provoillaas nyt sitten lisää, kun tuossa alempana jo turhauduin kun en saa enään vastauksia sen jälkeen kun kuvan lisäsin deittiin.
Tein muutaman koehaun ja deitistä löytyy runsain mitoin pinnallisia, jokapäivä urheilevia, maailmanmatkaajia, jotka eivät tyydy mihinkään. Sitten vielä 40 vuotiaana ilmoitetaan, että lapsia ei vielä ole, mutta halutaan kyllä, kunhan se oikea löytyy.
Paras oli 47 vuotias sinkku, jolla ei tosiaan ollut lapsia ja halusi lapsia kyllä. Oli juuri sellainen urheilua joka päivä harrastava maailmanmatkaaja ja ilmoitti vielä että kaipaisi elämäänsä jo sitä oikeaa....
HALOOO... nyt hemmetti suomi24:sen naiset ÄLKÄÄ odottako sitä prinssiä valkoisella hevosella ja katselko niitä ihmisten kuvia vain. Lopputulos voi olla... no vähän niinkuin tuossa ylempänä.
ja nyt sitten heittämään sitä lokaa mun niskaan ;)
provoilua suomi24 deitistä
3
1085
Vastaukset
- voi saada lapsia
ja 47-vuotias voi haluta vain ilmoittaa että pitää lapsista eikä suhtautuisi kielteisesti jos uudella ehkä nuoremmalla kumppanilla olisi lapsia?
- Profiilinsa jo poistanut
Minulla tuli tällainen teoria mieleen kun olin molemmat viestisi lukenut...
Valtaosa (eivät siis kaikki) Suomi24Treffaajista ovat äärimmäisen arkoja ihmisiä; takana on liuta epäonnistuneita ihmissuhteita, pettymyksiä, jopa vedätyksiä, epäluuloisuutta jne. Monet yrittävät vielä etsiä ajatuksella "jospa vielä kerran" tai "jos tärppäisi" - ja sitten kunaletaan puhua tapaamisista, iskeekin kammottava paniikki; "jos tapaan tuon niin taas käy niin kuin edellisillä kerroilla".
Sitten vain tyydytään kirjoittelemaan ja unelmoimaan (hitto miten inhoan koko "unelmointi"-sanaa, ihmisen pitäisi SUUNNITELLA eikä unelmoida) ja kenties annetaan "pientä" virheellistä informaatiota itsestään (huom!nimimerkki "Enter" - en tarkoita, että SINÄ antaisit vaan tarkoitan yleisellä tasolla) ja sitten ei uskalletakaan tavata kun ei ollakaan sitä mitä ollaan annettu ymmärtää.
No, mitä tällä on tekemistä sitten kuvasi tai kuvattomuutesi kanssa? Se, että kuvattoman profiilin kanssa on huomattavasti helpompi pitää pelkkää peliä, vastassa on pelkkä kasvoton profiili, joka voi olla yhtä valheellinen kuin toinenkin osapuoli. Nyt kun olet laittanut kuvasi, olet henkilöitynyt etkä ole enää se "epämääräinen" silhuetti. - jollekkin sitä haluamattomalle
Pidän vastuuntuntoisen ihmisenä sitä joka ei tee lasta kenelle tahansa kuka sattuu naimaan ilman ehkäisyä. näitä "perse edellä puuhun" menneitä lötyy ihan riittämiin, joihin kukaan ei voi luottaa. Tekevät kersan kenelle tahansa tai ei ihan kenelle tahansa vaan paksulompaisimmalle, jolta saa eniten elareita.
Kai nämäkin esimerkki tyyppisi olisivat voineet lapsen tehdä jo kenelle tahansa jos olisivat halunneet mutta vastuuntuntoisina odottavat vielä sitä oikeaa jolle tehdä, ei siis kenelle tahansa lasta haluamattomalle joutuakseen heti yksinhuoltajaksi ja sen jälkeen ei paljon olekkaan mahkuja enään ketään saada.
Tiedän muutaman yli nelkymppisen ronkelin naisen joka eivät tehneet lasta ihan kenelle tahansa vaan "ikäneitona" vasta sille oikeelle. Sitten on taas näitä yyhoo tyyppejä jotka tekee ihan kenelle tahansa, joilla on paras mahdollinen maksukyky. He pysyy välitettavasti "sinkkuina" lopun elämänsä, eikä kadehdittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959