Kerro pahimmat BAARIMOKASI?
Pahimmat baarimokasi?
123
98065
Vastaukset
- siis mokasin
tilasin jääteen.
Ilta pilalla. - Kolli_Kellinen
Olin kavereiden kanssa Cantina Westissä ja erehdyin nauttimaan liian monta tequila slammeria. No, pää pöytään ja nukkumaan. Poke tulee jonkin ajan kukuttua paikalle ja alkaa ravistella minua hereille komentaen "okei, eiköhän olis aika lähteä"? Johon minä tyylikkäästi "Mitä? Just kun rupes oleen hauskaa!".
Kyllä kavereita nauratti, kun minut kiikutettiin niska-perseotteella kadun puolelle.- Tolla äo:lla
sulla on luultavasti enemmänkin vientiä sillä niskaperseotteella. eikä pelkästään kapakoista.
tyypillinen suomalainen perusördääjä. kännissä kun käki, sammuu baariin ja varmaan kusee vielä housuunkin.
tosi hot. - Miisukka*
Tolla äo:lla kirjoitti:
sulla on luultavasti enemmänkin vientiä sillä niskaperseotteella. eikä pelkästään kapakoista.
tyypillinen suomalainen perusördääjä. kännissä kun käki, sammuu baariin ja varmaan kusee vielä housuunkin.
tosi hot.Ne voi kuljettaa kotiinsa ja niitä voi rakastella aamuun asti, eikä ne tee vastarintaa
- Liukas-Liisa
Miisukka* kirjoitti:
Ne voi kuljettaa kotiinsa ja niitä voi rakastella aamuun asti, eikä ne tee vastarintaa
Joo ja tuollaiset kuivinsuin istuvat kitisijät menee taksilla yksin kotiin.
Liukas-Liisa kirjoitti:
Joo ja tuollaiset kuivinsuin istuvat kitisijät menee taksilla yksin kotiin.
tanssittuaan koko yön kävelee kotiin yksin ja lähtee koiran kans lenkille, eikä kitise vaan on oma valinta, muut saa ajatella mitä tahtoo
- adrianleewerkuhn
Olen sammunut baarissa: Tuolille/tuolin alle/pöydälle/pöydän alle/lattialle/baaritiskille/vessaan/naisen syliin/baarin eteen/baarin takahuoneeseen.
Kerran, asuessani vuosia takaperin Kruunuhaassa; silloinen rakas avovaimoni heitti minut ja Aku Ankkani ns. pihalle. Hakeuduin katutasossa sijaitsevan soittoruokalan suojiin, jossa portsari ystävällisesti tarjosi minulle itse valmistamaansa pontikkaa. Olen siis paitsi sammunut myös asunut narikassa, palttoiden lomassa.
Olen myös sammunut tasapuolisesti sekä naisten- että miesten vessaan.
Olen juonut Ravintolan laskuun...ja silti sammunut.
Olen myös maksanut itse..ja sammunut.
Kerran käyttäydyin hyvin hillitysti ja onnistuin poistumaan baarista arvokkaasti, teryleenit kuin silitysraudan jäljiltä, mokkasiinit tahrattomina ulos astellen. SE OLI SE TOISTAISEKSI PAHIN MOKA.- Kolli_Kellinen
Tuo viimeinen oli kyllä jo niin paha, että mahdanko sitä uskoakaan...
- naang
Kruununhaassa kertomasi kaltaisia näytelmiä on sitten eletty useampikin;))Kun sinä todennäköisesti juoksit vielä polvihousuissa,niin minä lähetettelin omaa seurustelukumppaniani,milloin kilometritehtaalle,ulkotöihin..milloin alimpaan hel..vettiin.Tuollaisesta portsarista en tiennytkään..;))
- adrianleewerkuhn
naang kirjoitti:
Kruununhaassa kertomasi kaltaisia näytelmiä on sitten eletty useampikin;))Kun sinä todennäköisesti juoksit vielä polvihousuissa,niin minä lähetettelin omaa seurustelukumppaniani,milloin kilometritehtaalle,ulkotöihin..milloin alimpaan hel..vettiin.Tuollaisesta portsarista en tiennytkään..;))
Miehet sukupolvi toisensa perään kokevat ja elävät samaa karua, naisen hellän käden viitoittamaa, kohtaloaan uudelleen ja uudelleen...
ps. Asuit siis Kruunuhaassa 1990-luvulla..;D - naang
adrianleewerkuhn kirjoitti:
Miehet sukupolvi toisensa perään kokevat ja elävät samaa karua, naisen hellän käden viitoittamaa, kohtaloaan uudelleen ja uudelleen...
ps. Asuit siis Kruunuhaassa 1990-luvulla..;DSiis Adrian ollut polvihousuissa 1990-lla? ..
Muutin eteenpäin 1990.
Öitä! - adrianleewerkuhn
naang kirjoitti:
Siis Adrian ollut polvihousuissa 1990-lla? ..
Muutin eteenpäin 1990.
Öitä!Siis olit se sä...?
Joka siis potkas mut pihalle...
Öitä..;D - Susannah
pidäthän huolen ettei mokasi toistu..
- adrianleewerkuhn
Susannah kirjoitti:
pidäthän huolen ettei mokasi toistu..
tulen tekemään..Ja pahemmin itseään tuskin enää on mahdollista nolata...
- BubbleGirl
Niin sitä pitää, senkin viinasieni. x) Tuo vaatii jo taitoa, rahaa ja hyvän maksan. Onnitteluni loisteliaasta työstä! Kieltämättä paha kolaus tyylikkyydelle lähteä kerrankin tolpillaan ulos baarista. x) Hi hi!
- Nainen34
..tapaamme, kun teet seuraavan baarimokasi..
- Jihuuu
Mä olen jo jonkun aikaa miettinyt tätä asiaa mutta pakko se on tunnustaa, että taidan sittenkin olla ihan pirun tylsä tyyppi kun en keksi tähän vastausta :O
:D
Ai juu, yks taisi olla aika paha moka ainakin kyseisen ihmisen mielestä joka pöydässä istui.. sattui joskus vuoden sisällä. Oltiin ukon kanssa kuppilassa ja laskin tyhjän lasini erääseen pöytään. Siinä sitten alkoi äijä minua mulkoilla ja en muista sanan tarkkaan mitä hän sanoi, jotain v-ttuili siitä kun laskin lasin siihen pöytään (tarjoilija kävi juuri ko. pöydästä hakemassa tyhjiä laseja ja ajattelin että se menee siinä hänen mukanaan). Menin sanattomaksi, ajattelin vaan että just.. Vähän aikaa mun mies siinä vieressä mietti ja sanoi pöytään että j-malauta otetaan se lasi pois siitä kun on niin vaikeeta ja otti lasin pöydästä.
Että tää oli varmaan jonkun sorttinen baarimoka. Siis se, etten itse saanut suutani auki! xD Hah hah hah, olipa hyvä kevennys, mä meen nukkuu ku on jutut näin kuivia
xD xD xD - Jane Doe
1.Tanssinut baarissa kännissä minihame rullautuneena minne sattuu.. itse en ole asiasta ollut tietoinen.. :P
2.Kaatunut tanssilattialle ja mies johon juuri tutustuin kaatui päälleni
3.Hermostuttuani kaatanut drinkkini tutun naisen päälle tahallisesti.
Ja puolustuksksi että olen kyllä parantanut tapani ja olen nykyisin ihan kunnolla lähtiessäni ulos :D Ei nykyinen mies oikein arvostais tuollaista menoa- Jane Doe
..vielä yks tuli mieleen
Luulin ereästä tyyppiä ruotsinkieliseksi, olin kai saanut sellaisen käsityksen, ja aloin selittämään hänelle ruotsiksi ties mitä enkä ole tajunnut vaihtaa kieltä takaisin suomeen tai tajunnut että MIES PUHUI SUOMEA minulle koko ajan :D Hitto kun varmaan tein hyvän vaikutuksen sössöttäessäni ruotsia vähän niin ja näin ja vielä aivan pellit kiinni.. :D:DDD No nyt tuo vaan naurattaa mut sillon ku kaverit tuon kerto aikoinaan ni taisin harkita muuttoa Himalajalle..
- hymy:)
moka tulleepi mieleen .. jonkas kyl oon tääl ennenki kertonunna .. mut menköön.. tilasin laivan baaritiskilt kymmenen "hot shitiä".. vaik piti sannoo "hot shot" ..:)
- hossi
Pahin Baari moka on ollut se kun menin sinne juomaan pelkkää kahvia ja limua ???
Käsittämätöntä käytöstä eikä millään keinon hyväksyttävissä ! Eli vuonna 98 olin ensirakkauteni kanssa ensimmäisillä treffeillä Helsingin keskustassa Chaplin-nimisessä biljardi kapakassa. Eikös minulta sitten biljardimailan pää osunut yhteen biljardipöydän lamppuun ja koko sali, jossa on parisenkymmentä pöytää pimeni kokonaan.
Ihmiset rupesivat sitten taputtamaan siitä minulle.
Sanotaan näin, että pikkaisen nolotti ;)- käänteisesti samoin
Biljardikepin pää osui matalalla pöydän yläpuolella olleeseen tuulettimeen.
Kantaporukka joka koostui tatuoiduista pitkätukkasista kavereista hiljeni, sitten alkoi huuto.
Piti vaihtaa ote kepistä ja katsoa että ketä lyö ensin, onneksi tilanne laukesi selittämällä, mutta lähdettiin kyllä pelin jälkeen suoraan ulos.
Pahin mokani kyllä oli kun yritin iskeä tyttöystävänsä kanssa liikkeellä ollutta lesboa tajuamatta homman kuviota.
- sitten
kaveri oli juuri täyttänyt 18 ja oli menossa ekaa kertaa baariin. Matkalla kertaili kaikkien niiden paukkujen nimiä, jotka tiesi. Jännitti. No, baarissa tarjoilija sitten kysyi mitä saisi olla ja kaveri vastasi reippaasti että: Kossuvotka!
- figuli..
Lähdettiinpä kerran nuorempana kollien kanssa oikein kunnon hilpeiden pohjien kanssa soittoravintolaan ,tarjoilija ohjasti meidät oikein hienosti pöytään ja jäi arvovaltaisesti pöytämme viereen odottamaan tilauksiamme.
Satuin olemaan hieman humori päällä ja tarjoilijan tiedustellessa tilaustani päätin tokaista että tuo nyt aluksi vaikka kannu piimää..
Pöytäseurue repesi nauruun ,tarjoilija poistui eleettömästi paikalta ja hetken päästä hän saapui,kaverit sai tilaamansa tuopit olutta mutta minä ison lasikannullisen piimää...
Juttu vaikutti vielä siinä vaiheessa hauskaltakin mutta tarjoilijan ilmoittaessa ettei minulle tarjoilla muuta ennenkun olen nauttinut tilaukseni ,kannun piimää..
Silloin otti pattiin..,nimittäin kun minä en voi juoda piimää..
Tuli istuttua muutama tunti kuivin suin ennen kuin tajusin lähteä baaritiskille..
Joten olipahan tiukka tarjoilija,mutta omapahan oli tilaukseni.heheh - ....
tää oli paras...:D
- onneksi
välttynyt pahemmilta mokilta. Pahin on se, että menin baariin ja heräsin putkasta.
mm. sammunu niin monta kymmentä kertaa baariin / yleiselle paikalle (erinäisiin asentoihin,kerran silleen et jalat oli pöydällä ja torso lattialla) etten jaksa edes laskea enää.Sit oon mm. nukkunu baarin edustalla pusikossa pisut pöksyissä muutaman kerran,maannut housut kintuissa baarin pihalla sammuneena ja itelle pälle pissineenä (olin kait kesken parhaan kusemisen kaatunu selälleen ja jääny siihen köllötteleen vähäks aikaa).Oon ollu baarissa housut kintuissa munasillaan 15 hengen eukkolauman tutkailtava (joku naisten polttariporukka sai kuningasidean tutkailla minkälaista katkista sieltä pöksyistä löytyy siltä varalta et yks typy jota yritin lämppäillä lähtee mun messiin illan päälle,ei lähteny,ei vissin näky miellyttänyt :-) Oon tanssinu hitaita käsi eukon pöksyissä tanssilattialla jossa oli ehkä 4 ihmistä... Listaa vois jatkaa loputtomiin :-(
- bättre folk
työväenluokan örvellystä. minkäs teet kun on lusikalla annettu. ei voi kauhalla vaatia.
bättre folk kirjoitti:
työväenluokan örvellystä. minkäs teet kun on lusikalla annettu. ei voi kauhalla vaatia.
sitähän se,kandeekin pysyä siellä Kauniaisten lintukodossa ettet vahingossa törmää meidän rahvaan örisevän känniporukan nyrkkiin :-)
- bättre folk
yrmio kirjoitti:
sitähän se,kandeekin pysyä siellä Kauniaisten lintukodossa ettet vahingossa törmää meidän rahvaan örisevän känniporukan nyrkkiin :-)
damme fan, prole. tuskin te deekut mihinkään osuisitte niillä likaisilla nyrkeillänne.
- <3
ASIAA!!
Ihailtavaa toimintaa!
Näitä lisää :-----D
- kirai
Eipä taida miulla mitään kummempia baarimokia olla.. Ikinä en ole baariin sammunut tai joutunut ulos heitetyksi, enkä yleensä ole mitenkään änkyräkännissä liikenteessä, koska se on minusta enempikin tylsää..
hmm..Ehkä pahin moka (muttei kovin paha kuitenkaan ehkä..) oli se kun menin baari-illan jälkeen pizzeriassa juttelemaan Stam1nan jätkille (jotka halusivat varmasti rauhassa syödä pizzojaan!) :) Päädyin myös soittamaan heidän basistilleen, jonkun heistä kännykällä.. (ei minun idea kuitenkaan :D) Tuli sitten jossain vaiheessa minulle äkkilähtö, kun kaverit vetäisivät minut pois, jotta pääsisimme kotiakin.. :D
Muuten ei oikeastaan ole tullut mokailtua hirveämmin, kun olen niin monesti selvinpäin baarissa tai sitten juon vain yhden lonkeron tms.
- Ja kyllä!! Baarissa voi olla kivaa selvinpäinkin (pitää vastata ennenkuin kukaan rupeaa väittämää vastaan! :P ..niin monesti tuohonkin kysymykseen päässyt vastaamaan)
Monesti on jopa ollut hauskempaakin täysin selvinpäin kuin ollessani juomassa! Ja parasta on, ettei seuraavana päivänä tarvitse kärsiä minkäänlaisesta päänsärystä tms! :D - vili
riittää. putkareissuja ja konflikteja on enemmän kuin laki sallii. wtc plazan lippu tankoihin hinattiin itsemme alasti kolmeen metriin klo 17.00. hukkasin kaikki vaatteeni kaivarissa. sain sakot espalla siveettomästä käytöksestä, kun harrastin seksiä jonkun mimmin kanssa siinä nurtsilla. vartijoita tulee kännissä riivattua ja tulee tehtyä kaikennäköistä sikaa niille. ale pubin portsarille pikku jekku, kuumentaaa stendarilla 2 € kolikkoa ihan tuli kuumaksi ja antaa tippi käteen...sen painin meitsi kyllä hävisi =). sivettömyyttä et sikailua, kikkailua ja sekoilua on niin paljon ettei kaikkea millään muita.
Naisten kanssa sekoileminen, ihan yleisesti. Kyllä baarissa pitäisi pystyä keskittymään vain ryyppäämiseen...
- lempi
mitkä on pahimpia mokia, joita nainen voi tehdä baarissa? :)
..perinteisen wc-paperia kengänpohjassa ja asianmukaiset flirttailut ohi kulkevien miesten kanssa - ja hiukan nokkavat katsahdukset ympäri ravintolaa kun tosiaan ulkonäkö on laitettu siellä tyttöjen huoneessa kohdalleen.. heh..- lempi
tosin oli liian heppoista puuhaa ollakseni omia mokiani.. ;)
- tyttösenä
lähdin kerran baarista ulos hetkeksi enkä löytänyt enää takaisin sisään kun olin niin tuiskeessa. Se harmitti. Mutta se olikin Turussa.
- pikkukananen
Tervasnapseja tuli juotua jokunen kymmentä. Erään naisen kanssa oli kiihkeetä. Ei siinä mitään. Keksittiin käydä baarimikon kimppuun ja täpötäydellä terassilla otin baarimikolta suihin. Itse en muista.
- Igi-tur
Menin kerran erään vanhemman sukulaiseni kanssa ravintolaan, mutta en päässyt sisälle, koska olin kuulemma ollut siellä edellisenä iltana huumepäissäni sekoilemassa!!! Vitut ollu koko paikassa edes käyny moneen vuoteen. Selitä siinä sitten sukulaiselle, joka toljottaa monttu auki ja silmät pyöreinä...
- beo
Silloin kun oli hyyyvin ohuesta kankaasta tehdyt hameet muotia: kävin vessassa ja hameen helma jäi alushousujen yläreunaan kiinni. En itse huomannut kun se kangas oli tosi ohutta.
Sitä en tajuu ettei siellä naistenhuoneessa olleet voineet sanoa vaan päästivät mut palloilemaan ravintolaan takapuoli melkeen paljaana. *vieläkin tuntuu puna nousevan kasvoille*
Bilistä pelasin vissiin ekan (ja vikan) kerran. Kivi lensi suoraan lähellä istuvan miehen täysinäiseen tuoppiin. Miehen rintamus ja kasvot kastu mutta tuoppi säilyi ehjänä. Eikä mun tarvinnut edes hakee sille miehelle uutta olutta :) - Kraakraak
beo kirjoitti:
Silloin kun oli hyyyvin ohuesta kankaasta tehdyt hameet muotia: kävin vessassa ja hameen helma jäi alushousujen yläreunaan kiinni. En itse huomannut kun se kangas oli tosi ohutta.
Sitä en tajuu ettei siellä naistenhuoneessa olleet voineet sanoa vaan päästivät mut palloilemaan ravintolaan takapuoli melkeen paljaana. *vieläkin tuntuu puna nousevan kasvoille*
Bilistä pelasin vissiin ekan (ja vikan) kerran. Kivi lensi suoraan lähellä istuvan miehen täysinäiseen tuoppiin. Miehen rintamus ja kasvot kastu mutta tuoppi säilyi ehjänä. Eikä mun tarvinnut edes hakee sille miehelle uutta olutta :)Tää oli hemmetin hyvä!
- tuli yllätys
Olin Tampereella viemässä asiakkaita Cumulukseen syömään 90-luvun alussa, portsari ilmoitti tylysti että minulla on porttikielto joidenkin (tappeluiden) takia. Sinällään outoa koska en ole koskaan käynyt kyseisessä paikassa ryyppäämässä, eipä ole sen jälkeen tullut käytyä.
Nykyään tiedän kuka se tyyppikin oli, keneksi portsari minua luuli. Kirottua yhdennäköisyyttä :(
- scale
eräässä "vesitorni-kahvilassa" kävi niin, että yksi meidän seurueesta mokaili ja tietysti tarjoilu loppui koko pöydälle.
Tästä verisesti loukkaantuneena seurueemme lähti hissillä alas.
Kostoksi laitoin hissin oven väliin kuramaton ja kusin aulaan.
Jäätiin lähistölle kyttään kun jonkun ajan päästä tarjoilija puuskutti rappuja alas ja huusi meille kuin volgan lautturi.
Seuraavaan käyntiin oli väliä muutama vuosi. - wertynyt
niin hyvin, että en saanut savuketta syttymään savuttomalla alueella kaikkien nähden, join olutta pillillä ja olen muulloin tanssinut riehakkaasti selvin päin kai nämä kuulostaa pieniltä mutta kun on parikymppisen pojan äiti, joka oli baarissa samaan aikaan, niin se sai hävetä mutta puheväleissä ollaan :D
- wertynyt
on häijy juttu: vein pojlatani naisen. Eli jutustelin poikani kanssa ja melkoisessa tuiskeessa ollut neito tuli pöytään tuijotti poikaa ja hoki pakko saada tuo jätkä... olin just hävinnyt kädenväännössä ja sanoin neidille, hei tuo on ihan maito, sillä on äiti mukana baarissa.
Vanha kaveri viereisessä pöydässä sai seuraa, ja pääsi saatille. Jotain tapahtui ja vanha kaveri tuli silmä mustana selittämään, että ei se antanut kuin turpiin... - here i go again..
Alkoholi ja yleiset paikat eivät vain sovi yhteen. Tai ainakin tuloksena on jonkun tasoinen häpeä, viimeistään seuraavana aamuna herätessä..
- Heti tiskillä juoman tilauksen jälkeen olen monesti onnistunut samantien kaatamaan lasin sisällön siihen tiskille ja joka kerta vääntänyt tarjoilijan kanssa, että se oli sen moka ja vaatinut uutta juomaa. Uutta juomaa kuitenkaan saamatta.
- Olen monesti uhonnut baariin jonottaessa milloin mistäkin asiasta pokelle. Yleisin varmaan että tunnen esimiehesi ja teen valituksen...
- Kaverini veti kerran juovuspäissään toppini alas baaritiskillä...Rinnat paljaana siinä sitten hetken aikaa...
- Olen tanssinut liian kiihkeitä tansseja jonkun miespuolisen henkilön kanssa.
- Olen suudellut saman baari-illan aikana samassa baarissa useita eri miehiä...
- Olen vetänyt silloista poikaystävääni tuopilla päähän...Ensipureissu.
- Olen tapellut exäni nykyisen kanssa kunnolla, hiuksista kiinni ym.
Tuossa oli vain pieni osa... - joku
... että muutama tuttava ei käytä alkoholia, koska eräät lihastenkasvatusmömmöt eivät kyseisen aineen kanssa sovi yhteen. Mahtaisko olla samaa syytä taustalla tässä bb:n "selväpäisyydessä"...
- NoJust
Ihan takuulla. Eihän sitä muita syitä voikaan olla... vitsit tätä suomalaista ajatusmaailmaa: jos joku ei halua juoda niin sepä ei yksinään riitä syyksi!
Mulle kyllä alkoholi maistuu, mutta baarissa en mielelläni vedä ihan nuppia turvoksiin siitä syystä, että on mukavampi mennä kotiin suht. koht. tajuissaan. Varsinkin jos edessä on tunnin matka täpötäydessä T-junassa eli vanhassa kunnon juoppiksessa.
Sitäkin on nimittäin joskus tapahtunut, että - yksin kun asuu eikä ole ketään huolehtimassa, riisumassa ja avustamassa - niin on telonut itsensä pahastikin. Siis jos esim. makuuhuoneen ovi on ollut aivan liian kapea ja siitä on pitänyt yrittää sisään molempien karmien kautta... tai sänky on osoittautunut aivan liian pieneksi ja olen herännyt muksaukseen, joka tulee siitä kun pää osuu yöpöytään. Kuhmuja olen hankkinut myös lavuaarinreunasta ja tuoliin kompastumisesta. ...pakko tunnustaa: nämä kaikki itse asiassa yhtenä samaisen yönä, kun vietettiin "poikien iltaa" ja innostuttiin kumoamaan lärvilautoja eräässä paikallisessa.
Minä en tietääkseni ole pahemmin mokaillut, mutta jostain kumman syystä aina silloin tällöin on pakko "hakkailla" lähipubin portsaria, josta en todellakaan välitä. Tai siis tosi kiva tyyppi, mutta en missään nimessä välitä "siinä mielessä". Ehkä se johtuu siitä muuten ankeasta miestarjonnasta, että on pakko testata viehätysvoimaansa muutaman tuopin jälkeen siihen ainoaan, joka ei ole isäni 50 -ikäinen ystävä :)
Ja kerran olen ko. pubista lähtenyt kunnolla siksakaten, hyvä, että riitti tien leveys.
Siinä nämä minun suuret syntini, hehheh.
Kerran muuten vanhaan aikaan kävi niin, että silloisessa Poppiksessa oli aikamoisen täyttä. Menimme silloisen ukkelin ja parin hänen ystävänsä (jotka aina olivat minua katsoneet kieroon) sisään ja tiskille. Siinä tungoksessa sitten sain joltakin iskun palleaan ja taju kankaalle! Heräsin siitä ulko-oven vierestä, poikaystävä piteli minua puoliksi pystyssä ja paitani oli rullaantunut niin, että maha ja tissiliivit paistoivat koko jonolliselle juhlakansaa. Pääsin takaisin sisälle. - alkoholin
kanssa. Vaikka reenais luomuna.. Kai tiesitte sen?
- NoJust
Huomasitteko? Ollaan listalla :)
- -ßß
Täältä me noustaan vielä ylemmäs. :DDDDD
- Jihuuu
Putosin vaunuilta?
- Jihuuu
Jihuuu kirjoitti:
Putosin vaunuilta?
Hitaasti mutta varmasti hän nousi taas kyytiin :D
- olet todella
säälittävä. hei,me suositut osataan vetää lärvit! juodaan itsemme sammuksiin, oksennellaan ja kouritaan akkojen tissejä. vitsi me ollaan hyviä. me suomipojat osataan, joo.
miksiköhän olen naimisissa EI-suomalaisen kanssa...? tätä ketjua kun lukee, laittaa kädet ristiin ja kiittää vanhempiaan jotka takoivat järjen päähän; älä ikinä, koskaan, ota suomalaista miestä vaivoiksesi. en ottanut enkä ota.
köyhät, alkkikset... uuuh, toista se on muualla. todellakin. - NoJust
olet todella kirjoitti:
säälittävä. hei,me suositut osataan vetää lärvit! juodaan itsemme sammuksiin, oksennellaan ja kouritaan akkojen tissejä. vitsi me ollaan hyviä. me suomipojat osataan, joo.
miksiköhän olen naimisissa EI-suomalaisen kanssa...? tätä ketjua kun lukee, laittaa kädet ristiin ja kiittää vanhempiaan jotka takoivat järjen päähän; älä ikinä, koskaan, ota suomalaista miestä vaivoiksesi. en ottanut enkä ota.
köyhät, alkkikset... uuuh, toista se on muualla. todellakin.no, sääli huviksesi, jos se sinut onnelliseksi tekee :)
Mistä muuten päättelet, että minä olen suomalainen..? Tai MIES (sellaisen kuvan viestistäsi saa... - Hmh, täytynee vissiin vaihtaa kuva...)?
Itse asiassa: miksi ihmeessä luet näitä, jos noin pahaa tekee? Hus hus siitä sitten sen ihmeellisen puolisosi kainaloon! Tai sinne muualle, jossa elämä on yhtä auvoa vain... - jee
olet todella kirjoitti:
köyhät, alkkikset... uuuh, toista se on muualla. todellakin.Ja missäköhän päin maailmaa on sitten ne herrasmiehet, jotka ei kouri akkojen tissejä jos tilaisuus tarjoutuu? ;) Jos vastaus on Etelä-Mantereella, tässä vinkki: NE ON PINGVIINEJÄ, älä nai niitä!
Mutta olet varmaan oikein sukujuhlien ilopilleri ;)
p.s. mulle ainakin sattuu ja tapahtuu ihan selvinkin päin - taas se tuli
olet todella kirjoitti:
köyhät, alkkikset... uuuh, toista se on muualla. todellakin.Nokkela aloitus viestille...ei keskustelua ilman hanki elämä, olet todella säälittävä- repliikkiä. Ihmettelinkin jo että missä se viipyy.
- ja rommia pullo
Jouduin kerran lähtemään paikalliseen lihatiski- diskoinfernoon kavereiden kanssa yhdeksäntoistavuotissynttärinäni.Jo sisään mennessä erotuin vanhana hevipieruna paikan kantajoukosta melkoisesti ja jouduin portsarin valvovan silmän alle. Sisäänpääsy maksoi hinajaa ja sen jälkeen ei enää kiinnostanut pulittaa pakollisesta narikasta jotain neljää euroa joten keksin mielestäni vedenpitävän suunnitelman. Minulla oli pitkä musta nahkatakki ja ryntäsin sukkana vessaan riisumaan paitani pois. Ajattelin että portsari myötätunnosta antaisi minun pitää takkia kun "joku on varastanut paitani". Noh, tulen vessasta ja iisakin kirkon kokoluokkaa oleva portsari nappaa olkapäästä kiinni ja vaatii jättämään takin narikkaan. Saan mutistua vaan että "mulla ei ole täällä alla mitään" ja saman tien tuli lähtö ulos. Nyt on ainakin hyvä syy kieltäytyä menemästä sinne enää ikinä. Myös se hävetti kun keräsin paikallisesta tervashotteja (lasissa, ei siis pullossa)takintaskuun kymmenisen kappaletta ja menin kaverin kanssa puistoon juomaan ne, vaikken siitä ikinä kiinni jäänytkään. Mitä nyt puolet läikkyi taskuun mutta kyllä ne siellä melko mukavasti kulkivat. Eräässä kantapaikassa olin sitten kerrankin selvin päin, niin juuri silloin hukkuu narikkalappu, kompuroin portaissa jne.
- Ogre
Ei nää nyt pahimpiin mokiin kuulu, mutta Oulun hevimestassa on metallikaraoken tiimellyksessä tullut kaikkea tehtyä. Silloin kun se oli uusi juttu, tuli porukassa tavaksi ottaa biisiksi taivas lyö tulta ja laulaa kertsi jotta "Belgialainen kalja, belgialainen kalja, ja saksalainen olutmakkaraaa-aa-aa"!! Kerran sitten kun oli tullut tämä jo kolme kertaa yhden illan aikana minun toimestani ja vielä pari kertaa kavereilta, niin baarimikko lausahti kärsivä ilme kasvoillaan että "Jotku ehkä haluais laulaa täällä ihan oikeastikin". Siitäkin huolimatta Peppersistä raikaa vielä vähemmän mairitteleva karaoken möykkä joten siihen verrattuna taso on ihan hyvä:D
Niin ja kerran myös Hevimestassa naksahti päässä kun olin tipattomalla tammikuulla ja pyysin euron illassa teetä. sain lasiin KYLMÄÄ vettä ja kouraan teepussin (lieneekö vahinko se kylmä vesi, en tiedä mutta sillä hetkellä se tuntui vittuilulta kun oli sielä kuukauden ravannut teetä juomassa) rupesi siinä määrin vituttelemaan että kaadoin koko satsin suurieleisesti päähäni. Koska kukaan henkilökunnasta ei huomannut, en lentänyt ulos. Olisi se meinaan selvänä ollut noloa.
Kerran taas löydettiin nurkasta semmoinen pakettien tms. lastaamiseen tarkoitettu kärry ja ryhdyttiin ajelemaan sillä sohvien takana, kaikki oli vuorotellen kyydissä. Silloinkaan ei kyllä lennetty pellolle mutta tuli sanomista... - sdfljgsd
Baarit on yhteiskunnan rutto.
- stripparin
alushousut ja rintsikat, tyttö tanssi siinä eturivissä ja viskoi vaatteitaan pisin yleisöä, yleensä ne annetaan takaisin, mutta minäpä halusinkin pitää ne. Ketään ei nähnyt että otin ne kun katseet oli suuntautuneena lavalle. Siinä sitten esityksen jälkeen naikkonen alkoi kysellä vaatteidensa perään mutta eipä löytynyt, meni vielä tarjoilijalle valittamaan ja se veti musat hiljaiseksi ja oikein vaatimalla vaati mikkiin huutaen niitä rinuleita takaisin, hitto kun oli hauskaa katsoa vierestä kun baarissa täys hiljaisuus puolilta öin yksien rinuleiden takia, kiinni en jäänyt kuin kaverille joille itse kerroin..=)
Toinen kerta oli kanssa stripparin myös, pyysi eturivistä istumaan tuolille ja tuli syliin istumaan tissit naamaa vasten, nojasi taaksepäin luullen et pitäisin kiinni vartalosta..höh.. sinne se kaatui lattialle kun minä pidin tuopista kiinni, naurettiin koko baari..=)
Näitä strippareihin liittyviä kommelluksia olisi enemmänkin, mutta jääköön näihin..!!- hehehee.....
puheenollen. Yks tuttu mies oli eksynyt strippi baariin. Tyttönen oli tanssin jälkeen tullut syliin tanssimaan, rahan toivossa sanoi "tippiä, tippiä", no tuttuhan antoi tippiä, nimittäin kourallisen pikku hiluja se sujautti tytön pöksyihin... ;)
- ................
hehehee..... kirjoitti:
puheenollen. Yks tuttu mies oli eksynyt strippi baariin. Tyttönen oli tanssin jälkeen tullut syliin tanssimaan, rahan toivossa sanoi "tippiä, tippiä", no tuttuhan antoi tippiä, nimittäin kourallisen pikku hiluja se sujautti tytön pöksyihin... ;)
Oliko toi sitten kivasti tehty? Stripparit kai hetkuttelee itseään nimenomaan rahan takia, ei siksi että asiakaskunta saa heidät kiihkeiksi... Ihan hyvin voit joko maksaa jos istut siellä kuolaten, tai ainakin kohdella stripparia kuin ketä hyvänsä asiakaspalvelijaa eli kohteliaasti.
- Joskus hävettää, kun olen s...
Niin..Joskus liikaa nauttineena on tullut:
- Laulettua karaokea niinkuin osaiski..
- Tanssittua tosi notkein lantein..
- Kiimassa nuoltua pöydässä, tanssilattialla ja kaikkialla, mukamas piilossa..
- Tanssittua pöydillä
- Kaadettua juomia toisten päälle
- Kaaduttua tanssilattialla (ja ympäri baaria) ..ja toisten päälle
- Hukattua kaverit, lompakot, narikkaliput yms..
- Oksennettua lattialle
- Haastettua riitaa ja tapeltua
- ja kaikkea muuta tavallista..
Näitä varmaan sattuu aika monelle :)- suomalaisetko ikäviä?
kun luen näitä :D
oksensin keskelle tanssilattiaa aivan yllättäen; ei ollu yhtään huono olo enkä ollu edes ehtinyt juomaan kuin pari lonkeroa.. no, selitys siihen kyllä saatiin: ruokamyrkys hieman ennen baariin menoa syödystä kebabista! :/ sen jälkeen ei oo kebab maistunut, jostan syystä!
jouduin kerran baarin pihalla tappeluun (pesismailat heilu) koska joku kaatu vahingosa mun auton päälle ja hermostuin tietysti heti (promillet jotain 3.5), laulanut karaokea vaikken osaa laulaa pätkääkään, erinäisiä kertoja on tullu vilauteltua rintavarustusta, muuten vaan tapeltua baarissa, kaatanut juomia sinne sun tänne ja kerran vittuilin poliiseille baarin ovella jotain tyyliin "hauskaa työYÖTÄ keh keh", hyvä ettei ne roudannu mua heti putkaan! :D
- Absolut_A
Jostain syystä nää jutut ei naurata yhtään. Hävettää olla suomalainen. Hävettää kun kaverit toiselta puolelta maapalloa tietää mitä jengiä täällä asuu. Häpeän helvetisti olla suomalainen. Häpeän koska tää jengi on tod. näk. hävettävintä mitä maailmasta löytyy.
Ettekä te piruparat sitä itse edes näe. Naureskellaan, olipa taas hauskaa, kustiin housuihin,tapeltiin pesismailoilla ja hilluttiin perse paljaana. Missä kohdassa piti nauraa...?- vili
ei se niin vakavaa ole. tosin absolutin on aika turha lässyttää yhtään mitään.
- Alcohol_A
Minuakin hävettää olla suomalainen kun maailmalla tiedetään kuinka tosikkoja jotkut suomalaiset ovat!!!
Hei, hanki itsellesi elämä hyvä ihminen!!
Et ole tainnut hirmuisesti matkustella kun luulet että tämä jengi on hävettävintä mitä maailmasta löytyy...
Ihan samalla tavalla sitä kustaan housuun ja hillutaan perse paljaana muuallakin maailmassa, usko pois tiedän mistä puhun! - Esko
Lähe veke täältä! Minä kun olen suurinpiirtein ylpeä suomalaisten toilailuista, eli siitä että ollaan aitoja ihmisiä eikä yritetä esittää sivistynyttä... tämä maa on suomalaisten laulaa irwinikin.Me ollaan suomalaisia.
- Yrittänyt
1. menin juttelemaan tytölle
2. menin juttelemaan tytölle
3. menin ylipäänsä baariin
Eivät ole ehkä siinä mielessä "mokia", mutta virheitä kumminkin. Naisihmisten palaute kun on tuota "painu v******" vaikka lähes selvinpäin olinkin noissa tapauksissa... - nolo lärvät
tempasin kamalat kännit ja baarissa tykkäsin tanssia oikein railaikkaasti- *käsilaukku ylhäällä huitoen*, sytytin tupakan väärästä päästä ja vetelin sauhuja kunnes joku ystävällinen tumppas sen, kaaduin lattialle johon oli juuri kaatunut juomaa ja housut märkänä jatkanut menoa, liftannut kotia ja matkasta en muista mitään..aamulla oli kamala olo-varsinkin sen jälkeen kun sain tietää illan törttöilyt..;)
- raimo
muuten rauhallinen ja hiljainen poitsu..kovassa kännissä menee välillä vähän överiksi..viime lauantaina vedettiin kaverin kans lerssit esille tanssilattialla...baari ihan täynnä porukkaa....aamulla ei enää ollut hauskaa...hirvee morkkis vieläkin
- Pullopersesika
En jaksa edes alkaa listaamaan.
Sitäpaitsi jos revittäisin tähän järkyttävimmät tapaukset, voisi mustanaamiotakin tiukemmin varjeltu henkilöllisyyteni paljastua..hähää - Morpheus.
Kuusi vuotta olen äheltänyt pikkukaupungin baarimikkona ja aikalailla kaiken olen kokenut ja nähnyt! Kukaan ei vielä ole "minun" ravintolassa VIELÄ kuollut eikä syntynyt mutta kummatkin ovat olleet lähellä, syntyminen vuorokauden ja kuoleminen muutaman minuutin päässä.
Yksi kaveri oksensi valomerkin jälkeen tekohampaansa pöydän alle, toinen vetäs kännykkänsä pöntöstä oksentaessaan ja kolmas kaatui tapellessaan peliautomaatin kanssa ikkunasta läpi.
Onhan näitä kun jaksais kirjoittaa ja pikkumokat eivät jaksa enään edes naurattaa, pitäis varmaan vaihtaa kohta alaa :) - sacro.sanct
Baariähellys jolle jaksan vieläkin nauraa tapahtui ollessani vielä 17 vuotias.
Olin päässyt ensimmäistä kertaa baariin sisään kun poke ei ollut älynnyt kysyä papereita. Olin ottanut useita drinkkejä ja olin niin kännissä että olin melkein pystyynkuollut.
Ja mikä tärkeintä, en tuntenut baarin pohjapiirrustusta. Niinpä lähdin aladiscoon haahuilemaan kun äkkiä näin ihan itseni näköinen naisen drinkki kädessä. Pysähdyin tuijottamaan naista ja muistan kommentoineeni puoliääneen, että ei helvetti siinä on ihan samannäköinen nainen kuin mä itte. Yritin sitten astua naisen ohi ja kävelin suoraan naama edellä peiliin. Drinkkilasi hajosi ja peili vonkui kuin hädässä.
Ainakin yksi mies oli todistettavasti todistamassa yksinpuheluani ja koko hommaa. Se aula raaikui naurusta ;)- tim
Joskus parikymppisenä meinas tulla kähyä oman peilikuvan kanssa kun se tukki tien oletetussa käytävässä koko ajan. Sitten kun sille yritti viittoilla että menes nyt helvettiin siitä niin se vastas siihenkin samalla tavalla. Ja sitten kopsahdin peiliin ja tajusin koko homman... enkä edes lähtenut baarista erityisen aikaisin vaikka silminnäkijöitäkin taisi olla.
- ksjdfisdjflsdjfl
olin lomamatkalla ulkomailla ja paikallisessa yökerhossa, joka oli osittain sisätiloissa, osittain ulkotiloissa, lähdin käymään WC:ssä. Kävelin kohti wc kylttiä ja vastassa olleet tarjoilijat alkoivat huitomaan käsillään. En alkuunkaan ymmärtänyt, mitä he siinä huitoivat, nostelin vain harteitani ymmälläni kunnes törmäsin lasiseinään! Etsin ovenreiän seinästä ja syöksyin nopeasti vessaan naurua pidätellen, menin sisään ja hetken nauroin ihan hervottomana! Matkalla huomasin parin silminnäkijän ja tarjoilijoiden nauravan. Palasin tanssilattialle, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan :)
- cxc
Tuossa varmaankin kohta kymmenisen vuotta sitten kävi tällainen tapaus, kun olin ostanut mustat muoviset housut, mitkä tietenkin silloin näytti tosi hyviltä ja pinkeiltä päällä.. Ei siinä mitään, menin kavereiden kanssa baariin ja tapani mukaisesti olin koko illan tanssilattialla ja baaritiskillä vuorotellen. Hyvässä humalassa olinkin ja jälleen kerran ennenkuin huomasinkaan tuli valomerkki ja kotiin lähdön aika. Housut olivat kieltämättä aika nihkeät ja hiostavat. Ulos päästyäni ulkona oli pakkanen kiristynyt jo lähemmäs -30 astetta, joten arvata saattoi, miltä housut tuntuivat.. Eikä siinä vielä mitään, sillä housuihin alkoi ilmestyä viiltoja ja kuului rätsähtelyä jokapuolelta jos vähänkin liikahdin.. Joo kyllä housut hajosivat siihen paikkaan ja porukka ympärillä nauraa räkätti, taputti ja huuteli.. Mitäs minä siinä, yritin perse vilkkuen saada taksia pysähtymään, että pääsis kotiin.. Että sellanen reissu, enkä ole sen jälkeen mitään muovista pistäny päälle.. Varsinkaan pakkasilla.
- -Nolo neiti-
baarissa on sattunu kaikenlaista minulle ja hävetä on saanu seuraavana päivänä.
Moka 1: Vetäsin kiekot baaritiskin eteen tilatessani pitkää kaljaa,no kuten arvata saattaa en saanut sitä kaljaa vaan pistin miesystävän asialle hakemaan sen.
Moka 2: kaaduin nurin tuolin kans kaataen ison jukkapalmun(muovia) takana istuvien päälle päästäen kirosanan samalla.Tätä seurasi kauhea anteeksi pyytely sarja.
Moka 3:Otin tuttua portsaria kaulasta kiinni ja hieroin nyrkillä sen päänahkaa, siis en hakannut vaan rystysillä hinkkasin sitä. Porukka nauro.Portsari parka:)
Ei onneksi enää iloliemi taho maistua niin tarvitse munailla. - wertynyt
tämä sattui kun olin oikein ahdistunut erään naisen huomiosta, olen siis naisihminen itsekin:
meinasin jo itkeä, kun "ystävätär" selitti dj:lle että soita jo se sexbomb, muuten tyttöystävä hermostuu.
Mutta: "ystävätärtä" lähestyi mies, ulkonäöltään Austin Powers ja selitti:"olet ihmeellinen"
"Ystävätär" alkoi miehen poistuttua keuhkoamaan etei tuolla repliikillä saa ketään iskeä ja yrittäjät pitäisi ampua.
Dj soitti hitaana Mamban Älä jätä minua ja "ystävätär" mesosi että miksi tuo kappale on tehty ja dj pitäisi ampua kun soittaa tollasta paskaa.
Sanoin väliin, että joku on halunnut sanoa kauniita asioita johon "ystävätär" hm, no jos oikein unelmamies hakisi tanssiin, niin ok
ja kuin sadussa Austin Powers lipui pöydän luo ja kumarsi "ystävättärelle" joka pyöritti silmiään ja huulilta luin että pelasta mut, mutta lähti tanssimaan, katselin siinä kattoon,sanoi, etten viivy kauan.
Kun ne menivät niin ampaisin naistenvessaan ja nauroin hervottomasti. Eli vahingonilo jne.
Oikeasti se oli illan valopilkku ja ainoa vähänkin hauska asia, kun tuota lähentelyä oli jo jatkunut viikkoja ja tunsin olevani loukussa, kun toinen puhuu että ottaa nukahtamislääkkeitä tms.ja elämä on evvk
No me ei olla tekemisissä, sillä on mies mulla ei
kai se johtuu siitä kun olen NIIN miehekäs, kuppikoko D100 luomu ja pitkät hiukset ja no ehkä se on asenne? En kuulemma taivutellut pikkusormea vaan otin lonkerolasin miesten tavoin, ja imeskelin jääpalaset.
Hauskaa voi pitää ilman viinaakin oma periaate on että jos tanssin en ota ja jos otan en tanssi, ja aina on mukava olla suht selvin päin ja tarkkailla
en yleensä kuittaile ja usein tulee paha mieli jos näen ja on oletettavissa että kohta jotakuta petetään, en kyllä puhu, eihän ne minulle kuulu, mutta kertakäyttöisyys ihmissuhteissa/kostaminen pettämällä tms.ei tunnu hyvältä. Ja jos kaveripariskunnat,joista molemmista pidän ihmisinä tekee tätä...En halua välikäteen
Tanssimisessa on kivaa kun muut on kännissä niin kehtaa itse kun tietää ettei ne muista mitä näkivät :D
Mutta kaikille hauskoja hetkiä baarissa joko alkoholilla tai ilman - wanhamuttahyvä
Muutama kuukausi sitten päätettiin vaimon kanssa mennä Turussa pizzeria Raxiin syömään. Jonotettiin kassalla, maksettiin ja haettiin paikat ja alettiin mättämään safkaa naamariin. Niille jotka eivät tiedä, RAX on tämmöinen "all-you-can-eat" ravintola eli yhdellä kertamaksulla saat syödä ja juoda niin paljon ja niin kauan kuin haluat.
Olin sitten jo viidettä lautasellista pizzaa ja pastaa ja kanansiipiä kiskomassa sisuksiini ja alkoi maha olemaan TODELLA täynnä - ehkä liiankin. Noh, minulla oli koko päivän ollut hiukan ilmavaivoja, ja nyt alkoi taas mahassa kiertää ja tuntui niin hirveä paine että oli vaikeuksia hengittää.. ja samalla peräpäässä paine kasvoi.
No, ajattelin tietenkin että se on vain kaasua ja voin siinä huomaamatta päästää pihalle pienissä erissä ilman sen kummempaa hässäkkää.. mutta ikävä kyllä asia ei ollut niin. Tajusin että minulla oli räjähtämispisteessä oleva ripuli. Joten nousin pöydästä ja lähdin vessaan. Siinä vaiheessa kun pääsin perille ja olin lukinnut p*skahuussin oven, paine anaalissa oli jo noussut jo suorastaan raamatullisiin mittoihin. Aloitin "liikkeen" suorittamisen.
Tiedoksi niille naisille jotka lukevat tätä: Selitän pikaisesti mikä "liike" on. Miehet jostain syystä tietävät mitä heidän suolistonsa puuhaa minä tahansa hetkenä.. ja kun tulee tyhjennyksen hetki, alkaa ennaltamäärätty fysiologisten tapahtumien sarja jota ei voi keskeyttää missään olosuhteissa. Tässä "liikkeessä" yhtä aikaa lähestytään vessaa, käännetään ruumiin takapäätä kohti WC-pönttöä, tartutaan sormilla housujen vyötäröön vetäen housuja alaspäin samalla kun aletaan kumartua istuma-asentoon. Kaikenkaikkiaan se on hyvinkin sujuva liikesarja joka - oikein tehtynä - johtaa virheettömään p*skantamiseen sekunnilleen sillä hetkellä kun perse on mukavasti asettuneena WC:n istuimelle.
No, olin noin puolessa välissä "liikettä", kun satuin katsomaan lattialle ja huomasin läjän oksennusta kopin nurkassa. Normaalisti tuollainen ei olisi pahemmin haitannut, mutta olin syönyt niin tajuttomasti ja paine suolistossa ja koko vatsan alueella oli niin kestämätön että koin minulle varsin harvinaisen yökkäys-refleksin. Ja kun tuo refleksi alkoi, yhdistettynä vatsassa vallinneeseen turvotukseen, neljä lautasellista pizzaa ja pastaa alkoi nousta ylös uusintaotteluun.
Seuraavaksi asiat etenivät niin nopeasti että tarkka tapahtumien kulku on hiukan epäselvää, mutta yritän konstruoida ne parhaani mukaan. Tuona hetkenä kun yrjöt alkoivat tulvia suuhun, huomioni tietenkin hetkellisesti siirtyi pois takapään tapahtumista. Eli pysäytyskuvana: Olin puoliksi kumartuneena p*skalle, housut polvissa, ruokatorvi ja suu täynnä oksennusta.
Useimmathan tietävät että yrjöäminen vie keskittymisen p*skantamiselta, aivan sama mitä peräpäästä olisi tulossa pihalle.. se on ilmeisesti joku evoluutioon liittyvä juttu. P*skantaminenhan ei voi tappaa, mutta yrjöäminen vaatii täyden huomion jotta ei tule vetäneeksi tavaraa keuhkoputkiin ja mahdollisesti tukehdu kuoliaaksi. Joten huomioini siirtyi... ja sillä samalla sekunnilla, p*rseeni räjähti kuin varpusparvi. Jonkinlainen hieman kovempi "tulppa" paksua mutamaista p*skaa ja sen perässä rasvaista ripulia alkoi lentää takapäästäni.
Ahaa, mutta muistakaa - olin vasta puolessa välissä pytyllä siinä vaiheessa. Ripuliaalto oli niin voimakas, ja osui ilmesesti sellaisessa kulmassa pystyssä olevan WC-kannen kaarteeseen, että se "kimposi" kannesta ja roiskui ympäri seiniä. Osa p*skasta levisi tietenkin istuimelle jonka päälle samassa istuuduin.No, takaisin oksennukseen. Eli samalla kun ripulit olivat tulleet, yrjö teki edelleen tuloaan. Siinä vaiheessa kun olin lysähtänyt istumaan pöntölle, suu oli täyttynyt vastasyödyllä pizzalla. OK, mitä ihmisruumis yleensä tekee vaistomaisesti kun oksentaa? Kumartuu. Joten kumarruin. Mutta istuin edelleen pytyllä, joten kumartuminen aiheutti sen että pääni painui polvieni väliin, suoraan housujeni yläpuolelle. Ainiin, en tainnutkaan mainita että jalassani ei ollutkaan ihan tavalliset housut, vaan elastiset pyöräilyhousut. Yhdellä pitkällä yökkäyksellä, semmoinen kilon verran pizzaa, pastaa, pari-kolme kokista ja pizza-taikinasta tehtyä sämpylää lensivät housuihini.. sisäpuolelle... eikä ulospääsyä lahkeista. Seuraavan muutamaan sekuntiin sisältyi kourallinen pieruja, pari p*skapökälettä - ja tapahtuma oli ohi. Ja siinä istuin pöntöllä housut täynnä oksennusta, selkä ripulissa joka oli kimmonnut kannesta, roiskunut kolmelle kaakeliseinälle parin metrin korkeuteen.. riittävällä voimalla jotta oli vielä satanut takaisin selkääni niin että paita oli ripulipisaroita täynnä.
Ja perkele, siellä ei ollut edes vessapaperia. En enää voinut muuta kuin nauraa. Kuulostin varmaan täysin mielipuolelta sille tyypille joka samalla tuli vessaan. Hän kysyi kopin ulkopuolelta että "onko kaikki kunnossa" kun nauroin niin hysteerisesti että sitä ei varmaan erottanut itkusta.. mutta rauhoituin sen verran että sain pyydettyä häntä hakemaan henkilökunnan paikalle, ja tuomaan vessapaperia. Kun sitten joku työntekijä tuli sisään, hän toi mukanaan paperia, mutta ei varmaankaan ollut valmistautunut siihen mitä tapahtui seuraavaksi. Sanoin vain että en edes aio yrittää selittää mitä täällä kopissa on tapahtunut, mutta tarvitsisin useita märkiä pyyhkeitä, ja vaimoni tänne auttamaan. Sanoin hänelle missä istuimme ja hän lähti hakemaan. Tyyppi varmaan kuvitteli että olin kussut housuuni tai jotain muuta harmitonta.
Minuuttia myöhemmin vaimoni tuli vessaan ja kuullosti huolestuneelta. Selitin hänelle (edelleen pidättäen nauruani) että oli sattunut pieni vahinko ja tarvitsin apua. Tietäen että minulla oli joskus aikoinaan käynyt pari "läheltä piti" -tilannetta, hän varmaan oletti että olin kakkinut hiukan housuilleni ja että hänen pitäisi hakea auto jotta pääsemme samantien lähtemään. Kunnes pyysin häntä, hän ei varmaan olisi osannut arvata että joutuu hakemaan lähimmästä kaupasta minulle uudet alusvaatteet, uudet sukat, uudet housut, uuden paidan, ja tuossa vaiheessa lahkeet olivat jo sen verran vuotaneet että myös uudet lenkkarit. Hän alkoi itsekin nauraa kun minä edelleen nauroin, ja kysyi että mitä oikein on tapahtunut.. ja lupasin kertoa myöhemmin, nyt vain piti hoitaa vauriopuoli kuntoon. Hän lähti.
Ravintolapäällikkö tuli sitten puolentusinan märän pyyhkeen kanssa, ja muutaman kuivankin. Pyysin häntä tuomaan myös mopin ja ämpärin, mihin sain vastauksen että he kyllä hoitaisivat siivouksen jos jotain tarvitsee siivota. Paljastamatta mitään likaisia yksityiskohtia, selvitin hänelle että se mitä täällä kopissa tapahtui menisi sen verran jokaisen ymmärryksen yli että en odottaisi kenenkään joutuvan siihen koskemaan. Sillä hetkellä kaveri vissiin ymmärsti tilanteen vakavuuden ja meni jopa niin pitkälle että toi paikalle vesiletkun. Onneksi vessoissa nykyään on melkein aina lattiakaivo, varsinkin kaupallisissa, jolloin paikan siivoaminen on helppoa. Aloin sitten putsaamaan itseäni märillä pyyhkeillä.
Kun olin siivousurakan loppupuolella, vaimoni tuli takaisin uusien vaatteiden kanssa ja ojensi ne WC-koppiin, jossa sitten survoin sottaiset kuteet vaatteiden mukana tulleeseen muovipussiin ja annoin sen vaimolle. Siistin vielä itseäni ja laitoin uudet vaatteet päälle, edelleen jumissa WC-kopissa sillä ajattelin että se tästä vielä puuttuisi jos joku näkisi minut strippaamassa.
Lopuksi vielä huuhtelin vesiletkulla koko WC-kopin ylhäältä alas ja kohti keskellä sijaitsevaa lattiakaivoa. Ajattelin vielä mennä kiittämään ravintolapäällikköä, mutta kun kävelin ulos, kolme ravintolan työntekijää seisoi siinä rivissä ja antoi aplodit. Aloin jälleen nauraa niin voimakkaasti että pelkäsin heittäväni taas laatat, mutta onnisuin häippäsemään ovesta ulos ja kadulle autolle jossa vaimoni jo odotti.
Että näin! Suosittelisin edelleen RAXissa käyntiä, heillä on varsin mukava henkilökunta!- toistaan tarkasti
tän saman tarinan tähän? Onkse sulla jossain ylhäällä ja heitit vaan leikkaa liimaa periaatteella kehiin?
Tai sitten ei edes ollut sun oma juttu. Ei siinä mitään, hyvähän se on. Oon lukenu sen aiemmin. - ........
Ahneella on paskanen loppu sanotaan.
Miksi sinun pitää erikseen selittää naisille? Luuletko ettei naisilla ole ikinä ripulia, tai kovaa paskahätää? :)
Joka tapauksessa tapahtumaketju tosi nolo. - kashdi
Ällöttävän yököttävän yksityiskohtaista. Nauratti ja oksetti samaan aikaa.
- fdgh
Tuo ei voinut tapahtua sinulle muutamaa kuukautta sitten sillä kuulin kyseisen stoorin jo pari vuotta sitten, pyöräilyhousuyksityiskohtaa myöten. tai sitten historia toistaa itseään.
- Öövini
paska juttu.
- kiertää
netissä ja sieltä "lainasit"
- lempi
komiikan tajua :)
- tää on totta
Tarina on totta, sillä ikävä kyllä olin itse samaan aikaan paikalla, joskaan tämä ei tapahtunut Turussa, eikä varmasti tälle henkilölle, mutta pikaruokapaikassa kylläkin. Tapahtumasta on aikaa jo useita vuosia ja korostettakoon vielä, että tämä ei tapahtunut minullekaan..
- Harggi
-70 luvun lopulla eräässä Kallion pikkukuppilassa silloinen tyytöystäväni houkutteli minut sellaiseen pieneen yhden hengen vessaan ja touhuiksihan se meni, housut kinttuun ja "ajelemaan". Sen verran siinä kuitenkin meni aikaa että ulkopuolelle tuli jo jonoa ja portsariakin haettiin sinne paukuttelemaan ovea kun luulivat että joku on sammunut vessaan.
Toinen meistä kyllä vastasi että kohta on vapaa vessa mutta eivät kaiketi kuulleet kun kohta portsari sorkkaraudan kanssa väänsi oven auki ja me housut kintussa siinä kaikkien uteliaiden nenien edessä... sen verran nolotti että kaljat jäi juomatta loppuun... ja eipä muuten tullu käytyä enää siellä paikassa :)) - nyt varsinaisesti
moka, mutta kerran oli baarissa sellainen pikkutuhmailta, kaikkia leikkimielisiä kisoja ynm., ja tietysti kaameassa kännissä ukkoni kanssa päätimme osallistua kaikkein kauheimpaan kilpailuun, koska se tuntui kärsivän osanottajapulasta (syystäkin). Elikkäs mukana oli vain yksi toinen pari, ja se pariskunta voitti joka vaihtoi nopeiten kaikki vaatteensa parinsa vaatteisiin, siis ihan alusvaatteita myöten. Me kylläkin voitettiin, että ei siinä mitään, mutta kyllä aamulla hävetti, kun ei oikein edes muistanut ketä kaikkia siellä oli, (onneksi ei kovin paljon ollut porukkaa), mutta kuitenkin, voi elämän kevät, vieläkin hävettää vaikka aikaa on kulunut jos ties kuinka kauan. Huvittavinta asiassa vielä oli, että mieheni on sellainen laiha kuikelo, jotain reilu 70 kg ja meikeläinen tällainen 85 kg:n möntti, niin voitte kuvitella miten minä niihin ukon farkkuihin änkäännyin, huh huh. Mutta pääasiahan on että sillä hetkellä viihtyi ja hauskaa oli, mutta sen koommin en ole strippaushommiin käynyt, enkä toivottavasti käy vastekkaan.(Eikä varmaan tuo ukkokaan:)
- blondi-72hki
enää vähään aikaan...
Yksi joka tulee mieleeni.. : en tiedä iskikö jätkä minut vai minä sen mutta päädyimme harrastamaan seksiä kapakan vessaan joka ei onnistunut jätkän humalatilan takia... ;/ ;)
Ja toinen samanmoinen mutta vielä pahempi jokunen vuosi takaperin eli sain jälkikäteen tietää että vessan edustalla jossa seksiä harrastimme oli kamera ..,ei meitä ulos heitetty eikä kukaan huomauttanut mitään mutta siirryimme ulkopuolelle jatkamaan hommia,postin eteen penkille ja klo oli vasta noin 17... huh onneksi ei ihmisiä pahemmin kulkenut... - pinguuuu
Ei nyt varsinainen moka mutta hupaisa juttu silti. Naisten vessaan alkoi olla niin kaameat jonot että päätin rohkeasti käyttää miesten vessaa. Yleensä pukeudun varsin poikamaisesti eikä kukaan edes välttämättä huomaisi että olen väärässä vessassa mutta sinä iltana sattui olemaan päällä oikein pitkä hame. Ensinnäkin miesten vessan lattia lainehti kusta pari senttiä ja helmoja piti proosallisesti kannatella ja sitten vielä säikytin urinaalilla asioivan miekkosen niin pahasti että tämä kääntyi ja kusi kengilleen ja lattialle.
- Öövini
tarjosin flikalle tulta tupakkiin sytkärillä mutta olin niin nahat notta poltin siltä nokkakarvaat vahinkoos, kyllä häveetti.
- BubbleGirl
Oma 'pahin' baarimokani oli lähteä Tora ry.:n (karate- ja jiujitsuseura) kesäkinkereiden jälkeen vielä yhdelle Giglingiin (whateveritis) erään karatekan kanssa. Mies oli kapakan yksi pokeista, kalju ja hölmö, hyvin hölmö. Hän alkoi selittää kännisiä runoja minulle kauneudestani, silmitäni ja siitä, kuinka hän tahtoisi suudella minua (seurustelen ja hän tiesi sen) ja raahasi minut tanssilattialle, jonka olivat peittäneet pissikset ja muut pimpat. Itse en tanssi edes hyvässä humalassa ilman, että minut siihen pakotetaan.
Häpesin koko tanssimisen ajan, koska tämä 35-vuotias poke tanssi kuin pahainen keski-ikäinen ja yritti kovasti ottaa minuun lähempä kontaktia.
Jossain vaiheessa hän kyykistyi ja jostain käsittämättömästä impulssi lähetyshäiriöstä hyppäsin hänen syliinsä. Mies tanssi tiputanssia ja kuului rutsahdus. Luulin ensin, että karateka piereskeli, mutta tanssin jälkeen hän lähti naulakoille ja ilmoitti housujensa ratkeneen.
..ei hävettänyt miehen puolesta...
Kiitos tuon ällöttävän illan, en enä koskaan mene Giglingiin ja toivon, etten näe kyseistä miestä enää seuramme juhlissa tai kokouksissa. Itse treenaan jiujitsua, joten treeneissä häntä ei tarvitse kestää. Whew!
Tämä kämmi ei ole ollenkaan vakava, mutta hävettää yhä, koska en yleensä käyttäydy kuten tuona iltana ja sain traumoja siitä karatekapokesta. x) EWWW!! - .....
firman pikkujoulut. hieman liikaa viiniä ja siinä sitten olin iloisessa hiprakassa. juhlissa jaettiin jotain palkintoja ja eräs mieshenkilö sitten pokkasi jonkun tittelin. siinä sitten kävin vetäisemässä poitsua hihasta ja juteltiin jotain baarin lobbyssa (en muista siis mitä?) ajauduin kuitenkin ottamaan duunikaveriltani poskeen siinä aulassa, olevinaan verhon takana... jep. yllätettiinhän meidät :) tosin kiistin kaiken, toisen osapuolen laittaessa housuja jalkaansa...
mua ei tapahtuneesta piikitelty, mutta tämä mies sai yhtenään kuulla kommentteja :P - satunnainen matkailija
Olinpa tässä vajaa vuosi sitten Brysselissä pienellä lomasella. Toisena iltana sitten otettiin hieman enemmän, mutta ei kuitankaan mitään lärvejä. Kirkkaisiin ei koskettu, oluita kuitenkin maisteltiin melko tuntuvasti. Hotellille yömyöhään tultaessa minua suoraan sanoen kusetti jo aika paljon. Huoneeni oli viidennessä kerroksessa ja ajattelin selviäväni sinne saakka. Kaveri lähti portaita nousemaan huoneeseen, joka oli ens. kerroksessa. Itse lähdin jalat ristissä hissikyytiin. Oven avauduttua tajusin, etten millään ehdi huoneeseen saakka, varsinkin kun huoneen avain ei ollut mikään korttiavain, vaan vanhanaikainen metalliavain, jolla oven sai auki minuutin ropeltamisen jälkeen. Housussa olisi ollut ennen vessaan pääsyä. Noh, hissin oven vieressä seisoi juuri optimaalisella korkeudella oleva pönttömallinen tuhkakuppi. Ei muuta kuin peltinen kuppiosa lattialle ja itse kusemaan tilavaan jalkaosaan. Harvemmin on tämän toimituksen aloitus tuntunut yhtä hyvältä. Ja kun isolla miehellä on kova hätä ja rakko täynnä olutta, niin kyllähän sitä tulikin. Ongelmana oli kuitenkin se, että toinen hissi lähti tulemaan samaan aikaan alhaalta ylös. Hotellissa oli kuitenkin yli kymmenen kerrosta, joten arvelin, että aika huono tuuri on jos kohdalle sattuu. Ja sattuihan se. Hissistä tuli ulos keski-ikäinen ilmeisti ranskalainen pariskunta. Mies ja nainen katsoivat minua ensin hämmästyneesti sanoivat jotain toisilleen ja kiirehtivät äkkiä pois. Minä olin jo varmaan kasvoiltani tulipunainen ja voin sanoa, ettei minua ole koskaan hävettänyt yhtä pahasti. Kusihätä oli kuitenkin niin infernaalinen, että sitä ei voinut esim. keskeyttää. Loput olisi ollut housuissa. Positiivistä oli kuitenkin se, että tuhkakupin tilavuus riitti juuri ja juuri. Piripinnassa oltiin, mutta yhtään ei läikkynyt yli. Aamiaiselle en kuitenkaan kehdannut seuraavana aamuna mennä.
- kolhu
Ettet vaan pistäny legendaa?
- .....
Toivottavasti ranskalainen pariskunta tajusi kertoa asiasta henkilökunnalle ja sinä sait turpaasi?
- housuun
No, kun ensimmäisen kerran menin baariin niin puolen tunnin kuluttua kun olin juonut jonkin verran ja piti päästä kuselle yksi tyttö tuli viereen istumaan. Se laittoi kätensä reidelleni ja jännitti äkkiä niin paljon että lirautin vähän housuun. Tuoli allani kastui ja häpesin vähän sitä...
- jackthewacker
täytyy kyl myöntää, että en ole reilun kymmenen vuoden "baariuran" aikana mokaillu BAAREISSA koskaan...uskomatonta sinänsä. muualla sitäkin enemmän, no comments! ;)
- jarskiniga
jackthewacker kirjoitti:
täytyy kyl myöntää, että en ole reilun kymmenen vuoden "baariuran" aikana mokaillu BAAREISSA koskaan...uskomatonta sinänsä. muualla sitäkin enemmän, no comments! ;)
Kerran päädyin vahvassa humalatilassa polttamaan cräkkokaiinia baarin vessaan ja sehän pääni pyörälle pisti. Sitten vielä huutelin kovaan ääneen sekavia CRÄKONPARASTA-kommentteja kokoillan baarissa, kunnes toisen vessareissun jälkeen otin lukua. Onneksi heräsin kodistani. Aamulla olisi vielä crackki maistunut...onneksi ei enää..koskaan.
- Plikka 79
Piti tilata iso 3. Mut tilasin 2 euroa. No baarimikko sanoi hymysuin että ei ole 2 euroa. Tämmöstä sattuu.
- kaikenlaista
Aika perinteistä kai, mutta joskus lennettyäni baarista pihalle (en suostunut näyttämään henkkareitani, koska se minusta ilmeisesti oli turhaa, täysi-ikäinen kuitenkin olin..)otin asiasta sitten nokkiini ja rupesin uhittelemaan pokelle. Sinänsä huvittavaa tässä on se, että minä olen 160senttinen 48kiloinen naisenalku ja poke 100-kiloinen järkäle. No, kun kerran lennettiin, niin lennettiin komeasti. En vain olisi uskonut alkavani itse joskus meuhkaamaan tuollaisesta asiasta.
Kyseinen ilta päättyikin kaupunkimme pääkadun varrella heitellessä ohikulkevia ihmisiä ranskalaisia ja huudellessa hävyttömyyksiä. Kaikkea se viina teettää..:)
Muuten olen pariin kertaan sammunun baariin, tosin siitä kyllä vironnutkin, kaatuillut tanssilattialle, tiputellut tuoppeja ja muuta perinteistä. - ozmo84
olin eräässä ravintelissa ja siellä oli alatalon mikko heittämässä keikkaa ja siinä illan mittään ku rupesin humalassa olemaan rupesin kovaan ääneen vaatimaan mikkoa laulamaan känkkäränkkää mut eihan mies laulanu sitten ku mikko piti taukoa ni menin mikon luo ja tarrasin paidasta kii ja sanoin et per.. sähän laulat sen en tiiä sit lauloko ku heittivät pihalle mut pääspä juttu seiskaan
- onkohan
niin, että miehet sekoilee enemmän ku naiset?? =)tai sit naisil on vielä hirveimpiä juttuja joita anonyymistikkään ei kannata kertoa...
on...en ole naisen nähnyt tanssivan alasti tai rinnatkaan paljaana pöydällä tai tansilattiallakaan ja nyt en tarkoita strippareita. Sen sijaan miehet esittelevät jonkin verran vehkeitään ja ottavat paitaakin pois eivätkä ole hunkseja tms. Taitavat myös tapella ja nuokkua baarissa enemmän, mutta ns.kissatappelut baarissa on tosi ikävän näköisiä ja naiset saattaa olla esim.vessassa tosi ilkeitä toisilleen
- _ay_
kirjoitin jo listan kauheimmista baari-seikkailuistani, mutta luettuani en pystynyt lähettämään viestiä. En tiedä kumpi tuntui pahemmalta; se, että joku tunnistaisi minut vai se, että lukiessa tuli todella paha morkkis ja hävetti kirjoittaa sellaisia asioita edes anonyymisti. Onneksi ei ole pakko!:) ..niin, ja olen nuori herttainen nainen..
- itsekkin
sadeilla kirjoitti:
on...en ole naisen nähnyt tanssivan alasti tai rinnatkaan paljaana pöydällä tai tansilattiallakaan ja nyt en tarkoita strippareita. Sen sijaan miehet esittelevät jonkin verran vehkeitään ja ottavat paitaakin pois eivätkä ole hunkseja tms. Taitavat myös tapella ja nuokkua baarissa enemmän, mutta ns.kissatappelut baarissa on tosi ikävän näköisiä ja naiset saattaa olla esim.vessassa tosi ilkeitä toisilleen
huomannut että vessa käyttäytyminen on aika rajua.. toisille ihan nauretaan päin naamaa ja haukutaan rumaksi yms.. toiset taas yrjöövät vessat tukkoon eikä toiset jaksa edes vetää vessaa.. Jonoissa tuupitaan toisia ja yritetään pönkittää omaa ihanaa egoa.. Nämäkö naisia? KYLLÄ.. ja sit ku erehtyy vielä oman ukon exän kanssa samaan aikaan vessaan, huh huh.. siel tulee koko helvetin suhde käytyä läpi.. en yleistä mut tällasta itse nähnyt..
- tästä
_ay_ kirjoitti:
kirjoitin jo listan kauheimmista baari-seikkailuistani, mutta luettuani en pystynyt lähettämään viestiä. En tiedä kumpi tuntui pahemmalta; se, että joku tunnistaisi minut vai se, että lukiessa tuli todella paha morkkis ja hävetti kirjoittaa sellaisia asioita edes anonyymisti. Onneksi ei ole pakko!:) ..niin, ja olen nuori herttainen nainen..
päästäänkin siihen et Onko enkeleitä olemassa? ;)
- iso mies
on, että TEHKÄÄ JUOPOT PARANNUS!
- uja nukuin
nukuin koko yön baarissa.aamulla heräsin vessasta klo 9
- .....
Hesessä meni pehmis ja pirtelö sekasin ja tilasin permiksen.
- temppu
tuli tiedostamatta tehtyä,tai no ei huima mut kuitenkin,sammuin amsterdamin keskustaan paikallisen hard rock cafen rappusille tai ihan siihen viereen,muistikuvia sen verran ett ihmiset ravisteli mua hereille ja puhuivat vaikka mitä kieliä,lompsa oli povarissa mutta siitä sit tunnin pari kolme jälkeen herättyäni lompsa oli tallella,ei siis paha paikka ollenkaan,siitä menin sit tango-baariin olusille,siis loiventaville.....
- aito suomalainen
Kaksi ukkoa esiintyivät kapakassa soittimineen. Menin pyytämään skepaa itselleni ja sitten kaveri kysyi sitä myös minulle ja sain sen sitten.. Eipä soitannosta mitään tullut, vaan
Joskus 80-luvulla nuorena kloppina (~20-v) olin Tukholmassa vanhassa kaupunigssa jossain kellariravintolassa vittämässä iltaa sinkkuna. Illan päälle, sitten kun olin saanut kerättyä tarpeeksi rohkeutta, eli kaljaa. Päätin lähetä hakemaan vaaleata neitokaista tanssiin. Pokkasin ja kysyin parhaalla mahdollisella koluruotsilla "Kan du dansa med mig"?
Typy vastas savoks "Empä taija lähteä"
Heh hee.. Kyllä kielten opiskelu kannattaa ;-)- neiti..,
timantin ja herra ratikan yhessä olivat
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959