"Vippeydestä"

Eräs Nainen

Ihmetellen ja pohdiskellen olen miettinyt

perusteita joilla Sefut jakelevat

VIPPEJÄ ChatRoomeissa .

Esim. 40 Roomissa on mies Nikki joka on ollut

rekisteröityneenä vain 8 kk, sättäilyminuutteja

Todella vähän

Hän on silti *VIP*

Onkohan hän sefujen suosikki

vai siipeileekö vaimonsa kustannuksella ?

Vaimo rekattuna kuutisen vuotta

ja Päivät Pitkät istuu ChatRoomissa.

Itse en VIPpiä edes ottaisi

mutta * kysynpä * vaan fiksummilta .

11

3020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itgusurgupargu

Lopeta jo Ellen tuo urputtaminen ja niele se tosiasia, että sä olet vippis menettänyt, etkä niitä takaisin saa. Jotkut täällä nyt vain osaavat käyttäytyä, toisin kuin sinä. ;D
      Eikös nyt muutenkin ole enemmän kuin naurettavaa puuttua näin kärkkäästi toisten asioihin?

Tulee heti mieleen uhmaikäisten kiukuttelu; Pekka ei saanut karkkia, koska ei käyttäytynyt hyvin niimpä Pekka alkois kiukuttelemaan, koska hänen mielestään kenenkään muunkaan ei pitäisi saada.

Ikävä kyllä, toisin kuin yleensä, tuo lapsellisuus ei näytä kaikilta iän myötä katoavan.

Vielä tuohon kysymykseesi, käsittääkseni 8kk on ihan riittävä aika rekisteröityneenä, jotta voi saada Vipit, jos ei, niin korjatkoot joku, joka tietää paremmin.

• Eräs nainen

Minä en toddellakaan ole mikään Ellen.

Olen aivan oma Itseni,

Mielipiteineni, Ihmetyksineni .

Mutta Mukavaa kuulla, että joku Toinenkin *arvostelee*

Sefujen Kaikki Valtaisuutta ja *Voipaisuutta* .

Ehkä tuo >Ellenikään< Fiksuna Naisena ei suostuisi ottamaan vastaan

VIPpeyttä

niin kuin en minäkään .

Kun VIPpejä jaellaan näköjään

perusteettomasti Hyvä Veli- periaatteen mukaisesti

välittämättä siitä

kenelle VIPit * oikeasti * kuuluisivat .

PAH :/

• Ellen
        Eräs nainen kirjoitti:

Minä en toddellakaan ole mikään Ellen.

Olen aivan oma Itseni,

Mielipiteineni, Ihmetyksineni .

Mutta Mukavaa kuulla, että joku Toinenkin *arvostelee*

Sefujen Kaikki Valtaisuutta ja *Voipaisuutta* .

Ehkä tuo >Ellenikään< Fiksuna Naisena ei suostuisi ottamaan vastaan

VIPpeyttä

niin kuin en minäkään .

Kun VIPpejä jaellaan näköjään

perusteettomasti Hyvä Veli- periaatteen mukaisesti

välittämättä siitä

kenelle VIPit * oikeasti * kuuluisivat .

PAH :/

* hymy *

• täysin samaa mieltä

Seriffeillä ei ole mitään ammattitaitoa ja etiikkaa toimia palkkansa eteen yhdessäkään chatissä ja kellään heistä. Viralta vaan koko ammattikunta. Minullekkin antoivat VIPit enkä muuta kun v***uile chateissä. Saamatonta ja hermoheikkoa väkeä ovat he. Toisaalta onneksi apu on lähellä. Suosittelen saitteja:

http://www.mielenterveysseura.fi/
      http://www.psykonet.fi/
      http://www.apteekit.net
      http://www.alko.fi

jotta paremmin ymmärtäisimme seriffiemme ja kenties jopa omaa mieltämme ja tekojamme niinkin suurissa maailmaa mullistavissa asioissa kun 'VIPpeily'

• se on..

Sitte iiruska, joka "saa vittuilla" sefuille! Ja Mannoniki tykkää kun saa jonku naikkosen puolelleen..

• Kari-77

"Seriffeillä ei ole mitään ammattitaitoa ja etiikkaa toimia palkkansa eteen yhdessäkään chatissä ja kellään heistä. Viralta vaan koko ammattikunta."

Minkähän palkan eteen? Ihan vapaaehtoisesti tätä "työtämme" teemme, josta emme todellakaan saa mitään palkkaa ja mitä sitten tulee tuohon vippaukseen, niin 6kk rekattuna käyttäjänä ja asiallinen käytös ovat jo sinänsä perusteet myöntää jollekkin sättääjälle VIP. Mitä noihin minuutteihin sitten tulee, niin se on jokaisen sefun omassa harkinnassa pitääkö jonkinlaista minuuttirajaa vai ei.

• seffuko?
        Kari-77 kirjoitti:

"Seriffeillä ei ole mitään ammattitaitoa ja etiikkaa toimia palkkansa eteen yhdessäkään chatissä ja kellään heistä. Viralta vaan koko ammattikunta."

Minkähän palkan eteen? Ihan vapaaehtoisesti tätä "työtämme" teemme, josta emme todellakaan saa mitään palkkaa ja mitä sitten tulee tuohon vippaukseen, niin 6kk rekattuna käyttäjänä ja asiallinen käytös ovat jo sinänsä perusteet myöntää jollekkin sättääjälle VIP. Mitä noihin minuutteihin sitten tulee, niin se on jokaisen sefun omassa harkinnassa pitääkö jonkinlaista minuuttirajaa vai ei.

lopettakaa jo jumalauta ton mantran hokeminen. Jos joku liian aiikansa ja adiktiiviuttaan on moderoimassa jotain portaalia niin se vaan tarkoittaa että hän on vallanhimoissaan ja addkitoiduttuaan moderoimassa jotain portaalia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Moderaattori

Laskekaa vaan minuuttejanne ja höpiskää omista mielipiteistänne. Antakaa tavallisten "laskunmaksajien" olla rauhassa. Me ei kaikki olla vedetty kaaliamme sekaisin sätistä.

• Kari-77 kirjoitti:

Voihan vippi :)
        Kaikesta voi tapella ja muistakaahan... nyt on kuitenkin kruunu kyseessä, heh!
        Sanotaan näin, että minä olen kruununi "ansainnut" sättäämällä porukan kanssa vuodesta -99
        öööh.. laskuni maksan silti ja elämää löytyy muualtakin kuin sätistä, vaan ei sättielämää ;)
        *halittelee karia*

• Tikkukarkki

aikuiset ihmiset todellakin tuollaisia tikkunekkuja!!!
      Siis miksi???
      Aikuiset ihmiset keskustelevat keskenään...miksi täytyy alkaa laittaan porukoita johonkin järjestykseen joidenkin tyhmien vippien avulla!

Äly hoi älä jätä :-(

• Totta Mooses

Tanakkaa p****ttä ja kehittyneitä pakaralihaksia.

• Tikkukarkki

..tuon paremmin ei asiaa olisi voinut sanoa!

Kiitti kunnon nauruista :-)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe