ONNEA 24

Made24

24 sai 12 Emmy ehdokkuutta tänä vuonna elikkäs onnea sarjalle, JA kaikille LOST faneille tais olla Lostin ehdokkuuksien määrä peräti 1 nii ei tarvii väitellä et kumpi on parempi sarja.!

http://www.fox.com/specials/emmy2006/index.htm

5

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MBoy

Tämä oli hieno uutinen. Upea sarja sai ansaitsemansa määrän ehdokkuuksia. Toivottavasti niitä Emmyjä sitten tippuu gaalassa tämän loistavan toimintasarjan haaviin.

24 on monin tavoin poikkeuksellinen sarja. Liian moni tv-jatkumo kyntää jo ojanpohjia viidennen kautensa kohdalla. Toki poikkeuksiakin on. Vaikka X-Files eli juuri tuolloin kultakauttaan.

Mutta, viides kausi kakkosnelosesta oli mielestäni sarjan historian tähän mennessä paras kausi! Näyttelyltään, lavastukseltaan ja leikkaukseltaan 24 on ehdottomasti nykyaikaisten televisiotuotantojen kärkeä. Jos 80-luvulla mentiin MacGyverin tahtiin ja 90-luvulla Salaisten Kansioiden, niin kuluvan vuosikymmenen SE juttu telkkarissa on ollut vailla epäilyksiä Kiefer Sutherlandin tähdittämä 24.

• JakkiBaueri

*SISÄLTÄÄ PALJASTUKSIA VIELÄ MTV3:LLA NÄYTTÄMÄTTÖMÄSTÄ KAUDESTA*

Olen samaa mieltä kanssasi.. 5. Kausi oli ehdottomasti sarjan paras.. Dramaattisia tapahtumia alusta asti. Mietin vain.. kuinka helppoa tuosta on jatkaa sarjan Kuudennelle kaudella.. Moni sarjan päähenkilöistä menehtyi kauden aikana.. Alkuperäsistä taitaa jäljellä olla vain: Jack ja Kim.. tähän hätään en vielä keksi enempää.. Itse en ole nähnyt kuin 5. Kauden ekan jakson (http://myspace.com/burgerking, Ilmaista ja tietääkseni vielä laillistakin..).
        Mutta olen kyllä olen lukenut mitä sarjan lopuissa jakoissa tapahtuu.. parhaana paikkana on Wikipedia.. Edgarin, Palmerin, Tony ja Michellen kuolema samalla kaudella on järkytys.. Saa nähä miten Jack kuolee.. todennäköisesti 8:lla kaudella.. veikkaa että tekee Itsemurhan jos Kim on kuollut jossain..
        Toivottavasti kausi alkaisi Maikkarilta aikasemmin kuin Tammikuussa 2007.. jota vahvasti epäilen..
        Losti ei mielestäni olen niinkään hyvä kuin 24. Vaikka Lostikin on hyvä.. 24 vain on... paras..

• juuuuuu

Taidat olla aika vajaa, paskan marjat tuo ehdokkuuksien määrä kertoo kumpi on parempi joku tykkää toisesta ja toinen pitää toisesta vajokki!kunnon idiootti pelle

• Made 24

Se nyt vaan sattuu olemaan tv alan ammattilaiset ketkä ne ehdokkaat valitsee niin eiköhän se jotain kerro

• niin..

24 ja Lost kummatkin hyviä sarjoja, en osaa sanoa kumpi on mielestäni parempi. Eikä siitä kannata kinata, se on lapsellista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      922
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31