Tiedote naisille, jotka etsivät miestä isolla M:llä.
Jos mies kirjoitetaan isolla M:llä muulloin kuin virkkeen alussa, tarkoitetaan miestä nimeltä Mies. Vuodesta 1940 lähtien vain 77 miestä on Suomessa saanut nimekseen Mies. Onnea etsintään :p
Lähde: Väestörekisterikeskus
Tiedote naisille
7
1119
Vastaukset
lainata tuota ja lisätä omaan deittiprofiilini loppuun ;)
- Nimetön
pitäskö siihen sitten laittaa että haetaan miestä isolla P:llä
Paskahousuja kaikki... :O)- 77 miestä
Ahaa! Kun nainen hakee miestä isolla M:llä, hän tarkoittaakin "miestä isolla m niin kuin munalla". Ymmärsinkö oikein? Kun hän hakee miestä isolla P:llä, hän tarkoittaa isolla peniksellä?
- oinasnainen
77 miestä kirjoitti:
Ahaa! Kun nainen hakee miestä isolla M:llä, hän tarkoittaakin "miestä isolla m niin kuin munalla". Ymmärsinkö oikein? Kun hän hakee miestä isolla P:llä, hän tarkoittaa isolla peniksellä?
kyllä toi viestin lukeminen piristi päivää,
sai oikein nauraa kunnolla :DD
kiitos siitä!!! oliki aika tylsä tää aamu nii
oli oikein tarpeen :)))
mulla on toi mies isolla M:llä sellanen ett haluan
miehen enkä kesken kasvusta lasta. vaikka sitä
ollaan täys ikäisiä nii käytös on lapsellista...
sitä luullaa olevansa niin täydellistä ja
voivansa sanoo mitä haluaa ja kaikki pitäis mennä
'hänen' pillinsä mukaan....etc.
mulle riittää mies jolla on niitä käytöstapoja,
eikä aattele aina vain itteänsä ja vain seksiä...
sellanen tuiki tavallinen mies joka ei luule
ittestään liikoja ja on mukavaa seuraa :)
se on mies isolla M:llä :DD - Poika pienellä p:llä :)
oinasnainen kirjoitti:
kyllä toi viestin lukeminen piristi päivää,
sai oikein nauraa kunnolla :DD
kiitos siitä!!! oliki aika tylsä tää aamu nii
oli oikein tarpeen :)))
mulla on toi mies isolla M:llä sellanen ett haluan
miehen enkä kesken kasvusta lasta. vaikka sitä
ollaan täys ikäisiä nii käytös on lapsellista...
sitä luullaa olevansa niin täydellistä ja
voivansa sanoo mitä haluaa ja kaikki pitäis mennä
'hänen' pillinsä mukaan....etc.
mulle riittää mies jolla on niitä käytöstapoja,
eikä aattele aina vain itteänsä ja vain seksiä...
sellanen tuiki tavallinen mies joka ei luule
ittestään liikoja ja on mukavaa seuraa :)
se on mies isolla M:llä :DDMinulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.
Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :| - leijonana
Poika pienellä p:llä :) kirjoitti:
Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.
Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|Näin sitä eri murteella haastaessa tulee väärinkäsityksiä : )
- oinasnainen
Poika pienellä p:llä :) kirjoitti:
Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.
Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|mä meinaan tällä lausahduksella
"'hänen' pillinsä mukaan" ett nainenki sais
päätösvaltaa....siis meinaan sitä ett mulla on
käyny niin ett mies päättää millon tavataan,mihin mennään,mitä tehään....
en halua joutua "tossun alle". sitä mä meinasin.
jos mulla ois mies joka on "minä vien tyyppiä" ja oikein mukava sellainen, jonka seurassa
viihtyy niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979