollain keskustelupalstalla juttelemassa autoista tai politiikasta, silloinkin näyttää vihreää.

• Pohdiskelija

Yleistä se ainakin on. Naisten keskuudessa on ainakin
      todella yleistä, että he tapailevat useampaa miestä
      samaan aikaan, ennen kuin alkavat vakavempaan
      suhteeseen jonkun kanssa. Se on kai sitä
      amerikkalaistyylistä deittailua.

Jospa mies ei vielä tunnekaan ihan samoin? Eihän muutama
      tapaaminen vielä tarkoita, että seurusteltaisiin.
      Jospa hänellä on muitakin naisia, joiden kanssa on
      jutuissa?

Sitten on tietysti eri juttu, jos olette jo jotain
      seurustelusta sopineet, mutta ei tuossa satunnaisessa
      tapailuvaiheessa vielä ketään omisteta.

• vihreänä

Minä ihmettelin samaa, mutta huomasin myöhemmin, että jos ei kirjaudu treffisivustolta pois, vaan sulkee muuten sivun ja jättää esim. näytön auki, mutta sulkee koneen...jää vihreä valo palamaan.
      Kaikesta ei kannata huolestua, vaikka hyvä on olla varovainen.

• Stubbs

Se etsii vielä parempaa ja vielä parempaa... Niin se mnee. Ehkä sä oot kiva ja silleen, mut se haluaa pitää linjat auki muihinkin, JOS vaikka löytyis kauniimpi ja ihkumpi.

• minä vain

Tapasin treffeillä miehen tavattu on 2 krt. Poistin profiilini itse, kun ajattelin että yks kerrallaan, mutta kysäsin sit että jos tsiikailen muita sinkkuja ...haittaako ..mieheltä. laitoin vie uudella nimimer. profiilin.koska ei sitä voi ikinä tietää jos ei synkkaa.En kyllä pidä sitä ku piiloprofiilina. Miehellä on kans käyntejä omalla profiililla ja sivulla. Sano että ei se haittaa häntä jos käyn kattoon .(eikä muakaan.) Eihän sitä voi tietää sovitaanko toisillemme, ei me vielä olla vakavin aikein.Ei toista voi heti tuntea. Jos tykästyy toiseen voi olla mustasukkainen, mutta ei ihan uutta suhdetta voi aloittaa omistammalla toisen heti.Pitää antaa vapaus. Se on eri asia sit kun suhde on todella vakava, sitten en kyllä sietäisi sitä ja sanoisin että ehdi joku muu jos minä en kelpaa!Mutta pikkuhiljaa se suhde ja luottamus rakennetaan.Ja kun todella tuntee toisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe