Kuva deittiiin ja LOL

Laitoin vihdoin viimein kuvan itsestäni tänne suomi24 deittiin ja ajattelin, että nyt niitä viestejä alkaa sitten tulemaan, mutta toisin kävi. Nyt pakeni kaikki viestittelijät...

En voi muuta kuin nauraa, koska en uskoakseni aivan hirvittävän näköinen ole, ja on mua joskus ravintolassakin tultu iskemään ja on sanottu, että iskin sinuun silmäni heti ensimmäiseksi täällä ravintolassa. No tiiä sitten, mutta kyllä tämä alkaa kertomaan jo aika paljon porukan pinnallisuudesta täällä.

Ennen sain viestejä ihan kivasti, ja monet sanoivat, että minulla on kiva profiili. Nyt kuvan laittamisen jälkeen ei tule keltään enään viestejä....

Mitä hemmetin Pittiä tai Deppiä täältä haetaan...

19

3450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Måste gädda

Kuvattomana tuli joku viesti, mutta niissäkin piti keskustelua ruokkia ja eivätkä ne johtaneet mihinkään.
      Kuvan kanssa loppui sekin vähä.

• Nimetön

Naiset saa niin valtavasti viestejä miehiltä ja kehuja maasta taivaaseen,ja sitten nettiprinsessoilla nousee pää pilviin ja on siten vara valita.Aika taukkeja nää netti naiset.

• .....

Itse olen kerran käyttänyt hyvällä menestyksellä nettideitti-palvelua, mutta enpä olisi tuohon Suomi24:ään mennyt. Jotenkin vaan jo mielikuva on se, että ihmiset ovat pyörineet siellä jo vähän liian kauan. Voin varmaan olla väärässäkin, mutta mukavatkin miehet ovat siellä kauan ollessaan voineet muuttua...Noh,pelimiesmäisemmiksi. Ja naisilla on varmaan juuri voinut tuo pissi nousta päähän kehuista, joita ladellaan kaikille. Ja kummatkin ovat katkeroituneet ja ehkä addiktoituneet siihen touhuun.

Itselläni kesti varmaan viikon kun löytyi jo sopiva ja hänen kanssaan olen vieläkin. Kai sitä naiset sitten vaatii liikoja ja miehet haluavat varmistaa ettei vaan sittenkin löytyisi jotain vielä parempaa virtuaalimaailmasta.

• Käypä miesyksilö

Olet nainen, saat 50 viestiä päivässä, valkkaat sieltä 20 parasta ja pistät niille meiliä. Tiputat miehistä jokaisen joka vähääkään voisi vaikuttaa epämielenkiintoiselta. Jäljelle jää 3 adonista (Mr. Finland ulkonäkö, 3 yliopisto tutkintoa, Euromiljonäärejä) ja sovit treffit niitten kanssa. Adonisten naamat vääntyvät alaspäin kun vastaan taapertaa lyhyt ylipainoinen huonoihoinen YH-äipä, joka kuvittelee olevansa prinsessa. YH-äippä tulee luonnollisesti torjutuksi, mutta ei hätää, YH-äippä aloittaa koko rumban uudestaan - jos vaikka tärppäisi ! Täällä netissä vaan on niin helppoa irrota todellisuudesta ja elää vain tätä nettiunelmaa siitä että "prinsess" löytää oikean kuninkaallisen prinssin. Samat naamathan noissa profiileissa on vuodesta toiseen, kattokaa milloin profiili on luotu: jos ei nainen ole 6 kk:ssa löytänyt itselleen kumppania 5000 miehestä (30 vastausta päivässä), tuskin sinä olet hänen valintasa koska 5000 miehessä on varmuudella ollut sinua parempia, mukavampia, älykkäämpiä, rikkaampia, terveempiä miehiä.

• Nimetön
        Käypä miesyksilö kirjoitti:

Olet nainen, saat 50 viestiä päivässä, valkkaat sieltä 20 parasta ja pistät niille meiliä. Tiputat miehistä jokaisen joka vähääkään voisi vaikuttaa epämielenkiintoiselta. Jäljelle jää 3 adonista (Mr. Finland ulkonäkö, 3 yliopisto tutkintoa, Euromiljonäärejä) ja sovit treffit niitten kanssa. Adonisten naamat vääntyvät alaspäin kun vastaan taapertaa lyhyt ylipainoinen huonoihoinen YH-äipä, joka kuvittelee olevansa prinsessa. YH-äippä tulee luonnollisesti torjutuksi, mutta ei hätää, YH-äippä aloittaa koko rumban uudestaan - jos vaikka tärppäisi ! Täällä netissä vaan on niin helppoa irrota todellisuudesta ja elää vain tätä nettiunelmaa siitä että "prinsess" löytää oikean kuninkaallisen prinssin. Samat naamathan noissa profiileissa on vuodesta toiseen, kattokaa milloin profiili on luotu: jos ei nainen ole 6 kk:ssa löytänyt itselleen kumppania 5000 miehestä (30 vastausta päivässä), tuskin sinä olet hänen valintasa koska 5000 miehessä on varmuudella ollut sinua parempia, mukavampia, älykkäämpiä, rikkaampia, terveempiä miehiä.

Noin se menee,hienosti kirjoitettu.Tiedän yhden tapauksen jossa eronnu nainen etsii itselleen täydellistä kaveria.Sen pitää olla korkeasti koulutettu vaikka itse sitä ei ole.Sitten sen pitää olla puku päällä ja mahdottoman komea vaikka ei itsekkään ole missi.Tuloja pitää olla 30-50000€ ja hyvin yhteistyöhaluinen jotta itse pääsis helpommalla ja ostelemaan tätä maallista mammonaa.
        Ei naisillakaan luulisi olevan varaa valita.
        Vanhoja piikoja on vielä joskus ja paljon.

• mr.bondi

joku puhuu asiaa. Niin se ihmisrotu vaan tekee, valitsee kerman kakun päältä... kermasta tulee vaan paha olo pelkästään, sisuksesta ja kuorrutteesta ei tule, ellei ahmi liikaa! ;)

• efe.

Kun löytyy oikeastikin komeita miehiä joita naiset sitten kuolaavat. Se on kun sitä tarjontaa riittää, niin sinunnäköiset taitaa valitettavasti jäädä jalkoihin. Naisilla ei taida olla hätäpäivää, olivat sitten minkänäköisiä tahansa. Aina joku mies heidät huolii.

• Revolveri

Näin se homma menee. Pitäis olla pitkä, tumma ja komee niin sitten viestäjä alkaisi tulla. Mutta tälle ei voi mitään. :( Naiset määrää markkinoilla.

• Tyttö tuollainen

olettehan tarkastelleet kriteerejänne, että ette hae mitään kaunista, hoikkaa, urheilullista, akateemista, 20-25 vuotiasta naista..? Mieluusti vielä blondi ja siniset silmät, ei lapsia ;) Koska ainakaan Revolverin kuvassa ei mitään, miksi esim minä en vastaisi, enteristä en osaa sanoa koska en ole nähnyt kuvaa.. itse ainakin tuijotin aika tarkkaan ihannenaisen krieerit, mitä sitä turhaan laittamaan viestiä, jos ei vastaa sitä mitä toinen hakee. Eikö?

• Profiilinsa poistanut

sinähän olet vaalea ja KOMEE. Ainakin minun silmissäni tuon yhden kuvan perusteella. Ei varmasti ole ulkomuotosi, joka karkottaa - ilmeisesti kriteerisi ovat tiukat ja vaatimustaso korkealla, mutta näinhän se pitääkin olla. Minä olen mieluummin yksin kun joustaisin vaatimustasostani (yksin tässä on oltukin).

• kkkkkkkk

miten te viitsitte pelleillä täällä ja löydätte kohta itsenne seurustelevan lyhyenlännän plösö naisen kanssa jota ei kehtaa julkisilla paikoilla esitellä. Vaihtakaa maata.

Olin keväällä matkalla Puolassa tapasin siellä yliopiston käyneen 24-vuotiaan kaunottaren.
      Puhuu hyvää englantia ja on tosi mukava. Ollaan oltu yhteydessä siitä asti. Elokuun alussa se tulee Suomeen! Niin ja itse muuten olen korkeintaan keskinkertaisen näköinen mies että näin.

• Profiili lähti poistoon pysyvästi...

• massumussukka

Niin, jotkut vaan ei oo tajunnu, et se kuva ei kerro kaikkee..
      Ite sain paljon, liikaa yhteyden ottoja, ihan sen takia, että oli se kuva Lostin raskaana olevan naisen näkösestä naisesta. Porukka ei edes lukenut profiiliani!

Aloin vakavasti kirjottelee profiilin kanssa, jonka pituus oli vähemmän kun oma ihannemies oli ja muutenkin, profiilin perusteella..en ymmärrä miksi edes vastasin. Mutta aloitusrepliikki oli vaan hyvä. Sain kuvan ja ööh.. no, en hyppinyt riemusta kattoon. Tyyli oli sen mallista, että huhheijaa, mä oon jo iso tyttö.

Lähin treffeille.
      Ja seuraava siirto on avioliitto.
      Live tapaaminen antoi sen oikean kuvan vasta ja se kuva, minkä näin, valehteli ja paljon! Ja huonompaan suuntaan.

• tapsa-74...

Ainakin minä arvostan naisessa paljon enemmän millainen on pään sisältä kuin ulkopuoleltan. Mulle on ihan sama onko malli vai 150 kg lihava nainen. Olen vain laittanut merkille että naiset arvostaa paljon enemmän ulkopuolta, koulutusta, lompakon paksuutta kuin sitä millainen on. Itse en ole mikään professori (pelkkä tradenomi), en ole lihava mutta en mikään tikkukaan. Mutta kait se on tätä nykyaikaa. Voisin sanoa että naiset ovat oppineet vaatimaan ja haluamaan enemmän. Se onkin sitten eri asia onko se mennyt liian pitkälle...

• realisti

En voi olla provosoitumatta. Onpa ihan turhaa miesten ruikuttaa. Menkää vähän itseenne ja kriteereihinne, joilla seuraa etsitte. Yleensä se ne tuntuvat olevan: kaunis, hoikka ja miestä 10 - 20 vuotta nuorempi. Tuollaisilla naisilla riittää ottajia, joten kilpailu on väistämättä kovaa. Jos teille kelpaisi vähän tavallisempi ja lähempänä omaa ikäänne oleva nainen, niin mahdollisuutenne saattaisivat olla paremmat. Pelkkää näyttelyesinettäkö olette etsimässä? Miksi naiselle pitäisi kelvata kuka tahansa äijänkuvatus? Unelmia täältä netistä tunnutaan enemmän hakevan kuin todellisia ihmisiä.

• jrts

on varmaan totta. Nainen on parhaimmillaan ulkonäöllisesti ikähaarukalla 20 -33 vee. Mutta eihän niitä voi jokaiselle miehille riittää. Kyllä minäkin haluaisin myös uuden Ferrarin mutta kun ei ole edellytyksiä, eli tässä tapauksessa rahaa saada sitä.

Kannattais varmaan katsoa ensin peiliin, niillä jolla on edellytyksiä voi yrittää hakea mitä prinsessaa tai prinssiä haluaa muitten kannattaisi pysyä ihan maan pinnalla. Muuten jää huhuilee sitä oikeaa ikuisesti ja todennäköisesti jää myös pelailun kohteeksi.

• Kerro kerro kuvastin
        jrts kirjoitti:

on varmaan totta. Nainen on parhaimmillaan ulkonäöllisesti ikähaarukalla 20 -33 vee. Mutta eihän niitä voi jokaiselle miehille riittää. Kyllä minäkin haluaisin myös uuden Ferrarin mutta kun ei ole edellytyksiä, eli tässä tapauksessa rahaa saada sitä.

Kannattais varmaan katsoa ensin peiliin, niillä jolla on edellytyksiä voi yrittää hakea mitä prinsessaa tai prinssiä haluaa muitten kannattaisi pysyä ihan maan pinnalla. Muuten jää huhuilee sitä oikeaa ikuisesti ja todennäköisesti jää myös pelailun kohteeksi.

kun sinne katsoo itse. Jokainen meistä on mielestään se kaunis, komea. filmaattinen, nuorekas. Minäkin omasta mielestäni, vaikka olen jo 40v ja sitten ihmettelen miksen pääse treffeille... ei sitä malkaa omasta silmästä näe.

• MsIsoVaalee

Miksi et viestejä saa. Ei pitäisi ainakaan olla kuvasta kiinni, hyvännäköinen ja kokoinen kun olet kuvan (ja profiilitekstin) perusteella....

• peiliin

mun mielestä ainakin olet älyttömän hyvän näkönen. Eikä kyllä voi muuta sanoa noista kahesta muustaki miehestä. Mahtaakos teillä pojat olla itsellä hieman liian korkeella rima? Varmasti silmää miellyttäviä naisia löytyy, mutta haetteko te juuri sitä nettiprisessaa? Täydellistä vartaloa ja kauniita kasvoja? Eikö tavikset kelpaa? Itse deittaisin kyllä tuon näkösiä miehiä, mut pelkkä ulkonäkö ei riitä. Itseasiassa se ei riitä yhtää mihinkään. Pään sisältö ratkaisee ikävä kyllä :) Fiksuista miehistä on pulaa. Hyvän näkösen saa kenestä vaan kun vähä näkee vaivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe