Kiitos kun teit mun illasta eilen hyvän ja onnellisen. Kiitos kun oot mulle olemassa. On hyvä tietää että sä oot siellä jossain kun elämä potkii päähän. Sulle on niin hyvä puhua. Se on sun kosketus jota rakkaampaa ja tunnetasolla kauniimpaa en oo muilta saanu koskaan. Sun seurassa kaikki huolet on jo kaukana.. Harmi että sitä tapahtuu niin harvoin että nähdään kultaseni, sielunkumppani ja turva hädän ja ilon hetkellä. Mä en voi enkä osaa sitä ilmaista miten tärkeetä mulle on tuntea sut. Sua kun ajattelee pystyy tekemään asiat paremmin, mä haluan olla sun takia parempi. Voi kun sä oot niin tärkee ja rakas mutta en sua omaks saa kokonaan, kun haluat olla vapaa menemään. Kuitenki.. Pitihän tää jonnekki laittaa:)
kun oot olemassa:)
kiitos->
7
1248
Vastaukset
- eräs sieluntoveri
Kauniisti osaat sisintäsi kuvata . Toivoisin että olisit onnellinen....:)
- Alkuper.
joo, oonhan mä onnellinen. Ainakin nyt. Hetki kerrallaan pitää elää =)
- joku jostakin
En tiedä oletko se ,jonka kanssa vaihdoin ajatuksia viime perjantaina täällä eri palstalla?
- joku
Siellä toisella keskustelu palstalla, Ihastuminen
- Ehkä mulle
Missä? ;)
- joku
Oli tarkoitettu sinulle..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019