Ihmetellen ja pohdiskellen olen miettinyt
perusteita joilla Sefut jakelevat
VIPPEJÄ ChatRoomeissa .
Esim. 40 Roomissa on mies Nikki joka on ollut
rekisteröityneenä vain 8 kk, sättäilyminuutteja
Todella vähän
Hän on silti *VIP*
Onkohan hän sefujen suosikki
vai siipeileekö vaimonsa kustannuksella ?
Vaimo rekattuna kuutisen vuotta
ja Päivät Pitkät istuu ChatRoomissa.
Itse en VIPpiä edes ottaisi
mutta * kysynpä * vaan fiksummilta .
"Vippeydestä"
11
3020
Vastaukset
- Itgusurgupargu
Lopeta jo Ellen tuo urputtaminen ja niele se tosiasia, että sä olet vippis menettänyt, etkä niitä takaisin saa. Jotkut täällä nyt vain osaavat käyttäytyä, toisin kuin sinä. ;D
Eikös nyt muutenkin ole enemmän kuin naurettavaa puuttua näin kärkkäästi toisten asioihin?
Tulee heti mieleen uhmaikäisten kiukuttelu; Pekka ei saanut karkkia, koska ei käyttäytynyt hyvin niimpä Pekka alkois kiukuttelemaan, koska hänen mielestään kenenkään muunkaan ei pitäisi saada.
Ikävä kyllä, toisin kuin yleensä, tuo lapsellisuus ei näytä kaikilta iän myötä katoavan.
Vielä tuohon kysymykseesi, käsittääkseni 8kk on ihan riittävä aika rekisteröityneenä, jotta voi saada Vipit, jos ei, niin korjatkoot joku, joka tietää paremmin.- Eräs nainen
Minä en toddellakaan ole mikään Ellen.
Olen aivan oma Itseni,
Mielipiteineni, Ihmetyksineni .
Mutta Mukavaa kuulla, että joku Toinenkin *arvostelee*
Sefujen Kaikki Valtaisuutta ja *Voipaisuutta* .
Ehkä tuo >Ellenikään< Fiksuna Naisena ei suostuisi ottamaan vastaan
VIPpeyttä
niin kuin en minäkään .
Kun VIPpejä jaellaan näköjään
perusteettomasti Hyvä Veli- periaatteen mukaisesti
välittämättä siitä
kenelle VIPit * oikeasti * kuuluisivat .
PAH :/ - Ellen
Eräs nainen kirjoitti:
Minä en toddellakaan ole mikään Ellen.
Olen aivan oma Itseni,
Mielipiteineni, Ihmetyksineni .
Mutta Mukavaa kuulla, että joku Toinenkin *arvostelee*
Sefujen Kaikki Valtaisuutta ja *Voipaisuutta* .
Ehkä tuo >Ellenikään< Fiksuna Naisena ei suostuisi ottamaan vastaan
VIPpeyttä
niin kuin en minäkään .
Kun VIPpejä jaellaan näköjään
perusteettomasti Hyvä Veli- periaatteen mukaisesti
välittämättä siitä
kenelle VIPit * oikeasti * kuuluisivat .
PAH :/* hymy *
- täysin samaa mieltä
Seriffeillä ei ole mitään ammattitaitoa ja etiikkaa toimia palkkansa eteen yhdessäkään chatissä ja kellään heistä. Viralta vaan koko ammattikunta. Minullekkin antoivat VIPit enkä muuta kun v***uile chateissä. Saamatonta ja hermoheikkoa väkeä ovat he. Toisaalta onneksi apu on lähellä. Suosittelen saitteja:
http://www.mielenterveysseura.fi/
http://www.psykonet.fi/
http://www.apteekit.net
http://www.alko.fi
jotta paremmin ymmärtäisimme seriffiemme ja kenties jopa omaa mieltämme ja tekojamme niinkin suurissa maailmaa mullistavissa asioissa kun 'VIPpeily'- se on..
Sitte iiruska, joka "saa vittuilla" sefuille! Ja Mannoniki tykkää kun saa jonku naikkosen puolelleen..
- Kari-77
"Seriffeillä ei ole mitään ammattitaitoa ja etiikkaa toimia palkkansa eteen yhdessäkään chatissä ja kellään heistä. Viralta vaan koko ammattikunta."
Minkähän palkan eteen? Ihan vapaaehtoisesti tätä "työtämme" teemme, josta emme todellakaan saa mitään palkkaa ja mitä sitten tulee tuohon vippaukseen, niin 6kk rekattuna käyttäjänä ja asiallinen käytös ovat jo sinänsä perusteet myöntää jollekkin sättääjälle VIP. Mitä noihin minuutteihin sitten tulee, niin se on jokaisen sefun omassa harkinnassa pitääkö jonkinlaista minuuttirajaa vai ei. - seffuko?
Kari-77 kirjoitti:
"Seriffeillä ei ole mitään ammattitaitoa ja etiikkaa toimia palkkansa eteen yhdessäkään chatissä ja kellään heistä. Viralta vaan koko ammattikunta."
Minkähän palkan eteen? Ihan vapaaehtoisesti tätä "työtämme" teemme, josta emme todellakaan saa mitään palkkaa ja mitä sitten tulee tuohon vippaukseen, niin 6kk rekattuna käyttäjänä ja asiallinen käytös ovat jo sinänsä perusteet myöntää jollekkin sättääjälle VIP. Mitä noihin minuutteihin sitten tulee, niin se on jokaisen sefun omassa harkinnassa pitääkö jonkinlaista minuuttirajaa vai ei.lopettakaa jo jumalauta ton mantran hokeminen. Jos joku liian aiikansa ja adiktiiviuttaan on moderoimassa jotain portaalia niin se vaan tarkoittaa että hän on vallanhimoissaan ja addkitoiduttuaan moderoimassa jotain portaalia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Moderaattori
Laskekaa vaan minuuttejanne ja höpiskää omista mielipiteistänne. Antakaa tavallisten "laskunmaksajien" olla rauhassa. Me ei kaikki olla vedetty kaaliamme sekaisin sätistä. Kari-77 kirjoitti:
Minkähän palkan eteen? Ihan vapaaehtoisesti tätä "työtämme" teemme, josta emme todellakaan saa mitään palkkaa ja mitä sitten tulee tuohon vippaukseen, niin 6kk rekattuna käyttäjänä ja asiallinen käytös ovat jo sinänsä perusteet myöntää jollekkin sättääjälle VIP. Mitä noihin minuutteihin sitten tulee, niin se on jokaisen sefun omassa harkinnassa pitääkö jonkinlaista minuuttirajaa vai ei.Voihan vippi :)
Kaikesta voi tapella ja muistakaahan... nyt on kuitenkin kruunu kyseessä, heh!
Sanotaan näin, että minä olen kruununi "ansainnut" sättäämällä porukan kanssa vuodesta -99
öööh.. laskuni maksan silti ja elämää löytyy muualtakin kuin sätistä, vaan ei sättielämää ;)
*halittelee karia*
- Tikkukarkki
aikuiset ihmiset todellakin tuollaisia tikkunekkuja!!!
Siis miksi???
Aikuiset ihmiset keskustelevat keskenään...miksi täytyy alkaa laittaan porukoita johonkin järjestykseen joidenkin tyhmien vippien avulla!
Äly hoi älä jätä :-( - Totta Mooses
Tanakkaa p****ttä ja kehittyneitä pakaralihaksia.
- Tikkukarkki
..tuon paremmin ei asiaa olisi voinut sanoa!
Kiitti kunnon nauruista :-)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989