Takana meillä paljon matkaa, vaikka lähtöpisteestä eksyttiin. Onko tarpeeksi syytä jatkaa, onko meidän maljamme täynnä niin.
Katselen yössä tuota selkää, tunnen miten se luotain loittonee. Päivää huomista mieli pelkää, eikä tunne pois millään enää mee.
kaiken jälkeen hiljaisuus, varkain kuihtuu jatkuvuus tilanne on muuttunut, aistin sen.
kaiken jälkeen hiljaisuus, mieleen hiipii tunne uus, minulle olet kuin vieras ihminen.
Onko sivut täynnä jo, onko tämä juttu tässä, sitä mietin hämärässä ja sinua ikävöin.
Eteenpäin pää jäämättä kulkee aika jota ei mistään lisää saa, ovia jokainen lause sulkee, silti sanattomuus on pahempaa.
Varjoihin koko huone vaipuu, eikä aamua tästä nähdä voi. Yhä on sisälläni kaipuu, joka yhteen meidät kerran toi.
Kaiken jälkeen hiljaisuus.
-Juha Metsäperä
..........
Nimetön
3
259
Vastaukset
- sen ettei
elämä ole yksinkertaista mutta kannattaisi uskoa kun joku sanoo jotain..... no kunhan vaan taas vihjailin... tarkoitan sitä että olen muuttunut... joskus tuntuu että olen menettänyt jotain tosi paljon... ehkä olenkin .. kaiken entisen elämäni ainakin..
Menetys ei aina ole todellinen, se saattaa usein olla myös löytäminen. Menetyksen kautta voi löytää itsensä paremmin.
- kirjoitukset
Muutenkin paha olla
:'(
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959