Pulinapalsta kutsuu

aliisa

täällä ois taas hyvä mahdollisuus puhua ,mitä mieleen tulee...kaikesta maan ja taivaan välillä

45

1803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luojalle kiitos Karposta ja Huuhaasta!

• aliisa

en niin tiedä siitä karpostakaan,mutta huuhaasta suurkiitos!!

• roirohkea

Etkö sä nuku koskaan?

• aliisa

entä itse ;O) katos kun näin lomalla voi vähän valvoskellakin :O))

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

entä itse ;O) katos kun näin lomalla voi vähän valvoskellakin :O))

Jyväskylän kukko heittää persreiän syrjälleen NYT.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

Jyväskylän kukko heittää persreiän syrjälleen NYT.

loppuuko jyväskylän kukolta kunto kesken ;O)) no,huomiseen :)

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

loppuuko jyväskylän kukolta kunto kesken ;O)) no,huomiseen :)

Meneppäs sinäkin kukkos viereen ja sano sille näin:Oi rakas,taivu minun runkoani vasten.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

Meneppäs sinäkin kukkos viereen ja sano sille näin:Oi rakas,taivu minun runkoani vasten.

olet sä höppänä ;O) mä meen nukkuun ihan just,aivan kohta ;O) hyvää yötä ja kauniita unia ja oman kullan kuvia ja ja ja ja ......

• Kalastajatar..

En tiedä häsläsinkö ite jotain tän koneen kanssa, mut kun nää keskusteluketjut muuttui yhtäkkiä kovin hankalasti luettaviks!! Ennen niitä sai lukea yks kerrallaan ja ottaa aina seuraavan ja alapuolella oli otsikot ynnä nimimerkit nätissä järjestyksessä..
      Nyt nää mokomat tulee allekkain. Aina kun haluaa käydä tarkistamassa onko omaan viestiin tullut vastauksia, pitää kelata kaikki läpi.. Huono uudistus, jos se sellainen on! Jos taas oon ite mokannut jotain, kertokaa miten pääsen takaisin entiseen!!

• aliisa

mä en nyt tainnut ymmärtää,johtuen ilmeisesti vuorokauden ajastakin ;O)

• Lonely_Wolf

oikealla näkyvää 'viestien esitystapa' kohdan ykköspallukkaa, sen pitäisi muuttaa viestien ketjut näkösälle.

• hupsutin

Siinä oikeassa yläkulmassa on kolme punaista palloa, joitten vieressä lukee: viestien esitystapa. Siitä voi valita yksi kerrallaan tai alekkain tai limittäin.

• Kalastajatar..
        Lonely_Wolf kirjoitti:

oikealla näkyvää 'viestien esitystapa' kohdan ykköspallukkaa, sen pitäisi muuttaa viestien ketjut näkösälle.

Mä oli jo ihan pulassa.. Nyt taas näkyy jutut sillei ku tykkään! Taisin aikaisemmin vahigossa tökätä väärään juttuun.. No se ei olis kyl multa eka kerta.. Mut kiitti silti paljon!!

• Lonely_Wolf
        Kalastajatar.. kirjoitti:

Mä oli jo ihan pulassa.. Nyt taas näkyy jutut sillei ku tykkään! Taisin aikaisemmin vahigossa tökätä väärään juttuun.. No se ei olis kyl multa eka kerta.. Mut kiitti silti paljon!!

Sait samaan aikaan oikean vastauksen myös toiselta kirjoittajalta. Näin täällä hommat ratkaistaan :)).

• kipparinoma

äsken jutut kesken....Ja nyt en muista et mitkä jutut:o/

• aliisa

herttilee,mikä vauhti olikin,aika meni hurjan nopsasti ;O))) ja jutut oli aivan omaa luokkaansa ;O))

• roirohkea

No,kun ne nunnat lähti munkkien luo sinne luostariin eunukkeja tapaamaan,siellä selvisi ettei munkit olleetkaan eunukkeja.Sitten tuli se pallukka.

• Quuuuuuuu
        aliisa kirjoitti:

herttilee,mikä vauhti olikin,aika meni hurjan nopsasti ;O))) ja jutut oli aivan omaa luokkaansa ;O))

pysynyt perässä....

• AnoMyyNi

Minä poistun untenmaille.
        Näkemiin .O)

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

No,kun ne nunnat lähti munkkien luo sinne luostariin eunukkeja tapaamaan,siellä selvisi ettei munkit olleetkaan eunukkeja.Sitten tuli se pallukka.

kiitos,kiitos,toi jäikin vaivaamaan....mutta olishan siinä voinut olla vähän tarkempi selonteko tapaamisesta ;O))

• Ajankulu
        roirohkea kirjoitti:

se pallukka tuli?

• aliisa
        Quuuuuuuu kirjoitti:

pysynyt perässä....

se vaan lähti käsistä koko juttu ;O)) ja vauhtia riitti ;O))))

• roirohkea
        Ajankulu kirjoitti:

se pallukka tuli?

Just kun munkki meinasi saada, tuli joku ison aisan kanssa ja vei munkilta nunnan.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

Just kun munkki meinasi saada, tuli joku ison aisan kanssa ja vei munkilta nunnan.

mahdoinkohan mä keritä nauttimaan mun munkkini,meni niin nopeesti toi aika....;O))

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

mahdoinkohan mä keritä nauttimaan mun munkkini,meni niin nopeesti toi aika....;O))

Sen ryhmäseksin aikana joku söi sun munkkis.Pidä ensikerralla parempi huoli munkistasi.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

Sen ryhmäseksin aikana joku söi sun munkkis.Pidä ensikerralla parempi huoli munkistasi.

mä haluun pitää oman munkkini itse ,no ehkä ens kerralla onnistun ;O)) en halua munkkia jaettavaksi :)

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

mä haluun pitää oman munkkini itse ,no ehkä ens kerralla onnistun ;O)) en halua munkkia jaettavaksi :)

hyvää yötä,100kertaa.

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

hyvää yötä,100kertaa.

ihanko varmasti ;O)) hyvää yötä vielä kerran ;O)

• roirohkea
        aliisa kirjoitti:

ihanko varmasti ;O)) hyvää yötä vielä kerran ;O)

oli 101kpl.

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

se vaan lähti käsistä koko juttu ;O)) ja vauhtia riitti ;O))))

Mut ihan asiaa puhuttiin....kerrankin...heh:o))

• aliisa
        roirohkea kirjoitti:

oli 101kpl.

eli 101 kertaa hyvää yötä,huomiseen ;O)

• kipparinoma
        roirohkea kirjoitti:

menikin...Oliks ne eunukkeja...voihan...Siinä meni munkin hemo:o/...Nooh..jäihän pallukat...eikun pallukka;o))

• Lonely_Wolf

kerkeen saapumaan tänne lähes tolkuissani, niin kaikki uuvahtaa :)). Ei muuta kuin nati nati ja pehmeät tyynyt ;).

• aliisa

täytyy päästä torille hakemaan mansikoita ennen kuin loppuvat...ja sitten vaniljajäätelöä niiden kannsa,vähän pehmenneenä,nam...

• kipparinoma

sataa...Mut siisti sisätyö:o))) Viel muutama tunti töitä ja oääsen LOMALLE:o))))))

• kipparinoma
        kipparinoma kirjoitti:

sataa...Mut siisti sisätyö:o))) Viel muutama tunti töitä ja oääsen LOMALLE:o))))))

tyttönä huomaatkiiiin olen laman tarpeessa....;o)

• Lonely_Wolf
        kipparinoma kirjoitti:

oikein vilvoittava ukkonen. Päivä näyttää taas siltä, että kieli alkaa lämmöstä riippua heti iltapäivän alkajaisiksi :(.

Pistäpä ollen ahkera sitten ne viimeiset tunnit, ah.. loman alkamista ei voita tässä maailmassa juuri mikään :).

• kipparinoma
        Lonely_Wolf kirjoitti:

oikein vilvoittava ukkonen. Päivä näyttää taas siltä, että kieli alkaa lämmöstä riippua heti iltapäivän alkajaisiksi :(.

Pistäpä ollen ahkera sitten ne viimeiset tunnit, ah.. loman alkamista ei voita tässä maailmassa juuri mikään :).

ilmojen herraa viemään lempeän sateen Hukalle, jolla kieli roikkuu suusta..Ikuisena eläinten ystävänä en kestä Hukan tuskaisaa kidutusta;o))

Oikeasti mä olen jo vapaalla...huoh..Siistin vain "työpöytäni" et voin lomailla rauhassa:o)

• Lonely_Wolf
        kipparinoma kirjoitti:

ilmojen herraa viemään lempeän sateen Hukalle, jolla kieli roikkuu suusta..Ikuisena eläinten ystävänä en kestä Hukan tuskaisaa kidutusta;o))

Oikeasti mä olen jo vapaalla...huoh..Siistin vain "työpöytäni" et voin lomailla rauhassa:o)

Kiva sitten lopettaa loma iäisyyden jälkeen ja aloittaa työt puhtaalta pöydältä ;).

On hyvä huomata, että immeisillä on hyvää tahtoa myös meitä viattomia luontokappaleita kohtaan ;). Kiitokset siitä :)).

• kipparinoma
        Lonely_Wolf kirjoitti:

Kiva sitten lopettaa loma iäisyyden jälkeen ja aloittaa työt puhtaalta pöydältä ;).

On hyvä huomata, että immeisillä on hyvää tahtoa myös meitä viattomia luontokappaleita kohtaan ;). Kiitokset siitä :)).

viikon kestävä ijäisyys...Toinen ijaäsyys joskus syksymmällä:o)))
        Vanhana sudenpentuna....Aina valmiina...Kas eihän partiolaisuus koskaan katoa, kun sille on antanut pikkusormensa:o)))

• Matti Teppo

Ostin bensaa. Oli kallista. Ostin myös olutta. Litrahinta vain hieman suurempi kuin bensassa.

Kaadoin oluen autoni tankkiin ja aikomukseni on juoda tuo bensa pois.

Hyi! Onpa pahaa!

Taidanpa mennä imemään sen oluen sieltä autoni tankista kitusiini.

Nam!

Päälle syön pizzaa ja varpaankynsiä.

Hyi! Onpa pahaa pizzaa!

Tyydyn syömään vaimoni varpaankynsiä. Ne haisevat paremmilta kuin omani.

Nyt menen kosimaan naapurin Hilmaa jotta minulla olisi vaimo jonka varpaankynsiä syödä.

Ei suostunut. Olisikohan pitänyt jättää ne kynnet mainitsematta.

Päätä särkee!

• Alien-8

Ruotsinlaivoilla on kalja halvempaa kuin kahvi? (1,80€) Myymälästä saat sillä hinnalla jo 3 tölkkiä A-olutta.

• aliisa
        Alien-8 kirjoitti:

Ruotsinlaivoilla on kalja halvempaa kuin kahvi? (1,80€) Myymälästä saat sillä hinnalla jo 3 tölkkiä A-olutta.

ettei vaan ois jotain huuhaata??

• Alien-8
        aliisa kirjoitti:

ettei vaan ois jotain huuhaata??

aivan totta.Ei tästä ole paljoakaan aikaa,kun kävin XXX-laivayhtiön risteilyllä.Kanta-asiakkaana saa vielä lisääkin alennuksia taxfreestä.Halvin 24 tölkin kaljalaatikko maksoi 13,90€.

• aliisa
        Alien-8 kirjoitti:

aivan totta.Ei tästä ole paljoakaan aikaa,kun kävin XXX-laivayhtiön risteilyllä.Kanta-asiakkaana saa vielä lisääkin alennuksia taxfreestä.Halvin 24 tölkin kaljalaatikko maksoi 13,90€.

ei kukaan viitti näin alas lähtee kelaamaan :O)

Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      57
      2235
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1714
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1524
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1519
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      105
      1089
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe