Niin se vaan tuntuu että pieniä miehiä ei tunnuta ottavan tosissaan varsinki jos puhutaan ihka oikeista seurustelusuhteista ja vakavammista suhteista. Pitkät miehet vetoaa loppujenlopuksi naisiin enemmän, niin se vaan on, olen ite pistäny merkille.
Sikäli ikävästi ajateltua mut melko tosi asia, useimmat naiset vaan tykkää pidemmistä.
Pieniä miehiä ei huolita
92
7569
Vastaukset
- mies.176cm
Itse en ole toki pitkä vaan keskimittainen. Mutta kaverini 170cm (tai jopa alle) löysi vain hyvän naisen ;) Hyvä supliikki voi auttaa asiaan.
- Syltty__
Pistä paksupohjaiset kengät jalkaan :)
- Hukkapätkä
Noinhan se menee. Se pienikin mies voi olla naisten
mielestä ihana ihminen, mukava, hyvännäköinen ym,
mutta kun se on lyhyt. Ei lyhyttä miestä sentään
seurustelukumppaniksi oteta. Mitä "ne muut" sellaisesta
ajattelisivat?
Rehellisesti sanottuna: kyllä meille lyhyillekin naisia
löytyy. Lyhyys karsii kyllä todella paljon naisehdokkaita,
mutta eivät ne kaikki sentään pelkkää pituutta tuijota.
Onneksi itsellä on muita hyviä puolia, jotka tuntuvat
vetoavan naisiin. Moni nainen ei kuitenkaan vaivaudu
edes tutustumaan tai tutkimaan nettiprofiilia sen
jälkeen, kun huomaavat että mies on lyhyt.
Ei voi mittää, omaan pituuteen kun ei oikein voi
vaikuttaa. Naisilla on oikeus hakea sellaista
naista kuin he haluavat, katkeroituminen ei auta
mitään. Mitään alemmuuskompleksia pituudesta on turha
kehittää, elämä on liian lyhyt mököttämiseen.
Elämä on paljon helpompaa, kun opettelee ottamaan ne
omat puutteensa huumorin kannalta, eikä suutu jokaisesta
vitsistä tai "oletpa sinä lyhyt" -huomautuksesta.- Keks
"Elämä on paljon helpompaa, kun opettelee ottamaan ne
omat puutteensa huumorin kannalta, eikä suutu jokaisesta
vitsistä tai "oletpa sinä lyhyt" -huomautuksesta."
Eihän lyhyys ole mikään puute niinkuin yleisesti uskotaan. Katsokaa vaikka jalkapallon MM-kisoja. Cannavaro ja kump lyhyitä miehiä.
- hossi
Se nyt ihan niinkään ole. Eipähän tunnu pitkäkään mies niin helposti naista löytävän joten tilanne on ihan sama on sit pitkä tai pätkä :)
- MissKK
Täytyy sanoa, että itsekin halusin pitkän miehen aina ja hieman jouduin pohtimaan tätä asiaa, kun ekan kerran nykyisen mieskaverini tapasin. Mies on melkein täydellinen, mutta noin 170cm. En edes tiedä ihan tarkkaan.
Silloin kun minulla 162,5 senttisellä ei ole korkoja jalassa miehen pituus ei häiritse ja tietyissä intiimeissä tilanteissa on hyvä, että ollaan niin lähellä toistemme pituutta. Nyt huomaan tämän miehen lyhyyden todella olevan edun näissä tilanteissa ja en missään nimessä haluaisi TODELLA pitkää miestä.
Haluan käyttää korkoja ja silloin olisi kiva, että mies oli pidempi mutta aion silti käytää noin 10cm korkoja toisinaan enkä välitä siitä, että mies voi näyttää ehkä jopa lyhyemmältä.
Miehen pituudella ei niin ole muuta väliä minulle kuin, että toivoisin jos joskus saamme perillisiä niin että heistä tulisi pitkiä. Pitkät naiset pääsevät pitemmälle elämässä ja ovat uskottavampia. Arvelen, että jos geenimme yhtyvät niin on hyvin todennäköistä että jälkeiläisistä tulee melkoisen kauniita ja olisi tietysti mukavaa, että heistä tulisi myös pitkiä. Tämä on tietysti todella pinnallista ajattelua, mutta minkäs teet. Vaikka tietysti kaikkein tärkeintä on jälkeläisten terveys, jos oikeasti asioista puhutaan.- MissKK
Ai niin tsekkasin juuri, että Tom Cruise on vaan 170cm ja aika hyvännäköisiä naisia on rinnalla ollut. :)
- Mies 173 cm
MissKK kirjoitti:
Ai niin tsekkasin juuri, että Tom Cruise on vaan 170cm ja aika hyvännäköisiä naisia on rinnalla ollut. :)
Niinpä niin. Cruisella kun ei yhtään olekaan sitä rahaa takataskussa. Mahtaisko vaikuttaa pikkasen asiaan? Totuushan on se että naisen iskeminen on pitkälle miehelle helppoa mutta lyhytkin käy jos on rahaa ;)
- 187cm
Aijaa, no eipä muakaan vaikka hyvännäköiseksi ja mukavaksi sanottu. Vika naisten korvien välissä?
Juttelin kerran erään tytön kanssa Mesessä, joka oli 164cm pitkä. Hän sitten kysyi minun pituuttani ja sanoin, että olen vähän alle 170cm.
Voi hittolainen kun olis sen naisen pettyneen ilmeen silloin nähnyt. Oli kyllä Messengeri hetken aikaa jäätynyt paikalleen, kunnes sanoin naiselle, että kuhan huijasin, oikeasti olen 181cm pitkä. (olen siis oikeasti)
Hän huokasi helpotuksesta ja sanoi, ettei olisi missään nimessä lähtenyt mun kanssa edes kahville jos näin olisi asiat olleet.
No, sellainen kokemus siis...- Sen jälkeen?
Miten juttu jatkui ja mitä ajattelit hänestä ja minkä ikäinen muija tuolloin oli?
Jos minä olisin tuon "jekun" tehnyt ja nainen olisi nuo sanat sanonut, niin ihan sama vaikka olisin ollut 220 (191 oikeasti) ja nainen joku claudia schifferin kaksoisolento, niin olisin sanonut naiselle "terve, nähdään seuraavassa elämässä. Kaada kahvis rinnuksille."
Pitää naisen olla jo melko helkkarin pinnallinen jos pelkästä pituudesta on joku seurustelusuhde kiinni. Helvetti mitä huoria jotkut voivat olla. Jos ei ole bemaria alla, lompakossa dinersiä ja muita läpysköitä, omaa taloa, vähintään 10000 euron kuukausituloja, niin lutka ei vilkaisekaan. Vaikka mies olisi kuinka kusipää ja vaimonhakkaaja, niin sitä kyllä kestetään jos vain on mahdollista elää miehen siivellä, mitä muuta se sellainen on kuin huoraamista? Toisaalta, en kyllä yhtään ihmettele että jotkut naiset ovat vuodesta toiseen pelkkiä sinkkuja jos tuollaista menoa pitävät. Edes kusipää miehen kunnioitusta sellainen nainen ei saa. Sen jälkeen? kirjoitti:
Miten juttu jatkui ja mitä ajattelit hänestä ja minkä ikäinen muija tuolloin oli?
Jos minä olisin tuon "jekun" tehnyt ja nainen olisi nuo sanat sanonut, niin ihan sama vaikka olisin ollut 220 (191 oikeasti) ja nainen joku claudia schifferin kaksoisolento, niin olisin sanonut naiselle "terve, nähdään seuraavassa elämässä. Kaada kahvis rinnuksille."
Pitää naisen olla jo melko helkkarin pinnallinen jos pelkästä pituudesta on joku seurustelusuhde kiinni. Helvetti mitä huoria jotkut voivat olla. Jos ei ole bemaria alla, lompakossa dinersiä ja muita läpysköitä, omaa taloa, vähintään 10000 euron kuukausituloja, niin lutka ei vilkaisekaan. Vaikka mies olisi kuinka kusipää ja vaimonhakkaaja, niin sitä kyllä kestetään jos vain on mahdollista elää miehen siivellä, mitä muuta se sellainen on kuin huoraamista? Toisaalta, en kyllä yhtään ihmettele että jotkut naiset ovat vuodesta toiseen pelkkiä sinkkuja jos tuollaista menoa pitävät. Edes kusipää miehen kunnioitusta sellainen nainen ei saa.siis about 2 viikkoa sitten ja Mesessä on tyttö edelleen.... Tiiä sitten mitä pitäis tehdä...
enter kirjoitti:
siis about 2 viikkoa sitten ja Mesessä on tyttö edelleen.... Tiiä sitten mitä pitäis tehdä...
Niin tuli muuten sellainen vielä mieleen, että silloin samalla kertaa nainen pisti Mesessä kuvagalleriansa pyörimään (Mesessä saa ne kuvat silleen rullaamaan) ja kertoi jokaisesta kuvastaan jotain.
Kyllä mulla loksahti suu auki, että mitä hemmettiä. Oli naikkonen kyllä perhanan hyvän näköinen, mut perhanan pinnallinen joo...- akka
enter kirjoitti:
siis about 2 viikkoa sitten ja Mesessä on tyttö edelleen.... Tiiä sitten mitä pitäis tehdä...
hittoon. Hänhän vain osoitti sen, ettei sinun ajatuksistasi ollut välittänyt tippaakaan, jos kerran aikoi jättää sinut pelkästään kymmenen vaivaisen sentin vuoksi.
- Maruzzella
Sen jälkeen? kirjoitti:
Pitää naisen olla jo melko helkkarin pinnallinen jos pelkästä pituudesta on joku seurustelusuhde kiinni. Helvetti mitä huoria jotkut voivat olla. Jos ei ole bemaria alla, lompakossa dinersiä ja muita läpysköitä, omaa taloa, vähintään 10000 euron kuukausituloja, niin lutka ei vilkaisekaan. Vaikka mies olisi kuinka kusipää ja vaimonhakkaaja, niin sitä kyllä kestetään jos vain on mahdollista elää miehen siivellä, mitä muuta se sellainen on kuin huoraamista? Toisaalta, en kyllä yhtään ihmettele että jotkut naiset ovat vuodesta toiseen pelkkiä sinkkuja jos tuollaista menoa pitävät. Edes kusipää miehen kunnioitusta sellainen nainen ei saa.Ja vaikka sinä olisit kuinka ihana ja tuntisit minua kohtaan samoin, niin jos saisin MISSÄÄN elämän tilanteessa tietää, että huorittelit ja lutkittelit naisia täällä netissä tuossa viestissäsi ja varmaan kymmenissä muissa, niin varmasti sanoisin, että nähdään seuraavassa elämässä, moro.
Luultavasti just tollaset naisten vihaajat on niitä vaimojen hakkaajia.
Eikö miehillä tosiaan ole tuon parempia käytöstapoja??
- Pieni suuri mies
Kyllähän suurella osalla naisista on ajatuksissa että "pitkä ja komea" pitää miehen oleman, kun sellaista mieskuvaa on koko naisen elämä sille aivopesty. Jotkut naiset tietenkin voi ajatella ihan omilla aivoillaan ja todeta joku mies hyväksi, vaikka onkin lyhyt.
Pituus nyt on yksi tekijä kaikkien muiden tekijöiden joukossa eli äly, koulutus, varkakkuus, terveys, sosiaalisuus ja niin edelleen. Pituus tietenkin on sellainen näkyvä ominaisuus, jolla on helppoa torjua mies vaikka olis muuten hyvä.
Itse olen lyhyenä miehenä sitä mieltä että naisten ei kannata ottaa pitkää miestä jos se on päästä laho. Kyllä se korvien väli on se missä se parisuhteen salaisuus on sen 40 vuotisen yhteiselon aikana eikä niissä muutamassa puuttuvassa sentissä.
Tietenkin moni nuori (ja tyhmä) nainen ottaa ensin sen pitkän ja lahon miehen ja jäätyään YH:ksi alkaa katselemaan miehiä eri tavoin. Silloin on lyhyillä miehillä mahdollisuus viimeistään naiseen : ) Ei syytä huoleen vaikka onkin lyhyt mies, kyllä routa porsaan kotiin ajaa- Pieni suuri mies
Tämönen jäi pois että joskus oon kuullu naisten miettivän noita korkojen käyttöä ja siinä pitäis sitten miehen olla paljon pidempi kuin nainen.
Voiko enää turhamaisempaa kriteeria kumppanilleen olevan kuin se että hääkuvassa, jossa jalkoja ei edes näy, nainen on lyhyempi korkokenkien kanssa. Eli siis se on tärkeää mille näyttää, että näyttää kuvassa siltä kuin naistenlehdissa on sanottu miltä pitää näyttää, silloin elämä on hyvää. Vois hyvin kysyä että onko korkokenkiä pakko käyttää? Ja toisekseen onko se miltä ulospäin näyttää muille tärkeää elämässä ja sen parisuhteen kannalta? Näin turhamaisia ajatuksia turhamaisten ihmisten pienissä päissä...
- ninni*
ei niin, ite oon 168 cm ja miehen pitää olla kyllä vähintään 178, sorry!
- Pitkä, silti ok nainen
Kyllä ihmisen pituus on sellainen asia, jolle itse ei voi mitään, ympärysmittaansa jokainen pystyy vaikuttamaan.
Suotakoon 180 cm naiselle, että toivoisi miehen olevan yli sen......... - Oikeus valintoihin
Pitkä, silti ok nainen kirjoitti:
Kyllä ihmisen pituus on sellainen asia, jolle itse ei voi mitään, ympärysmittaansa jokainen pystyy vaikuttamaan.
Suotakoon 180 cm naiselle, että toivoisi miehen olevan yli sen........."Suotakoon 180 cm naiselle, että toivoisi miehen
olevan yli sen........."
Tokka kai, tuohan on vielä ihan kohtuullinen vaatimus.
Lähinnä huvittavat nämä n. 160cm "pitkät" naiset, jotka
haluavat ehdottomasti 20cm pitemmän miehen. Jokainen
saa tietysti "vaatia" ihan mitä itse haluaa, omaa
miesehdokasmääräähän sillä vain pienentää.
Huvittavaa on se, että jotkut minua pidemmät naiset
ovat ensin suureen ääneen toitottaneet haluavansa
pidemmän miehen, mutta tutustumisen jälkeen ovat
kuitenkin olleet kovasti yhteyksissä ja vaikuttaneet
kovinkin ihastuneilta. Muutama pitempikin suhde on
ollut pidemmän naisen kanssa.
Seuraavan kerran kun tekee mieli valittaa netissä että
"kunnon miehiä ei löydy" tai "luonne on tärkein", kannattaa
muistaa että on jo rajannut suuren osan miehistä pois
pelkän pituuden perusteella.
- Paahtopähkinä
On mullakin tiukka pituuskriteeri, elikkä miehen pitää ehdottomasti olla pitempi kuin mie. Eikä koroista nyt tarvitte välittää.:) Siinä mielessä helppo, kun olen ite alle 160:D
Mut miehen pitää näyttää mieheltä. Se, mikä näyttää mieheltä, on vaikea selittää.
Jos pääkopassa kaksi pientä solua yrittää törmäillä saaden jotain aikakseksi, niin silloin en vilkasekkaan siinä mielessä:D - itsekin kunnon
vaatimuksia kehiin. Älä vilkaisekaan naisia joilla on pienet rinnat, sano heille suoraan että ei kiitos noilla tisseillä. Samoin vaadi sitä että naisella on vähintään oma asunto, eikä mikään vuokrakämppä. Työpaikka täytyy tietysti olla ja sekin vakinainen ja hyväpalkkainen, sillä sinähän et minkään yrittäjän kanssa halua olla missään tekemisissä. Jos naisella on koiria, niiden täytyy olla sisäsiistejä. Huomauta kaikista ominaisuuksista että niiden täytyy olla paremmin. Vaatteiden täytyy olla kalliimpia kuin nykyiset jne. Meikin täytyy olla suoraan ammattilaiselta, samoin hiusten. Jos ne on, sano että vain taitava nainen osaa laittaa meikkinsä ja hiuksensa itse.
Pidä pintasi ja käyttäydy kuin olisit loistavalla itsetunnolla varustettu. Tunne itsesi ja heikkoutesi, mutta älä häpeä niitä, pidä niitä ominaisuuksina, ei haittoina. Pistä ne naiset pelkäämään sinua ja sinun arvioitasi, se on paljon helpompaa kuin miltä kuulostaa. Silloin alkaa naisia pörräämään ympärilläsi.- naikkonen vaan
Mä ainakin rakastan ja suorastaan jumaloin mun lyhyttä miestäni,hän on vähän alle 170 cm.Eikä mulle tulis mieleenkään vaihtaa häntä pidempään tai että häpeäisin hänen pituuttaan!!Mulla on korkeet korkkarit ja olen sillon häntä pari senttii pidempi,mut mitä väliä!Ei haittaa meitä ja muiden mielipiteet ei kiinnosta!Kyl se miehekkyys on ihan muista asioista kiinni ku miehen pituudesta.Mulla on kokemusta:)
- Pieni suuri mies
naikkonen vaan kirjoitti:
Mä ainakin rakastan ja suorastaan jumaloin mun lyhyttä miestäni,hän on vähän alle 170 cm.Eikä mulle tulis mieleenkään vaihtaa häntä pidempään tai että häpeäisin hänen pituuttaan!!Mulla on korkeet korkkarit ja olen sillon häntä pari senttii pidempi,mut mitä väliä!Ei haittaa meitä ja muiden mielipiteet ei kiinnosta!Kyl se miehekkyys on ihan muista asioista kiinni ku miehen pituudesta.Mulla on kokemusta:)
Voin kanssa ittestäni sanoo sen että mua miehekkäämpää ja kovempaa miestä saa hakea. Mulla on älliä, koulutusta, asennetta, rahaa, terveyttä. Etenki mulla on tota munaa paljon enemmän mitä miehissä keskimäärin, oon sen verran joutunu tappeleen ja puollustaan itteeni isompia vastaan että turpaan tulee isollekin miehelle käsin tai asein.
It is not about the size of the dog in the fight,
it's about the size of the fight in the dog - ...mitä juntteja
...täällä kriteereineinsä pyörii! Haloo, äijät!!
"pistä pelkäämään nainen kommenttejasi..." heh heh heh... Parisuhdehan pitää just perustua pelolle, epävarmuudelle ja pinnallisuudelle. Näin on pojat.
- pieni itsekin
Minulla on ollut tapana teini-iästä asti ihastua ns. pienikokoisiin miehiin. Asiaan vaikuttaa ehkä se, että itse olen vain 158 cm siro ja pieni.. Avomieheni on 168 cm pitkä ja seurusteltu ollaan jo kohta 5 vuotta. Itseasiassa tutustuessani häneen olin lähinnä vain iloinen siitä, että hän ei ole pitkä, koska tuntui siltä, että hän on jotenkin lähempänä minua ja pieni koko yhdistää meitä. Näytetään sopusuhtaisilta yhdessä. :) Pituutta paljon tärkeämpi asia kuitenkin mihin hänessä ihastuin oli hänen avoin luonteensa, tunteellisuus ja keskustelutaito.
Ainoa asia, mikä minua huolestuttaa on se, että jos teemme lapsia kuinka pieniä heistä tulee, koska itse haluaisi omille lapsilleen mahdollisimman vähän murehdittavaa. Itse pienikokoisena ihmisenä on kyllä saanut kokea, miltä tuntuu se, että pidemmät ihmiset otetaan enemmän tosissaan esim. työelämässä tai kun saa esim. lukioiässä kuulla näyttävänsä 13-vuotiaalta tai esim. väkijoukossa jää muiden jalkoihin ja kaupassa ei yletä ylimmälle hyllylle. Lapsuudestakin on jäänyt sellaista mieleen, että aina kilpailtiin, että kuka on pisin ja esim. joissakin urheilulajeissa ei voinut millään pärjätä samanikäisille, jotka olivat 10-20 cm pidempiä. Naisille kuitenkaan pieni koko ei ole ollenkaan niin hankala asia kuin miehille, esim. korkokengillä saa helposti lisää pituutta ja naisia pidetään naisellisina vaikka olisivatkin pieniä.
Pienikokoinen mies joutuu kyllä taatusti kehittämään esim. puhelahjojaan tai esim. pitämään kropan tosi timmissä kunnossa saadakseen naisia. Toisaalta esim. hyvä keskustelutaito ja tunneäly nousee varmasti iän myötä monen naisen arvomaailmassa tärkeämmäksi kuin pituus. Mielestäni mies voi kyllä todellakin olla miehekäs ja seksikäs ja hyvännäköinen, vaikka olisikin lyhyt. Minulla on kyllä esim. ystäviä, jotka eivät edes katsele alle 180 cm miehiä sillä silmällä. Toisaalta ehkä heillä on siihen "varaa", koska ovat myös itse pitkiä. Tietysti on joskus tullut mieleen, että mitä ne mun kaverit miettii sit mun miehestä, mutta ei sillä ole väliä, koska itse rakastan miestäni eikä ole tarkoitus miellyttää kavereita miesvalinnalla.
Sitä en kyllä voi ymmärtää, että millä perusteella lyhyt nainen vaatii, että miehen pitäisi olla yli 180 cm.. ? Itselläni ainakin tulee pitkien miesten seurassa usein sellainen olo, että näyttää sen toisen rinnalla ihan lapselta.. Lisäksi minulle on jäänyt sellainen olo, että lyhyet tai ns. normaalikokoiset miehet ois useimmiten kasvoiltaan paremmannäköisiä kuin nämä pitkät miehet. Harvoin olen nähnyt pitkää miestä, joka olisi kasvoiltaan todella hyvännäköinen. :D En tiedä, pitääkö paikaansa vai kuvittelenko.. mutta tsemppiä kuitenkin kaiken pituisille miehille! :) - Minna vaan
Naisihmisenä kun olen joskus lueskellut näitä treffihaku ilmoituksia niin melkein joka akka etsii itselleen väh.180cm miestä (ja tummaa)Itse taidan olla vissiin sitten ihan "pervo" kun olen aina pitänyt semmoisista lyhyemmistä miehistä. En voisi kuvitellakaan olevani minkään kaksi metrisen koljakkeen kanssa. Jotenkin sellainen hieman itseäni pidempi mies (olen itse 164cm) eli ehkä 170cm tuntuu sopusuhtaiselta ja miellyttää silmääni. Useat naiset tosiaan tuijottaa siihen pituuteen mutta eivät kaikki.
- asenne
"Voin kanssa ittestäni sanoo sen että mua miehekkäämpää ja kovempaa miestä saa hakea. Mulla on älliä, koulutusta, asennetta, rahaa, terveyttä. Etenki mulla on tota munaa paljon enemmän mitä miehissä keskimäärin, oon sen verran joutunu tappeleen ja puollustaan itteeni isompia vastaan että turpaan tulee isollekin miehelle käsin tai asein."
Tuo on juuri se asenne mikä pienissä miehissä ärsyttää ja on suorastaan vastenmielistä. Pidemmän kaverin ei miehuttaan tarvitse käsin tai asein todistella.
Terveisin 175 pitkä nainen.
Terveisin - yks pätkä
asenne kirjoitti:
"Voin kanssa ittestäni sanoo sen että mua miehekkäämpää ja kovempaa miestä saa hakea. Mulla on älliä, koulutusta, asennetta, rahaa, terveyttä. Etenki mulla on tota munaa paljon enemmän mitä miehissä keskimäärin, oon sen verran joutunu tappeleen ja puollustaan itteeni isompia vastaan että turpaan tulee isollekin miehelle käsin tai asein."
Tuo on juuri se asenne mikä pienissä miehissä ärsyttää ja on suorastaan vastenmielistä. Pidemmän kaverin ei miehuttaan tarvitse käsin tai asein todistella.
TerveisinOlisit varmaan kertonut mielipiteesi, vaikka ei olisi tullutkaan? ;D
Terkuin aikas rauhallinen pätkä - Mies 173 cm
asenne kirjoitti:
Terveisin"Tuo on juuri se asenne mikä pienissä miehissä ärsyttää ja on suorastaan vastenmielistä. Pidemmän kaverin ei miehuttaan tarvitse käsin tai asein todistella."
Vai ärsyttää nimimerkkiä "asenne" tuo pienemmän miehen itsevarmuus. Ehkäpä tuo hänen "vastenmielinen asenne" oli enemmänkin huumoria, tuliko mieleesi lainkaan? Mutta entäpä jos se pidempi mies sanoisi samalla tavalla? Todennäköisesti se ei enää sinua äryttäisi vaan se olisikin mielestäsi miehekästä, veikkaan ? Onhan kyse silloin kuitenkin siitä pitkästä miehestä ;). Olen huomannut että juuri nämä pitkiä miehiä ihaileville naisille on aivan sama mitä pitkä mies tekee tai sanoo, se on vaan ihanaa. Mutta jos lyhyempi kaveri tekee tai sanoo vastaavasti niin se onkin vastenmielistä ?!? - Kolmenic
Mies 173 cm kirjoitti:
"Tuo on juuri se asenne mikä pienissä miehissä ärsyttää ja on suorastaan vastenmielistä. Pidemmän kaverin ei miehuttaan tarvitse käsin tai asein todistella."
Vai ärsyttää nimimerkkiä "asenne" tuo pienemmän miehen itsevarmuus. Ehkäpä tuo hänen "vastenmielinen asenne" oli enemmänkin huumoria, tuliko mieleesi lainkaan? Mutta entäpä jos se pidempi mies sanoisi samalla tavalla? Todennäköisesti se ei enää sinua äryttäisi vaan se olisikin mielestäsi miehekästä, veikkaan ? Onhan kyse silloin kuitenkin siitä pitkästä miehestä ;). Olen huomannut että juuri nämä pitkiä miehiä ihaileville naisille on aivan sama mitä pitkä mies tekee tai sanoo, se on vaan ihanaa. Mutta jos lyhyempi kaveri tekee tai sanoo vastaavasti niin se onkin vastenmielistä ?!?näin se menee. Ihan sama mitä se suoltaa kaikki on aina ookoo. Kun lyhyt mies sanoo, se on aina väärin ihan sama mitä se sanoo.
- pihkura
Jos olis pitempi, ni sit keksis jonku toisen syyn, minkä takia "ei kelpaa". Koittais nyt vaan hyväksyä ittensä sellasena ku on. Varsinki kun pituutta on vaikeempi lähtee muutteleen.
Ja niitten muittenki suhteen pätee mun ajatusmaailmassa yks ja sama periaate. Mä yritän selittää, vaikka varmaan leimaudunki vähämieliseks :)
Otetaan esimerkki: Ystävä valittaa liian pieniä rintojaan. Mun kommentti: Olisit valinnut paremmin. Jos takas tulee hölmistynyt katse, niin voin selittää, että siis sillon alussa kun osia valittiin.. Tässä vaiheessa yleensä joku vaihtaa puheenaihetta, joku saattaa jopa naurahtaa :) - mies lyhyempi minua
Minun rakkaani on minua 4 cm lyhyempi. Käytän silti korkokenkiä mekon kanssa ja joskus muutenkin. Minua ei haitaa pituusero ja miehen itsetunto on sen myös kestänyt.
Uskon että on paljon (myös ystäväpiirissäni) naisia jolle pituus on tärkeä mutta ei kaikille.
Itse olen hoikka ja hyvännäköinen, ei ole tarvinnut "tyytyä" väkisin keneen tahansa. Valitsin tämän miehen koska puuttuvat sentit korvautuvat hänessä monessa muussa suhteessa satakertaisesti.
Tärkeämpää kuin pituus on miehen käytös, luonne, muuten miehekkyys. Leveät hartiat ovat myös plussaa.:)
On monella miehelläkin vaatimuksena esim.nettipalstoilla naisen pituus pitää olla itseään lyhempi.
Olen 169 ja miesystävä on 165 cm. - höps,
Ainoa asia mikä lyhyessä miehessä voi häiritä on se, jos se ajattelee vain pituuttaan koko ajan ja tekee kaiken sen pohjalta. Olen itse lyhyt nainen ja joskus ärsyttää miten joissain tapahtumissa jotkut käppänät melkein lähtee juosten salin toiselta puolelta minut nähdessään ja alkaa tekemään tuttavuutta. Herran jumala, en kai minäkään ole imarreltu jos ukko haluaa minut vain siksi että olen lyhyt!
- Ja hups
" Olen itse lyhyt nainen ja joskus ärsyttää miten joissain tapahtumissa jotkut käppänät melkein lähtee juosten salin toiselta puolelta minut nähdessään ja alkaa tekemään tuttavuutta."
No jopas nyt jotakin. Entäs toisinpäin. Tunnetustihan pitkät miehet on kiinnostuneita lyhyistä naisista. Entäpä jos pitkä mies lähtee juosten salin toiselta puolelta tekemään tuttavuutta. Ärsyttääkö silloinkin? - höps,
Ja hups kirjoitti:
" Olen itse lyhyt nainen ja joskus ärsyttää miten joissain tapahtumissa jotkut käppänät melkein lähtee juosten salin toiselta puolelta minut nähdessään ja alkaa tekemään tuttavuutta."
No jopas nyt jotakin. Entäs toisinpäin. Tunnetustihan pitkät miehet on kiinnostuneita lyhyistä naisista. Entäpä jos pitkä mies lähtee juosten salin toiselta puolelta tekemään tuttavuutta. Ärsyttääkö silloinkin?Kieltämättä taisin olla ennakkoluuloinen :) Oletan vain että lyhyet miehet pörräävät ympärilläni (puuttuvan) pituuteni takia, koska eipä ne pitkät sieltä juosten riennä... En siis osaa sanoa ärsyttäisikö. Luultavasti se olisi aika pelottavaa. Mutta point taken :)
- Ja hups
höps, kirjoitti:
Kieltämättä taisin olla ennakkoluuloinen :) Oletan vain että lyhyet miehet pörräävät ympärilläni (puuttuvan) pituuteni takia, koska eipä ne pitkät sieltä juosten riennä... En siis osaa sanoa ärsyttäisikö. Luultavasti se olisi aika pelottavaa. Mutta point taken :)
Niinpä, teki vain mieleni vähän viisastella ;). Olen ollut huomaavinani että jostain kumman syystä lyhyiden mieste teot/ sanomiset ärsyttää mutta jos pitkä toimii samoin niin eipä ärsytäkään, hassua eikö ;).
- höps,
Ja hups kirjoitti:
Niinpä, teki vain mieleni vähän viisastella ;). Olen ollut huomaavinani että jostain kumman syystä lyhyiden mieste teot/ sanomiset ärsyttää mutta jos pitkä toimii samoin niin eipä ärsytäkään, hassua eikö ;).
Kovasti hassua ;) Mutta jos yritetään pelastaa tilanne keksimällä jotain mikä ärsyttää pitkissä miehissä heidän suhtautumisessaan lyhyisiin naisiin (koska löytyyhän näitä...), niin joillakin on naurettava vimma kanniskella lyhyitä naisia paikasta toiseen. Kuvitteleeko ne, että naisten mielestä on hauskaa tulla yhtäkkiä siepatuksi vaikka kesken juttelun ja kannetuksi toiseen huoneeseen? Ei muuten ole. Ainakaan kenenkään yli seitsemänvuotiaan mielestä. Onneksi tätä huvia harrastavia miehiä ei ole paljoa. Yksikin on liikaa.
Huomasin juuri, että ruuaksi aikomassani vihannessekoituksessa on miniporkkanoita. Nekin on ärsyttäviä.
- pitkätyttönen
Itse ainakin haluaisin mielelläni, että mieheni olisi vähintään minun pituinen (tietenkään parin sentin pituusero suuntaan tai toiseen ei hirveästi vaikuta mihinkään)
Olen 176cm pitkä nuori parikymppinen nainen, mutta en suinkaan pidä pituutta ykkösasiana miesten suhteen. Ensin tulevat muut asiat! mutta kyllä se saattaa ruveta häiritsemään jos pituuseroa alkaa tulla enemmältikin.. Lähinnä siinä tuntee itsensä kovin 'isoksi' kun kulkee lyhyen miehen vierellä (varsinkin jos haluaisi vähän korkojakin käyttää)..- Napoleon
En tajua tätä yhtälöä että vain pitkät miehet käyvät, koska haluat käyttää kengissä pitkiä korkoja? Ovatko korot välttämättömät sinulle?
Montako minuuttia 40 vuotisen avioliiton aikana käytät korkoja ja mikä on noiden minuuttien merkitys verrattuna miehen luonteeseen jos rajaat lyhyitä miehiä pois.
Onko sinusta parempi olla löytämättä mahtavan luontoinen mies pituuden takia ja tyytyä keskinkertaiseen luonteeseen (mutta pitkään mieheen) vain sen takia että voit käyttää 40 vuoden aikana ( 350 000 tuntia ) 35 tuntia ( 0,01% tunneistasi avioliitossa) korkoja? Vaihdatko 0.01% korkokenkä turhamaisuusaikaa 99.9% ajastasi viettoon keskinkertaiseen miehen luonteeseen? Missä on suhteellisuuden taju koskien kenkien korkoja !!! - herramiess
"en suinkaan pidä pituutta ykkösasiana miesten suhteen. Ensin tulevat muut asiat!"
Niin, se miehen peniksen pituus/suuruus taitaa tulla ensin, sitten jälkeenpäin vasta nämä muut jutut. - pitkätyttönen
Napoleon kirjoitti:
En tajua tätä yhtälöä että vain pitkät miehet käyvät, koska haluat käyttää kengissä pitkiä korkoja? Ovatko korot välttämättömät sinulle?
Montako minuuttia 40 vuotisen avioliiton aikana käytät korkoja ja mikä on noiden minuuttien merkitys verrattuna miehen luonteeseen jos rajaat lyhyitä miehiä pois.
Onko sinusta parempi olla löytämättä mahtavan luontoinen mies pituuden takia ja tyytyä keskinkertaiseen luonteeseen (mutta pitkään mieheen) vain sen takia että voit käyttää 40 vuoden aikana ( 350 000 tuntia ) 35 tuntia ( 0,01% tunneistasi avioliitossa) korkoja? Vaihdatko 0.01% korkokenkä turhamaisuusaikaa 99.9% ajastasi viettoon keskinkertaiseen miehen luonteeseen? Missä on suhteellisuuden taju koskien kenkien korkoja !!!kengissä edes korkeita korkoja.. viisi on maksimi, koska muuten tuntuu pitkältä ihan vain kaveriporukassakin!
Sanoin vain että hienoa olisi kun olisi se pitkä mies, jonka kanssa saisi sitten käyttää niitä pidempiä korkojakin edes joskus.. :D
Ja sanoin mielestäni ettei miehen välttämättä tarvitse olla todella pitkä.. se on vain plussaa! - pitkätyttönen
herramiess kirjoitti:
"en suinkaan pidä pituutta ykkösasiana miesten suhteen. Ensin tulevat muut asiat!"
Niin, se miehen peniksen pituus/suuruus taitaa tulla ensin, sitten jälkeenpäin vasta nämä muut jutut.ihan niin mene! tai no kaikkien puolesta kun en voi puhua, mutta minulle se luonne on ihan ykkönen, sitten ulkonäkökysymykset.. ollaanpas täällä nyt naisvastaisella asenteella liikenteessä.. :O
- Napoleon
Napoleon kirjoitti:
Onko sinusta parempi olla löytämättä mahtavan luontoinen mies pituuden takia ja tyytyä keskinkertaiseen luonteeseen (mutta pitkään mieheen) vain sen takia että voit käyttää 40 vuoden aikana ( 350 000 tuntia ) 35 tuntia ( 0,01% tunneistasi avioliitossa) korkoja? Vaihdatko 0.01% korkokenkä turhamaisuusaikaa 99.9% ajastasi viettoon keskinkertaiseen miehen luonteeseen? Missä on suhteellisuuden taju koskien kenkien korkoja !!!Varmaan mulla on naisen kriteerinä se että pitää anaaliseksistä. 40 vuotisen avioliiton aikana olen varmaan naisen ahterissa enemmän minuutteja kuin sinä olet korkokengissäsi. Silti anaaliin suostuminen ei mielestäni ole minkäänlainen kriteeri 40 vuotista kumppanuutta ja yhteiseloa ajatellen. Mutta kuten sanoit itsekkin, olisi mukavaa JOS JOSKUS voisi sitä anaalia kokeilla. Ehkä voisit käydä JOSKUS muiden kuin miehesi kanssa tanssimassa tai muissa tilaisuuksissa korkokengillä jos sen fiiliksen saaminen on niin tärkeää, olitko ajatellut tällaista mahdollisuutta.
- pitkätyttönen
Napoleon kirjoitti:
Varmaan mulla on naisen kriteerinä se että pitää anaaliseksistä. 40 vuotisen avioliiton aikana olen varmaan naisen ahterissa enemmän minuutteja kuin sinä olet korkokengissäsi. Silti anaaliin suostuminen ei mielestäni ole minkäänlainen kriteeri 40 vuotista kumppanuutta ja yhteiseloa ajatellen. Mutta kuten sanoit itsekkin, olisi mukavaa JOS JOSKUS voisi sitä anaalia kokeilla. Ehkä voisit käydä JOSKUS muiden kuin miehesi kanssa tanssimassa tai muissa tilaisuuksissa korkokengillä jos sen fiiliksen saaminen on niin tärkeää, olitko ajatellut tällaista mahdollisuutta.
siksi en sanonutkaan sen olevan ehdotonta että mies on pidempi!!
- Napoleon
pitkätyttönen kirjoitti:
siksi en sanonutkaan sen olevan ehdotonta että mies on pidempi!!
Ymmärsin kyllä kirjoituksesi täysin, mutta musta vaan oli hauskaa verrata korkoja anaaliseksiin : )
- pitkätyttönen
Napoleon kirjoitti:
Ymmärsin kyllä kirjoituksesi täysin, mutta musta vaan oli hauskaa verrata korkoja anaaliseksiin : )
vertauskohteet olitkin valinnut!! :O mutta hyvä että ymmärsit.. niin ei tarvitse enää toistaa samaa.. :D
- Napoleon
pitkätyttönen kirjoitti:
vertauskohteet olitkin valinnut!! :O mutta hyvä että ymmärsit.. niin ei tarvitse enää toistaa samaa.. :D
Niin se olikin vain tehokeino, joka tehoaa naisiin. Olen nimittäin kova poika heiluttamaan tätä sanan säilää.
- pitkätyttönen
Napoleon kirjoitti:
Niin se olikin vain tehokeino, joka tehoaa naisiin. Olen nimittäin kova poika heiluttamaan tätä sanan säilää.
tehokeinot on toimivat ja harkitut.. :P
Vielä kuitenkin tarkentaakseni ettei kukaan muu ymmärrä väärin niin koitin ainakin sanoa, että itsessänihän se vika on, kun mokoma tyhjänpäiväinen asia alkaa häiritsemään! Kuitekin lyhyissä miehissä todella hienoja tyyppejä ja mukavia ihmisiä! Eli en todellakaan kammoa lyhyitä miehiä! Jossain vaiheessa se vain lähinnä itsestään alkaa tuntua kauhealta kun on niin pitkä.. silloin toivoisi olevansa paljon lyhyempi tyttö! :D ;) - Aikuinen Nainen
pitkätyttönen kirjoitti:
ihan niin mene! tai no kaikkien puolesta kun en voi puhua, mutta minulle se luonne on ihan ykkönen, sitten ulkonäkökysymykset.. ollaanpas täällä nyt naisvastaisella asenteella liikenteessä.. :O
Olen 176-senttinen nainen ja käytän 6-7 sentin korkkareita.
Ex-aviomieheni on 190-senttinen.
Kaikki entiset miesystäväni ovat pituusluokassa 189-203 cm. Yksinkertaisesti en pidä heitä lyhyempiä miehiä fyysisesti puoleensavetävinä.
Nykyinen miesystävä on 193-senttinen.
Paitsi että miehen tulee olla pitkä ja kookas,pitää hänen olla hyvin toimeentuleva, asua omassa asunnossa, olla liikunnallinen ja sivistynyt. Siis maskuliininen vastakappaleeni;) - Napoleon
Aikuinen Nainen kirjoitti:
Kaikki entiset miesystäväni ovat pituusluokassa 189-203 cm. Yksinkertaisesti en pidä heitä lyhyempiä miehiä fyysisesti puoleensavetävinä.
Paitsi että miehen tulee olla pitkä ja kookas,pitää hänen olla hyvin toimeentuleva, asua omassa asunnossa, olla liikunnallinen ja sivistynyt. Siis maskuliininen vastakappaleeni;)Kiitos vastauksestasi. Nyt tiedämme sinun tarinasi. Jokaisella on oikeus valita elämässään omat juttunsa.
- MikkiHiiri
Aikuinen Nainen kirjoitti:
Paitsi että miehen tulee olla pitkä ja kookas,pitää hänen olla hyvin toimeentuleva, asua omassa asunnossa, olla liikunnallinen ja sivistynyt. Siis maskuliininen vastakappaleeni;)Valinnassa ja kriteereissä joku vika, kun homma menee puihin?
- huomataan...
Meillä kaikilla ihmisillä on varmaankin erilaiset toiveet ja kriteerit kun katselemme ja kuuntelemme vastakkaista sukupuolta ja toiset tietenkin tasa-arvon nimissä samaa kun itse edustavat. Jo vuosisatoja sitten naisilla oli tarve ja halu isoon ja turvallisuutta antavaan mieheen, ehkäpä sieltä on lähtenyt naisten halu itseä isompaan ja pitempään mieheen. Sitten niistä korkokengistä, nainenhan tunnetusti kävelee kauniimmin ja suoraryhtisemmin korkokengissä puhumattakaan siitä että ne tuovat sääret kauniimmin esille sievässä hamosessa. Ja vielä silloinkin nainen haluaa katsoa miestään ihaillen ylöspäin! Siksi noin 15-20 sentin pituusero on vain plussaa vaikka ei ainoa kriteeri. Toki että voi ihailla puolisoaan myöskin muista syistä on asian ydin.
Itse en vain osaa ottaa todesta miestä joka on pieni vaikka tiedän toki ettei hän ole voinut pituuttaan itse päättää. - Lyhytmies
Kun nykyään tunnutaan pyrkivän siihen, että sukupuolet olisivat mahdollisimman tasa-arvoisia joka asiassa (sama palkka, naiskiintiöt, politiikassa naisia, kotityöt jaetaan tasan, molemmat synnytyksessä mukana jne...) niin miksi miehen pitää olla parisuhteessa naista pitempi? Eikö saman logiikan mukaan paras tilanne olisi se että pariskunta olisi pituudeltaan yhtä pitkiä? Tällöin luulisi noin 166-170 senttiä pitkillä miehillä olevan parhaat mahdollisuudet parisuhteeseen...
- Mikki Hiiren broidi
Hyvä pointti. Tasa-arvo on ilmeisesti semmonen jota ajetaan silloin kun naisille sopii. Toisaalta on myös niin että jos pitkät miehet ja lyhyet naiset pariutuvat, niin jäljelle jäävät lyhyet miehet ja pitkät naiset. Jos tästä pituus arvioinnista luovuttais, niin kaikille löytyis ihmissuhteita aiempaa helpommin ja enemmän. Lisäksi vielä miesten luonne voisi naisia miellyttää enemmän, koska todennäköisesti mukava mies löytyy 100% mies populaatiosta todennäköisemmin kuin 25% mies populaatiosta joka on yli 185 senttisiä.
- Uros168
Onneksi naiset ovat niin pinnallisia että katsovat myös pärstäkerrointa. Ennemmin olen tällänen lyhyt ja "hyvännäköinen" mies, kun pitkä ja "ruma" mies. Kokemusten mukaan saan tällä ulkomuodolla enemmän naisia kuin jos olisin pitkä ja ruma.
Ideaali tilanne tietenkin on olla sekä pitkä että hyvännäköinen, mutta harvaa on näin hyvillä geeneillä siunattu...- Ottasin sut!
Oot täydellinen!
- ex-pituusrasisti
Minä 170 cm nainen olin SIIS olin ennen sitä mieltä etten vilkasekaan alle 180 cm miehiä. Mutta nyt pari viikkoa sitten 171 cm mies vei jalat altani että ryminä kävi. Se, että mies on lähes saman mittanen ei häiritse tällä kertaa pätkääkään koska hän tuntuu NIIN oikealta. Vähän aikaa sitten tapailin saman mittaista miestä ja se häiritsi mutta tulin siihen lopputulokseen, että se häiritsi koska muutkaan asiat ei oikkee stemmannu sen kanssa !!!
Mutta siis nyt hyvin onnellinen "pienen" miehen kanssa!!! - Aivan niin
tässä yksi esimerkki tuolta treffipalstalta.
Suora lainaus eräästä naisen profiilista.
"ihannekumppani kohdassa olevat ovat vain suuntaa antavia....PAITSI.. .pituus,paino ja siviilisääty!!"
Siviilisäädyn kyllä ymmärrän, mutta pituus ja paino vaatimukset. :( Haloo!!!
Tietysti on hyvä ilmoittaa suoraan mitkä on kriteerit, mutta se että pituudesta puuttuu esim. yksi sentti, voisi olla este suhteelle. Huh huh!
Kaikkeen sitä täällä törmääkin. Onneksi on vielä naisia, joille muut asiat merkitsevät enemmän kuin pelkkä pituus ja paino! - 171 cm
.. on että pitemmät naiset taasen ei vedä niin paljon puoleensa kuin lyhyemmät, siitä huolimatta vaikka nainen kaunis olisikin. Eli vankka mielipiteeni on että pitempää naista en huoli, ehkä vielä pituiseni, jos hän on muuten mukiin menevä ja jonka kanssa viihtyy.. mut pienemmät naiset kiitos.
- Pidemmät naiset on
Yleensä (toki poikkeuksiakin on) mitä pitempi nainen on, sitä "Ohuempi" eli yleensä ne pitkät on lattarintaisia ja liian laihoja, ei ole heissä naisellisia muotoja, parhaimpia tässä suhteessa ovat juuri 160-175 cm naiset, alle 160 cm tuppaavat olemaan jo leveitä tumppeja, yli 175 siis niitä lautamaisia lattarintoja.
Tietysti myös miehiin tämä pätee, yli 190 cm. miehet on jo laihoja luikkuja, tietysti poikkeuksiakin on. - ...en ole harrastanut...
Pidemmät naiset on kirjoitti:
Yleensä (toki poikkeuksiakin on) mitä pitempi nainen on, sitä "Ohuempi" eli yleensä ne pitkät on lattarintaisia ja liian laihoja, ei ole heissä naisellisia muotoja, parhaimpia tässä suhteessa ovat juuri 160-175 cm naiset, alle 160 cm tuppaavat olemaan jo leveitä tumppeja, yli 175 siis niitä lautamaisia lattarintoja.
Tietysti myös miehiin tämä pätee, yli 190 cm. miehet on jo laihoja luikkuja, tietysti poikkeuksiakin on....ikinä. Ennen. Mutta luettuani tämän ketjun tuli vähän fiilis, että lyhyemmillä miehillä on kitinästä ja törkeistä sanakäänteistä päätellen heikko itsetunto. Mikä taas tulee elämässä aiheuttamaan muutakin ongelmia.
Niinpä siis pohdinkin tätä pituuskysymystä uudelleen. Ehkä olisi kuitenkin syytä vetää pituusrajaa johonkin...
T: nainen joka on luullut ettei pituus vaikuta pääkopan sisältöön... - Keskipituinen mies
...en ole harrastanut... kirjoitti:
...ikinä. Ennen. Mutta luettuani tämän ketjun tuli vähän fiilis, että lyhyemmillä miehillä on kitinästä ja törkeistä sanakäänteistä päätellen heikko itsetunto. Mikä taas tulee elämässä aiheuttamaan muutakin ongelmia.
Niinpä siis pohdinkin tätä pituuskysymystä uudelleen. Ehkä olisi kuitenkin syytä vetää pituusrajaa johonkin...
T: nainen joka on luullut ettei pituus vaikuta pääkopan sisältöön...Niinpä niin. Mutta oletko tullut ikinä ajatelleeksi että juuri se naisten harrastama pituusrasismi aiheuttaa lyhyemmälle kaverille huonoa itsetuntoa. Tai miltäpä sinusta tuntuisi jos sinua ei ikinä kelpuutettaisi kumppaniksi vaikka sen takia että sinulla on liian iso jalka. Jos jatkuvasti "potkitaan munille" niin alkaahan se syömään itsetuntoa, yksinkertaista eikö? Sitä pituusrasisimia oikeastaan voisi verrata koulukiusaamiseen, jälkensä se jättää :(
- fghfghfghf
...ikinä. Ennen. Mutta luettuani tämän ketjun tuli vähän fiilis, että lyhyemmillä miehillä on kitinästä ja törkeistä sanakäänteistä päätellen heikko itsetunto. Mikä taas tulee elämässä aiheuttamaan muutakin ongelmia.
T: nainen joka on luullut ettei pituus vaikuta pääkopan sisältöön..."T: nainen joka on luullut ettei pituus vaikuta pääkopan sisältöön..."
No sulla on vielä opittavaa..
Ihmisen pääkopan sisältöön ei mikään muu vaikuta niin paljon kuin se miten toiset ihmiset häneen suhtautuu (sen pystyt itsekin helposti todentamaan, hankkiutumalla seuraan jossa tuodaan selkeästi ilmi että sinua ei arvosteta ihmisenä). - AsianAjattelija
T: nainen joka on luullut ettei pituus vaikuta pääkopan sisältöön...joskus hyvinkin räväkästi. Pitäisikö tästä sehdä se johtopäätös että kaikilla "naisilla on kitinästä ja narinasta päätellen heikko itsetunto? Mikä taas tulee elämässä aiheuttamaan muutakin ongelmia".
- pois omasta navasta
fghfghfghf kirjoitti:
"T: nainen joka on luullut ettei pituus vaikuta pääkopan sisältöön..."
No sulla on vielä opittavaa..
Ihmisen pääkopan sisältöön ei mikään muu vaikuta niin paljon kuin se miten toiset ihmiset häneen suhtautuu (sen pystyt itsekin helposti todentamaan, hankkiutumalla seuraan jossa tuodaan selkeästi ilmi että sinua ei arvosteta ihmisenä).Luuletteko te että minä olen sitten jotenkin täydellinen?? En tasan ole. Minussakin on vikoja, kenestä enemmän kenestä vähemmän. Ei niistä kannata niin paljon välittää, että antaisi niiden itsetuntoa romuttaa.
Seura on pikkasen väärää, jos ei niillä ole mitään hyvää sanottavaa teistä!!
Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että jos mieli on terve, ei tuollaiset pikkuasiat itsetuntoa romuta.
Pöh. - herraseni
AsianAjattelija kirjoitti:
joskus hyvinkin räväkästi. Pitäisikö tästä sehdä se johtopäätös että kaikilla "naisilla on kitinästä ja narinasta päätellen heikko itsetunto? Mikä taas tulee elämässä aiheuttamaan muutakin ongelmia".
Jos pienipalkkainen nainen jatkuvasti kitisee palkastaan, eikä elämästä muuta löydä, varmaan on huono itsetunto.
Mitä helvettiä sitä tuijottamaan elämässä kaiken maailman negatiivisiin asioihin? Ja voihan sitä kitistä asioista, joihin voi vaikuttaa, ja sitten vaan vaikuttamaan, mutta jos esim. pituuteen ei voi, niin eiköhän kannata hankkia elämään vähäsen muuta pohdittavaa?? Tuo äskeinen kirjoittaja ei kyllä taas parantanut lainkaan aiemmin luomaani käsitystä heikosta itsetunnosta... Huoh.
- kutsii
ootatte naisilta, pituudestanne huolimatta, että ottaisimme tosissaan. kuitenkin olette ainakin minun kohdalla olleet kaikki sellaisia, jotka ei ota naista tosissaan missään tilanteessa, oltihin sitten pikkuisia tai "normaalikokoisia" mielestänne.
- nainen171cm
Kunhan miehellä on ruskeat silmät =)
Mutta mikä siinä on, etteivät lyhyet miehet uskalla vilkaistakaan itsensä mittaisiin, tai itseään pitempiin naisiin?
Monet kerrat olen yrittänyt silmäpeliä lyhyen? miehen kanssa, eikä tämä ole huomaavinaankaan. Ja ulkonäössäni ei siis ole mitään vikaa. Kaikki suhteeni ovat olleet yli 183 pituisen miehen kanssa, vaikka en ole koskaan pitkistä miehistä pahemmin haaveillut =)- Mies 173cm
"Mutta mikä siinä on, etteivät lyhyet miehet uskalla vilkaistakaan itsensä mittaisiin, tai itseään pitempiin naisiin?"
No juuri se että naiset ovat yleensä etsimässä sitä pitkää miestä kuten näiltäkin palstoilta useimmiten saa lukea. Ehkäpä sitä sitten vain ajattelee että ei tuo nainen kuitenkaan minusta ole kiinnostunut kun ollaan saman kokoisia. Ihan omalla käytöksellänne te naiset sen olette aikaiseksi saaneet. Omalta kohdaltani ainakin voisin sanoa että ei minulla sinällään olisi mitään pidempääkään naista vastaan, jotenkin vain valitettavasti ajattelen heti että pitkä nainen ei ainakaan voi olla minusta kiinnostunut. Oikeastaan itseni pituinen nainen olisi ihan unelma kumppani. Olisi sitten mukavampi halia ja suukotella kun paikat sattuisi sopivasti kohdakkain ;)
- SannaS
Mulle käy pienikokoisempikin mies. Itse kun olen alle 155cm
Kaksimetrisen kanssa en edes voi ajatella seurustelevani. Kyllä se maksimi menee 180 senttiin.
Ainut "mutta" on tässä että lyhyiden geeneillä tulee lyhyitä lapsia. Toisaalta ei tässä olla rodunjalostusta tekemässäkään.- Voe voe
"Ainut "mutta" on tässä että lyhyiden geeneillä tulee lyhyitä lapsia. Toisaalta ei tässä olla rodunjalostusta tekemässäkään."
Miten tuon syvään juurtuneen käsityksen saisi karsittua pois? Ja mistä tuollainen on liikkeelle lähtenyt? Ei se todellakaan ole mitenkään varmaa että lyhyen pariskunnan lapsista tulisi varmasti lyhyitä. Kuten ei myös sekään että pitkien lapsista välttämättä tulisi pitkiä. Vai pitäisikö samalla tavalla alkaa syrjimään myös lihavia/laihoja. Niistä lapsistakin kun voi sitten tulla liian lihavia tai laihoja. - Genetiikan tohtori
Voe voe kirjoitti:
"Ainut "mutta" on tässä että lyhyiden geeneillä tulee lyhyitä lapsia. Toisaalta ei tässä olla rodunjalostusta tekemässäkään."
Miten tuon syvään juurtuneen käsityksen saisi karsittua pois? Ja mistä tuollainen on liikkeelle lähtenyt? Ei se todellakaan ole mitenkään varmaa että lyhyen pariskunnan lapsista tulisi varmasti lyhyitä. Kuten ei myös sekään että pitkien lapsista välttämättä tulisi pitkiä. Vai pitäisikö samalla tavalla alkaa syrjimään myös lihavia/laihoja. Niistä lapsistakin kun voi sitten tulla liian lihavia tai laihoja.Pituus on osittain periytyvää, mutta siihen vaikuttaa muitakin asioita niinkuin yleensä on. Eli kaksi pitkää ei välttämättä saa pitkää lasta, vaan yleensä käy niin että lapsesta tulee normaalipituinen.
MUTTA MUN POINTTIINI: mikä on logiikka että pieni mies ja pitkä nainen olis sen huonompi kuin lyhyt nainen ja pitkä mies? Onko miehen geenit dominoivia? No ei ole, lyhyt mies ja pitkä nainen omaa saman asetelman kuin pitkä mies ja lyhyt nainen. - Lyhytmies
Genetiikan tohtori kirjoitti:
Pituus on osittain periytyvää, mutta siihen vaikuttaa muitakin asioita niinkuin yleensä on. Eli kaksi pitkää ei välttämättä saa pitkää lasta, vaan yleensä käy niin että lapsesta tulee normaalipituinen.
MUTTA MUN POINTTIINI: mikä on logiikka että pieni mies ja pitkä nainen olis sen huonompi kuin lyhyt nainen ja pitkä mies? Onko miehen geenit dominoivia? No ei ole, lyhyt mies ja pitkä nainen omaa saman asetelman kuin pitkä mies ja lyhyt nainen.kun "yleinen hyväksytty normi" on se että pariskunnassa mies on pitempi kuin nainen, niin se taas ylittää geneettiset tavoitteet :)
- Genetiikan tohtori
Lyhytmies kirjoitti:
kun "yleinen hyväksytty normi" on se että pariskunnassa mies on pitempi kuin nainen, niin se taas ylittää geneettiset tavoitteet :)
Niin juuri, kyse on mallioppimisesta jossa ollaan opiskeltu ihanne pariskunta, ihanne mies tietynlaiseksi. Tätä mallia vastaan kaikkia miehiä sitten arvoidaan. Mitä vanhempi on nainen, sitä enemmän hän tietää että todellisuus ja haavekuvat ovat eri asioita. Todellisuudessa lyhyt mies voi olla se paras luonteen ja muiden ominaisuusien takia. Lasten ei tarvitse olla lyhyitä jos nainen on miestään pidempi. En ymmärrä miksi tässä olisi jotain ihmeellistä ihmeteltävää. Ihmettelettekö te kaduilla käveleviä musta - valkoinen tai aasialainen - valkoinen pareja kovasti? Eikö ole paljon poikkeavampaa olla rodultaan erilainen pariskunta kuin että nainen on miestä pidempi?
- Mogadishu
Genetiikan tohtori kirjoitti:
Niin juuri, kyse on mallioppimisesta jossa ollaan opiskeltu ihanne pariskunta, ihanne mies tietynlaiseksi. Tätä mallia vastaan kaikkia miehiä sitten arvoidaan. Mitä vanhempi on nainen, sitä enemmän hän tietää että todellisuus ja haavekuvat ovat eri asioita. Todellisuudessa lyhyt mies voi olla se paras luonteen ja muiden ominaisuusien takia. Lasten ei tarvitse olla lyhyitä jos nainen on miestään pidempi. En ymmärrä miksi tässä olisi jotain ihmeellistä ihmeteltävää. Ihmettelettekö te kaduilla käveleviä musta - valkoinen tai aasialainen - valkoinen pareja kovasti? Eikö ole paljon poikkeavampaa olla rodultaan erilainen pariskunta kuin että nainen on miestä pidempi?
koska mustalla on valkoista isompaa.
- sivustaseuraaja
Voe voe kirjoitti:
Miten tuon syvään juurtuneen käsityksen saisi karsittua pois? Ja mistä tuollainen on liikkeelle lähtenyt? Ei se todellakaan ole mitenkään varmaa että lyhyen pariskunnan lapsista tulisi varmasti lyhyitä. Kuten ei myös sekään että pitkien lapsista välttämättä tulisi pitkiä. Vai pitäisikö samalla tavalla alkaa syrjimään myös lihavia/laihoja. Niistä lapsistakin kun voi sitten tulla liian lihavia tai laihoja.täytynee kommentoida tätä 'rodunjalostusteoriaa' lyhyiden (?) vanhempien perillisenä. isä 167 cm, äiti 166 cm saivat aikaiseksi 2 tytärtä, jotka molemmat 168 cm ja pojan 184 cm... että jossain kohtaa perinnöllisyysteorioissa tulee näitä sukupolv(i)en yli hyppäyksiä. faijan isoisoisä kun on ollut n. 185 cm.
- Hannu Hanhi
sivustaseuraaja kirjoitti:
täytynee kommentoida tätä 'rodunjalostusteoriaa' lyhyiden (?) vanhempien perillisenä. isä 167 cm, äiti 166 cm saivat aikaiseksi 2 tytärtä, jotka molemmat 168 cm ja pojan 184 cm... että jossain kohtaa perinnöllisyysteorioissa tulee näitä sukupolv(i)en yli hyppäyksiä. faijan isoisoisä kun on ollut n. 185 cm.
Siitä että isällä (167 cm) on ollut mitään tekemistä lasten geenien kanssa? Siihen on vaan sitten keksitty ovela "sukupolven yli hyppäys" teoria lapsien yöunien pelastamiseksi :)
- Genetiikan tohtori
sivustaseuraaja kirjoitti:
täytynee kommentoida tätä 'rodunjalostusteoriaa' lyhyiden (?) vanhempien perillisenä. isä 167 cm, äiti 166 cm saivat aikaiseksi 2 tytärtä, jotka molemmat 168 cm ja pojan 184 cm... että jossain kohtaa perinnöllisyysteorioissa tulee näitä sukupolv(i)en yli hyppäyksiä. faijan isoisoisä kun on ollut n. 185 cm.
On täysin mahdollista että kaksi pitkää ihmistä saa lyhyen jälkeläisen. Tämä jälkeläinen omaa kyllä pitkät geenit, joten hänen jälkeläisensä voivat taas olla pitkiä. Kahden lyhyen ihmisen jälkeläiset ovat todennäköisesti lyhyitä jos molempien perheissä kaikki ovat lyhyitä. Jos lyhyet ihmiset saavat pitkän jälkeläisen, tulee hänen jälkeläisistä todennäköiseti kuitenkin lyhyt koska hänen geeninsä ovat lyhyet ja hänen pituutensa on voinyt olla poikkeus taikka johtua muista syistä. Ne jotka haluavat tiettä jälkeläisten geeneistä jotain, kannattaa ehdottomasti tutustua vanhempiin ja sisariin, koska se kumppani voi olla poikkeustapaus.
Keskimäärin ihmiset kuitenkin normalisoituvat, eli pitkien ihmisten jälkeläiset tulevat keskimittaistumaan sukupolvien jälkeen. Lyhyiden taas tulevat pitenemään kohti keskimittaisuutta useiden sukupolvien jälkeen.
Eli yhteenvetona, lyhyiden miesten ei kannata iskeä lyhyitä naisia, vaan pitkiä naisia jotta lapset ovat keskipituisia. Vastaavasti lyhyiden naisten kannattaa ottaa pitkä mies, jotta lapsi on keskimittainen. Pitkät miehet voivat iskeä kenet haluavat, kuten myös pitkät naiset. Näin kannattaa toimia, JOS kokee pituuden olevan haitaksi jollekin asialle (itse en keksi lyhyydestä mitään haittoja, pikemminkin päin vastoin koska lyhyet ihmiset elävät huomattavasti pidempiä pidempään).
- Väliinputoaja,.
Eipä ole kovinkaan mukavaa luettavaa nuo naisten kommentit. Tässähän melkein masentuu, pitäis varmaan lopettaa tämmöisten keskustelujen seuraaminen.
Aloin tuossa vaan pohtimaan että 174 senttisenä miehenä olen kuitenkin pidempi kuin useimmat suomalaiset naiset. Siltikin täällä heitellään miehelle vaatimuksia siitä 180 sentin haamurajasta. Tuntuu kovin koomiselta että olen kuitenkin pidempi kuin useimmat suomalaiset naiset mutta heidän mielestään minulla ei kuitenkaan ole pituutta tarpeeksi, aika huvittavaa.- kylläjuu!
Ymmärrän hieman sitä, että lähemänä 180cm pituutta oleva nainen haluaisi miehensäkin olevan sitä luokkaa.. mutta ihan älytöntä on se ku 160 centtiset vaativat samaa!!! Heille nyt pitäisi täydellisesti riittää sellainen 160centtinen mieskin!! ;)
- okeah
Tavallaan meillä lyhyillä miehillä on se etu, että pituutemme karsii nämä pinnalliset älyköt pois seurastamme. Sen sijaan saamme naisia, jotka ovat kiinnosuneita muustakin kuin pinnasta ja joilla on niin hyvä itsetunto, ettei heidän tarvitse hävetä näyttäytyä seurassamme:)
- Väliinputoaja,.
okeah kirjoitti:
Tavallaan meillä lyhyillä miehillä on se etu, että pituutemme karsii nämä pinnalliset älyköt pois seurastamme. Sen sijaan saamme naisia, jotka ovat kiinnosuneita muustakin kuin pinnasta ja joilla on niin hyvä itsetunto, ettei heidän tarvitse hävetä näyttäytyä seurassamme:)
Oikein mainio pointti. Enpä tullutkaan ajatelleeksi asiaa ihan tuolta kannalta. No nyt ei vituta enää yhtää niin paljoa. Enhän minä mitään pintaliitäjää edes haluaisikaan :)
- Huolisin kyllä
Huolisin kyllä yhden noin 167-168. Itse oon viitisen senttiä lyhyempi. Tämä on sen verra ihana 30 jätkä, että huolisi kyllä kaikki mun kaveritkin. Se on sellainen hinteläkin vielä. Aiempi rakkaani oli 175 ja sitä en edes laske mihinkään "lyhyisiin".
- mä haluun
lyhyen miehen!!! Olen itse tosi lyhyt ja pieni nainen ja semmoinen 170cm mies olis ihanteellinen jos vaikka suihkussa haluis jotain harrastaa....;) Eli itse etsin ainakin lyhyttä miestä (jos 170cm voi lyhyeksi sanoa??)
- the-real-nicki
Minut on aina otettu tosissaan, mut ei täällä keskusteluissa :(
Kyllä minusta on naiset tykänny, vaikka tälläinen pätykkä olenkin :))
Onhan se kauniinpää katseltavaa kun mies on pitempi kuin nainen..mut sitten tulee se rakkaus..ei taida pituudella olla väliä, jos rakastunut on..luulen ainakin..tiedän. - milja**
en varmasti alkaisi seurustemaan miehen kanssa joka on alle 175 cm!! Miehen pitää näyttää MIEHELTÄ!
- Poison.
Pituus on tietty yksi kriteeri kumppanin valinnassa, tai pikemminkin häneen tutustumisessa. Fyysinen viehättävyys on yksi osa parin valintaa, ja pituus yksi osa tuota. En aivan jaksa uskoa etteikö pienillä miehillä olisi vientiä, vaikka yleinen kauneusihanne kait suosiikin pidempää sorttia, mutta löytyyhän lyhyempiä naisiakin. Ajattelen lähinnä, että jos itse olisin 155cm nainen, en välttämättä pitäisi yli 175cm pituutta kumppanin kohdalla kovin toivottavana, jos nyt täysin ulkoisista piirteistä puhutaan, mutta rakkaushan ei aina tunnetusti niitä katso. :)
Itse olen 20-vuotias 175cm nainen, ja ihanteena on n.5cm-10cm pidempi mies. En tiedä tekeekö tuo nyt minusta kauhean pinnallista. Ei sillä että lyhyempi tai pidempi ei kelpaisi jos muuten kolahtaa. Ihanteet ihanteina...- okeah
Lyhyet miehet ovat sinusta siis rumia? ;)
- Poison.
okeah kirjoitti:
Lyhyet miehet ovat sinusta siis rumia? ;)
Höh, luetaan taas kuin piru Raamattua. ;-)
Pituutta vain nykyisessä länsimaisessa kulttuurissa pidetään toivottana, mallit ovat pääsääntöisesti pitkiä, julkkikset yleensä valehtelevat pituutensa pari senttiä yläkanttiin ja helpoiten noin yleensä pääsee kun on mieluummin hieman keskivertoa pidempi. Se onko joku henkilökohtaisesti mieltynyt pitkiin tai lyhyempiin henkilöihin on täysin makuasia.
- miljami.jarvinen
Olen itse ollut aikasemmin kiinnostunut itseäni lyhyemmästä miehestä, enkä sellaisessa näe mitään poikkeavaa. Eräs ystäväni seurusteli nuorempana itseänsä lyhyemmän kanssa, eikä sitä kukaan pitänyt outona, paitsi hänen äitinsä.
Jokainen ajatelkoon mitä lystää, jos tuollaisella asialla jaksaa päätä vaivata.
Toivottavasti tätä kommenttia ei kukaan sekoita milja -nimimerkin mielipiteisiin, koska tuo milja en ole minä, vaan joku muu tyyppi! Oli ihan suuri välttämättömyys kirjoittaa tämä tähän! - Lyhyt tyttö
Varmasti huolitaan kun luot oman katseesi alaspäin tänne 155-165 cm tyttöihin. Naisten keskipituus on edellee 162cm ja mieheltä ei mutamaa senttiä enempää ole vaatimus. Jos katselet malleja ja missejä yli 175cm niin ei ne kuule pitkisyäkään jätkistä taida huolia ketä vaan.
VIELÄ: Erittäin suuri osa urheilijoista esim. painijat, nyrkkeilijät on 175 cm tai alle ja tietääkseni naisille kelpaavat niistä ne paremmalla naamalla varustetut. Ei ole flaksin käyminen pituus vaan pärstä- ja pukeutumiskysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989