Kun Pyhä Henki koskettaa sinua, millä tavalla aistit kosketuksen?
Tunteet ja tuntemukset..
7
345
Vastaukset
aidoimmillaan vaikuttaa tasapainoaistiin (kaatuilu), kuuloaistiin (äänien kuuleminen) ja myös näköaistiin (Pirujen näkeminen). Tämän lisäksi aivojen kyky tuottaa ymmärrettävää puhetta voi tilapäisesti häiriintyä tai kadota kokonaan (glossolalia).
- Ex-Baalinpalvoja
Säännönmukaista tapaa. En omaa ruumiillisia kokemuksia enkä kaatuile
- dgh
Ja pyhyyden tunteena. Jumalan tahto avautuu osittain ja hetkittäin.
- dgh
kiittämisen tarve. Sellainen suuri ilo sydämessä.
- &&&
dgh kirjoitti:
kiittämisen tarve. Sellainen suuri ilo sydämessä.
Tunsin ilon tulvahtavan sydämeeni, ja oli "pakko" sanoa ihan ääneen että; "Ylistetty olkoon Jeesus Sinun veresi valtava voima."
- annakaikkikestää
&&& kirjoitti:
Tunsin ilon tulvahtavan sydämeeni, ja oli "pakko" sanoa ihan ääneen että; "Ylistetty olkoon Jeesus Sinun veresi valtava voima."
sadistin piirteitä:
""" veresi valtava voima """
Törkeää kielen käyttöä.
Oman kokemukseni mukaan pyhän hengen kosketus on rauhaisaa ja virvoittavaa. Kuin janoisena olisi virvoittavalla lähteellä. Eikä siihen liity mitään suurempia mielenpurkauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826