...että kännissä alkaa tehdä mieli kuunnella musiikkia, vaikka muuten ei tekiskään? Ja jopa laulattamaan, sitten vähän myöhemmässä vaiheessa...
Mistä johtuu...
22
1142
Vastaukset
- NoJust
Pitäisihän sinun tietää, että tuo yksi niistä kysymyksistä, joihin ei koskaan, toistan: ei koskaan, saada vastausta. Se on kuin pyramidit, mustat aukot ja se, että vuoden ainoa finni tulee nenän päähän vuoden ainoina häinä, joihin on kutsuttu.
- Kolli_Kellinen
Ehkä nämä asiat on luotu vain sen takia, että meikäläisellä riittäisi pähkäiltävää.
koska ainakin nousuhumalassa tulee energinen olo ja nousee sellainen bailufiilis päälle ja siitä seuraa sitten tarve kuunnella musiikkia ja vaikka lauleskella...
- Kofeinisti
Itselleni tulee laulufiilis autolla ajaessa. Kännissä laitan verhot kiinni ja *krhm* tanssin itsekseni.
- Revolveri
Sitä tuo alkomooli teettää. Laulamista ja muuta outoa käytöstä. Muuten mistä tulee lause: Viina on viisasten juoma?
- rusalka
tyhmät ei sais oikeesti juoda ollenkaan.
- Igi-tur
Koska viina tyhmentää ja tyhmällä ei pitäis olla varaa enempää tyhmentyä...mutta silti me otamme.
- rusalka
Eikun luullaan me, että se viina viisastaa =>Viisasten juoma...Ja me juomme tullaksemme viisaiksi, kunnes huomaamme, että on liian myöhäistä!
- rusalka
Sinä et tietenkään Osaa laulaa eikä sanojakaan muista, vai? Lauloiks sille puskallekin?
Sulla tietenkin pyrkii esiin ne omat todelliset kyvyt, joita yrität muilta ihmisiltä piilottaa.- Kolli_Kellinen
Lauloin taannoin karaokessa Fröbelin Palikoiden Pumppulaulua ja se oli mahtava suksee! -ainakin omasta mielestäni.
Ihanaa kun on salattuja kykyjä...
- tuohon sulle
vastausta, mutta kuule: oot ihan mun isän näköinen, siis silloin, kun se oli nuori. Takuulla oot ihan saman luontoinenkin, ainakin kirjoituksistasi päätellen. Onneksi mulla ei kuitenkaan ole mitään isätraumaa. :)
kysymys,mä oon miettiny ite ihan samaa.Varsinkin kun ottaa yksin kämpillä drinkkiä niin meikäläisellä on aina sama kuvio:ekaks kuunnellaan ne samat miljoonaan kertaan kuullut klassikkobiisit (joita ei enää selvinpäin jaksa älyttömästi kuunnella) ainakin kertaalleen läpi ja jossain vaiheessa tarttuukin sit yleensä kitara kouraan ja kohta raikaa rakkaiden naapureiden iloksi päin persettä hoilattu 'it's better to burn out,than a fade away' ja muut vastaavat fiilistelyt :-) En mä tiiä,jos ottaa yksin viinaa niin mulle tulee aina jotenkin haikea ja surullinen olo ja sit tulee kuunneltua myös sen olotilan mukaista musaa (tippa linssissä fade to blackkia yms.) ja sit taas kun on iso porukka ja ns. meininkiä niin stereoista raikaa Iron Maidenin kaltaista ns. menevää musaa.
Kait se on niin et hyvä musiikki aiheittaa ihmisessä jonkun sortin ajatuksia ja tunteita ja koska viina 'vapauttaa' ihmisen tunne-elämän estoja niin sitä haluaa päästä sit ihan tosissaan tiettyyn fiilikseen ja musiikki on siihen oiva keino.- viIi.
Näin on!
- Igi-tur
Humala aiheuttaa mielihyvää ja kun on hyvä mieli ei paina huolet, eikä huominen. Kyllähän sitä viheltelee ja hyräilee selvänäkin silloin, kun on jostain syystä johonkin tyytyväinen ja iloinen. Noloa siinä on se, että ei yhtään ole lauluääntä, mutta silti laulattaa.
Krapulassa ei lauleskella.- ...................
Krapulassahan on usein sellainen soul-ääni, että oksat pois :)
- Kolli_Kellinen
................... kirjoitti:
Krapulassahan on usein sellainen soul-ääni, että oksat pois :)
...black metal-örinä. Ja mikkinä toimii vessanpönttö.
- ei ole
Kolli_Kellinen kirjoitti:
...black metal-örinä. Ja mikkinä toimii vessanpönttö.
aiheesta kymmenenteen sähköpostiosoitetta?
- Kolli_Kellinen
ei ole kirjoitti:
aiheesta kymmenenteen sähköpostiosoitetta?
Kaikkien rekisteröityneiden käyttäjien sähköpostiosoite on automaattisesti muotoa Rekisteröity_Nimi@suomi24.fi, esim. minulla Kolli_Kellinen@suomi24.fi
Paaha meilii tulemaa - niki nikki
Kolli_Kellinen kirjoitti:
Kaikkien rekisteröityneiden käyttäjien sähköpostiosoite on automaattisesti muotoa Rekisteröity_Nimi@suomi24.fi, esim. minulla Kolli_Kellinen@suomi24.fi
Paaha meilii tulemaaei s-posti ole automaattisesti sama. rekisteröitymisvaiheessa ensin valitaan käyttäjätunnus ja profiilia luodessa valitaan nimimerkki. s-posti on sama kuin käyttäjätunnus, mut nikki voi olla eri. moni vaan valitsee saman käyttäjätunnuksen ja nikin.
- lempi
ovat muutenkin vapautuneempia kännissä, joten ehkä tunteet tulevat pintaan ja niitä haluaa sekä uskaltaa ilmaista sekä toisille että itselleen? :)
- taidat olla
jurrissa aika usein. Mielialavaihtelusi kirjoitusten perusteella kielii melkoisesta alkoholiongelmasta.
Otahan itseäsi niskasta kiinni, iso mies.
Pakko kysyä kuinka usein lapsesi on joutunut näkemään isänsä kännissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979